Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


1826 replies to this topic

#921 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 13 November 2015 - 02:15

Nije bila prikopcana, ovo je direktni spoj manometra na kompresor. Prvo ih ovako testiram jer ih ima koji jako tesko nabijaju ili nesto malo, cak i skoro nista ako su ribali bez ulja. Kasnije kad prodje ovo ide dalje u realne uvjete :)


Danas sam narucio novi zadnji yss podesavajuci amortizer (+33mm umjesto tvornickog ako je vjerovati specifikaciji), i kompletne sve selene tako da cu imati nov nosac masine, selene u bloku, i selene amortizera. Ocekujem utegnutost kao u novog skutera.


Duzi amortizer hocu staviti jer je zadnji kraj "propao" nakon ugradnje VXR vilice naprijed koja je duza od 50ccm modela. Sada trenutno imam amortizer od gilere runner sp50 >2005 god. jer je on dug +20mm u odnosu na tvornicki, i ta mi duzina odgovara.


U konacnici treba izgledati sto slicnije vxru kao sa ove 2 slike.

Posted Image
Posted Image


Situacija kod mene, po meni je ovo ok, i po polozaju sjedenja i po izgledu, zadnja opruga ce biti crvena:

Edited by dajteh, 13 November 2015 - 02:22.


#922 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 14 November 2015 - 20:28

Danas stigao uredjaj za mjerenje temperature, mjeri do 1300°C pa sam nabavio i par razlicitih sondi.

Posto Gilera Runner i Piaggio Nrg imaju pripremu na skoro samom pocetku grane za EGT sondu, na svakom tvornickom auspuhu, odlucio sam ustekati sondu unutra.

Seraf kojim je zatvoren izlaz ima 1/8 navoj, i a sonda M6. Napravio sam adapter sa 1/8 na M6 i ubacio sondu unutra.

Izmjerena temperatura u voznji na punom gasu ne prelazi 413°C, a cim pustim gas ona brzo opada i u leru imam 220°C na radnoj temperaturi.

Kada sam mjerio temp. direktno na izlazu iz cijevi prigusivaca auspuha, pokazalo je nekih 180°C.

Mjerenja sam radio na NRGu 70 polini sport purejet.



Kasnije sam naslonio sondu na ispusnu cijev od gilere runner KARBURATOR 70 sa dr evo cilindrom i zabiljezio 50°C u leru na radnoj temperaturi.




Preostaje mi da prenesem auspuh sa sondom na jos nekoliko skutera i razlicitih masina, medjutim ovaj podatak mi za sada nista ne govori, ali pokusati cu se poigrati sa smjesom i pratiti promjene.


Evo snimka koliko su vreli plinovi iz purejet masine, i sam auspuh se osjetno jace zagrijava od karba.





I imam jedno pitanje, ova 2 runnera na slici, jedan je visi naprijed a drugi nizi. Zasto su rucke volana jednake visine?

#923 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 14 November 2015 - 23:26

ili je optička varka i ugao slikanja, ili je do centralnog nogara, ili nešto treće.... jbm li ga..

#924 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 November 2015 - 23:32

I ja bih rekao da je opticka varka, na levom runneru je volan ukosen, kada bi bio poravnat onda bi rucke bile nize, vidi se i razlika u visini na oklopima volana...

Odlicnan je ovaj EGT, i dobro si se dosetio da iskoristis ppstojecu rupu na serijskom spuhu. Ocekivao sam da PJ ima mnogo vislju temperaturu gasova. E sad, posto je glupo da busis lv-a, jesi li uspeo da izmeris na izduvu topa serijskom i lv-u, zanima me razlika, odnsno koliko serijski bojler podize temperaturu u odnosu na rezo spuh? Znaci isti motor, razliciti spuhovi, razlika na izlazu iz topa?

#925 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 14 November 2015 - 23:35

Pogledajte prednje amortizere. Ja bih rekao da u tome lezi odgovor.

#926 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 November 2015 - 00:33

Desno je dajtehova runnerka, menjao je vile, stavio je od vxa, a levo je 50ka sa klasicnim vilama kao sto je imao dajteh (nrg-runner)..

#927 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 15 November 2015 - 00:53

Pa da. I sam je pisao da sa novim vilama je "podignut" skuter?

#928 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 November 2015 - 01:08

Jeste, al mu nije jasno kako na slici izgleda da su rucke u istoj visini.. ili mu je jasno, ali samo nas zeki :D

#929 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 15 November 2015 - 01:15

Evo ispravljena slika ako vam je lakse... Mada meni opet nije jasno kako moze biti npr. prednja maska vislje a da rucke ostanu iste :D

Attached Files



#930 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 15 November 2015 - 01:20

Ma dzabe sto je ispravljena slika kada volan na levom skuteru ne stoji ravno.. to za koliko je zaokrenu toliko se vidi koliko je niza rucka skroz levo na slici..

#931 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 15 November 2015 - 01:27

Levom je zadnjca višlja nego desnom, koliko ja mogu sa slike da vidim, tako se faktički ceo levi podigao pa i ručke iako je njuška niža. Metar u ruke pa premeriti, ovako sa slika nije realno.

#932 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 15 November 2015 - 03:29

Evo da prvo razrijesimo situaciju, ja priznajem da nemam pojma sta se desava na toj slici. Lijevi runner je serijala u svemu, desni ima prednju vilu za par cm visu, i zadnji amortizer za 2cm visi.

Desni ima jasno vidljivo visi prednji far u odnosu na lijevi, i prednja maska do volana je visa i maska ispred volana je visa. I kako onda mogu biti isti volani i retrovizori???

Malo jest okrenut volan lijevom, ali kad se poravna dodju na isto, i kada ih spustim sa nogara.

Kako moze biti jednako visok na volanu kada je vila vidljivo visa nisam mogao da odgonetnem :D


Evo kolika je razlika u visini vilica, volan dolazi na vrh vilice:




Sa temperaturama cu se jos pozabaviti, ovo je tek pocetak, imam malo informacija o tim temperaturama, a radio sam i par testova sa fenom koji puse vruci zrak. Recimo on puse 400° na samom izlazu, a kada ga nabijem u granu auspuha sonda ucitava oko 200°C manje. Najvjerojatnije cu odraditi test tako da ubacim sondu direktno u glavu motora i to iznad svijecice, e ako to ne izbaci pravu temperaturu, ja ne znam sta ce onda. I upitno je dal ce prezivjeti detonacije :)

Edited by dajteh, 15 November 2015 - 03:43.


#933 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 15 November 2015 - 14:49

Polako ali sigurno prelazim na runnera, prebacio sam i ovu deku koja je fenomenalna stvar za siti, mogao bih i u kratkim hlacama da vozim. Dobro je sto osim zastite koljena, pruza i zastitu prsa.








#934 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 16 November 2015 - 23:15

Danas dobio posiljku od Gogija sa teflonom, zahvaljujem mu se ovom prilikom i ako bude negdje zapelo slobodno moze racunati na mene od organizacije do provedbe. Cijenim ovo :)

#935 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 16 November 2015 - 23:34

View Postdajteh, on 16 November 2015 - 23:15, said:

Danas dobio posiljku od Gogija sa teflonom, zahvaljujem mu se ovom prilikom i ako bude negdje zapelo slobodno moze racunati na mene od organizacije do provedbe. Cijenim ovo :)
E drago mi je da je stiglo, baš sam razmišljo o tome i hteo da te pitam. Ajd sad budi konstruktivan kao i obično što si, pa osmisli pametan način da se precizno iseku teflon Oringovi. Ovo sklalpel pa po šmirgli je smorno i ne baš savršeno precizno, a znamo da je jako bitno da je na tačnoj meri kako bi dihtovao savršeno. Ja sam uvek za saradnju, jedino tako možemo kvalitetno da napredujemo.

#936 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 17 November 2015 - 01:09

Pa istokari ih na mjeru.

#937 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 November 2015 - 12:40

Kaze moj prvi tokar da ne moze, problem mu je stisnuti cijev, i nesto sumnjicavo gleda na taj teflon. Gogy da ti nisu greskom izdali neki poliamid :D

Da li je tako kod svakog, vidjeti cemo.
Uostalom prva ideja koja mi je pala na pamet je upucavanje drvene sipkice u teflonsku cijev i onda rezanje sa poteznom pilom, prednost je sto ima i laser pored granicnika. Jedini nedostatak je sto vise pila odnese nego sto mi treba za jedan komad :D

#938 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 November 2015 - 12:47

View Postdajteh, on 17 November 2015 - 12:40, said:

Kaze moj prvi tokar da ne moze, problem mu je stisnuti cijev, i nesto sumnjicavo gleda na taj teflon. Gogy da ti nisu greskom izdali neki poliamid :D

Da li je tako kod svakog, vidjeti cemo.
Uostalom prva ideja koja mi je pala na pamet je upucavanje drvene sipkice u teflonsku cijev i onda rezanje sa poteznom pilom, prednost je sto ima i laser pored granicnika. Jedini nedostatak je sto vise pila odnese nego sto mi treba za jedan komad :D
Tražio sam Teflon, to su mi i poslali, valda. Kako god jedan taj što sam napravio je sad u mašini na dizni, evo prešao je dosta kilometara i još je sve ok. To treba seći skalpelom, ili tako nekim tankim oštrim sečivom, nikako pilom, em što će ga iskrzati em puno otpada. Valda postoji neki način ubaciti sečivo skalpela u strug pa onda seckati na tačnu meru.

#939 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 17 November 2015 - 16:09

Mozes da probas sa plamenom, teflon ima tacku topljenja preko 1000C

#940 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 23 November 2015 - 22:47

Malo apgrejda :)
Posted Image





5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users