Jump to content


karburator TNT 19



22 replies to this topic

#1 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 30 January 2011 - 15:58


Posted Image


Kao pozeljan dodatak u receptu za dobar tunning 2t skutera, na tržištu se može nabaviti karburator Racing 19mm malo prisutnog proizvođača na našem podneblju, TNT. U pitanju je italijanska firma sa proizvodnjom u Kini, te mu je i cena u skladu. Mada u poređenju sa punokrvnim bratom Dell’Orto 19 PHBG, čiji je klon, ispada da je više muzike nego para. Više nego povoljno ulaganje za dodatne performanse.


Kratak pregled paketa:

· Karburator s manuelnim čokom

· Set 6 dizni u koracima od 5 brojeva

· Adapter za čok sa sajlom

Pozitivno:

· Set dizni

· Klipić ventila karburatora skošenja 50

· Komplet oprema za manuelni čok po izboru

· Lepo radi sa serijskim airbox-om

· Pristupačna cena u poređenju sa Dell’Orto. Areche i sl.

Mane:

· Nedostatak priključaka za vakum i ulje (mada je namenjen za race upotrebu i predvidjen za vec napravljenu mešavinu), dodatni troškovi adaptacije za manje upućene tunere

· Igla difuzora W9 (u Dell’Orto-u je W16, prava race igla)

· Slabija završna obrada

#2 Pera2809

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 13 posts
  • MestoBeograd

Posted 30 January 2011 - 23:28

da li ovo znaci da mesavinu moram sam da pravim ili sta?

#3 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 30 January 2011 - 23:51

Da, mešavinu moraš praviti sam, a i dovod za vakum crevo se treba premestiti na prirubnicu ili ugraditi slavinica. U imenu stoji RACE, što mu malo i odredjuje namenu, ali se može preraditi prilagoditi street upotrebi uz mali obradu kod strugara. Napominjem da sličan pure breed karburator ovog promera je za 50% skuplji, te se nešto i žrtvuje zarad performansi, bilo u komoditetu, bilo u dodatnim ulaganjima za obradu

#4 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 13 March 2011 - 23:47

mali update, pošto me Miloš96 isprozivao da mi karburator stoji na polici
Evo kako će da se montira na Puga, obradjen i dodata sisica za vakum
Posted Image

#5 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 14 March 2011 - 08:53

moram i ja to kod mene da ugradim,ja sam sad i ulje i vakum uboo u fabricku prirubnicu i malo namazao lepkom,ali nije to sigurno...ovo je originalno resenje...

Inace,meni se super pokazao ovaj karb...otkad sam skinuo arrechea(skoro duplo skuplji od njega)nisam vise nista pipao oko motora,nisam ni svecicu skidao,a i ustalovao sam ga iz prve...

#6 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 14 March 2011 - 14:17

View PostMilos96, on 14 March 2011 - 08:53, said:

moram i ja to kod mene da ugradim,ja sam sad i ulje i vakum uboo u fabricku prirubnicu i malo namazao lepkom,ali nije to sigurno...ovo je originalno resenje...

Inace,meni se super pokazao ovaj karb...otkad sam skinuo arrechea(skoro duplo skuplji od njega)nisam vise nista pipao oko motora,nisam ni svecicu skidao,a i ustalovao sam ga iz prve...
..... i zato trosi samo 14L....

#7 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 14 March 2011 - 18:23

I slavinica za gorivo je opet crkla...4 po redu od kad sam kupio freeja...

To kad je bilo 14l em je svecica bila odvijena do pola,em je bio onaj sneg,i dugo je stajao,a slavinica bila otvorena itd...

Kad ga svakodnevno vozim,a dok je svecica bila odvrnuta,trosio je oko 8l,a sad nisam testirao...

#8 Miloš

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 68 posts
  • MestoBeograd
  • VozimFree

Posted 14 March 2011 - 19:20

8l pa jbt to skoro pa k'o moj auto od 112ks

#9 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 14 March 2011 - 19:40

pa normalna potrosnja je 6l...doci cemo dotle uz finos telovanje,nisam cak ni iglu ni sraf za smesu dirao,sve je kako je fabrika namestila...samos am glavnu diznu zmaenio...kad bude malo lepse vreme dovescu ga do 6-6.5l...a koliko bi on smeo da trosi uz stalno cepanje punim gasom,ja ga sad vozim bas onako,muski...preticem kad god mogu,i po gradu ga razvlacim stalno do 100 po satu itd...znaci bas ga do krajnjih granica cepam,nikad ispod punog...pa kad pogledas,mozda za takvu voznju i nije mnogo 8l http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/vutra.gif

EDIT:I sot je mozda najvaznije stalno idem uzbrdo...naravno,pun gas :biker_scooter:

#10 .::SALLE::.

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 274 posts
  • MestoKraljevo
  • VozimCBR 600RR

Posted 14 March 2011 - 22:17

a zasto ne kupis obicnu slavinu za gorivo od tomosa , nego se patish sa vakum pumpama

#11 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 14 March 2011 - 22:24

uu te od tomosa su teg žešće sranje, proizvodi ih neka mala privreda, pa nema finalne obrade na onim pločicama i brzo iskidaju gumicu... ja prvo nisam verovao, kaže mi tu lokalni prodavac.. jbg sve su takve, ako ćeš da ti radi moraš da rasklopiš i da ispoliraš te pločice... i zaista...

posle par meseci došo vikac, ne radi senda pa bog, krene da vuče i počne da se guši, posle možda 100m punog gasa.. i kad smo uboli da nas slavina ka**a bila je revolucija.. pušta ona gorivo samo slabo...

na kraju ima da se kupe u mtbk one OMG italijanske te mi deluju fino, sada sam jednu montirao na SR-ku, ima onako točkić sa donje strane nije poluga... a nisu nešto skupe...

#12 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 14 March 2011 - 22:29

View PostMario, on 14 March 2011 - 22:24, said:

uu te od tomosa su teg žešće sranje, proizvodi ih neka mala privreda, pa nema finalne obrade na onim pločicama i brzo iskidaju gumicu... ja prvo nisam verovao, kaže mi tu lokalni prodavac.. jbg sve su takve, ako ćeš da ti radi moraš da rasklopiš i da ispoliraš te pločice... i zaista...

posle par meseci došo vikac, ne radi senda pa bog, krene da vuče i počne da se guši, posle možda 100m punog gasa.. i kad smo uboli da nas slavina ka**a bila je revolucija.. pušta ona gorivo samo slabo...

na kraju ima da se kupe u mtbk one OMG italijanske te mi deluju fino, sada sam jednu montirao na SR-ku, ima onako točkić sa donje strane nije poluga... a nisu nešto skupe...
Koliki je precnik onog dela sto ide u rezervoar?

#13 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 14 March 2011 - 22:30

imao sma jednu OMG...crkla posle 450km...ali je ona bar lepo zatvarala gorivo,ova sad je ispravna,sve,samo nema snage da zatvori kad je pun rezervoar,dovoljno je samo malo d adunem na crevo za vakum i onda zatvori...jednostavno je takva...slaba joj membrana,ili sta je vec zaduzeno za to...a ona OMG je super zatvarala,i onda je samo zablokirala...ali opet cu da kupim nju...i to cu 2 da kupim :biker_scooter:

#14 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 14 March 2011 - 23:31

hah meni je kymco originalna zaglavila na uvek otvoreno, i tu sam se krpio jedno vreme jer plovak u karbu lepo zatvara, pa je onda jednom proradila, i jednom se zaglavila u zatvoreno, i to na 1 km od kuće... mogla je zaglaviti na 10km od kuće pa bi bilo veselo..

#15 .::SALLE::.

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 274 posts
  • MestoKraljevo
  • VozimCBR 600RR

Posted 15 March 2011 - 01:02

ova je plasticna , ne znam za kojeg tomosa , ali odlicno radi vise od godinu dana

#16 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 20 March 2011 - 16:34

Ja sam se patio dugo sa onom originalnom, desavalo se da nekad proguta gas, nekad motor izgubi dah, nekad nece da upali, onda skidaj crevo od vakuma pa probaj ustima da vuces, pa nasadi od goriva na vakum ,ne bi li dobio malo goriva u usisni kanal, pa kad uspe da upali, turiraj ne bi li napunio lonce i tako od kad ga imam... Jednom je ostala zatvorena i nista nije pomagalo ,pa sam improvizacijom od flase od ulja dosao do kuce sipajuci po nekoliko puta gorivo, al` sam stigao...Posle sam kupio novu (800.00 din. ) i sada nema nikakvih problema. Ipak, za svaki slucaj od stare je uzet navoj i redukovana je od APN-a, pa kad ova vakumska crkne, vise se ne zezam sa njima ide od APN-a...

#17 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 20 March 2011 - 18:06

Jesi montirao karb u međuvremenu, utisci, dojmovi, mišljenja...? znam da tebe ni kiša ne sprečava..
Baš me interesuje kako radi race verzija i da li je kompatibilan za ove naše base setupe, jer je cena atraktivna!

#18 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 20 March 2011 - 20:06

Karburator uz male prepravke montiran, odziv odličan, sad je još u fazi štela i o tome ću u projektu

#19 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 20 March 2011 - 21:17

pa kad ja kazem da je dobar onda je dobar xD http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/1oda.gif

#20 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 06 July 2011 - 11:54

Evo, da osvezimo temu...Juce je stigao (dugo ocekivani) karb...19- tica...dugo sam se lomio sta da uzmem (dok nisam imao para, mozes bar da razmisljas), tu je bilo da li uzeti TAJVANCA sa E- saugom koji je potpuno isti kao i onaj od 16 mm, znaci daleko najlaksa montaza bez ikakvih prepravki , ili uzeti sta drugo (tajvanac je na ceni od oko 6500,00din,)...
Ipak sam se odlucio za ovaj gore predstavljeni, racunajuci na (zahvaljujuci Blekiju )prednosti koje ima u odnosu na tajvanca (ali , ima i neke mane)...prednosti - dodatni set dizni, znaci ne moram potrositi jos oko 1000,00 ili, vise na set za 19- ticu...mane- prikljucak za ulje me ne interesuje, sam miksujem, pa i nije neka mana, a za vakum ako hocu -ubusicu , narezacu brzo i lako (najvise zbog Boost Botlle, slavina za gorivo je itako od APN-a )...
Paket iz MOTOBIKE- a je stigao brzo, tacno i uredno, sve po dogovoru, jedan + za njih...
`Ajd da otpakujem, pa moji utisci ...sta dobijemo za cenu od 7000,00 ? Kaze, na pakovanju TNT racing , kopija Dell`-a , mada ja njega te vrste nikad nisam imao u rukama, sudeci po slikama ISKOPIRAN DO TANCINA (kinezi su to)...
ZAVRSNA OBRADA- sta je to- pitaju se Kinezi...pa , kako da znaju , kad im niko nije rekao sta je to, da proizvod , osim sto mora biti funkcionalan, mora biti i `lep` da bi se prodavao...mogu vam reci da je tajvanac koga saam skinuo (TK- kopija MIKUNIJA) pet u celo za ovaj TNT , sto se tice izgleda , kvaliteta odlivka i obrade...ceo karb je pun `spenova` od masinske obrade koje se uopste nisu potrudili da uklone pre farbanja u (groznu) crnu boju koja se nasla i gde ne treba, u usisnom grlu , a i sam kvalitet farbanja je los...(ali, mora biti u crno da bi bio BLACK EDITION kopija)...
MOntaza nije bila bas jako jednostavna, promer na strani AIR- BOXA nije 35 mm kao sto je guma (koja je tvrda k`o kost od benzina, pa u zadnje vreme i nije mogla da se namesti bez razmeksavanja grejanjem ) , pa sam morao improvizovati, leglo je crevo od OBOD ves - masine uz skracenje na potrebnu duzinu, ja bar imam oko 50 vrsta raznih creva, pa nije bio problem naci odgovarajuce...
Uz karb je stiglo 6 kom . dizni, od 0.65 do 0.90...po ugradnji , krenuo skolski, od najvece ka manjim, sa 0.90 trokira, svecica crna (air box sam , naravno dodatno preradio sa cevkom precnika oko 20 -21 mm koso sasecenom unutra, sto je dovoljno), sa 0.80 sam dobio ono sto treba- dobro ubrzanje , dobru krajnju koja se malo povecala, i sto je najvaznije , dobro medjuubrzanje, to je ono kad 16- tica ostane bez daha, ovaj to sad odradjuje dobro...
Ima jos mesta stelovanju, igla je na sredini, to cemo kontrolisati, ler je dobar lako se steluje, odziv na gas je dobar...sve u svemu- TO RADI I TO DOBRO...
Za kraj par zapazanja: kao najveca mana je losa zavrsna obrada...jos jedna uslovno receno mana je sto na diznama nisu odstancovani brojevi , nego su samo upakovane u kesice na kojima pise koja je koja- mora se biti oprezan da se ne pomesaju...zar je bilo tesko odstancovati broj na dizni???
I jedna dobra stvar: na ovom koji sam ja dobio ubusene su dve sisice, jedna za vakum , druga za ulje , tako da briga oko toga otpada (setili su se da to nadograde , neko im rekao, hehehe)...znaci- niskobudzetni deo , koji korektno radi posao, TO IDEEEEE!!!! :D





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users