#1
Posted 30 January 2011 - 15:58
Kao pozeljan dodatak u receptu za dobar tunning 2t skutera, na tržištu se može nabaviti karburator Racing 19mm malo prisutnog proizvođača na našem podneblju, TNT. U pitanju je italijanska firma sa proizvodnjom u Kini, te mu je i cena u skladu. Mada u poređenju sa punokrvnim bratom Dell’Orto 19 PHBG, čiji je klon, ispada da je više muzike nego para. Više nego povoljno ulaganje za dodatne performanse.
Kratak pregled paketa:
· Karburator s manuelnim čokom
· Set 6 dizni u koracima od 5 brojeva
· Adapter za čok sa sajlom
Pozitivno:
· Set dizni
· Klipić ventila karburatora skošenja 50
· Komplet oprema za manuelni čok po izboru
· Lepo radi sa serijskim airbox-om
· Pristupačna cena u poređenju sa Dell’Orto. Areche i sl.
Mane:
· Nedostatak priključaka za vakum i ulje (mada je namenjen za race upotrebu i predvidjen za vec napravljenu mešavinu), dodatni troškovi adaptacije za manje upućene tunere
· Igla difuzora W9 (u Dell’Orto-u je W16, prava race igla)
· Slabija završna obrada
#2
Posted 30 January 2011 - 23:28
#3
Posted 30 January 2011 - 23:51
#4
Posted 13 March 2011 - 23:47
Evo kako će da se montira na Puga, obradjen i dodata sisica za vakum
#5
Posted 14 March 2011 - 08:53
Inace,meni se super pokazao ovaj karb...otkad sam skinuo arrechea(skoro duplo skuplji od njega)nisam vise nista pipao oko motora,nisam ni svecicu skidao,a i ustalovao sam ga iz prve...
#6
Posted 14 March 2011 - 14:17
Milos96, on 14 March 2011 - 08:53, said:
Inace,meni se super pokazao ovaj karb...otkad sam skinuo arrechea(skoro duplo skuplji od njega)nisam vise nista pipao oko motora,nisam ni svecicu skidao,a i ustalovao sam ga iz prve...
#7
Posted 14 March 2011 - 18:23
To kad je bilo 14l em je svecica bila odvijena do pola,em je bio onaj sneg,i dugo je stajao,a slavinica bila otvorena itd...
Kad ga svakodnevno vozim,a dok je svecica bila odvrnuta,trosio je oko 8l,a sad nisam testirao...
#8
Posted 14 March 2011 - 19:20
#9
Posted 14 March 2011 - 19:40
EDIT:I sot je mozda najvaznije stalno idem uzbrdo...naravno,pun gas
#10
Posted 14 March 2011 - 22:17
#11
Posted 14 March 2011 - 22:24
posle par meseci došo vikac, ne radi senda pa bog, krene da vuče i počne da se guši, posle možda 100m punog gasa.. i kad smo uboli da nas slavina ka**a bila je revolucija.. pušta ona gorivo samo slabo...
na kraju ima da se kupe u mtbk one OMG italijanske te mi deluju fino, sada sam jednu montirao na SR-ku, ima onako točkić sa donje strane nije poluga... a nisu nešto skupe...
#12
Posted 14 March 2011 - 22:29
Mario, on 14 March 2011 - 22:24, said:
posle par meseci došo vikac, ne radi senda pa bog, krene da vuče i počne da se guši, posle možda 100m punog gasa.. i kad smo uboli da nas slavina ka**a bila je revolucija.. pušta ona gorivo samo slabo...
na kraju ima da se kupe u mtbk one OMG italijanske te mi deluju fino, sada sam jednu montirao na SR-ku, ima onako točkić sa donje strane nije poluga... a nisu nešto skupe...
#13
Posted 14 March 2011 - 22:30
#14
Posted 14 March 2011 - 23:31
#15
Posted 15 March 2011 - 01:02
#16
Posted 20 March 2011 - 16:34
#17
Posted 20 March 2011 - 18:06
Baš me interesuje kako radi race verzija i da li je kompatibilan za ove naše base setupe, jer je cena atraktivna!
#18
Posted 20 March 2011 - 20:06
#19
Posted 20 March 2011 - 21:17
#20
Posted 06 July 2011 - 11:54
Ipak sam se odlucio za ovaj gore predstavljeni, racunajuci na (zahvaljujuci Blekiju )prednosti koje ima u odnosu na tajvanca (ali , ima i neke mane)...prednosti - dodatni set dizni, znaci ne moram potrositi jos oko 1000,00 ili, vise na set za 19- ticu...mane- prikljucak za ulje me ne interesuje, sam miksujem, pa i nije neka mana, a za vakum ako hocu -ubusicu , narezacu brzo i lako (najvise zbog Boost Botlle, slavina za gorivo je itako od APN-a )...
Paket iz MOTOBIKE- a je stigao brzo, tacno i uredno, sve po dogovoru, jedan + za njih...
`Ajd da otpakujem, pa moji utisci ...sta dobijemo za cenu od 7000,00 ? Kaze, na pakovanju TNT racing , kopija Dell`-a , mada ja njega te vrste nikad nisam imao u rukama, sudeci po slikama ISKOPIRAN DO TANCINA (kinezi su to)...
ZAVRSNA OBRADA- sta je to- pitaju se Kinezi...pa , kako da znaju , kad im niko nije rekao sta je to, da proizvod , osim sto mora biti funkcionalan, mora biti i `lep` da bi se prodavao...mogu vam reci da je tajvanac koga saam skinuo (TK- kopija MIKUNIJA) pet u celo za ovaj TNT , sto se tice izgleda , kvaliteta odlivka i obrade...ceo karb je pun `spenova` od masinske obrade koje se uopste nisu potrudili da uklone pre farbanja u (groznu) crnu boju koja se nasla i gde ne treba, u usisnom grlu , a i sam kvalitet farbanja je los...(ali, mora biti u crno da bi bio BLACK EDITION kopija)...
MOntaza nije bila bas jako jednostavna, promer na strani AIR- BOXA nije 35 mm kao sto je guma (koja je tvrda k`o kost od benzina, pa u zadnje vreme i nije mogla da se namesti bez razmeksavanja grejanjem ) , pa sam morao improvizovati, leglo je crevo od OBOD ves - masine uz skracenje na potrebnu duzinu, ja bar imam oko 50 vrsta raznih creva, pa nije bio problem naci odgovarajuce...
Uz karb je stiglo 6 kom . dizni, od 0.65 do 0.90...po ugradnji , krenuo skolski, od najvece ka manjim, sa 0.90 trokira, svecica crna (air box sam , naravno dodatno preradio sa cevkom precnika oko 20 -21 mm koso sasecenom unutra, sto je dovoljno), sa 0.80 sam dobio ono sto treba- dobro ubrzanje , dobru krajnju koja se malo povecala, i sto je najvaznije , dobro medjuubrzanje, to je ono kad 16- tica ostane bez daha, ovaj to sad odradjuje dobro...
Ima jos mesta stelovanju, igla je na sredini, to cemo kontrolisati, ler je dobar lako se steluje, odziv na gas je dobar...sve u svemu- TO RADI I TO DOBRO...
Za kraj par zapazanja: kao najveca mana je losa zavrsna obrada...jos jedna uslovno receno mana je sto na diznama nisu odstancovani brojevi , nego su samo upakovane u kesice na kojima pise koja je koja- mora se biti oprezan da se ne pomesaju...zar je bilo tesko odstancovati broj na dizni???
I jedna dobra stvar: na ovom koji sam ja dobio ubusene su dve sisice, jedna za vakum , druga za ulje , tako da briga oko toga otpada (setili su se da to nadograde , neko im rekao, hehehe)...znaci- niskobudzetni deo , koji korektno radi posao, TO IDEEEEE!!!!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users