Evo, da osvezimo temu...Juce je stigao (dugo ocekivani) karb...19- tica...dugo sam se lomio sta da uzmem (dok nisam imao para, mozes bar da razmisljas), tu je bilo da li uzeti TAJVANCA sa E- saugom koji je potpuno isti kao i onaj od 16 mm, znaci daleko najlaksa montaza bez ikakvih prepravki , ili uzeti sta drugo (tajvanac je na ceni od oko 6500,00din,)...
Ipak sam se odlucio za ovaj gore predstavljeni, racunajuci na (zahvaljujuci Blekiju )prednosti koje ima u odnosu na tajvanca (ali , ima i neke mane)...prednosti - dodatni set dizni, znaci ne moram potrositi jos oko 1000,00 ili, vise na set za 19- ticu...mane- prikljucak za ulje me ne interesuje, sam miksujem, pa i nije neka mana, a za vakum ako hocu -ubusicu , narezacu brzo i lako (najvise zbog Boost Botlle, slavina za gorivo je itako od APN-a )...
Paket iz MOTOBIKE- a je stigao brzo, tacno i uredno, sve po dogovoru, jedan + za njih...
`Ajd da otpakujem, pa moji utisci ...sta dobijemo za cenu od 7000,00 ? Kaze, na pakovanju TNT racing , kopija Dell`-a , mada ja njega te vrste nikad nisam imao u rukama, sudeci po slikama ISKOPIRAN DO TANCINA (kinezi su to)...
ZAVRSNA OBRADA- sta je to- pitaju se Kinezi...pa , kako da znaju , kad im niko nije rekao sta je to, da proizvod , osim sto mora biti funkcionalan, mora biti i `lep` da bi se prodavao...mogu vam reci da je tajvanac koga saam skinuo (TK- kopija MIKUNIJA) pet u celo za ovaj TNT , sto se tice izgleda , kvaliteta odlivka i obrade...ceo karb je pun `spenova` od masinske obrade koje se uopste nisu potrudili da uklone pre farbanja u (groznu) crnu boju koja se nasla i gde ne treba, u usisnom grlu , a i sam kvalitet farbanja je los...(ali, mora biti u crno da bi bio BLACK EDITION kopija)...
MOntaza nije bila bas jako jednostavna, promer na strani AIR- BOXA nije 35 mm kao sto je guma (koja je tvrda k`o kost od benzina, pa u zadnje vreme i nije mogla da se namesti bez razmeksavanja grejanjem ) , pa sam morao improvizovati, leglo je crevo od OBOD ves - masine uz skracenje na potrebnu duzinu, ja bar imam oko 50 vrsta raznih creva, pa nije bio problem naci odgovarajuce...
Uz karb je stiglo 6 kom . dizni, od 0.65 do 0.90...po ugradnji , krenuo skolski, od najvece ka manjim, sa 0.90 trokira, svecica crna (air box sam , naravno dodatno preradio sa cevkom precnika oko 20 -21 mm koso sasecenom unutra, sto je dovoljno), sa 0.80 sam dobio ono sto treba- dobro ubrzanje , dobru krajnju koja se malo povecala, i sto je najvaznije , dobro medjuubrzanje, to je ono kad 16- tica ostane bez daha, ovaj to sad odradjuje dobro...
Ima jos mesta stelovanju, igla je na sredini, to cemo kontrolisati, ler je dobar lako se steluje, odziv na gas je dobar...sve u svemu- TO RADI I TO DOBRO...
Za kraj par zapazanja: kao najveca mana je losa zavrsna obrada...jos jedna uslovno receno mana je sto na diznama nisu odstancovani brojevi , nego su samo upakovane u kesice na kojima pise koja je koja- mora se biti oprezan da se ne pomesaju...zar je bilo tesko odstancovati broj na dizni???
I jedna dobra stvar: na ovom koji sam ja dobio ubusene su dve sisice, jedna za vakum , druga za ulje , tako da briga oko toga otpada (setili su se da to nadograde , neko im rekao, hehehe)...znaci- niskobudzetni deo , koji korektno radi posao, TO IDEEEEE!!!!