

#21
Posted 04 October 2014 - 13:25
Što se tiče ulja nisam ni za najskuplja kao što je sada slučaj sa Motulom jer mislim da se tu debelo plaća i brend, a sličan je slučaj i sa Castrolom...Da su malo jeftiniji ne bih se dvoumio i verovtno bi ih sipao, a ovako točim redovno Ipone full sintetiku i ulje i nemam ama nikakvih problema...Pre sam točio i Valvoline u Pežoa i takođe nisam imao primedbi, bilo je tu i Agipa i mnogih drugih ulja...
uvek sam bežao od ulja koja su u brendu neke pumpe tipa Mol, OMV itd itd...tu proizvođač može da poturi lošiji kvalitet ne kaljajući svoj brend!!
#22
Posted 04 October 2014 - 22:53
To sa uljem je bio jedan veeeeliki eksperiment da se vidi koliko ce izdrzati Tomos ...a izdrzao je svasta , gutao je preradjeno ulje , kompresorsko ulje , nije samo jestivo , a i to samo zato sto mi nije bilo dostupno u trenutku miksovanja ...Reumatic je to trpeo godinama na tajvanskom klipu , a za manje od punog gasa nije znao , jadan i tako svaki dan 10-20-30 km ...i jednog lepog dana resio da zariba i to bas pred radnjom ? Eksperiment je uspeo , pacijent je bio mrtav posle dugog niza godina nemilosrdne eksploatacije , a po zavrsenom eksperimentu ubacen je isti takav klip koji je kupljen za ne daj Boze , na cilindar koji nije imao nikakva ostecenja , samo sam ga malo rucno ishonovao ( samo klip je platio cenu ) i taj klip se vrti sasvim lepo na oko 7000-skoro 8000 RPM , a Matic ide k`o lud , na premixu od 2% ...to ulje zadovoljava JASO FB standard i to je dovoljno za matica ...
Squt je trosio ful sintetiku TOTAL preko godinu dana , a sad kako je vise ne mogu naci, presao sam na MOTUL polusintetiku... naravno, kada na moje masine dodju oni AIRSALI , nece biti stednje na uljima , dobice kvalitetnu sintetiku i kraj price ...na squtu se izbacuje uljna pumpa po savetu Airsala i to je dobro zbog jednog potencijalnog mesta kvara manje ...premix je manje luksuzna varijanta , ali sigurna ...ako je vec tako da ima kvalitetno ulje , skuter mreza ce imati mene kao kupca...
I jos nesto ...kad je mali zaribao pre par godina , nisam bio danima bez prevoza , to je luksuz koji sebi nisam mogao da dozvolim , sve je bilo otklonjeno za manje od dva sata ...i vozi Miskoooooo...( u krajnjem slucaju , meni je bar lako , ja samo iz neke supe izvucem tamo nekog Matica , ne znam ni odakle mi ih toliko , otprasim ga i opet , vozi Miskooooo...)...na istu saobracajnu vozim , samo prebacujem tablicu po potrebi , hehehe...
Edited by ALIEN SM, 04 October 2014 - 22:55.
#23
Posted 04 October 2014 - 22:59
ne vredi zolju uopšte gledati po tome koje ulje trošiti jer ona jede sve što joj daš...
#24
Posted 05 October 2014 - 09:54
Sinclair research 1981 ©
#25
Posted 05 October 2014 - 20:09
Salu na stranu , o cemu se radi? Danas sam bio nekim poslom u NS-u , naravno skoknem do Najlona i malo dalje je Europetrolova pumpa ,,,odem da vidim i tako mi treba ulje za poslovnog matica , na kraju sam sa ovim krusevackim ...to je ovo ...


a, i pise za cega je namenski...

Uz Castrol , Motul , Valvoline , svetski poznati brand EUROPETROL , miksuje se u nekoj garazi , podrumu u Subotici, ( kako vi severnjaci ne znate za to ? ), a pise da zadovoljava JASO FC standard, sto je u najboljem slucaju polusintetika ( ne pise nista o tome ) , a mozda je cak i cist mineral, ko zna ? U svakom slucaju svaki Trabis ,Vartburg limuzina , ( ne i karavan ) , penta , mesalica , pumpa za vodu ce sasvim biti zadovoljni sa ovim ...u to ime ...
www.youtube.com/watch?v=iPns2KiG564
#26
Posted 05 October 2014 - 20:26

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
#27
Posted 05 October 2014 - 23:55
Sad ok je to sto ima JASO FC, odnosno pise da ima i razumeo sam u tvom prvom postu da je to manje od 8mg cadji po predjenom km..
Mogli bi sad da uradimo kompletnu komparaciju svih pomenutih standarda ali nema svrhe.. Nije sinteticko i nije super kvalitetno za te pare sto je i za ocekivati..
I na kraju diskutujemo niko ovde nikog ne proziva, da bi neke stvari razjasnili mora se povesti diskusija i svacije tumacenje uvaziti...
Sinclair research 1981 ©
#28
Posted 06 October 2014 - 00:12

Aleksandar
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
#29
Posted 06 October 2014 - 00:28
To ce biti isto to, Pita je u pravu to je neki OEM proizvodjac i tera trecu klasu svima pod trazenom robnom markom.. tako imamo te "Pumpa" brendove, a standardi su garant printovani.. da je svarno tako okicen kao sto pise onda ne bi pisali "za srednje opterecene motore".. to u prevodu znaci da ne cepas pun gas do posla jer oni ne garantuju da ce masina preziveti...
mozes ti da odvrnes ali molim te srednje optereceno ..:-)
pisao sam ovo sve u prvom postu..
Sinclair research 1981 ©
#30
Posted 06 October 2014 - 00:31
Ovde na forumu 4-4,5/100 trose base 70-ke sa 19mm karburatorima i 8-10KS
Sinclair research 1981 ©
#31
Posted 06 October 2014 - 09:53
Sad kakav je kvalitet, neznam, nisam probao.
#32
Posted 06 October 2014 - 10:14
#33
Posted 06 October 2014 - 10:21
#34
Posted 06 October 2014 - 17:11
Mario, on 06 October 2014 - 00:31, said:
Ovde na forumu 4-4,5/100 trose base 70-ke sa 19mm karburatorima i 8-10KS
Sinclair research 1981 ©

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
#35
Posted 06 October 2014 - 21:03
Sto se tice serijale da se ne udaljavamo mnogo od teme, pise u piaggio knjizici koja je ocekivana potrosnja.., ako te zanima proveri....
Sinclair research 1981©
#36
Posted 19 October 2014 - 10:40
Da tabla se bezveze zna maglit. Ulazi vlaga preko tipki nisu zadihtane serijski pa sam to rjesio i okolo namazo nek drzi, sad moze i pod vodu

Svjecica je uslikana na brzaka do doma ful gas ali samo 200metara i nisam zgasio odma , vidi se da sam u garazu upeljo prvo hehe
Serijski je dizna bila 53 pa bez limica u karbu i rezom 68 a na dr.evu 78 koju sam zamjenio sa 76 jer nije bilo potrebe za njom

Svjecica je ngk br9es.
Tocna potrosnja kako sam napiso gore varira oko 3.7l
Edited by Anabellas, 19 October 2014 - 10:42.
#37
Posted 19 October 2014 - 10:54
Uz malu potrosnju dr evo kazes ide 87 po gps odnosno 90 po tabli sto bi trbalo da je oko 10k. Idealno za svaki dan. Lepo skockan setup, svaka cast

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
#38
Posted 21 October 2014 - 09:55
da i ovu diskusiju potkrepimo argumentima

#39
Posted 21 October 2014 - 10:23
#40
Posted 21 October 2014 - 10:49

Nema potrebe za nekim žešćim uljima, polusintetika max i to je to.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users