Jump to content


PRC 70 Piaggio LC

piaggio prc 70

6 replies to this topic

#1 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 07 October 2014 - 10:44

Evo jednog na brzinu odrađenog PRC cilindra, hvala Gogi-ju iz Sombora koji ga je pazario i premerio.. Radi se o kineskoj kopiji nekog 70cc base gusanog cilindra za Piaggio blok. Na prvi pogled, kvadratnim oblikom obećava Malossi koncept , promerom klipa od 47mm i kompatibilnošću sa Malossi glavom...

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image


Međutim primetićemo malo veći izduvni kanal, što nam aludira da je žuti radio tuning, kao i kod ostalih cilindara koje nakopiraju, kanali moraju biti veći, a kvalitet izliva loš pa primećujemo i nejednake otvore preliva, o uglovima uprskavanja ni ne vredi da govorimo...

evo portmapa

Posted Image


kao i moje kalibracije da li je mapa zaista i verodostojna kvotama, minimalne greške u merenju su prisutne, ali proporcija ne odstupa

Posted Image


kao i analiza koja nam kazuje da je ovaj cilindar najbolji
ciljani obrtaji: 11100 rpm-a
na usklađenim pritiscima: 105 PSI-ja
gde isporučuje: 12,2 KS

Posted Image


što bi u prevodu značilo 9,76 KS na radilici odnosno oko 8KS na točku..

#2 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 07 October 2014 - 11:07

Jbg, nista jaci od serijskog cilindra. 1 ks razlike.

#3 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 07 October 2014 - 11:16

To sam i mislio da ce da se desi..treba midrace auspuh za 11k rpm.pricali smo ja i nesa o tome masa tih cilindara daju tu snagu na visokim obrtajima sto ne opravdava odnos ulozeno-dobijeno.ali za mucenje,turpijanje i izivljavanje tipa jednu sezonu to vredi te pare

Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2

#4 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 October 2014 - 11:32

Moraće da se spusti cilindar maksimalno, inače ima da se raspadne sve od obrtaja. Kad su ga konji naturpijali napamet. Pitanje je koji je C parametar, to još neznam dok ne namontiram na blok. Skinuću danas ponovo portmapu, možda sam grešio sa merenjima, jer na oko i ne deluju tako veliki prelivni kao što se pokazalo merenjem. Moraću dobro zašiljiti olovku pa ispočetka.

Edited by goggyso, 07 October 2014 - 11:44.


#5 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 08 October 2014 - 13:03

Detaljnim pregledom i poredjenjem otiska portmape i stvarnog stanja dimenzija kanala, skontao sam da su kanali nešto manji nego što je ispalo na papiru, jer nisam uzimao otisak bukvalno kad je izvadjen iz kutije nego tek nakon poravnavanja ivica, pošto su ga odlili katastrofalno, čak je desni gornji otvor bio napola zatvoren viškom odlivka, dok je levi bio sasvim ok, pa sam uleteo brusnim kamenom kako sam mogao sa zadnje strane i skinuo taj priperak i malo oborio ivice da karike ne zapinju jer su svi kanali bili oštri i nazubljeni da se može poseći. E tu je nastao problem sa merenjem, ispade da su veći jer je otisak pokazao ustvari oborene ivice a ne stvarnu veličinu unutar kanala, pa se može računati barem pola milimetra manje sa sve 4 strane. To već menja situaciju, ali neću ništa napamet raditi, ide prvo turpijanje izduva po Mariovoj sugestiji, pa tek onda precizno ponovo uzimanje otiska sa korekcijama. Nadam se da će ispasti bolje nego što je u prvom momentu izgledalo.

#6 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 09 October 2014 - 20:41

Nisu konji naturpijali nego vam je tumačenje analize pogrešno, na to sam vam već više puta skrenuo pažnju. Najvažnija stavka koja određuje spektar obrtaja maksimalne snage je time-area izduvnog kanala koji treba da se kreće od 0.014-0.017 s/mm2/mm3 na ciljanim obrtajima zavisno od namene agregata i željenog powerband-a. Blowdown na osnovu kog vi određujete spektar obrtaja je tek sporedna stavka i može da poboljša punjenje cilindra, ali nije od presudnog značaja za određivanje obrtaja gde je motor najjači. Istina, ovde je nešto manji nego što bi trebalo, zato vas buni rezultat.

Dakle, ovaj cilindar neće isporučivati samo 8ks na 11100 obrtaja, već 11-12ks na 9500-10000 sudeći po time-area parametru, a ne po blowdown usklađenosti.

#7 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 10 October 2014 - 11:28

niko nije ni rekao da ovaj cilindar neće raditi na 9500, samo nije usklađen za taj spektar...

inače prelivni se vide iz aviona da su uglom preterani, a to da li može da se koriguje ili ne videćemo, ukoliko povećanjem ugla izduva dobijemo odgovarajući blowdown, a da time ne sj***o time area odnos, jer će se svakako povećati i površina onda smo dobili usklađene pritiske na nižim obrtajima...

dakle nije tumačenje pogrešno, već su kinezi preterali sa uglom preliva... ako želimo ovaj cilindar da nam radi kako valja onda bi trebalo da nam pritisci budu usklađeni za ciljane obrtaje a ne za 11000..





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users