Sama postavka cilindra deluje vrlo kvalitetno, precizni odlivak, malo deblje honovan nikasil, koji je dodatno i poliran, klip sivo kaljen opet druge postavke u odnosu na svoje prethodnike... Novina je upuštena glava koju Airsal u svojim T6 postavkama za LC forsira već duže godina, videćemo kroz tekst i slike kako i zašto je to dobro..
Evo i pakovanja, vidimo da se u odnosu na ranije verzije dobija i knjiga, koja u mnogo slučajeva nekom može biti i korisna, Malossi je model pakovanja sa knjigom davno usvojio, što naravno nije bio slučaj kod Airsal-a, Stage6-a... U pakovanju je i komplet zaptivača i O ring vitonska gumica za glavu, kao i klip sa karikom i bolcnom, odnosno glava i sam cilindar...

sa jedne strane je otisnut datum proizvodnje što može biti interesantna novina, pogotovo kada se kupuje polovan cilindar, sa druge strane je markiran


evo i slika unutrašnjosti cilindra, radi se o jednom izduvnom kanalu, dosta širokom, reklo bi se oko 70%, dok kod prelivnik možemo zaključiti ogromne površine za razliku od prethodnika, kao i da se primarni podvlače pod izduvni kanal, sličnost kao kod street race gusanog projekta, a u cilju umanjenja horizontalnog ugla uprskavanja i povećanja same površine...



povećanje površine boosta takođe je izvedeno duplim boost kanalom, što je nalik Malossi sport, MHR Team-1 liniji, a razlikuje se od S6 sport pro i racing prethodnih koncepata... ovom odlukom dozvolili su sebi da projektuju i klip sa sastavom na gornjoj strani, kao i kod MHR klipova...



izduvni kanal je kao i kod prethodnika, širok, i jači površinom u gornjem predelu, izlaz nije obrađen


klip ja kao što smo i napomenuli sivo kaljen, opet nalik MHR, i S6 racing tipovima, sa blagim zakrivljenjem u čelu



karika je kao i kod prezhodnika 47,6x1 sa hromiranom površinom

unutrašnjost klipa je kao i kod prethodnika, natpise očitavamo, širina doseda igličastog ležaja 16,7mm, dakle 16-ka staje opušteno



Glava je kako smo gore i rekli nov koncept,



sa upuštenim squish-em .. dubine 2,5mm a širine samog squish band-a 5,35mm



prečnika celog upusta 47,56 što je tačno 4/100 manje od prometa samog cilindra, odnosno toliko je ostavljeno i planirano za termičku dilataciju

komplet zaptivača je kao i kod prethodnika isti... predpostavljam da je to unificirano za sport i racing, te kupac može da podesi squish na željenu vrednost.. U kompletu dolazi bakar 0,1 i 0,15 i aluminijum 0,2 i 0,4 kao i klingerit 0,5mm
