Zahvaljujući članu Rucz, dobili smo S6 Sport PRO MK2, verzija Minarelli AC, na analizu... Ovaj cilindar nema otisaka Athena, te nećemo više tvrditi da su ih oni radili, mada vrlo verovatno dolazi iz iste ili slične kuhinje, samo S6 u svojoj proizvodnoj liniji zahteva isključivo brendiranje svojih marki, i to ćemo kroz naredne fotografije i uočiti...
Sama postavka cilindra deluje vrlo kvalitetno, precizni odlivak, malo deblje honovan nikasil, koji je dodatno i poliran, klip sivo kaljen opet druge postavke u odnosu na svoje prethodnike... Novina je upuštena glava koju Airsal u svojim T6 postavkama za LC forsira već duže godina, videćemo kroz tekst i slike kako i zašto je to dobro..
Evo i pakovanja, vidimo da se u odnosu na ranije verzije dobija i knjiga, koja u mnogo slučajeva nekom može biti i korisna, Malossi je model pakovanja sa knjigom davno usvojio, što naravno nije bio slučaj kod Airsal-a, Stage6-a... U pakovanju je i komplet zaptivača i O ring vitonska gumica za glavu, kao i klip sa karikom i bolcnom, odnosno glava i sam cilindar...
sa jedne strane je otisnut datum proizvodnje što može biti interesantna novina, pogotovo kada se kupuje polovan cilindar, sa druge strane je markiran
evo i slika unutrašnjosti cilindra, radi se o jednom izduvnom kanalu, dosta širokom, reklo bi se oko 70%, dok kod prelivnik možemo zaključiti ogromne površine za razliku od prethodnika, kao i da se primarni podvlače pod izduvni kanal, sličnost kao kod street race gusanog projekta, a u cilju umanjenja horizontalnog ugla uprskavanja i povećanja same površine...
povećanje površine boosta takođe je izvedeno duplim boost kanalom, što je nalik Malossi sport, MHR Team-1 liniji, a razlikuje se od S6 sport pro i racing prethodnih koncepata... ovom odlukom dozvolili su sebi da projektuju i klip sa sastavom na gornjoj strani, kao i kod MHR klipova...
izduvni kanal je kao i kod prethodnika, širok, i jači površinom u gornjem predelu, izlaz nije obrađen
klip ja kao što smo i napomenuli sivo kaljen, opet nalik MHR, i S6 racing tipovima, sa blagim zakrivljenjem u čelu
karika je kao i kod prezhodnika 47,6x1 sa hromiranom površinom
unutrašnjost klipa je kao i kod prethodnika, natpise očitavamo, širina doseda igličastog ležaja 16,7mm, dakle 16-ka staje opušteno
Glava je kako smo gore i rekli nov koncept,
sa upuštenim squish-em .. dubine 2,5mm a širine samog squish band-a 5,35mm
prečnika celog upusta 47,56 što je tačno 4/100 manje od prometa samog cilindra, odnosno toliko je ostavljeno i planirano za termičku dilataciju
komplet zaptivača je kao i kod prethodnika isti... predpostavljam da je to unificirano za sport i racing, te kupac može da podesi squish na željenu vrednost.. U kompletu dolazi bakar 0,1 i 0,15 i aluminijum 0,2 i 0,4 kao i klingerit 0,5mm
2
4 replies to this topic
#1
Posted 24 October 2014 - 13:56
#2
Posted 24 October 2014 - 14:14
sleduje portmapa
kao i tri analize, proizvođač apeluje na squish od 0,6mm, mi naravno sabiramo tih 0,6 sa 2,5mm kako bi dobili C parametar od 3,1mm
Squish = 0,6mm
C= 3,1mm
Najbolje iskoristivi obrtaji = 9800 o/min
Usklađeni pritisci = 183,5 PSI
Kalkulativna snaga = 19,3 KS
Očekivana snaga na vretenu radilice = 16 KS
Očekivana snaga na točku = 13,5 KS
Squish = 0,7mm
C= 3,2mm
Najbolje iskoristivi obrtaji = 10100 o/min
Usklađeni pritisci = 177,5 PSI
Kalkulativna snaga = 19,2 KS
Očekivana snaga na vretenu radilice = 16 KS
Očekivana snaga na točku = 13,5 KS
Squish = 0,8mm
C= 3,3mm
Najbolje iskoristivi obrtaji = 10500 o/min
Usklađeni pritisci = 169,3 PSI
Kalkulativna snaga = 19,1 KS
Očekivana snaga na vretenu radilice = 16 KS
Očekivana snaga na točku = 13,5 KS
Ono što je interesantno za primetiti da su donju ivicu izduvnog kanala pogodili sa ovako povišenim C paramterom, dok za prelivne to isto ne možemo da tvrdimo, vidi se na mapi kroz sw gde se nalazi siva linija koja je markirana sa BDC što u prevodu znači Bottom Direction Coner ili DMT Donja Mrtva Tačka... U svakom slučaju povšine prelivnih kanala koje nisu otvorene se i ne kalkulišu tako da to što su otvoreni prelivni kanali ispod DMT ivice klipa nama ništa posebno ne donosi.... da li ima nekih drugih uticaja za neku drugu ključnu stvar u radu ovog cilindra, ne znamo.... Ugao izduvnog kanala kao i prelivnih je optimizovan za ovaj C parametar zbog upuštanja glave tako da su oni u našem 0,6mm squish slučaju 187/122,5 što zvuči sasvim realno...
Cilindar je dobro usklađen i svim svojim pritiscima lepo odaje punu snagu na 10000 o/min... Za razliku od svog prethodnika, rećićemo da je ovo malo jači sport... naime ovde TG Trek, ili LV TT odnosno ZX baš i nemaju šta da traže, a pritisci mi deluju previsoko za stock radilice... 180 PSI-ja ne dobijamo tako lako iz stock postavke zapremine bloka, pa o tome treba isto razmišljati...
kao i tri analize, proizvođač apeluje na squish od 0,6mm, mi naravno sabiramo tih 0,6 sa 2,5mm kako bi dobili C parametar od 3,1mm
Squish = 0,6mm
C= 3,1mm
Najbolje iskoristivi obrtaji = 9800 o/min
Usklađeni pritisci = 183,5 PSI
Kalkulativna snaga = 19,3 KS
Očekivana snaga na vretenu radilice = 16 KS
Očekivana snaga na točku = 13,5 KS
Squish = 0,7mm
C= 3,2mm
Najbolje iskoristivi obrtaji = 10100 o/min
Usklađeni pritisci = 177,5 PSI
Kalkulativna snaga = 19,2 KS
Očekivana snaga na vretenu radilice = 16 KS
Očekivana snaga na točku = 13,5 KS
Squish = 0,8mm
C= 3,3mm
Najbolje iskoristivi obrtaji = 10500 o/min
Usklađeni pritisci = 169,3 PSI
Kalkulativna snaga = 19,1 KS
Očekivana snaga na vretenu radilice = 16 KS
Očekivana snaga na točku = 13,5 KS
Ono što je interesantno za primetiti da su donju ivicu izduvnog kanala pogodili sa ovako povišenim C paramterom, dok za prelivne to isto ne možemo da tvrdimo, vidi se na mapi kroz sw gde se nalazi siva linija koja je markirana sa BDC što u prevodu znači Bottom Direction Coner ili DMT Donja Mrtva Tačka... U svakom slučaju povšine prelivnih kanala koje nisu otvorene se i ne kalkulišu tako da to što su otvoreni prelivni kanali ispod DMT ivice klipa nama ništa posebno ne donosi.... da li ima nekih drugih uticaja za neku drugu ključnu stvar u radu ovog cilindra, ne znamo.... Ugao izduvnog kanala kao i prelivnih je optimizovan za ovaj C parametar zbog upuštanja glave tako da su oni u našem 0,6mm squish slučaju 187/122,5 što zvuči sasvim realno...
Cilindar je dobro usklađen i svim svojim pritiscima lepo odaje punu snagu na 10000 o/min... Za razliku od svog prethodnika, rećićemo da je ovo malo jači sport... naime ovde TG Trek, ili LV TT odnosno ZX baš i nemaju šta da traže, a pritisci mi deluju previsoko za stock radilice... 180 PSI-ja ne dobijamo tako lako iz stock postavke zapremine bloka, pa o tome treba isto razmišljati...
#3
Posted 24 October 2014 - 14:39
Svaka čast, sve pedantno i detaljno odrađeno. Još ostaje da se lepo uklopi sa ostalim delovima.
#4
Posted 24 October 2014 - 14:48
Evo i uskenirane knjige gde vidimo da je objedinjeno gradivo za Sport PRO i Racing MK2 cilindre, kao i za Minarelli, Piaggio i Peugeot blokove..
iz knjige možemo da vidimo da proizvođač apeluje na postavku squish-a od 0,6 +/- 0,1mm dakle može biti i 0,5 a može biti i 0,7mm, kao i da navodi stepen kompresije od 14:1 za sve postavke, što iskreno mislimo da nije u redu, jer nema logike da 14:1 bude isti za AC i LC postavku kao i za Sport i Racing cilindre, odnosno za Peugeot i Minarelli koji se u osnovi i razlikuju po hodu, pa će isti promer klipa i zapremina glave rezultovati različito za različitu radnu zapreminu agregata..
u našim merenjima vidimo da je klip visine čela 2mm, kao i da je tačno 6/100 manji od nazivne mere u sredini tela boost-izduv gde se i najviše klacka, te da je u krilcima 9/100 manji..
glava je zapremine 6,5 ccm ili cm^3
što nam donosi kalkulativni stepen kompresije od tačno 13:1 na 0,6mm merenom squish-u
iz knjige možemo da vidimo da proizvođač apeluje na postavku squish-a od 0,6 +/- 0,1mm dakle može biti i 0,5 a može biti i 0,7mm, kao i da navodi stepen kompresije od 14:1 za sve postavke, što iskreno mislimo da nije u redu, jer nema logike da 14:1 bude isti za AC i LC postavku kao i za Sport i Racing cilindre, odnosno za Peugeot i Minarelli koji se u osnovi i razlikuju po hodu, pa će isti promer klipa i zapremina glave rezultovati različito za različitu radnu zapreminu agregata..
u našim merenjima vidimo da je klip visine čela 2mm, kao i da je tačno 6/100 manji od nazivne mere u sredini tela boost-izduv gde se i najviše klacka, te da je u krilcima 9/100 manji..
glava je zapremine 6,5 ccm ili cm^3
što nam donosi kalkulativni stepen kompresije od tačno 13:1 na 0,6mm merenom squish-u
#5
Posted 24 October 2014 - 14:57
"Mali" je uradjen bas po mom ukusu ....tako bih ga posedovao....
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users