Jump to content


SR Factory HGT Turbo


45 replies to this topic

#21 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 27 October 2014 - 01:17

Ma kako god, al mora se priznati da samo izgled masine deluje bolesno, a kamoli performanse. Oni iz HGT-a definitivno nisu normalni, gde im je granica, sam bog zna. Mi ovde o tome mozemo samo da sanjamo, nemamo mi te pare, a kamoli dostupnost komponentama koje su nakacene na ovu ludaru od masine. Ali jedna stvar mi je najmilija, ipak je ajnspric!!!! :mmyahoo:

#22 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 27 October 2014 - 01:21

na toj eserki je morini blok,ne pia

nije sad to neki klinjo radil pa da ide falsificirat kolko ide skuter,bokte svega za pročitat.
pol stvari na skuteru kaj ima su oni radili ili doradili,tj hgt,,

Here is a list of Aprilia SR50 Turbo mods:

HGT PFI Fuel Induction System
HGT Turbocharger system
HGT Fuel Pressure Regulator
HGT Frame Stretch
HGT Brake Levers
26mm BING Throttle Body
Hebo Manston Racing 70cc BBK
Malossi ECU
High Primary Compression Full Circle Crankshaft
Multivar 2000 / 6.5g Rollers
Red Contra Spring / Delta Race Clutch
BGM PRO Reed Block
Engine Block Matched Ported and Polished

http://highgaintunin...y/photo/4423570


sa stock prenosom je išel 75mph i dok je skuter bil ajmo reć na pola posla..

gore sam bil krivo napisal,83cc je stara eserka koju su slagali..

#23 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 27 October 2014 - 01:30

View Poststeeef, on 27 October 2014 - 01:21, said:

na toj eserki je morini blok,ne pia

nije sad to neki klinjo radil pa da ide falsificirat kolko ide skuter,bokte svega za pročitat.
pol stvari na skuteru kaj ima su oni radili ili doradili,tj hgt,,

Here is a list of Aprilia SR50 Turbo mods:

HGT PFI Fuel Induction System
HGT Turbocharger system
HGT Fuel Pressure Regulator
HGT Frame Stretch
HGT Brake Levers
26mm BING Throttle Body
Hebo Manston Racing 70cc BBK
Malossi ECU
High Primary Compression Full Circle Crankshaft
Multivar 2000 / 6.5g Rollers
Red Contra Spring / Delta Race Clutch
BGM PRO Reed Block
Engine Block Matched Ported and Polished

http://highgaintunin...y/photo/4423570


sa stock prenosom je išel 75mph i dok je skuter bil ajmo reć na pola posla..

gore sam bil krivo napisal,83cc je stara eserka koju su slagali..
Da, jasno je da je Morini, pa prepoznaje se po vodenoj pumpi. Ja sam samo okacio i sliku Pia bloka made in Malossi sa indirektnim ubrizgavanjem sa dve dizne u usis. Mora i to da ide bolesno ako se Malossi potrudio i napravio. Kako bih voleo da je posedujem.

#24 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 27 October 2014 - 01:34

Da, pitanje je koliko je obrtaja...na satu je kazaljka zakucana u max pa ne vidimo tacno..

Iskreno meni ne deluje bas 150kmh ali nezahvalno je ocenjivati tako odoka...

Kad smo kod prenosnog odnosa ja vozim cca 20% produzenje u odnosu na minareli stock na 13.500rpm sa brzinom od 120kmh

#25 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 27 October 2014 - 01:42

ovo kaj su oni stavili nije malossi usis sa injectorom,nego su napravili svoj..i tps je neki bing 26mm..
nije ubrizgavanje sa 2 injectora nego je jedan injector ko na 4t skuterima.

em je mašina turpijana,em ima turbinu..neznam zakaj nebi išlo kak piše da ide..
a ako su izdrkali sat da pokazuje više,onda lažu sebe,ne mene ( u kaj opet sumnjam)

#26 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 27 October 2014 - 01:42

View PostPita, on 27 October 2014 - 01:34, said:

Da, pitanje je koliko je obrtaja...na satu je kazaljka zakucana u max pa ne vidimo tacno..

Iskreno meni ne deluje bas 150kmh ali nezahvalno je ocenjivati tako odoka...

Kad smo kod prenosnog odnosa ja vozim cca 20% produzenje u odnosu na minareli stock na 13.500rpm sa brzinom od 120kmh
Mislim da i nije nemoguce tih 150kmh, ako ti i Mario mozete 120 ili 130, pa ova turbo azdaja sa svom mogucom nabudzenom skalamerijom valda moze jos tih 20 ili 30kmh vise. Ja verujem da moze, a i sto kaze steef, nisu to neki nabedjeni klinci pravili, nema potrebe da laziraju krajnju brzinu, a i bogami kad dobro pogledamm snimak preko celog monitora, hvata me tiha jeza, kao da ja vozim i imam utisak da je bolesno brzo za jedan skuter. Sreca pa je ciklistika SRke na visokom nivou, inace bi to bilo ravno samoubistvu.

#27 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 27 October 2014 - 01:43

Evo nesto za Gogija: http://highgaintunin...om-stock-5.html
Mislim da ce mu ovo uveliko pomoci za mozda neke buduce radove - grafovi za 2 ECU mape, razni auspusi, 50cc vs 70cc, itd :mmyahoo:

#28 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 27 October 2014 - 01:45

View Poststeeef, on 27 October 2014 - 01:42, said:

ovo kaj su oni stavili nije malossi usis sa injectorom,nego su napravili svoj..i tps je neki bing 26mm..
nije ubrizgavanje sa 2 injectora nego je jedan injector ko na 4t skuterima.

em je mašina turpijana,em ima turbinu..neznam zakaj nebi išlo kak piše da ide..
a ako su izdrkali sat da pokazuje više,onda lažu sebe,ne mene ( u kaj opet sumnjam)
Ako meni kazes.. ja sam ono napisao za onaj crni Malossi blok sto sam okacio fotku, ne za ovaj Morini, to je sve HGT, osim ECU i Multivara..

#29 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 27 October 2014 - 12:27

View PostLauda, on 27 October 2014 - 01:43, said:

Evo nesto za Gogija: http://highgaintunin...om-stock-5.html
Mislim da ce mu ovo uveliko pomoci za mozda neke buduce radove - grafovi za 2 ECU mape, razni auspusi, 50cc vs 70cc, itd :mmyahoo:
Svaki detalj i podatak je uvek dobrodošao, i hvala ti na trudu. nešto od toga sam već video, nešto nisam.

#30 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 27 October 2014 - 14:33

da da, tako je .. pa nije maksimalni prenosni odnos 40% može da se urade razne kombinacije... npr ja sada vozim 36% gde je ukombinovan primar i sekundar, Pita vozi 17% primar, kojeg imam i ja sada +19% sekundar, mada sam imao 128 GPS-a i sa 19% sekundarom na oko 13900 rpm-a...

što se tiče HGT-a napisao sam da nisam siguran jer sam sinoć gledao na mobilnom, .. ali definitvno je više od ovoga što mi imamo... i moguće je da su pokupili iz Manstona tu krajnju.. jes da je plafon ali je moguće..

edit: obrtaji nisu 12k već više, i taj Manston nije projektovan za 12 već za 14 imamo ga u zbirci cilindara, ... a mogli su ga i doterati po pitanju portova...

#31 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 27 October 2014 - 14:47

Ja kako sam gledao te HGT projekte oni pucaju na daleko vislje obrtaje od 12000. Evo jedan primjer sto sam sinoc iskopao kako ludacki skuter razvije brzinu do 115 km/h za par sekundi na ubrzanju preko 15000 obrtaja:


#32 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 27 October 2014 - 14:50

Sve je to lepo, ali turbo na cvaji.. kakve li su tu usisne lamele koje treba da odole nadpritisku i da se otvore tek na pragu kad im pomogne podpritisak.. ili se ni ne zatvaraju ako je pritisak iz turbine dovoljno velik da ne dozvoli povrat gasova iz bloka ka usisu. Bogami, ovo je za diskusiju.

#33 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 27 October 2014 - 14:50

pa dal je ovo moguće?? Pa ovo se vrti na nekih 16.000 rpm??

#34 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 October 2014 - 14:55

Ja sam ubedjenja, poucen turbo tehnologijom sa 4t, da su dobili veliku snagu na nizim obrtajima od HE setupa, iako je Manston projektovan za vise od 12 turbo je taj nazovi ogranicivac za visoke, ali zato pruza 30% vise torka i snage.. extra rezultat, al su sigurno pro*isali mamino mleko do ovog stadijuma.

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba

#35 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 27 October 2014 - 14:55

Bolesno!

#36 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 October 2014 - 14:58

E ako imate informaciju da je stvarno 16k onda su stvarno tate. Mislim da im usis opusteno radi bez lamela, 200 psi koliko zahtevaju takvi setupi opusteno ugura turbo :mmyahoo:

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba

#37 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 27 October 2014 - 22:30

View PostAcaPostar, on 27 October 2014 - 14:58, said:

E ako imate informaciju da je stvarno 16k onda su stvarno tate. Mislim da im usis opusteno radi bez lamela, 200 psi koliko zahtevaju takvi setupi opusteno ugura turbo :)

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
Verovatno, al onda na leru nebi radio kad turbo ne pravi pritisak, mora biti sa lamelicama, koje se posle verovatno vise ni ne zatvaraju kad turbo proradi. Drugim recima, bez lamelica ga nebi upalio nikad.

Edited by goggyso, 27 October 2014 - 22:30.


#38 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 October 2014 - 23:04

Verovatno si u pravu z lamelice, ipak su morini i pia koncepti koji su tako i osmisljeni (sa tom vrstom usisa). Secam se 90ih godina, u karting sampionatu je postojala klasa do 60ccm i koristili smo ili tomos od kosacice ili mesalice ili dmb, vertikalci vazdusare koji su imali prirubnicu direktno na usisu cilindra a vakum je pravila sama radilica, prost klasican koncept. Jaca klasa od 100ccm je bila tek u razvoju i tada su se prvi put kod nas pojavile sprave kao parila sa lamelarnim usisom i rotax sa rotacionom lamelom, pa smo svi mozgali kako da to primenimo u maloj klasi na tomosu i dmb-u. To je tada bilo vaaau kao sada ovaj turbo na cvaji. 25 godina kasnije i dalje se odusevljavam razvojem koliko tehnologija napreduje. Turbo je najisplativija i najiskoriscenija periferna jedinica i drago mi je da su uspeli da naprave spregu sa 2t. Naravno, ostje pitanje izdrzljivosti i dugotrajnosti ali mogu da stavim pare da cemo svi za 10ak godina vozati neke turbo kineske cvaje :)

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba

#39 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 October 2014 - 20:22

Posted ImageIma Malossi direktno i indirektno ubrizgavanje, na slici su dve varijante.Posted ImageA ovo je varijanta bloka za dizne na usisu.
Posted ImagePosted Image

Edited by goggyso, 29 October 2014 - 20:35.


#40 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 October 2014 - 20:26

Umph, al je bezobrazno. Kad je svecano otvaranje probnog stola u Somboru? :)

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba





5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users