


#101
Posted 25 November 2014 - 19:19
#102
Posted 25 November 2014 - 21:26
#103
Posted 26 November 2014 - 02:09
#104
Posted 26 November 2014 - 11:25
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
#105
Posted 29 November 2014 - 21:42

#106
Posted 29 November 2014 - 22:13
U najavi je i dell 21 i reza za 10,11k, cisto nek stoji dok sporet ne pozeli da preraste u v.masinu sa centrifugom

Samo ta tetka da mi se javi..
#107
Posted 30 November 2014 - 00:02
#108
Posted 30 November 2014 - 00:47
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
#109
Posted 30 November 2014 - 01:09
Plamenni, on 30 November 2014 - 00:47, said:
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
realno nisam primirisao blokovima od kad je kupljen, pitanje sta cu zateci.. Instalacija sljaka, hocu da namontiram namotaje od nrg ili slicno, 70 ili 100wati i moram sve da povezem sa koso obrtaljkom. A na njoj su i migavci i pokazivaci 2 temperature i svetla i pokazivac goriva.. a nema pakovanja kita i stelovanja bez obrtaljke!
Pazi, kad se svi skupimo, bice malo 2 nedelje, moracu da uzmem 2 godisnja

#110
Posted 30 November 2014 - 02:38

#111
Posted 03 December 2014 - 18:57



I jos jedna novost. Bezecovao sam gumu na snizenju za 15e. Sava mc 26 capri, dot 0813 u onoj morskoj dimenziji 100/70 14.



Sad molim boga da ce stati napred posto za zadnju felnu imam nove planove:)
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
#112
Posted 13 December 2014 - 19:19
Pa smo malo isli u goste..

I vratili se kuci sa prinovom


Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
#113
Posted 13 December 2014 - 19:56
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
#114
Posted 13 December 2014 - 21:22
#115
Posted 13 December 2014 - 23:01
#116
Posted 13 December 2014 - 23:54

Replica je preuzeta od Plamenka sa namerom da se hromira i saceka ostrenje cilindra ili drugi cilindar i veci karburator. Jbg, ne moze se biti tuner bez sirokog spektra razlicitih delova. Uglavnom, nece biti vozena na malom cilindru, nema poente. Neka stoji, leba ne trazi.. Uskoro treba da pristigne i dellorto phbg 21 ds.
Elem, danas je konzilium konstatovao da nikako nije moguce upariti blokove i tockove sa dobosem na pia hiper1 i hiper2 agregatima. Jednostavno ostaje mi da pronadjem felnu od 13coli sa unutrasnjim precnikom dobosa od 110mm. Starih tipova od 100mm ima na oglasima ko blata za 10e, novi tip (nrg mc3, mc4 ac itd) nema trenutno. Imam ponudu za blok lc 2002god sa zupcanicima, tockom, diskom, crevom i rucicom sa posudom od SRke za 70e pa mozda i ta kombinacija zavrti..
Od ostalih delova, cekaju se stelujuce rolnice i sitnice kao sto su iglicasti male pesnice, lezajevi tockova, brezoni, sajla gasa iz jednog dela itd.. Kada sve to pristigne, i vreme konacno zahladi idemo u totalno rastavljanje frikana do rama i sklapanje Airsala..
danas sam navukao preko 70gpsova preko novog mosta, blaga blaga nizbrdica, pa jos uhvatio firung iza nekog KIA Sorento, kad je baja pipnuo kocnicu, grebao sam noktima po plastikama na kormanu, posto mi kocaljke inace extra koce... eto radi gu.. ko meduza

#117
Posted 14 December 2014 - 00:20
#118
Posted 14 December 2014 - 00:53


#119
Posted 14 December 2014 - 01:06
Gledaj ti polako neki NRG MC4, naletice neki jeftin na kom ima da se radi, ali to su slatke muke, kad znas da imas odlicnu osnovu, sve ide mnogo lakse. A onda frikana nalickati za udaju u stock stanju. Sve drugo, a pogotovo muke s kocnicama, prosto nema smisla muciti se sa frikanom.
Edited by goggyso, 14 December 2014 - 01:14.
#120
Posted 14 December 2014 - 01:06
Čestitke za auspuh, sad će biti igrarija..

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users