Jump to content


Pia Free ( poshtarski shporet )



  • This topic is locked This topic is locked
1014 replies to this topic

#161 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 12 January 2015 - 00:18

Da to je kao kad top crveni varijabilni pakujes sa kajlom koja pomeri +3 na fabrickih 13-14 i posle cdi spusta u zavisnosti od obrtaja

#162 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 12 January 2015 - 00:38

Eto nam jeftinog varijabilnog cdi-ja koji bi na base-u radio posao samo tako.samo nam treba mapa da vidimo kad pocinje da retardira.uf kako bi bilo dobro da je negde oko 9k

Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2

#163 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 January 2015 - 01:02

ma jeste sigurno, pa vidiš da svaka serijska vodenjara na nogarama zavrne preko 10 soma kao ništa.. ne mogu da nadjem ništa na netu po pitanju mitsuba ili ducati cdi.. Nema mapa :)

#164 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 12 January 2015 - 01:12

View PostAcaPostar, on 12 January 2015 - 01:02, said:

ma jeste sigurno, pa vidiš da svaka serijska vodenjara na nogarama zavrne preko 10 soma kao ništa.. ne mogu da nadjem ništa na netu po pitanju mitsuba ili ducati cdi.. Nema mapa :)

I ja sam sad trazio i nema nista,ostaje nam jos jedna nepoznata pa da se bacimo u potragu za CDI-jem.Interesuje me kako su postavili tih 17 stepeni pre GMT??Da li je pomeren pick-up na novijim modelima ili ima razlike u magnetima ili je cinjenica da pia masine imaju fabricko postavljeno paljenje na tih 17 stepeni pre GMT pa to nismo znali ranije!Kako god,meni bi taj cdi pio vodu..
Ako zavrcu preko 10k na nogarama onda mora da retardira obrtaje zbog temperature u cilindru

Edited by Plamenni, 12 January 2015 - 01:15.


#165 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 12 January 2015 - 01:26

Mora da je magnet drugaciji od starih, to bi bilo najjednostavnije resenje za pocetnih 17 step.. Tako da vam samo.cdi nije dovoljan

#166 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 12 January 2015 - 01:34

View PostMario, on 12 January 2015 - 01:26, said:

Mora da je magnet drugaciji od starih, to bi bilo najjednostavnije resenje za pocetnih 17 step.. Tako da vam samo.cdi nije dovoljan

i ja bi se slozio sa ovom predpostavkom da je magnet nalogicnije resenje..ne verujem da su cackali bilo sta oko polozaja jezgra namotaja a jos manje oko pick up-a.probacu da pribavim magnet i cdi pa cemo da testiramo

#167 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 12 January 2015 - 02:14

Imas za piaggio 50 2 vrste magneta koliko je meni poznato, ovaj danasnji sveprisutni na 2t masinama i ima jedan od starog runnera tamo 98 cini mi se, taj je tvornicki olaksan.

#168 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 12 January 2015 - 02:31

View Postdajteh, on 12 January 2015 - 02:14, said:

Imas za piaggio 50 2 vrste magneta koliko je meni poznato, ovaj danasnji sveprisutni na 2t masinama i ima jedan od starog runnera tamo 98 cini mi se, taj je tvornicki olaksan.

Ma treba nam bas od mc4 AC ili LC,ma magnet kao magnet je isti ali je tu caka u onom pinu koji okida pick-up izgleda da su njemu menjali polozaj u odnosu na starije generacije

#169 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 12 January 2015 - 11:29

nije samo pick-up dovoljan za ranije paljenje, potrebno je i da namotaj za nabijanje dobije ranije punjenje.. tako da je najverovatnije ili cela anker ploča malo zaokrenuta, ili je samo kanal u magnetu izrezan 3-4 stepena u advance..

sad kad bi imao stroboskop, mogao bi da probaš jedno brdo magneta i da testiraš... ali nema potrebe

ako si kupio kajlu, onda već imaš tih 17 stepeni u početnom stadijumu,,.. preostaje nabavka varijabilnog CDI-ja

#170 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 January 2015 - 11:51

Jel neko razmišljao o DC paljenju sa maxi skutera? Mislim na CDI i bobinu koji rade na 12V DC. Tu je komfor podešavanja mnogo veći, pri tom može da se koristi anker ploča i magnet od PJ-a, naravno i regler od PJ.(na pia mašinama, naravno). U tom slučaju je rešeno i napajanje osvetljenja, 165W je generator, trofazni. Elegantno rešenje 2 u 1. Kad trebaju performanse, ugase se potrošači, kad ne treba, već samo vozikanje noću ima struje ko Đerdap i za xenone, i za punjenje akumulatora. Da nemam to već fabrički na mojoj SRki, sigurno bi se bacio na tako nešto. 165W je 0,165kW, toliko snage potroši na radilici, što je kod mašina sa 15-20KS zanemarljivo, i to samo u slučaju maksimalnog opterećenja, što je retko. Može da se koristi i ECU od PJ (sa bobinom od PJ koja je DC i daje "tričavih" 40kV na svećici), jer je i on variabilni. ...Moje razmišljanje...

Edited by goggyso, 12 January 2015 - 11:58.


#171 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 12 January 2015 - 11:56

I ja mislim k`o Mario ...isuvise je velika zajabancija to sa magnetom ...ili zakretanje ploce , a ako ne moze kao sto ne moze kod Pia , onda kajla + varijabilni CDI ...

Na E- bay- u i ( Ali expresu ) se mogu naci jeftini kineski vec od oko 13 dolara ...to su ovi , onui su sa izmenjenom krivom paljenja ...

http://www.ebay.com/...e2a5e2e&vxp=mtr

Vidim da ima i Atheninih , oko 45 dolara sa nepoznatom mapom ...a , ima ih i jos skupljih ...

A, vidite ovaj sa Ali Expressa...moze li jeftinije ?

http://www.aliexpres...1988657056.html

Edited by ALIEN SM, 12 January 2015 - 12:01.


#172 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 12 January 2015 - 12:15

Mada sam ovo vec postavio na ` E bay stvarcice ` da ne promakne , evo i ovde ...

http://www.aliexpres.../853370382.html

Kinezi razbijaju trziste i sve je jeftinije i jeftinije ...Markirani ce morati dobro da se zamisle ...

Edited by ALIEN SM, 12 January 2015 - 12:26.


#173 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 12 January 2015 - 12:29

View PostALIEN SM, on 12 January 2015 - 12:15, said:

Mada sam ovo vec postavio na ` E bay stvarcice ` da ne promakne , evo i ovde ...

http://www.aliexpres.../853370382.html

Kinezi razbijaju trziste i sve je jeftinije i jeftinije ...Markirani ce morati dobro da se zamisle ...

E ovo vec izgleda kao pravi race, anker ploca izgleda kao da je za minarelli, jos treba prihvat na magnetu otkriti

#174 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 12 January 2015 - 19:13

Ovo je za pit bajk,odnosno za one kopije hondine agregate sa poluautomatski menjacom.

#175 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 January 2015 - 19:28

View Postgoggyso, on 12 January 2015 - 11:51, said:

Jel neko razmišljao o DC paljenju sa maxi skutera? Mislim na CDI i bobinu koji rade na 12V DC. Tu je komfor podešavanja mnogo veći, pri tom može da se koristi anker ploča i magnet od PJ-a, naravno i regler od PJ.(na pia mašinama, naravno). U tom slučaju je rešeno i napajanje osvetljenja, 165W je generator, trofazni. Elegantno rešenje 2 u 1. Kad trebaju performanse, ugase se potrošači, kad ne treba, već samo vozikanje noću ima struje ko Đerdap i za xenone, i za punjenje akumulatora. Da nemam to već fabrički na mojoj SRki, sigurno bi se bacio na tako nešto. 165W je 0,165kW, toliko snage potroši na radilici, što je kod mašina sa 15-20KS zanemarljivo, i to samo u slučaju maksimalnog opterećenja, što je retko. Može da se koristi i ECU od PJ (sa bobinom od PJ koja je DC i daje "tričavih" 40kV na svećici), jer je i on variabilni. ...Moje razmišljanje...

Sviđa mi se pravac u kojem ideš, imao sam neka slična razmišljanja ali tu opet treba odvojiti dobrih 200+e da se sve dovede pod konac.. Artekov innerrotor koliko god delovao skupo je i dalje i mama i tata za sve setupe :respect: Za 300e imas olaksani HE zamajac, varijabilni race ili ulicni setup cdi, više različitih mapa, limiter obrtaja, race bobinu, punjenje acu, izvod za male potrošače (svetla, obrtaljka), paše i na LC i AC pia blokove..

#176 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 January 2015 - 19:33

View PostMario, on 12 January 2015 - 11:29, said:

nije samo pick-up dovoljan za ranije paljenje, potrebno je i da namotaj za nabijanje dobije ranije punjenje.. tako da je najverovatnije ili cela anker ploča malo zaokrenuta, ili je samo kanal u magnetu izrezan 3-4 stepena u advance..

sad kad bi imao stroboskop, mogao bi da probaš jedno brdo magneta i da testiraš... ali nema potrebe

ako si kupio kajlu, onda već imaš tih 17 stepeni u početnom stadijumu,,.. preostaje nabavka varijabilnog CDI-ja

View PostPlamenni, on 12 January 2015 - 02:31, said:

Ma treba nam bas od mc4 AC ili LC,ma magnet kao magnet je isti ali je tu caka u onom pinu koji okida pick-up izgleda da su njemu menjali polozaj u odnosu na starije generacije

Realno, mislim da je ovo najjeftinija i najbezbolnija investicija. Pia NRG 2005> polovni delovi: namotaji sa pickupom su oko 40, magnet 10, cdi sa bobinom oko 50e plus kajlica, biće to najbolja varijanta, pod uslovom da provalimo mapu cdi, odnosno šta se sa njom dobija..

#177 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 12 January 2015 - 20:24

Mnogo je to para... ejj 100e .. jedino da prodate ove namotaje i.magnet i bobinu pa da obracunate razliku

#178 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 January 2015 - 20:42

pa ok, tako nekako će i biti, ali i ako ne prodam svoje, opet mu dodje na slično. Pravi aftermarket cdi je jače od 100e, i moram se igrati sa kajlicom i pickupom da dodjem do 20* a i top i slični traže početnu postavku na 25*..

Verujem ja da može to i jeftinije da se isčendžira al eto to su neke okvirne cene onako na brzaka.

I na kraju, znajući sebe, skupljaću za innerrotor..

#179 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 12 January 2015 - 21:51

Meni samo nije jasno kako ces da hladis AC masinu kad ubacis innerrotor. Na sta ces nasrafiti ventilator?

#180 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 12 January 2015 - 21:52

View PostAcaPostar, on 12 January 2015 - 20:42, said:

pa ok, tako nekako će i biti, ali i ako ne prodam svoje, opet mu dodje na slično. Pravi aftermarket cdi je jače od 100e, i moram se igrati sa kajlicom i pickupom da dodjem do 20* a i top i slični traže početnu postavku na 25*..

Verujem ja da može to i jeftinije da se isčendžira al eto to su neke okvirne cene onako na brzaka.

I na kraju, znajući sebe, skupljaću za innerrotor..
Meni samo nije jasno kako ces da hladis AC masinu kad ubacis innerrotor. Na sta ces nasrafiti ventilator?





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users