#21
Posted 29 October 2014 - 11:58
#22
Posted 29 October 2014 - 12:09
Yooalexandar, on 29 October 2014 - 11:24, said:
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
Edited by AcaPostar, 29 October 2014 - 12:57.
#23
Posted 29 October 2014 - 12:23
Grale, on 29 October 2014 - 11:36, said:
Dobar je SC, al gril, koda ćeš 5 roštiljki na njemu ispeć
Btw., jedan off mali, a zašto ti sa svojim skuterom raznosiš poštu, jel nebi trebali imat službene automatike ili free-jeve ili nešto treće?
U posti je situacija sledeca. Svi reoni od preko 20km duze moped. U Beogradskoj posti se vozi tomos A5, neka mladja verzija za postare. E sad, moj reon ima 18,5km ( meri se predjeni put od poste prema reonu, kompletan put po reonu u koracima pesaka pretvoren u km, voznja gradskim prevozom, povratak u postu itd) i to nije problem, ali imam 124 firme + oko 700 domacinstava ( sto je otprilike norma) i te firme svakodnevno imaju puno materijala. Od obicnog pisma preko casopisa, postrxpresa, do manjih kutija... ponekad nosim i 2 pune torbe, pa otud potreba da sacuvam noge i kicmu
I naravno da ne pricam o tome koliko je brze u odnosu na pesaka i ekonomicnije u odnosu na neki auto. Bog da ga pozivi..
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
#24
Posted 29 October 2014 - 12:32
Plamenni, on 29 October 2014 - 11:55, said:
Nije tako u BG,ne duze svi motore jer ih nema dovoljno a i zavisi koliki ti je reon.ako je mali onda ga guslas peske
Ahahahhah ako ti je mali... ma bitnije su one kesice sa kuglicama ispod malog, one su velike
Tako je Boki, zvucis kao sef u posti, i on kaze, bolje moped nego da guslas.. jbg treba sacuvati kicmu za ove pare i docekati penziju
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
Edited by AcaPostar, 29 October 2014 - 13:05.
#25
Posted 29 October 2014 - 12:36
Verovatno zato sto je pravljen za Lc koji ima malo siri tocak pozadi pa ovde strci valo vise u stranu...
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
Edited by AcaPostar, 29 October 2014 - 13:00.
#26
Posted 29 October 2014 - 13:12
goggyso, on 29 October 2014 - 11:58, said:
Ma nema zime, umesto u pola 5 ja sam kuci u 3. Eto toliko mi skrati posao svaki dan. I noge su ponovo moje. Jedino sto sam poceo da se priblizavam 100tki, al ne u kmh, nego u kg... moracemo lakse rolne na prolece
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
#27
Posted 29 October 2014 - 13:55
#28
Posted 29 October 2014 - 14:02
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
Edited by AcaPostar, 29 October 2014 - 14:03.
#29
Posted 29 October 2014 - 14:38
#30
Posted 29 October 2014 - 17:06
goggyso, on 29 October 2014 - 14:38, said:
ma idi bre, ne da je twigi nego jasem biciklu... Al uskoro cu i tu prazninu da popunim. Fabricka dimenzija za free je 80/80 14 sto mu otprilike u obimu tocka dodje kao 130/70 13, neznatne su razlike. Sava pravi dimenziju 100/70 14 koja dodje 4mm vislja u precniku od moje ( frikan ima nesto duzi primar ali zato mnogo kraci sekundar od Lc) pa ce mi dobro doci, a sira je 2,5cm. Ima da cucne k´o du´e na nosu. I naravno, iskopao sam novu na KPu za 25e. Prodavci iz Sente, mozda ih Mario poznaje.
http://www.kupujempr...63601-oglas.htm
a odzak je do Oo za ovu (stock) varijantu. Pogotovu sad kada sam usrafio 17,5 karb odusevljen sam koliko pruza a ne trazi vise goriva kao rezone. Cekam da izvozam radnu nedelju kako bi imao tacne podatke o potrosnji pa pravim temu o karbu.
#31
Posted 29 October 2014 - 17:29
Sinclair research 1981©
#32
Posted 29 October 2014 - 17:41
Mario, on 29 October 2014 - 17:29, said:
Sinclair research 1981©
ahahaha, opasna kombinacija, snajka i lanci.. mozda cu ti dolaziti u goste
Gledao sam i ja, mada sam vise za neku krupniju saru sad za ovo vreme al realno ako je sveza guma ovo je extra povoljno, glupo je da propustim..
#33
Posted 29 October 2014 - 17:48
#34
Posted 29 October 2014 - 17:59
goggyso, on 29 October 2014 - 17:48, said:
#35
Posted 01 November 2014 - 02:19
U razgovoru sa lokalnim serviserom za pente i "ostale vanbrodske motore" ( cika Sale majstor strasni) saznajem da ima iskustva sa weberom i da je vec odrzavao nekog frija nekom deckicu iz kraja... Kaze covek veca protocnost, veca snaga, bolje ubrzanje vozices ga sa manje gasa, potrosnja ista a mozda i manja. I tako ja sa posla sve u uniformi svratim kod majstor saleta da se upoznam sa garazom, drmnu smo koju s˝nogu, malo razgovor, vidim neki kotlic se krcka, fino... Iskritikuje me najstrasnije sto nisam zapusio mikronsku rupu od ulja na usisnoj strani karba i dok smo se okrenuli natera me da skinem karb. Mislim realno 4 minuta posla, al on zguzva limenku rogonje za to vreme. Uze mi iz ruku airbox i krenu da kopa sa nekim saberom a meni kaze otvaraj karb. I dok sam ja pedantno odvrtao diznu po diznu i gledao kako stoji plovak, covek je raskupusao airbox, ispolirao ga iznutra a ulaz otvorio tri prsta. Kaze evo ti ova snajka, daj glavnu diznu. Sad ja pivo a on na stubnu i naravno, trebalo je samo 1sek da obesimo noseve... majstor je samouvereno bez merenja, odokativnom metodom razbusio glavnu diznu sa burgijom 1mm a trebalo je sa 0,75... Mrak, nece da radi ni bez airboxa, haos.. u toku sutrasnjeg dana porucujem set dizni preko skuter mreze, a majstor mi uvece donosi neki prc kopija karburator iz neke price od onog deckica sto mu je odrzavao freeja..
Sreca kurata, nov prc kopija dell 17,5 sa el sauhom plug&play, set za reparaciju (rezervna igla, seger, dizne gumice..), polovan malo vozen 70cc prc kit, sve za 2000din. Kasnije saznajem da je varijanta moto bane, karb je 2800, set za reparaciju 600, kit 3000. i nije ptica sve sto leti. Cilindar je lepio, karb je vozen, nijedna dizna nema oznaku, polomljeno plasicno lonce plovka, pun opiljaka na stel srafu..
Igra je tada tek pocinjala. Prvo sto sam resio je da ukomponujem weber sa nekom od dizni koje su dosle uz prc dell i probam da ga ustelujem, a u medju vremenu da se posvetim prc dellu i kitu na kuhinjskom astalu. u medjuvremenu su i pristigle narucene dizne u varijanti od 70 do 88, pa posle raznoraznih igrarija dolazim do setupa sa ispraznjenim airboxom pravouganog usisa 17x38mm, std filtera, glavna dizna 78, igla nastrugana priblizno w9 na sredini, pilotka i ler standard, sraf smese priblizno 1,3/4 kruga. Motor neprepoznatljiv, imao sam osecaj da mi trebaju za nijansu teze rolne. Nisam imao obrtomer, sajla kmh ne radi a i nije me interesovala krajnja. Najjeftinija uhvacenja potrosnja 3,4l mereno vise puta u razlicitim uslovima. Da zakljucim igrariju sa weberom 12om, iako projektovan za malu snagu i potrosnju, nije u stanju da isprati lagani tuning (skidanje blokada, ne standardni base spuh, varijacije airboxa) uz fabricki deklarisanu potrosnju.
U poslednjih 6 dana usrafio sam prc dell 17,5 i testiram ga sa istom konfiguracijom (stok termo grupa, isti airbox, sc08) pa cu vrlo brzo izneti zapazanja uz slikovite prikaze. Za sada, da nemam usi smejao bih se oko glave
#36
Posted 01 November 2014 - 03:15
Sinclair research 1981©
#37
Posted 01 November 2014 - 03:31
Mario, on 01 November 2014 - 03:15, said:
Sinclair research 1981©
ma cika Sale majstor strasni... to ko kad bi menjao graficku kartu okastim 22.. Al nije mi zao sto sam ga upoznao, ne bi popili 3 rakije i 2 piva, ne bi ni busio pa posle dobio ovaj 17,5 za 2000 din.. ne bi ni narucivao dizne, jos bi se zlopatio sa sporijim skutom i vecom potrosnjom.. sudbina
#38
Posted 01 November 2014 - 17:00
Послато са HTC One mini 2
#39
Posted 01 November 2014 - 21:10
U svakom slucaju interesantna prica oko postarca, rekao bih zivopisna ;-)
#40
Posted 01 November 2014 - 23:51
Beogradski Fantom, on 01 November 2014 - 17:00, said:
Послато са HTC One mini 2
Pita, on 01 November 2014 - 21:10, said:
U svakom slucaju interesantna prica oko postarca, rekao bih zivopisna ;-)
Hvala, moram malo da vam drzim paznju kad jos nema pravog tuninga. Svasta nesto videh u zivotu, prosao sam razne garaze, vozio motore, spremao jugice za trke i opet nasednem na foru ko da je u pitanju spejs-satl a ne skuter 2t. Sale je dobar lik i ne mogu mu zameriti sto je hteo da pomogne, al daleko je od majstora. Covek popravlja pente i vanbrodske, glavne musterije su mu pecarosi, razumljivo je da mu je glavni alat casica, i ribolovackih prica nikad dosta. Jedino sam ja nepopravljiv, verujem ljudima pa to ti je..
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users