Jump to content


Pia Free ( poshtarski shporet )



1014 replies to this topic

#21 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 October 2014 - 11:58

E jbg, ako je tako onda Frikan mora na teren, bolje on nego tabananje. A i rodjen je za taj posao, ko tegleca mazga, samo sipas i udri po gasu.

#22 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 October 2014 - 12:09

View PostYooalexandar, on 29 October 2014 - 11:24, said:

frikan koji sam vozio za dostavu pice,imao je ovaj "fenjer" mogu slobodno tako da se izrazim,po mraku,kisi,kao da drzis upaljen upljac da te vide i to je to :D za auspuh sc08 takodje sve najbolje,bilo je samo plug and play ,pa sta nam Bog da,bez stela ,posto je moralo odmah da se radi ..medju ubrzanje se popelo bas ekstra i krajnja za nekih 5-10 po satu...takodje sto se tice fara ima gde hoces da se uzme onaj faric,bellamoto,kupujem prodajem,trafika neka obliznja :D inace za te pare extra!
Far je skroz ok, ima u sebi balonku 35w i poziciju, mozda je kod tebe bilo lose socivo ili je samo pozicija radila.. uglavnom skroz ok osvetljava i mnogo bolje u odnosu na onaj klasicni kockasti. Kako sam stavio h4 jos je bolje, jedino sto kaze gogi ogranicenje su namotaji pa moram da koristim h4 od 35w "traktorku". Ma videces u ostalom kada budemo budzili plastike da ga podignem na korman.

Posted Image

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba

Edited by AcaPostar, 29 October 2014 - 12:57.


#23 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 October 2014 - 12:23

View PostGrale, on 29 October 2014 - 11:36, said:

Dobar je "Frikan", plastike mi čisto solidno izgledaju na slikama, neznam zašto bi ih farbo, naravno ako nisu lošije uživo.
Dobar je SC, al gril, koda ćeš 5 roštiljki na njemu ispeć :D

Btw., jedan off mali, a zašto ti sa svojim skuterom raznosiš poštu, jel nebi trebali imat službene automatike ili free-jeve ili nešto treće?
Malo su izlizane, ima po koja da fali zabica a i vreme je da dobije racing belu... najvise me nerviraju ove pomocne unutrasnje sive, pa kad vec farbam, onda bolje da ga osvezim celog :D

U posti je situacija sledeca. Svi reoni od preko 20km duze moped. U Beogradskoj posti se vozi tomos A5, neka mladja verzija za postare. E sad, moj reon ima 18,5km ( meri se predjeni put od poste prema reonu, kompletan put po reonu u koracima pesaka pretvoren u km, voznja gradskim prevozom, povratak u postu itd) i to nije problem, ali imam 124 firme + oko 700 domacinstava ( sto je otprilike norma) i te firme svakodnevno imaju puno materijala. Od obicnog pisma preko casopisa, postrxpresa, do manjih kutija... ponekad nosim i 2 pune torbe, pa otud potreba da sacuvam noge i kicmu :)
I naravno da ne pricam o tome koliko je brze u odnosu na pesaka i ekonomicnije u odnosu na neki auto. Bog da ga pozivi..

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba

#24 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 October 2014 - 12:32

View PostPlamenni, on 29 October 2014 - 11:55, said:


Nije tako u BG,ne duze svi motore jer ih nema dovoljno a i zavisi koliki ti je reon.ako je mali onda ga guslas peske

Ahahahhah ako ti je mali... ma bitnije su one kesice sa kuglicama ispod malog, one su velike :D
Tako je Boki, zvucis kao sef u posti, i on kaze, bolje moped nego da guslas.. jbg treba sacuvati kicmu za ove pare i docekati penziju :D



Sent from cigla over taraba using tamba-lamba

Edited by AcaPostar, 29 October 2014 - 13:05.


#25 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 October 2014 - 12:36

A sto se tice grila, sc nije imao svoj kad je dosao, par puta sam ostavio dlake i kozu na njemu pa sam prebacio sa starog stock spuha... rekoh da sam operisan od estetike, bitno da sluzi.. a i unikat je :D

Posted Image
Posted Image

Verovatno zato sto je pravljen za Lc koji ima malo siri tocak pozadi pa ovde strci valo vise u stranu...

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba

Edited by AcaPostar, 29 October 2014 - 13:00.


#26 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 October 2014 - 13:12

View Postgoggyso, on 29 October 2014 - 11:58, said:

E jbg, ako je tako onda Frikan mora na teren, bolje on nego tabananje. A i rodjen je za taj posao, ko tegleca mazga, samo sipas i udri po gasu.
:otakoje:
Ma nema zime, umesto u pola 5 ja sam kuci u 3. Eto toliko mi skrati posao svaki dan. I noge su ponovo moje. Jedino sto sam poceo da se priblizavam 100tki, al ne u kmh, nego u kg... moracemo lakse rolne na prolece :D

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba

#27 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 29 October 2014 - 13:55

Haha gde su zavrsili oni peugeot-i i apn-ci sto smo ih ganjali u postexpress-u. Peugeot-i su bili ok ali apn-ci zivo sranje. Menjac sa 4 brzine, sav raskliman iako je nov i razvija 35 kmh max. Ne moze da se popne na B. Kosu kod ineks ukusa itd. Dva dana sam se zlopatio i opet kod Nikole iskukao peugeot. Jesi li ti u pohorskoj?

#28 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 October 2014 - 14:02

A brate secam se, kol'ko je to kilavo bilo... ja nemam pojma gde su silni lavici otisli, uglavnom na Zemunskom dost podrucju a i sire, samo daju apn.. tuga. Da matori, ja sam posle expresa, kad smo se razdvojili, presao u pohorsku i tu sam... reon tosin bunar i 3 bulevar... evo me sad kod inexa :-)

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba

Edited by AcaPostar, 29 October 2014 - 14:03.


#29 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 October 2014 - 14:38

Da, tako stoji jer je fabricki pakovan na NRG mc2 i mc3, koji imaju 13 coli tockove sa 130/70 gumama, meni na SRki samo sto ne cese o felnu, a ni na NRG-u nije bas bio daleko. Frikan je nekako tvigi pa SC deluje malo ko da nije u vinklu, al nema veze, bitno je da radi posao odlicno, za to sto tebi treba boljeg nema, jer masina sa njim ima snage u celom spektru obrtaja, ja neznam dali postoji uopste auspuh sa sirim powerbandom od SC-a.

#30 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 October 2014 - 17:06

View Postgoggyso, on 29 October 2014 - 14:38, said:

Da, tako stoji jer je fabricki pakovan na NRG mc2 i mc3, koji imaju 13 coli tockove sa 130/70 gumama, meni na SRki samo sto ne cese o felnu, a ni na NRG-u nije bas bio daleko. Frikan je nekako tvigi pa SC deluje malo ko da nije u vinklu, al nema veze, bitno je da radi posao odlicno, za to sto tebi treba boljeg nema, jer masina sa njim ima snage u celom spektru obrtaja, ja neznam dali postoji uopste auspuh sa sirim powerbandom od SC-a.

ma idi bre, ne da je twigi nego jasem biciklu... Al uskoro cu i tu prazninu da popunim. Fabricka dimenzija za free je 80/80 14 sto mu otprilike u obimu tocka dodje kao 130/70 13, neznatne su razlike. Sava pravi dimenziju 100/70 14 koja dodje 4mm vislja u precniku od moje ( frikan ima nesto duzi primar ali zato mnogo kraci sekundar od Lc) pa ce mi dobro doci, a sira je 2,5cm. Ima da cucne k´o du´e na nosu. I naravno, iskopao sam novu na KPu za 25e. Prodavci iz Sente, mozda ih Mario poznaje.

http://www.kupujempr...63601-oglas.htm

a odzak je do Oo za ovu (stock) varijantu. Pogotovu sad kada sam usrafio 17,5 karb odusevljen sam koliko pruza a ne trazi vise goriva kao rezone. Cekam da izvozam radnu nedelju kako bi imao tacne podatke o potrosnji pa pravim temu o karbu.

#31 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 29 October 2014 - 17:29

Ne znam ko je snajka, vidim da prodaje neke lance za sneg itd.. Proverio sam ti nova preko mreze ista takva je 4600...

Sinclair research 1981©

#32 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 October 2014 - 17:41

View PostMario, on 29 October 2014 - 17:29, said:

Ne znam ko je snajka, vidim da prodaje neke lance za sneg itd.. Proverio sam ti nova preko mreze ista takva je 4600...

Sinclair research 1981©

ahahaha, opasna kombinacija, snajka i lanci.. mozda cu ti dolaziti u goste :D
Gledao sam i ja, mada sam vise za neku krupniju saru sad za ovo vreme al realno ako je sveza guma ovo je extra povoljno, glupo je da propustim..

#33 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 October 2014 - 17:48

Za te pare odmah uzmi dve, pa stavi obe i milina. Frikan u novoj obuci.

#34 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 October 2014 - 17:59

View Postgoggyso, on 29 October 2014 - 17:48, said:

Za te pare odmah uzmi dve, pa stavi obe i milina. Frikan u novoj obuci.
nisam kontaktirao prodavce, ne znam da li imaju vise komada... ali ima jos jedan problemcic. Mislim da napred nece moci da stane, frikan ima mnogo uze vile od nrg-a. Za tu opciju sava pravi 90/70 14, al sobzirom da smo izduvali za 13platu a i frka mi je samo za jednu gumu, ova prednja dimenzija ce sacekati prolece...

#35 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 01 November 2014 - 02:19

Elem, da se uozbiljim malo i vratim na temu. Zaboravio sam u predstavljanju da napomenem da je skut stigao do mene bez uljne pumpe, ali sa zupcanikom. Citajuci kasnije temu Plamenog o nrg azdaji naucio sam da je dobro da zadrzim zupcanik pumpe (najpravilnije odstojanje zbog ugla remenica, cuvar semeringa) iako sam ga samo video kao nepotreban visak i tezinu na rotirajucem elementu. Karburator na mom modelu (1999 piaggio free post) je weber 12OM. Slicna koncepcija sa mladjom bracom na lc verzijama, dell 17,5 pvha ed. Potrosnja nastelovanog karburatora se kretala od 3.6 do 4l/100km, zavisno od opterecenja i nacina voznje. Smatrao sam da je to normalno pa i nisam pridavao paznju smanjenju potrosnje dok me Mario nije opomenuo da to sa karburatorom malog precnika ne bi smelo da se desava. Uspeo sam da pronadjem fabricki manual koji propisuje potrosnju od 2,5 do 2,7l zavisno od vremenskih uslova, ali tada sam i saznao da skuteri fabricki dolaze sa blokadama na variomatu i na izduvnoj grani. U trazenju informacija na piaggio forumu saznao sam od vise vlasnika frikana da skidanjem blokada niko nije dobio manju potrosnju od 3,5l i da je to normalno za njega, pogotovu ako mu se svakodnevno kuca sat na 80kmh.
U razgovoru sa lokalnim serviserom za pente i "ostale vanbrodske motore" ( cika Sale majstor strasni) saznajem da ima iskustva sa weberom i da je vec odrzavao nekog frija nekom deckicu iz kraja... Kaze covek veca protocnost, veca snaga, bolje ubrzanje vozices ga sa manje gasa, potrosnja ista a mozda i manja. I tako ja sa posla sve u uniformi svratim kod majstor saleta da se upoznam sa garazom, drmnu smo koju s˝nogu, malo razgovor, vidim neki kotlic se krcka, fino... Iskritikuje me najstrasnije sto nisam zapusio mikronsku rupu od ulja na usisnoj strani karba i dok smo se okrenuli natera me da skinem karb. Mislim realno 4 minuta posla, al on zguzva limenku rogonje za to vreme. Uze mi iz ruku airbox i krenu da kopa sa nekim saberom a meni kaze otvaraj karb. I dok sam ja pedantno odvrtao diznu po diznu i gledao kako stoji plovak, covek je raskupusao airbox, ispolirao ga iznutra a ulaz otvorio tri prsta. Kaze evo ti ova snajka, daj glavnu diznu. Sad ja pivo a on na stubnu i naravno, trebalo je samo 1sek da obesimo noseve... majstor je samouvereno bez merenja, odokativnom metodom razbusio glavnu diznu sa burgijom 1mm a trebalo je sa 0,75... Mrak, nece da radi ni bez airboxa, haos.. u toku sutrasnjeg dana porucujem set dizni preko skuter mreze, a majstor mi uvece donosi neki prc kopija karburator iz neke price od onog deckica sto mu je odrzavao freeja..
Sreca kurata, nov prc kopija dell 17,5 sa el sauhom plug&play, set za reparaciju (rezervna igla, seger, dizne gumice..), polovan malo vozen 70cc prc kit, sve za 2000din. Kasnije saznajem da je varijanta moto bane, karb je 2800, set za reparaciju 600, kit 3000. i nije ptica sve sto leti. Cilindar je lepio, karb je vozen, nijedna dizna nema oznaku, polomljeno plasicno lonce plovka, pun opiljaka na stel srafu..
Igra je tada tek pocinjala. Prvo sto sam resio je da ukomponujem weber sa nekom od dizni koje su dosle uz prc dell i probam da ga ustelujem, a u medju vremenu da se posvetim prc dellu i kitu na kuhinjskom astalu. u medjuvremenu su i pristigle narucene dizne u varijanti od 70 do 88, pa posle raznoraznih igrarija dolazim do setupa sa ispraznjenim airboxom pravouganog usisa 17x38mm, std filtera, glavna dizna 78, igla nastrugana priblizno w9 na sredini, pilotka i ler standard, sraf smese priblizno 1,3/4 kruga. Motor neprepoznatljiv, imao sam osecaj da mi trebaju za nijansu teze rolne. Nisam imao obrtomer, sajla kmh ne radi a i nije me interesovala krajnja. Najjeftinija uhvacenja potrosnja 3,4l mereno vise puta u razlicitim uslovima. Da zakljucim igrariju sa weberom 12om, iako projektovan za malu snagu i potrosnju, nije u stanju da isprati lagani tuning (skidanje blokada, ne standardni base spuh, varijacije airboxa) uz fabricki deklarisanu potrosnju.
U poslednjih 6 dana usrafio sam prc dell 17,5 i testiram ga sa istom konfiguracijom (stok termo grupa, isti airbox, sc08) pa cu vrlo brzo izneti zapazanja uz slikovite prikaze. Za sada, da nemam usi smejao bih se oko glave ;)

#36 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 01 November 2014 - 03:15

Too taj rad, ispoliras kiciste fitera i razbusis na stuboj diznu u paru..:-)

Sinclair research 1981©

#37 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 01 November 2014 - 03:31

View PostMario, on 01 November 2014 - 03:15, said:

Too taj rad, ispoliras kiciste fitera i razbusis na stuboj diznu u paru..:-)

Sinclair research 1981©

ma cika Sale majstor strasni... to ko kad bi menjao graficku kartu okastim 22.. Al nije mi zao sto sam ga upoznao, ne bi popili 3 rakije i 2 piva, ne bi ni busio pa posle dobio ovaj 17,5 za 2000 din.. ne bi ni narucivao dizne, jos bi se zlopatio sa sporijim skutom i vecom potrosnjom.. sudbina ;)

#38 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 01 November 2014 - 17:00

To su mi najjaci majstori, daj da se ubembamo pa cemo lako :respect: Probao sam par puta da popijem dok radim, ali ne ide, nema od posla nista. Znaci prvo posao pa onda pijenje do mile volje :wub:

Послато са HTC One mini 2

#39 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 01 November 2014 - 21:10

Hehe 3 rakije i 2 piva...pa nemos svecicu odvrnuti da ga jbs...dobro je da ste bilo sta uradili...

U svakom slucaju interesantna prica oko postarca, rekao bih zivopisna ;-)

#40 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 01 November 2014 - 23:51

View PostBeogradski Fantom, on 01 November 2014 - 17:00, said:

To su mi najjaci majstori, daj da se ubembamo pa cemo lako :) Probao sam par puta da popijem dok radim, ali ne ide, nema od posla nista. Znaci prvo posao pa onda pijenje do mile volje :)

Послато са HTC One mini 2

View PostPita, on 01 November 2014 - 21:10, said:

Hehe 3 rakije i 2 piva...pa nemos svecicu odvrnuti da ga jbs...dobro je da ste bilo sta uradili...

U svakom slucaju interesantna prica oko postarca, rekao bih zivopisna ;-)

Hvala, moram malo da vam drzim paznju kad jos nema pravog tuninga. Svasta nesto videh u zivotu, prosao sam razne garaze, vozio motore, spremao jugice za trke i opet nasednem na foru ko da je u pitanju spejs-satl a ne skuter 2t. Sale je dobar lik i ne mogu mu zameriti sto je hteo da pomogne, al daleko je od majstora. Covek popravlja pente i vanbrodske, glavne musterije su mu pecarosi, razumljivo je da mu je glavni alat casica, i ribolovackih prica nikad dosta. Jedino sam ja nepopravljiv, verujem ljudima pa to ti je.. :)





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users