


#41
Posted 02 November 2014 - 00:06

#42
Posted 02 November 2014 - 01:36
goggyso, on 02 November 2014 - 00:06, said:



#43
Posted 02 November 2014 - 13:02


Obe komponente su bile na frikanu onog deckica, nabavljene na kp za malo para pa je majstor sale vrsio neslavno tunirnje. Posto je lepio, a karburator nije mogao da se nasteluje, sve je pronaslo novog vlasnika. Sve ovo pisem u nadi da ce MLADI TUNERI procitati. Vec sam pisao o prici sa weberom 12om, ovde cu se posvetiti prc kopiji della.




Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
#44
Posted 02 November 2014 - 13:24









Na posalednje dve slike se vidi problem koji je prouzrokovao gusenje i posnu odnosno siromsnu smesu sto je vodilo ka tezem paljenju, nemogucnosti da se nasteluje pravilan rad i neminovnom lepljenju klipa.


Cilindar nije preziveo veca ostecenja, ali po samom izgledu mozemo zakljuciti veoma los kvalitet izavrsnu obradu



Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
#45
Posted 02 November 2014 - 13:43
Svari kao pesak iz kalupa stvrdnjen i ispecen zajedno sa gusom mogu se naci u svim prelivnim a i izduvnom kanalu, sto je nedopustivo. Dalje, bez da komentarisemo sam kvalitet materijala i njegovu dugovecnost, bilo da je u pitanju gusani cilindar ili aluminijumski klip, pa cak i sam karburator, proizvodjac se cak nije udostojio da odstrani opiljke posle busenja. Nasao sam ih u svim vodovima u karburatoru, vodjicama bolcne u klipu, samom dosedu cilindra, rupama za brezone na izduvu. Naravno ni sam cilindar nije doteran posle honovanja, ostale su ostre i nejednake ivice na svim kanalima pa sam uradio port mapu samo da docaram nepreciznost i lose stanje.

Ovo je nazalost neko vozio, proslo je kroz ruke tzv majstora. Znamo da se vecina stvari moze popraviti pa sam ja odlucio da doteram prc dell, ali da se vratimo na pocetak posta. Da li je ovo stvarno jeftino? Hvala bogu, forum ima znanje i moze da pomogne svakom mladom tuneru koji se upusti u sredjivanje slicnih stvari, ali toplo preporucujem da se svako dobro zapita sta dobija kupovinom jeftinih prc komponenti..
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
Edited by AcaPostar, 02 November 2014 - 14:03.
#46
Posted 02 November 2014 - 13:59


Sam karburator je kao sto sam rekao dosta grube zavrsne obrade, hrapav u unutrasnjem delu, pun opiljaka od busenja kanala za vazduh i za gorivo, neobelezenih dizni. Vidi se na slici gore da koncepcija rada sauha nije ista i da prc dell ima profilisanu cevcicu na mestu dizne za sauh. Kalibracijom ostalih dizni dosao sam do sledecih vrednosti. Ler 35, glavna 72, na slici se vidi razlika u klipicima, duzi je od webera, iako su iste kosine na webberu pise 5 a na prc kopiji 40.
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
#47
Posted 02 November 2014 - 14:59


U celu pricu se umesala cudna pojava koja se javljala prilikom svakog odvrtanja gasa. Iako u pocetku misleci da sam siromasan na igli, podizao sam standardnu iglu, nekada mi se desavalo (ali redje) da trokira na igli. Misleci da je u pitanju spon skinuo sam karb i kerenuo u ponovno ciscenje a u medjuvremenu naostrio 2 rezervne igle iz seta priblizno a7 i w9.



Stavi sam prvo ostriju, zamisljenu w9 na sredinu i imao sam malo tecniju voznju ali opet sa svakim dodavanjem gasa razlicitu situaciju, nekad na trenutak zastane kao da mu fali goriva nekad zabrboce kao da ima viska, u celom spektru obrtaja.. problem je postao izrazeniji kada je motor poceo cudno da se ponasa na pravcu prilikom prelaska preko sitnih neravnina a pri konststnom otklonu pola rucice gasa zarad dobijanja informacije o boji svecice. Posumnjao sam na plovak, a kako nema ni jednu oznaku, merenjem i uporedjivanjem sa weberovim na kome pise 4,5g ja sam ga u samom startu i postavio kao da je weberov. Skinem, povecam malo odstojanje jer mi se cinilo da preliva, medjutim ista svar se desava. A onda mi sine da to nije jedina stvar koja ima vertikalno pomeranje i da moze da landara.
Braca kinezi mogu da prave mostove al da naprave iglu koja fest staje u dosed i pritom da naprave plasticni dosed sa duzom vodjicom to jok..

Levo je weberov nosac igle desni kineska kopija della. Igla ima lufta bar 3 ili 4 desete, a vodjica je plitka kao sto se vidi na slici pa igla landara i udara o zidove atomizera, verovatno zapusi protok neke od rupica ili samo uspori smesu, sto je dovoljno. Zamenim, resen problem. Ali sada cinimi se glavna dizna prevelika. 50 puta sam taj dan skidao karburator, a hladno, smrzo sam se. I napravim pcetnicku gresku, srecom bez posledica. Onako kao mrzi me opet da ga skidam preskocim 3 broja i usrafim diznu 72, motor sad vec leti al mi se cini nekako mrsaviji na zadnjem milimeru punog gasa pa posle jedno kilometar ipo ustanovim da se to ponavlja i sva sreca stanem da skinem svecicu

Shvatim odmah da sam se spasao lepljenja u zadnjoj sekundi i najverivatnije sti sam se vozio malo vise na igli nego na punom gasu a ona je malo nastrugana. Posle dugtrajnog setovanja i provere trenutni setup glasi ovako:
Glavna dizna 76
Ler 35
Igla priblizno w9
Sraf smese 1,1/4 kruga
Karb blago poliran na ulazu
Airbox pia free bez restriktora
pravougaonog otvora 17x38mm
Filter std
Predpostavimo da ovo nije najidealniji setup jer je ovih dana u beogradu bilo oko 3° celzijusa jutarnja temperatura i da je karb stelovan po hladnom vremenu. Kineski elektro cok radi korektno i karb se ponasa normalno u voznji. Nemam trenutno obrtomer i nisam merio krajnju, samo mogu odokativno da kazem da su performanse zavidno skocile, pre svega osecaj i vreme ubrzanja. Sto se tice potrosnje a to je ono najbitnije u proteklih 6 dana sam imao 2 merenja i prelazio sa jednim rezervoarom (3,6lit) 116km i 123km. Ja sam prezadovoljan, to znaci da je prosek 3,1l/100km. Naravno ovo nije pravi konacni pokazatelj. Koliko ce se smanjiti na toplijem vremenu i koliko cu ga ja vise odvrtati kad se naviknem, mericu pa cemo videti. Za sada trosi manje nego std weber 12 a pruza mnogo bolje ubrzanje.
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
Edited by AcaPostar, 02 November 2014 - 15:20.
#48
Posted 05 November 2014 - 10:43
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
Edited by Plamenni, 05 November 2014 - 10:45.
#49
Posted 05 November 2014 - 11:00
evo Krsta ovde
http://forum.pyrothe...5220#entry15220
i Rade ovde, mada mislim da je on samo slike preneo ovde, problemi kroz postove su se zadržali na starom forumu, pre 2011
http://forum.pyrothe...p__952#entry952
#50
Posted 05 November 2014 - 13:22

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
#51
Posted 09 November 2014 - 01:56
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
#52
Posted 09 November 2014 - 10:19


Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
#53
Posted 09 November 2014 - 10:36
#54
Posted 09 November 2014 - 10:52
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
#55
Posted 09 November 2014 - 11:19
za 12 i 17,5 postoji kompletna tablica A serija...
ako si je preterato malo na početku onda konus počinje prerano... naravno da i pilotka igra tu veliku ulogu, pa bi mogao i nju sad smanjivati, mada je jeftinije rešenje izmenjati iglu..
svojevremeno kada sam ja na kymco imao problem, Black adder mi je kupio nekolicijnu igala za Bing u nekoj poljoopskrba prodavnici za neki IMT kultivator, i segere isto, pa sam pravio do mile volje... ako nije komad bio 20 din ili tako nekako ...
#56
Posted 09 November 2014 - 11:34
Hvala puno za info o iglama, pitacu Blackya da li ta poljo jos postoji.. za sada imam 1 serijsku, 2 rezervne naostrene na a7 i w9 i neku od webera 12 koja je malo duza od dellovih. Igala kao i dizni nikad dosta..
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
Edited by AcaPostar, 09 November 2014 - 11:39.
#57
Posted 11 November 2014 - 21:47

Ostala je dizna 74, sraf smese na 1 i po krug, onaj famozni 1mm kraci iglicasti (cisto iz predostroznosti), pilotka 35, klipic 40, igla A7.
I da zakljucim pricu o prc dellu 17,5, pod uslovom da neko ima zivaca i volje da se malo poigra i dotera ga, sasvim zadovoljavajuca izvedba za nesto ispod 25e.. Sto se tice same potrosnje, da nisam kopao po njemu biaxom i da vozim std airbox, sigurno bi trazio manje goriva, pa bi i potrosnja bila umerenija. Sve u svemu ja prezadovoljan performansama koje pruza na stock termo grupi sa potrosnjom od 3.3l/100km.
#58
Posted 12 November 2014 - 18:45

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
#59
Posted 15 November 2014 - 13:39
Zamisao je taj x kit voziti na serijskoj radilici sa ovim 17,5 karbom i sa ovim stocksport auspuhom u svakodnevnoj voznji a da ima dovoljan potencijal da se kasnije ukomponuje sa npr yasR ili tp nardom i 19mm karbom sto ce ga pretvoriti ozbiljnog sprintasa za neku posebnu priliku. Jasno je da 2 setup ne moze da pruzi gusani cilindar i da je u ac varijanti aluminijum mama svih racunica.
I tako razgledajuci mogucnosti sta koji cilindar nudi, a pocetno odusevljen temom Bruna iz Zagreba (Anabelas) potrazih prvo auspuh o kome generalno vrlo malo, odnosno skoro nista ne znamo. Rec je o gianeli rekordu koji u sprezi sa sport gusom (dr evo, tp trophy, malssi sport, polini) pruza zavidne, rekao bih nevervatne rezultate. Tacne podatke ili neke grafikone testova za njega nemamo i nisam uspeo da pronadjem na netu ali iz vidjenog zakljucujem da podize spektar na base lc kitovima na nekih 10k i voziv je u niskom rezimu, i sto je bitnije veoma se lako steluje sa 17,5 karbom (samo povecanje glavne dizne bez gimnastike sa ostalim elementima). Pruza zavidne performanse a zadrzava minimalisticku potrosnju. Uspeo sam da dodjem do coveka iz Zg koji je voljan za saradnju i kod njega gianeli rekord kosta 135e plus troskovi slanja za Bg, sto je dodoatnih 15-20e. U sprezi sa base kitom to je za dr evo 200+e, tp trophy 250+e, malosi 285+e itd. Proklete finansije :(
Spisak delova koje cu morati ove zime osveziti raste, pa je planu sledece. Promena sajle gasa, odavno sam uklonio uljaru pa je vreme da se posvetim sajli iz jednog dela bez zastoja iglavljenja. Treba zameniti brezone cilindra, ovi moji su verovatno originalni, znaci stari 15god i merenjem sam utvrdio da su se isteglili dobrih 7/10mm, da ne pricam sto nemaju svi isti zvuk na lupkanje metalnim predmetom iako su svi pritegnuti u blok kilo kljucem na isti pritezni moment. Ne bih se zezao vise sa njima. Male brezone izduva cu verovatno dobiti uz kit, to je kvalitet koji uvek mora biti ispostovan zbog temperature. Iglicasti male pesnice, jos jedan set vecih dizni (preko 90), lezajeve i semeringe radilice, kajlicu, matice sa obe strane radilice, svecicu iridijum, lezajeve oba tocka...
Sto se tice prenosa u planu je multivar ali realno za njega sada nema parica, drugi put vec odlazem porucivanje stelujucih rolnica... sve nabrojane sitnice brzo nrastu preko 100e sto u zbiru sa kitom i spuhom dodje od 300 do 400...
Najvaznije, u komunikaciji sa Mariom dosli smo do zakljucka da postji kit kome je u dusi da ispostuje sve moje zahteve i to za 100e a jos plus je alu i ima potencijal da postane mnogo ozbiljniji kasnije ako se krene u tom pravcu..
I tako je porucen AIRSAL SPORT ALU

Ideja je da u trenutnom nedostatku para, kit priceka gore navedene komponete i da na prolece bude vozen sa 17,5karbom i sc08 spuhom za svaki dan, a kada zatreba za sprint trku dodati uz njega neki polovni (od jasunija pa do narda) ili pazariti nov gianeli rekord ili tehnigas triops..
Meni ostaje da se igram sa onim prc gusom koji jos nisam probao, za njega mi nista posebno ne treba a i onako cu vozikati dok god ne bude bas klizavo...
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
#60
Posted 15 November 2014 - 14:37
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users