Jump to content


Yamaha aerox - by djolerr



191 replies to this topic

#21 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 02 November 2014 - 14:57

Klip sa dve karike bi dobar bio za gusani cilindar, ako budes isao do 10500 obrtaja onda i debljine karika od 1,5mm jos mogu da drze, mada ima vec modela sa 1,2mm debljinama...

Planiraj toleranciju 6/100mm tako je i fabrika radila u odnosu na suknjice gde je klip najsiri...

Skicu S6 pro auspuha sam ja radio i zato sam te i pitao koji si model pravio jer uglavnom svi imaju repliku, cisti pro retko ko ima... Ovaj auspuh ce ti na Trophy-ju raditi oko 10k malo su ti testovi nestvarni cini se da je snaga nesto nize mada pise sa kojim su ga cil testirali... kako god ja sam ga probao na Mf alu racingu, Pita na mslossi-ju naturpijanom (jet force tema) Krsta na sport pro naturpihanom i sada na racingu i svima nam je bio oko ili malo preko 10k..

Kako god analiziracemo i tvog trophy-ja ako treba pa cemo.biti za taj info bogatiji

Sinclair research 1981©

#22 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 02 November 2014 - 15:11

Znaci pasce klip sa dve karike pitacu koja je debljina na vertexu ako imaju taj podatak :) fabricki klip ja bio sa dve 1,5mm .Predpostavio sam da si ti radio hvala na skici ;) po zvuku vrteo je minimum 9000 kad sam ga sklopio i probao i stavio odg rolnice...hoces da uradim portmapu cilindra,mada mi se cini da ima negde portmapa? moram da znam na koliko moze da vrti auspuh(mogu da pravim neki drugi da kupujem necu ) pa prema njemu cilindar da stelujem msm da to tako ide

Edited by djolerr, 02 November 2014 - 15:12.


#23 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 02 November 2014 - 17:36

Posted Imageimam varijator koji izgleda identicno kao ovaj pise ne aluminijumskom delu polini 10/7na delu gde su rolnice a gde kais ide 95/45/1 a na poklopcu pise D1 i 15 stepeni nigde na internetu nmg da pronadjem taj varijator sa ovim podatcima nzm koji imam varijator...

#24 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 03 November 2014 - 01:08

Pa imas Polini varijator sa 6rolnica, mislim da ga zovu speed control..

#25 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 03 November 2014 - 01:35

Pa sta znam na svima pise 25 step nigde nema 15 to je verovatno ugao poklopca varijatora gde klizaju rolnice ... kad sklopim masinu stavicu ovaj varijator da vidm kako ce se pokazati sa njim ;)

Edited by djolerr, 03 November 2014 - 01:43.


#26 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 07 November 2014 - 18:14

Stigao klip i cilindar,klip je sa dve karike od 1mm sto je po meni super,ivice oborene na prelivima na cilindru super odradjen :raz_112: ofarbao sam cilindar malo da bude lepsi Posted ImagePosted ImagePosted Image

Edited by djolerr, 07 November 2014 - 18:15.


#27 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 08 November 2014 - 00:16

Posted ImagePosted Image

#28 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 08 November 2014 - 00:56

A portmapa ? ... sunce mu poljubim :-)

Sinclair research 1981©

#29 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 08 November 2014 - 12:35

Uradjena je pre ugradnje namas brige :D 0,9 squish cilindar 47,8,ovo mi je prva portmapa ,klip je malo nizi od orginalnog znam posto sam uporedjivao sa nekim trecim koji je bio nizi od orginalnog ,nemam stari da uporedim nije mi poslao zaboravio,c....pa sam stavio dizhung donji 0,2mm jedva sam iskroio ,bio je 0,6 pa je to sad nize za 0,1mm Posted Image

Edited by djolerr, 08 November 2014 - 12:38.


#30 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 08 November 2014 - 16:53

Super daj samo uskeniraj ako mozes 150dpi i crno belo je dovoljno... ako nemas poslikaj pod 90step da ne bude distorzije

Sinclair research 1981©

#31 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 08 November 2014 - 17:12

Posted Imagehoces da bolje uslikam? skener nemam,bolje nmz sa ovim aparatom slikao sam pod 90

Edited by djolerr, 08 November 2014 - 17:22.


#32 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 08 November 2014 - 17:41

Dobro ce biti probacu

Sinclair research 1981©

#33 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 08 November 2014 - 22:44

Danas sam malo stelovao karb prenos... ispod 5700 je mrtav nema snage,kvacilo mi hvata na 4000 sto je po meni rano treba da krece bar na 5500,krece iz prve kais lepo stoji na zadnjoj remenici...kad krece kais se ne uvlaci,rolnice 3gr,radi na 8500 posle nakuca do 9600 700,u mestu moze da vrti kad dignem tocak 12500,ugao paljenja je na standardu nisam stigao da pomeram... ,videcemo kako ce dalje ici

#34 Baki

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 391 posts
  • MestoBeograd
  • VozimSprint Falcon

Posted 11 November 2014 - 15:37

Ne bi bilo na odmet malo razrade..,nemoj odma po "gasu" B)

#35 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 11 November 2014 - 18:08

ma razbusio sam cilindar na 0,07 tako da ne razradjujem B) radio je dosta u letu pa vozikao malo 30 40 km samo karike da legnu...

#36 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 November 2014 - 18:42

View Postdjolerr, on 08 November 2014 - 22:44, said:

Danas sam malo stelovao karb prenos... ispod 5700 je mrtav nema snage,kvacilo mi hvata na 4000 sto je po meni rano treba da krece bar na 5500,krece iz prve kais lepo stoji na zadnjoj remenici...kad krece kais se ne uvlaci,rolnice 3gr,radi na 8500 posle nakuca do 9600 700,u mestu moze da vrti kad dignem tocak 12500,ugao paljenja je na standardu nisam stigao da pomeram... ,videcemo kako ce dalje ici

12500 tako nov? ne preteruj, nije honda :) salim se malo, al ispostuj ga u razradi, znas kako kazu u teretani "misic pamti", tako ovde i karika i sve ostalo pamti.. ajd samo polako, zanimljiva mi je termo grupa pa pratim. :D

#37 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 11 November 2014 - 21:39

ma to je na kratko... u voznji nmz preko 9600 rpm... sad se zezam jos oko karburatora,trazi mi vecu pilot diznu,stavio sam 40 mnogo je bolje a glavnu trazi manju,danas nisam imao vremena nis da radim,ali mnogo je zivlji na manjim obrtajima nego pre

Edited by djolerr, 11 November 2014 - 21:40.


#38 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 November 2014 - 22:00

bese dell 17,5? koju diznu je trazio? Igrao sam se sa ovim mojim pa sakupljam informacije prema razlicitim termo grupama.. u svakom slucaju pilotku donekle mozes da resis sa ostrijom iglom :D

#39 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 11 November 2014 - 22:09

Mani se igrankom sa pilot diznom i resi glavnu-to je osnova dobro nastelovanog karba tj. prvo resi full gas...nego ti si i u razradi pa ne bi bilo lose da je i par br. veca...

#40 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 11 November 2014 - 22:50

na ful gasu radi super treba jos manja glavna dizna,dok je bila mala pilotka nije mogao da ide ispod 8000 cim padne ispod gotovo nema snage,zato se i bahcem oko nje,svecica je cigla tamnija malo sto je za sad ok za razradu..kad stavim vecu glavnu nece da trokira do 6000rpm,ali nece ni preko da ide,kad stavimmanju ima ful gas nema sredinu zato se zezam oko nje da dobijem makisimalnu snagu u svim rezimima obrtaja,igla na siberu spustena maks tako mu najvise odg

Edited by djolerr, 11 November 2014 - 22:53.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users