Jump to content


Yamaha aerox - by djolerr



  • This topic is locked This topic is locked
191 replies to this topic

#41 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 November 2014 - 23:06

View Postdjolerr, on 11 November 2014 - 22:50, said:

na ful gasu radi super treba jos manja glavna dizna,dok je bila mala pilotka nije mogao da ide ispod 8000 cim padne ispod gotovo nema snage,zato se i bahcem oko nje,svecica je cigla tamnija malo sto je za sad ok za razradu..kad stavim vecu glavnu nece da trokira do 6000rpm,ali nece ni preko da ide,kad stavimmanju ima ful gas nema sredinu zato se zezam oko nje da dobijem makisimalnu snagu u svim rezimima obrtaja,igla na siberu spustena maks tako mu najvise odg

iz ovoga sto si napisao, ipak mu ne odgovara max spustena igla, al resicemo. Podigni ti iglu na sredinu pa kreni od neke velike glavne dizne na nize dok ne ubodes kombinaciju. Inace o kojim brojevima gl dizne pricamo? Kakav je airbox ako ga koristis uopste i kakav je filter? jel 17,5mm karb?

#42 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 12 November 2014 - 00:39

jeste delorto 17,5,Airbox je otvoren nema lulicu.seriski filter,pilotka je sad 40,glavna msm da je 80 ,imam mikro burgije pa busim koliko mi treba od 0,35 do 1,6 zato nzm brojeve tacno,kad podignem iglu nema starta nigde i nece da vrti kako treba,dogura do 6000 i to jedva i ja mu zabijem savciger izmedju prirubnice filtera vazduha i karb dam mu vise vezduha on poludi,moguce kad bi stavio manju glavnu da bi se poboljsalo,do 6000 7000 mu treba malo vise goriva,a posle manje.kad predje te obrtaje,svaka dizan ima svoju ulogu u obrtajima i polazaju gasa...

#43 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 November 2014 - 00:49

Ok znaci podizi iglu da mu das vise goriva na na manjim otklonima gasa a posle se igraj sa glavnom. Sa airboxom bez lulice imas otvor oko 20mm na ulazu, gusani cilindar sport i homemade rezona sto grubo trba da znaci pilotka oko 38 igla oko A7 na sredini i glavna dizna oko 75 pod uslovom da je sve ok, odnosno da ne vuce negde fals...

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba

Edited by AcaPostar, 12 November 2014 - 00:54.


#44 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 12 November 2014 - 01:06

probacu stutra pa javljam sta sam radio :D zanimljivo je sto sa ovim auspuhom trazi vecu pilotku a manju glavnu,dok je sa proslim billo obrnuto,ali igla je bila isto dole skroz

#45 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 November 2014 - 01:14

Igla dole skroz daje siromasniju smesu. Ovaj auspuh koji si pravio ocigledno trazi vise goriva i tesko se steluje sto je i logicno ako si kopirao onaj koji je predvidjen za 11k, pa samim tim lose radi npr na 5k. Al sve to nema veze na leru dok on pod opterecenjem ne pokaze sta mu treba. I kada ubodes glavnu diznu sraf smese treba da bude izmedju 1 i 2 kruga od zatvorenog pa ces znati da li je sve ok sa karbom :D

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba

#46 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 12 November 2014 - 02:23

znam da daje siromasnu,nikako sa iglom ja nisam mogao da dobijem snagu na manjim kao sto sad imam sa vecom pilotkom kako god ja stavio iglu bilo je raznih glavnih.. nisam ni ocekivao da ce imati snage na 4000,pocinje da ima snagu od 5000 500,a rezona mu je 8000 9500..

Edited by djolerr, 12 November 2014 - 02:24.


#47 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 12 November 2014 - 20:54

danas sam probao jos neke komb i nis nisam postigao,povecao pilotku glavna ista posle povecao glavnu spustao dizao iglu nije dobro uvek ima negde kenedlu,stavio manju pilotku vecu glavnu dizao iglu isto bilo je jos raznih komb nijedna dobitna,za sad je najbolje kad je pilotka 40,80 glavna i igla skroz dole...

#48 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 November 2014 - 22:11

Ja sam se presao u gornjem postu ti imas turpijan cilindar i kopiju s6 pro. Po svoj logici sa otvorom na boxu od 20mm mora da ide mnogo veca glavna dizna od 75. Tu definitivno nesto nije u redu. :unsure:

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba

#49 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 12 November 2014 - 22:34

Top trophy ima imas slike gore, samo je pofarbao cil u srebro piroksal pa deluje kao ALU

Sinclair research 1981©

#50 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 November 2014 - 22:44

Da da video sam nego ne znam koliko je turpijan i koliko je pravilana kopija spuha, pokusavam da zakljucim koliko mu goriva treba, dali je priblem u karburatoru, cilindru ili auspuhu..

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba

#51 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 13 November 2014 - 01:41

izduvni sam malo prosirio u gornjoj zoni,e sad moguce da sam preterao...po mojoj logici dobija manje snage na manjim a vise snage na vecim obrtajima sa ovim sto sam ja uradio,mario mozes da uradis analizu cilindra ? ...polako duga je zima :sad:

Edited by djolerr, 13 November 2014 - 01:42.


#52 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 13 November 2014 - 01:45

Jer ta sto si poslikao original ili vec preradjena

Sinclair research 1981©

#53 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 13 November 2014 - 02:00

preradjena

Edited by djolerr, 13 November 2014 - 02:01.


#54 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 13 November 2014 - 02:15

Dobro je.. ja se ponadao da je stock jer nju nemamo u analizama

Sinclair research 1981©

#55 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 13 November 2014 - 02:30

Samo u gornjoj zoni je prosiren izduv nis vise i precnik klipa je 47,8 fabricki je 47,znaci slika nije kakav je cilindar fabricki

Edited by djolerr, 13 November 2014 - 02:35.


#56 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 13 November 2014 - 09:59

i koliko je dolazio klip do ivice cilindra u GMT, ili jesi li merio squish sa žicom možda ?

#57 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 13 November 2014 - 18:15

0,9 mm je dolazio do ivice gore sam napisao da mi je squish 0,9 ali nije veci je pomesao sam hteo sam da napise da klip dolazi 0,9mm od ivice cilindra kad je u gmt,a squish je sig 1,2mm izmericu i to precizno

#58 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 13 November 2014 - 18:32

Uradio sam ti za 0,5mm ok nema veze pomericemo na 0,9mm sad vec nije problem

http://forum.pyrothe...tuned---Djolerr

Sinclair research 1981©

#59 djolerr

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 195 posts
  • Mestolazarevac

Posted 13 November 2014 - 21:45

Veliko hvala :) i u praksi se isto pokazalo kao sto si analizirao sto se snage tice ,jedva ja njega nastelujem da ako padne ispod 7500 da moze da povlaci posle,povlaci na 8500 tu mu je rezona,ja bi spustio jos cilindar dole al nmz vac je stavnljen dihtung 0,2 3 mm,klip je kraci to pravi pometnju...da je klip duzi bio bi manji ugao izduva ne bi bio toliko ostar,manje bi vrteo i lakse bi ga nastelovao...

Edited by djolerr, 13 November 2014 - 21:48.


#60 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 November 2014 - 21:48

Sada nam je jasno zasto je toliko tesko ustelovati ga. On definitivno trazi veci karburator, mada verovatno ga mozes umiriti nekim serijskim aspuhom ako zelis da ga lakse ustelujes sa 17,5..

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users