Jump to content


Yamaha Aerox - PsyDuck



720 replies to this topic

#681 Patak

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimYamaha Aerox

Posted 22 July 2015 - 12:25

Sta piju dame, sta pije gospoda?

Posted Image

200metara sam ga drzao...mislim da je 12000 malo previse za ovaj cilindar.
Krece na 10700 i zavrsi na 12000...obrtaje u ubrzanju ne drzi konstantnim nego ih bas bas lagano dize. Kapiram da moraju malo teze rolnice i mozda bude 110 :D

Edited by Patak, 22 July 2015 - 12:26.


#682 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 22 July 2015 - 12:27

Opaa, eto rezultata. E to je već nešto.

#683 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 22 July 2015 - 12:30

Covece, a nekad si mene pitao za savet xD sad citam ovo ne mogu da se povatam, dokle si stigao jbt... lud Patak, lud!

#684 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 22 July 2015 - 12:31

Ako dize obrtaje kroz medjuubrzanje to bi znacilo da trebas vise da ga opteretis prenosom al ti vec imas 10%..

A to dizanje obrtaja nekad moze biti ako je bogatiji karb pa nece odma da zakuca na neke obrtaje.

#685 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 July 2015 - 13:20

Uh uh ja cu sa limunom :)

Sada si vec na granici. Prekontrolisi i razmisli o uglu paljenja, 12k je dosta visoko za ne-varijabilno paljenje. Vidim i da je temp za 200m dosla do 87*!

#686 Patak

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimYamaha Aerox

Posted 22 July 2015 - 13:27

Ne, 200m sam drzao pun gas. Ovo je jos bar 500m dok nisam stigao do mesta gde mogu lepo da stanem.
O paljenju razmisljam, mada ti obrtaji moraju ici malo dole. Nije ovaj cilindar bas za 12000...A paljenje ce svakako doci, voleo bih da ulovim nesto polovno, jer trenutno novca za novo nemam, i pitanje je kada cu imati 330 evra da pljunem za Artek.
Ako budem uzimao polovno, to ce biti Italkit ili Malossi bez punjenja, a ako bude bas islo novo, ide Artek K2 koji ima punjenje i miran sam.
Odvrnuo sam sraf goriva a jos pola kruga i smanjila se knedla, jos uvek je prisutna, ali malo. E sad sto mene interesuje, knedla je prisutna i kad je skuter na 40c i na 80c. Moje misljenje je da ako je na 80c tu bi trebao da se oseca bogatije sa smesom i da malo smanji tu zadrsku - knedlu, ali to se ne desava. Videcemo danas sta kazu jace oprugice na kvacilu.

#687 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 July 2015 - 13:35

Odvrni jos pola kruga pa ces videti i po obrtajima i po temperaturi motora da li mu prija jos malo goriva.
Ako trokira nize, spustis iglu 1 zarez.. bice gimnastike, al to su slatke muke :)

#688 Patak

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimYamaha Aerox

Posted 22 July 2015 - 13:35

Nema vise spustsanja igle, skroz je zaronjena :) Na glavnoj je dobar, nemam nikakvo trokiranje

#689 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 July 2015 - 13:39

A koja je, W9? Imas kod Krste u temi gimnastiku, mislim da su zavrsili sa 8 ili w7 ne mogu da se setim. Mozda treba i malo manja pilotka, al ja bih je ostavio da hladi gorivom na oduzetom gasu. Ako sam dobro ispratio snimak, trokira na mm gasa, odnosno na pocetku igle.

#690 Patak

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimYamaha Aerox

Posted 22 July 2015 - 13:59

Hm, dobra ideja sa ovim za dodavanje goriva kada pustis gas.
Igla je W9, u rukama drzim W7 i W9, i cini mi se da je W7 samo malo kasnija, nista drugo. Sto meni i treba u sustini, da dole bude malo siromasniji, a ako gore postane bogatiji, regulisacu glavnom diznom taj problem

#691 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 22 July 2015 - 15:40

upravo to, treba ti siromašnije igla i rešavaš problem...posle ćeš lako dodati na glavnoj ako bude trebalo!!

Svaka čast za rezultat...106 je za svaku pohvalu i za svaku čast! Ja ću jedan ladan tuborg s limunom! :)

Ne vidi se po snimku baš kako realno ide, al s obzirom da poznajem deonice gde si ga peglao mogu da procenim da dooobro gaziš brzinu!!!

#692 Patak

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimYamaha Aerox

Posted 22 July 2015 - 15:41

Hvala Pita. Mozes probati kada god hoces :D

#693 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 22 July 2015 - 16:44

meni točeno 0,5...

tipično da probija sa obrtajima kroz ubrzanje je kada je mašina jača od mase koju treba da ubrzava na nekom prenosu...

sad kad bih ja seo bilo bi mi taman, inače može da se optereti još malo sa tvojom težinom.. mada to ne znači da će ići više u krajnjoj jer nekada slabiji prenosni odnos sa nešto višljim obrtajima ume da donese malo veću krajnju....

sad što se tiče prenosa, ti optereti da ti vožnja bude kvalitetna i udobna,, tačno se oseti kada je mašina u sprezi sa prenosom da je akceleracija i uopšte vožnja bolja..

vidi sa tim iglama kako ćeš,. ima negde tablica od Cvele-ta kakva je W7 a kakva W9, pomeranje paljenja može da sačeka dok ne pojuriš neku bržu pumpu i dok malo ne stabilizuješ temperaturu

....

ide projekat u midrace... ovoga puta zasluženo

#694 Patak

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimYamaha Aerox

Posted 22 July 2015 - 16:48

Opa :)

Dobro oko imam, W7 ima samo malo kraci konus, to jest kraci je za 2mm. Tacno ono sto meni treba, da dole bude siromasnije, a gore bogatije. Pa ako bude problem gore, smanjim glavnu.

#695 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 22 July 2015 - 18:40

Sto te buni tih 12000 rpm. Nije to problem na maksimali. Bio bi da ti je na toliko na medjuubrzanju. Meni je Ac sport na standardu dolazio do 11500 rpm sa serijskim variom.

#696 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 22 July 2015 - 19:45

Svaka cast Patak na rezultatu, a i dr.Mariju koji ga je naturpijao! :) Ah te slatke muke sa stelovanjem karba i prenosa...
'esi vidio Zilke kako se tjunira, a ne tamo neke serijale da se pakuju...:P

#697 Patak

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimYamaha Aerox

Posted 22 July 2015 - 20:00

Hvala! Koje crne slatke muke, ako volis da se slatko mucis, dodji da ustelujes :D

#698 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 22 July 2015 - 20:02

Nisam se najbolje izrazio, mislio sam "slatke" muke :D
Dosta mi je i mog provoda sa karbom, apsolutno te razumijem

#699 Patak

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimYamaha Aerox

Posted 22 July 2015 - 20:56

Probah da se poigram sa iglom...its a no go :( sve sto dobijem je trokiranje, a knedlica je jos uvek prisutna u istoj meri...nebitno da li je masina hladna ili ne, ona je tu...jedino sto cu jos da probam je da malo otvorim plovak...
Kada sam uzeo karb, plovak je bio smece i ostajao sam bez goriva na full gasu. Mozda da ga otvorim jos malo da vidim sta ce da se desi

#700 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 22 July 2015 - 21:03

Ako sada ne gubis gas ne diraj plovak.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users