Jump to content

Sprint MaxX 50

59 replies to this topic

#21 Razredni

(PoštarAca)

• VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 November 2014 - 00:39

View PostMarkoNG, on 10 November 2014 - 14:42, said:

@AcaPostar ja sam jos uvek pocetnik u ovome tako da sve sto ne znam ja pitam vas koji imate vise iskustva, naravno tu se javljaju i greske ali to je normalno B)

Naruceno danas :

1.MF set dizni 75-98
2.Bullet hrom

Sutra slike montaze, za pocetak planiram da glavnu diznu 80, iglu na sredini pa cemo videti. Pozdrav
Ne brini nista, u ovoj nauci i tate (mario, pita, cvele) su bili pocetnici. Ovo je pravo mesto da saznas i naucis bukvalno sve, samo ako imas volje i strpljenje. Kapiram da ne mozes sve od jednom procitati. I ja sam pocetnik. Ja sam naprimer, celo leto listao forum i citao razne teme o skuterima drugih clanova (kao sto je tvoja) i tek od skora postao clan. Sigurno ima puno stvari koje ce te buniti, slobodno pitaj pa ce neko izneti svoje iskustvo ili podrobnije objasniti teoriju.

Drago mi je da stizu dizne, to ce biti tvoj prvi korak ka finom stelovanju, sto ce ti koristiti u daljem tuningu svog ljubimca :)

Da bi prokomentarisao auspuh, osvrnucu se na neke osnove tuninga da bih ti kasnije bilo lakse da se snadjes i razumes bilo cije misljenje. Postoje tri uopstene klasifikacije stepena tunuga skutera. Svaka od tih klasa je merilo jacine agregata, odnosno stepen modifikacija, najvise na samom agregatu, ali i istalim delovima (karburator, auspuh, prenos, kocnice itd) pa tako postoje:
1. base ili sport 2. Midrace 3. Highend