Ediciju DR Evo nastavljamo sa LC modelom za minarelli blokove.. Interesantno je da ih prodaju kao Top performance i da je proizvođač svega brand Motorparts iz Italije..
Kao što znamo Top Performace ima i ediciju gusanih cilindara koji se zovu Trophy, ali isto tako ima i ediciju gusanih cilindara koje se zovu DR odnosno ... Dr ima kulturno pakovanje, silikonske O ring gumice, zaptivače pa čak i šelne za creva za vodu dolaze u kompletu..
ono što je nama interesantno su po tri prelivna kanala sa obe strane, i to liči na DUE+ koncept, nismo sigurni da li je to novina ili su LC cilindri uvek takvi bili, gore vidimo da je u AC izvedbi sa dva para preliva, ovo je svakako ekstra invoacija koja se provlači kroz sve jače konepte cilindara... evo nekih slika samog cilindra..
dve karike trapezoidalnog oblika su u kombinaciji sa Asso Werke klipom, od kojih je jedna tvdro hromirana i druga klasično kaljena, prema uputstvu proizvođača hromirana karika se postavlja gore
evo i slika AW klipa
portmapa
iz koje proizilaze sledeće analize
C = 0,2mm (od ivice cilindra)
Pritisak = 150 PSI
Snaga- Teorijska = 12,8 KS
Snaga na radilici = 10,6 KS
Snaga na točku = 9,27 KS
Najbolja iskorištenost
Obrtaji = 8100 rpm
C = 0,5mm (od ivice cilindra)
Pritisak = 137,5 PSI
Snaga- Teorijska = 12,7 KS
Snaga na radilici = 10,58 KS
Snaga na točku = 9,20 KS
Najbolja iskorištenost
Obrtaji = 8800 rpm
C = 0,8mm (od ivice cilindra)
Pritisak = 133,3 PSI
Snaga- Teorijska = 12,8 KS
Snaga na radilici = 10,6 KS
Snaga na točku = 9,27 KS
Najbolja iskorištenost
Obrtaji = 9200 rpm
dalje imamo informacije koje proizvođač u knjižici donosi, promer klipa, radna zapremina, i stepen kompresije.. Trenutno nemam izmerenu zapreminu glave i zakrivljenje čela klipa pa da iz kalkulatora mogu da zaključim koliki je C parametar adekvatan stepenu kompresije od 13:1 koliko se u brošuri spominje, taj posao me čeka....
evo skenirane knjižice
čitamo i da preporučuju da se u prvih 300km cilindar ne vozi punim gasom ukoliko želimo da nam potraje, kao i njihove preporuke za varijator, kvačilo i sekundarni prenos iz njihove palete da bi tuning bio upotpunjen....
evo i kodnog broja... cilindar je nešto skuplji od malossi LC izvedbe (cca 10e) ali i jači.. cena na RP-u je 186e
1
3 replies to this topic
#1
Posted 19 September 2014 - 13:44
#2
Posted 19 September 2014 - 15:38
Ovaj u LC verziji prosto "vapi" za povecanjem povrsine izduva....takoreci sve spremno da se pretvori u Due+....ili bar blizu njega...
#3
Posted 04 October 2014 - 18:23
C parametar sa stock zaptivace je 0,65mm
Sinclair research 1981 ©
Sinclair research 1981 ©
#4
Posted 04 October 2014 - 18:46
Mereni squish je 1,6mm
Sinclair research 1981 ©
Sinclair research 1981 ©
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users