Jump to content


Tomos DMS 77 - Grobnik 2014


14 replies to this topic

#1 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 19 November 2014 - 11:30



#2 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 November 2014 - 11:51

Auuu sunce ti, jel moguce da 50ccm ovako moze da ide, pa jos Tomos?

#3 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 19 November 2014 - 16:20

Steta sto se ne vide obrtaji...Jel imamo neke maximalne postignute rezultate s ovim masinicama?

Max brzina?
Max obrtaji?
Max snaga?

#4 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 19 November 2014 - 16:40

ako pažljivo gledaš, ima trenautaka kada se izoštri dovoljno i očitaju obrtaji

kako sam ja uspeo da vidim power band mu je od 10000 do 12500

#5 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 20 November 2014 - 01:43

ima li još komentara za ovaj video... ajmo poštari ?

ja sam nekoliko detalja još ulovio gledajući

da mašina ide bez filtera i da se denja na karburatoru, uvek je kolje pun gas, mada je dobra i na igli
da je temperaturno osetljiva, i da se vidi pri kraju da nema tu prgavost već kao na početku

da je vozi u početak i sredinu rezonancije.. retko u izlazu

#6 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 20 November 2014 - 01:47

Da, i cini mi se da je na kraju vec ispustila dusu, ako se ne varam, cuje se buuu buu ali nesto ne reaguje kao na pocetku. Al cak i da je umrla na kraju, opet svaka cast, trebalo je izdrzati tolike krugove pod takvom torturom, opet sve nemogu da verujem da je to Tomos 50ccm.

Edited by goggyso, 20 November 2014 - 01:49.


#7 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 20 November 2014 - 02:18

Za 50cc ovo je nevjerovatno. Primjetio sam da se drzi na oko 60 stepeni radne temperature ali opet ima mali pad performansi na kraju ali ne vidim da se kazaljka pomjerila sa 60 stepeni...
Ja kako sam uspio vidjeti on ga drzi izmedju 11000 - 12000 obrtaja, tj. u tom opsegu salta. Uspio sam da ga uhvatim i na 13000, a mozda je negdje bilo i vise...kako god ovo je opasnih 50 kubika
Posted Image

#8 malialitehnicar

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 138 posts

Posted 21 November 2014 - 03:38

Ima dosta opasnijih tomosa od ovog ;)

#9 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 November 2014 - 19:33

Kazi mi ko je ovo vozio?

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba

#10 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 24 November 2014 - 22:07

Predostavljam vlasnik jutub kanala na kome je postavljen video

#11 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 November 2014 - 22:15

Aahhahahh, mislio sam da je neko koga ti poznajes. Sve jedno, mislim da je vozac prvi put na grobniku i jos uvek uci stazu.. i mislim da je pred kraj polako ostajao bez goriva:)

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba

#12 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 24 November 2014 - 22:47

ne ne , video sam ovaj video na tomos forumu pa sam pustio link i ovde... da vidimo kako ide... vidim da je neki slovenac autor, pa predpostavljam da je on i vozio...

jes u pravu si , malo je pogubio dah na kraju... ne verujem da je nestalo goriva, koliko mi deluje da je ponestalo power-a... i deluje mi da je u kraju već revijalna laganini vožnja, mada nisam video zastavu

#13 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 November 2014 - 23:06

Da da tri kruga je izgurao 3 je bio najprecizniji u voznji, nisam stopovao ali cini mise da je tada bio najbrzi. U onom drugom "s" kada krece lagano nizbrdica izgledalo mi je na trenutak kako ga je zaljuljao da je naglo proradio pa opet izgubio snagu al tad ne vidim otklon rucke, a rekao bih da je posle na zadnjem pravcu vozio sa pola otklona... vozilo se sigurno duze, on je napustio trku. Ovo golden kup bi trebalo da znaci da ucestvuju senior gentlman vozaci, a opet ne ide mi nikako kako je odvozan prvi krug, bas lose napadanje temena krivine, poslednju levu ukosnicu pred izlazak na startcilj pravac svaki put ispod ture, kao bez treninga na stazi.. sve u svemu, krivo mi je odustajanja, za pohvalu je ocigledna ljubav i verujem, fenomenalno druzenje!

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba

#14 stevo

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 155 posts
  • MestoN.Sad
  • Vozimpantheon

Posted 27 November 2014 - 21:59

mislim da je isti tomos u pitanju.

#15 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 27 November 2014 - 22:22

to si zaključio na osnovu obrtomera ? pa piše ti gore da je onaj na stazi DMS, a ovaj dole GP77.. a to nije ni slično...

ove obrtomere koriste slovenci video sam i ja na više video zapisa, taj je kod njih nekako popularan kao kod nas stage6





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users