Jump to content


Peugeot Vivacity


25 replies to this topic

#1 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 30 November 2014 - 21:36

Ništa posebno,uzet da se malo sredi i proda .. Mislio sam nastaviti pisati tamo kod Sende ali može i ovde ..
Stanje nije baš bajno ..mašina je dobra,ne ide ništa posebno ali je zdrava što je najbitnije,jbg ne može taj motor ni ići nešto pretjerano ..em je sve serijsko na njemu ..Plastike su u lošijem stanju,treba se malo poigrati ..

Posted Image
Posted Image

Juče sam ga uzeo i vozili ga u passatu u gepeku i kad sam ga izvadili upalim ga,radio 2s i ugasi se ..poslije nije htio da upali ..ni danas isto ..Krenem danas da rastavljam i da za početak skinem svjećicu da vidimo gdje je problem ali sam odustao ..Malen sav,skučen,nepristupačan ..a ja mamuran,glava me ubija cijeli dan ..Vjerovatno je problem sa gorivom..nema šta,probavao sam ga,za mašinu se vidi baš da je zdrava,nov akumulator pali na čvoku ..

#2 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 07 December 2014 - 20:07

Radio sam sad za vikend,dotezao,utezao,cistio i tako. .Rjesene su kocnice,prenos proveren itd..
Od svega me muci sto nece da upali. .Juce sam ga nakon 7 dana uspio upaliti..Isto nijenikako htio i skinem svjecicu,vidim varnicu ima,gorivo ne dobija..Nalijem direktno u cilindar i upalim ga. .Radio par minuta,ugasim,upalim -sve normalno.Nakon par sati rada ajd reko idem ga upaliti. .nece opet. .Kasno je bilo i ostavim ga do danas..I danas opet dodjem i reko idem naliti goriva pa cu ga probati opet na isti fazon..Kad sad nece ni tako. .Ni da sastavii..U par navrata se samo javio i ja reko evo ga al jok..Svjecica stalno suva,klip suv majku mu..Otkiro sam da je na slavini pustao goriva,stegnem to dobro,sad ne pusta tu ali i dalje ne pali majku mu..Svjecica baca varnicu,mada je dosta slabija nego na NRG.Mada on bas ima dobru struju.U Pezou je neka Bosch-ova 7-ica.Malen je i nepristupacan dosta. .Nisam imao spricu da sa njom spricnem gorivo u cilindar vec cep nekim.
Moguce da nisam dovoljno ili sta..Sve ostalo gotovo i ceka na sklapanje a sada on poceo zajebavati. .

Slike u toku veceri ce biti. .

Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2

Edited by Mihajlo, 07 December 2014 - 20:08.


#3 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 07 December 2014 - 20:09

Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2

Attached Files



#4 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 07 December 2014 - 22:34

Ima li iko ideju sta bi moglo da bude?



Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2

Attached Files



#5 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 December 2014 - 23:40

Predpostavljam da je bio parkiran duze vreme a posto je suva svecica verovatno je prljavstina iz goriva. Kreni redom kroz vodove goriva , ocisti/produvaj karb. Pogledaj da negde ne vuce fals na crevu od prirubnice do vakuum pumpe, pa nema dovoljnu jacinu za vakuum pri paljenju. Zatim, lamelice usisa, ako su dotrajale ili polomljene, nema trika da navuku dovoljno podpritiska i da poguraju smesu gore da bi sastavio. I naravno kad sve izduvas, prospi sataro i uspi sveze gorivo ;)

#6 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 December 2014 - 23:50

View PostAcaPostar, on 07 December 2014 - 23:40, said:

Predpostavljam da je bio parkiran duze vreme a posto je suva svecica verovatno je prljavstina iz goriva. Kreni redom kroz vodove goriva , ocisti/produvaj karb. Pogledaj da negde ne vuce fals na crevu od prirubnice do vakuum pumpe, pa nema dovoljnu jacinu za vakuum pri paljenju. Zatim, lamelice usisa, ako su dotrajale ili polomljene, nema trika da navuku dovoljno podpritiska i da poguraju smesu gore da bi sastavio. I naravno kad sve izduvas, prospi sataro i uspi sveze gorivo ;)

Izvini, sad sam procitao temu od pocetka, posto ste ga nosili/vozili u gepeku kola, verovatno ju u tumbanju ili kako je bio nagnut problem nastao zbog prljavstine u gorivu koja ume da zacepi sito na vakum pumpi a i plovak i pilotku. Znaci ne gine ti produvavanje crevca i otvaranje karba..

#7 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 08 December 2014 - 23:59

Upaljen. .Svjecica nova NGK 7ica,spric direktno u cilindar,prociscena sva crijeva,veeerglaaaj verglaaj javi se i upali. .Radio 10ak min i zagrijao se,provozan i na kraju sklopljen..Jel plastika na cilindru kod AC obavezan?


Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2

#8 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 09 December 2014 - 00:14

Ako mislis na poklopac (usmerivac vazduha sa ventilatora) onda je obavezan! Budi pazljiv, mozes se sad malo provozati dok je napolju 3stepena, inace nema funkciju hladjenja pa mozes da ga pregrejes i zalepis ocas posla.

#9 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 09 December 2014 - 01:32

Hvala na brzom odgovoru!Sutra ce biti vracena!

Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2

#10 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 December 2014 - 21:34

Inace zaboravio sam da pohvalim ferari - gilera roso :)
Kako napreduje projekat?

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba

#11 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 25 January 2015 - 14:02

I dalje prisutan isti problem..Vozim motor nekih 10ak km,stanem,ugasim i nakon 1.5h nece da upali.Vergla ali nece.Skinem svjecicu,naspem gorivo direktno u cilindar,upali i radi normalno..Dok je tako zagrijan pali normalno,a cim malo ostane nece..

Inace ide nevjerovatno dobro na zadnji tocak bez obzira sto je sve serisko na njemu.Lagan,kratak prenos :-)

Attached File  uploadfromtaptalk1422184185997.jpg   55.33K   18 downloads
Mladji brat se docepao :-D

Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2

#12 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 January 2015 - 14:10

View PostAcaPostar, on 07 December 2014 - 23:50, said:

..posto ste ga nosili/vozili u gepeku kola, verovatno ju u tumbanju ili kako je bio nagnut problem nastao zbog prljavstine u gorivu koja ume da zacepi sito na vakum pumpi a i plovak i pilotku. Znaci ne gine ti produvavanje crevca i otvaranje karba..

i naravno, mogućnost da sauh ne radi, odnosno kada se ohladi motor, sauh nema funkciju, posto kažeš da dok je vruć pali normalno..

Edited by AcaPostar, 25 January 2015 - 14:17.


#13 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 25 January 2015 - 14:30

Ma i meni najvise lici na saug bas zbog toga..Skinuo sam onu kapicu,i koliko sam vidio sve zice su na svom mjestu..Nisam imao mnogo vrmema pa sam samo pogledao da nije nesto banalno.Moracu skinuti cok pa pogledati izlazi li igla..Nisam probavao ni paliti sa zacepljenim airboxom mozda bi i moglo

Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2

Edited by Mihajlo, 25 January 2015 - 14:33.


#14 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 January 2015 - 14:49

View PostMihajlo, on 25 January 2015 - 14:30, said:

Ma i meni najvise lici na saug bas zbog toga..Skinuo sam onu kapicu,i koliko sam vidio sve zice su na svom mjestu..Nisam imao mnogo vrmema pa sam samo pogledao da nije nesto banalno.Moracu skinuti cok pa pogledati izlazi li igla..Nisam probavao ni paliti sa zacepljenim airboxom mozda bi i moglo

Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2

:) ni sam ne znam kako nam to odmah nije palo na pamet :)

#15 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 25 January 2015 - 16:57

Koliko ti ide po satu? Moj je serijski isao 78, dobar i kvalitetan skuter jedino mu maska oko fara skoro uvijek pukne na nosacima. U prednjem kraju nema 5kg pa zato ide tako lagano, treba se i paziti jer prednji kraj hoce lako proklizati zbog jako pomaknutog tezista prema zadnjem kraju.

#16 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 25 January 2015 - 18:12

Ne znam,nemam kilometar sajlu.Ali rekao bih da ide 70 sigurno. Nisam znao da im je to mana,i moja je pukla.Stvarno je zgodan skutercic.

Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2

#17 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 31 January 2015 - 22:05

Cok ne radi definitivno.Evo i zasto :

Attached File  uploadfromtaptalk1422731447096.jpg   33.43K   12 downloads

Neko je skidao deklo i kada ga je vracao nije pazio te su 2 zice,izolovane u gumenom buziru upale izmedju bloka i dekla te je tako stegnuto i vozeno.
Doslo je do deformacije zica koje sad izgledaju ovako : Attached File  uploadfromtaptalk1422731581282.jpg   44.27K   12 downloads

Kada zacepim rukom airbox motor upali i radi.
Da li na jednoj od te dvije zice treba da bude 12V.Mjerio sam unimerom i na ni jednoj nema tog napona nego on varira zavisno od rezima gasa.Mjerio sam na tom mjesti gdje su zice nagnjecene.
Da li bi cok treba raditi ako bi te 2 zice odsjekao i spojio direktno na +,a drugu na sta bi trebao?

Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2

Edited by Mihajlo, 31 January 2015 - 22:08.


#18 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 31 January 2015 - 23:28

Druga na masu(-) ali nema efekta.ako spojis kao sto si opisao cok ce ti uvek biti zatvoren i nista nisi resio tako.Nece paliti i dalje i vuci ce ti struju sa akumulatora.U kom rasponu se krece napon na zicama sauha gde si merio?

Edited by Nesa BG, 31 January 2015 - 23:41.


#19 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 01 February 2015 - 09:29

Cok inace dobija naizmenican napon sa generatora i to je ok..

Medjutim pogresno postavljas stvari.. kada nije pod naponom on je uvek ukljucen i kada napon pocne da dolazi sa generatora iglica coka krece da zatvara i posle 30-ak sekundi zatvori tu malu diznu koja baca vise goriva dok je motor hladan

#20 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 01 February 2015 - 12:19

Aha,sada mi je jasnije.
Ako bih raskopcao te zice koje idu ispod one donje plastike (na jednom mjestu ima dzek),cok bi trebao biti upaljen i motor bi trebao upaliti kada je hladan?

Malo skroz Plameni,od 0 do svega 2.5V mozda. .

Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users