Roost Havoc 100cc HE project
#1
Posted 23 December 2014 - 00:02
http://www.tuningmat...er-exhaust-kit/
sve je napisano, dakle ide se na klip fi 52mm sa 46mm hodom, to je pomak u stroker kuhinji jer znamo da su se do sada radile verzije sa 44 hodom, i plafon fi 50mm klipom, tek je možda poslednjih godina Pollini napravio iskorak ovde sa svojim 96ccm cilindrom koji pakuje sa 52mm klipom...
Ono što je meni ovde interesantno je da je cilindar sa klasičnim pritezanjem, dakle brezoni idu preko same glave, ok ona je modularna i regulisano joj je hlađenje, ali nije koncept koji fura S6 R/T a koji je opet potekao od Rotax-a.. Dakle ili je problem sa dilatacijom odlično rešen, ili se jednostavno zadržalo klasično rešenje iz nekih drugih pobuda...
Dodatno hlađenje izduvnog kanala sa strane je bilo neophodno jer je Pia koncept nezahvalan sa protokom vode kroz blok, te je mera koju zahteva kanal odnosno i ulazak aux-a bila već prevelika te su uvedeni kanali za dodatno hlađenje,,,
Kada smo već kod Aux izduvnih vidimo ponovo Massimo T. koncept 2Fast 4Race koji diktira dva izduvna i dva Aux-a, ovde je prolaz Aux izduva definitivno sa spoljašnje strane brezona, pogotovo što je i cilindar promera 52mm...
Koncept kanala je već sasvim jasan, 7 prelivnih, maksimalizovane površine, primarni se uvlače do samih ivica centralnih izduva, dok su Aux-i već iznad njih u samoj paraleli... Klip predpostavljamo da je od poznatog proizvođača, reklo bi se identičan onom koji Pollini pakuje, kao i nikasil koji Slovencima nije problem da završe u Italiji...
Komplet Cilindar-klip-glava, Stroker radilica, i adekvatan Roost HR auspuh su na ceni od 1400e, rećićemo nalik Cristofolini kompletu, što ako saberemo i nije mnogo za ono što dobijamo...
Slede projekti 70cc, za adekvatnu race kategoriju, kao i minarelli, za sada vidimo da je orijentacija isključivo bila na ZIP-u...
#2
#3
Posted 23 December 2014 - 00:58
Mario, on 23 December 2014 - 00:02, said:
))))))))))))) naravno da pleni paznju. Sedim, gledam, ne verujem. Pita me zena, sta to tako sexy gledas na kompu kad se ozareno smejes?!
Hladjenje izduva nije bas rupa na saksiji, ali skidam kapu, prvi je to napravio... Ali, portovi? Pa kako covek da ostane ravnodusan?! itekako pleni paznju
#4
Posted 24 December 2014 - 18:02
98cc havoc
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
Edited by AcaPostar, 24 December 2014 - 18:07.
#5
Posted 24 December 2014 - 18:15
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
Edited by AcaPostar, 24 December 2014 - 18:16.
#6
Posted 24 December 2014 - 18:29
Sve fotografije preuzete sa speed-factory!
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
Edited by AcaPostar, 24 December 2014 - 18:33.
#7
Posted 24 December 2014 - 18:49
Kako su samo zaobisli brezone kod 100cc cilindra...
A 70cc izuzetno interesantan koncept...povrsine su ogromne
#8
Posted 24 December 2014 - 19:14
#9
Posted 24 December 2014 - 23:13
#10
Posted 25 December 2014 - 00:00
#11
Posted 25 December 2014 - 00:39
Mario, on 25 December 2014 - 00:00, said:
i to tri`es četvorka..
Gledam ove sličice, ima puno toga da se raspreda.. Meni je koncept 70 baš privukao pažnju, iako još u razvoju i na prvim testovima, ovde imamo slike odlivaka koji još nisu nikasilirani i cilindra spremnog za montiranje. Prvo što sam primetio neobičan raspored rupa za brezone za razliku od koncepta 98! Ako se malo bolje zagledamo primetićemo da je kompletan cilindar sa klipom excentrično pomeren ka gore, odnosno unazad u odnosu na smer okretannja. Ovo je koncepcija pia za race klasu, dakle tehničkim pravilima je limit 70cc, što nam govori da uz serijski hod radilice na pia bloku od 39,3 matematikom prosto dobijamo da prečnk klipa ne sme biti veći od 47,6.. Ovde imamo površine izduva i auxa i na oko mnogo veće od 70% prečnika klipa, a sam zbirni izduvni tunel, što zbog iskorišćenja velike površine, što zbog inovativnog hlađenja vodom je očigledno tražio određenu dužinu pa se pribeglo još jednom genijalnom rešenjeu, izmeštanju vertikalne ose klipa u odnosu na klasičnu.
Primetne su i još 4 unakrsne rupe, predpostavićemo za već poznati koncept pritezanja modular glave odvojenim brezonima.
Ono sto je na mene ostavilo snažan utisak sa slika sklopljenih agregata na pia verziji i blokova na mina varijanti su usisne komponente, odnosno njihova veličina. Roostova nadogradnja usisne kutije u kombinaciji sa tassinarijevim v force 4 sistemom zaista izgleda impresivno, ako se malo bolje pogleda, vidi se da je veličina usisa približna visini cilindra! Na drugoj slici vidimo da je prečnik usisne prirubnice na mina bloku veći od samog doseda cilindra na bloku.
Nisam uspeo da pronadjem više slika radilice, ali moram da primetim da je ovde napravljen koncept za specijalne variomate. Duža osovina radilice je bez ozubljenja, verovatno sa idejom o monopolizaciji samo za određene brendove, nešto slično kao sa polini big bore kitom, gde njihova strokerka (44mm hod) dolazi u izvedbi isključivo za polini vario, tačnije za super speed 9..
U testovima havoca98cc koje sam uspeo da nalovim na netu, primetio sam da koriste gomilu malossi komponenti pa mi je bilo zanimljivo da postavim sliku zadnjih remenica sa drajvom, novija zvrčka iz italo kuhinje pod nazivom FURIA ROSO.. S`obzirom na cenu, veoma retka komponenta i uopšte malo fotografija ima o njoj. Znamo da je u pitanju tehnologija aluminijum-keramika, izmenjeni uglovi remenica i izmenjeni uglovi drajva. Prodaje se zasbno za oko 250e ili u kombinaciji sa MHR 2008 OR za oko 330e..
Naravno najjači utisak ostavio je sam cilindar 98cc, ali strpljivo čekam rezultate testova i analiza..
#12
Posted 17 January 2015 - 11:45
#13
Posted 18 January 2015 - 14:47
Mario, malo me začačkalo paljenje, da li je ovako uzupčeno zbog strokerke ili je sakrivanje podataka od drugih?
#14
Posted 18 January 2015 - 17:48
#15
Posted 18 January 2015 - 17:53
#16
Posted 18 January 2015 - 17:56
inače strokerka se prema proračunu na osnovu hoda i dužine klipnjače podešava za isti početni ugao, odnosno kako je već planirano...
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users