Jump to content


Peugeot Speedfight 4 (2015)


14 replies to this topic

#1 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,750 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 27 December 2014 - 01:05

Kao sto naslov teme kaze Peugeot je najavio dolazak novog Speedfight modela na trziste, prvi put predstavljen na EICMA sajmu (6. novembra) ove godine u Milanu.

Posted Image


Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image


Nakon dugih 6 godina (ako se ne varam) Peugeot je odlucio da izbaci novu seriju sportskog izgleda pod imenom Speedfight 4.
Iako dosta lici na svoje prethodnike, Speedfight 4 je podlegao raznim izmjenama, pocevsi od same prednje maske i novih farova pa sve do nove instrument table koju odlikuje minimalisticki dizajn.

Posted Image

Speedfight 4 dolazi sa 2 fara jacine od 35W (ugradjena sociva) i novom gril maskom.

Posted Image

Ono sto odlikuje instrument tablu jeste minimalisticki dizajn ali i uticnica od 12V (negdje je napisano i da dolazi sa USB portom) za napajanje mobilnog telefona kao i nosac. Ovo bi trebalo predstavljati odlicno rjesenje za one koji vole da koriste mobilni telefon kao navigaciju ili kao GPS brzinomjer. Pitanje se postavlja samo na kvalitet izrade nosaca mobilnog telefona i otpornost istog na vibracije...

Cetvrta generacija Speedfight modela dolazi u 2 verzije agregata: Vazdusno i vodeno hladjen agregat.
Po specifikacijama sa interneta vazdusno hladjen agregat donosi 3.8 konjskih snaga, dok vodeno hladjen agregat ima 4.8 konjskih snaga.
Jos jedan novost u vezi agregata jeste i fabricki pakovan karburator - Dellorto. Za sada nisam uspio naci informacije o velicini karburatora ali moja je pretpostavka da dolazi sa 17.5mm jer, po raznim specifikacijama sa interneta, donosi 10% vise snage na AC agregatu i 15% vise na LC u odnosu na prethodnika.

Jos jedan novitet jeste i novi kocioni sistem:

Posted Image

Speedfight 4 dolazi sa prednjim diskom precnika 215mm i kocionim cilindrom sa 4 klipa. Zadnji kocioni cilindar je prosao bez promjena (kako sam uspio primjetiti) i (vjerovatno) dolazi u izdanju sa 2 klipa.

Poznati tehnicki podaci:
Model: Speedfight 4
Tezina: 100kg
Agregat: AC (3.8 HP) i LC (4.8 HP) pakovani sa Dellorto karburatorom
Prednji disk: 215mm + 4-klipni kocioni cilindar
Najavljena prodaja: ljeto 2015.

Speedfight 4 ce biti dostupan u sledecim bojama: plava, crvena i zelena kao standardan model. Dok ce dolaziti u bijeloj, crnoj i ledeno bijeloj boji kao "special edition" fabrike sa dosta jacim LC agregatom.

Za kraj jos malo slika...

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image


Kao sto se moze vidjeti na slikama - "special edition" verzije dolaze sa fabrickom rezonom, dok ostali modeli imaju klasican priguseni auspuh.

Ovo sam pisao na osnovu prikupljenih podataka sa raznih sajtova...nije iskljuceno da se neke stvari promjene jer je pocetak prodaje najavljen tek za ljetnu sezonu 2015.

Moj licni utisak:
- Peugeot je mogao jos poraditi na izgledu skutera. Ovo mi prije izgleda kao neka kineska kopija nego originalni Speedfight 4. Prednja maska i farovi mi se svidjaju ali ostalo ne. Previse nekako "izlomljene" plastike koja daje bas utisak da se radi o kineskom skuteru...Sto se tice agregata, po onome sto sam procitao djeluje da je sve ok. Posebno mi se svidja prednji disk kao i nova prednja kociona klijesta i naravno minimalisticka instrument tabla.

Ako sam napravio negdje greske (pravopisne i/ili strucne) molio bih moderatore da isprave :respect:

#2 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 27 December 2014 - 03:10

Podseca na Piaggio NRG spreda. Koliko vidim vodena pumpa ce napokon moci da se remontuje, da se ne daje 100e za novu. Ali kad vidim ove kineske kenda gume na njemu odmah se zna da ga je sklapao kinez.

#3 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 27 December 2014 - 12:31

Po meni ništa revolucionarno od Speedfight 3ke, čak šta više ni od Speedfight 2ke koji je po meni odneo titulu najbolji dizajn!!!
Vidim da nosi horizontalnu mašinu kao SF3 i Jetforce, meni dobro poznatu... :mmstruja:

Sve u svemu vidi se da su ga kinezi dotakli ali i dalje verujem da je to jedan kvalitetan i dobar skuter...

#4 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 27 December 2014 - 15:44

Cista petica za dizajn :mmstruja: Deluje i dosta kvalitetno,a to gde se sklapa postaje sve manje bitno ...

#5 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 27 December 2014 - 18:54

Lep je, ima retrovizore iste kao moje na pedi. Naravno da ga je brat kinez dotakao a i ukrasio nekim svojim delovima. Sto kaze Pita verujem da je na bitnim stvarima zadrzao kvalitet.

#6 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,727 posts

Posted 27 December 2014 - 20:29

Kenda nisu kineske gume, skuter veoma lici na Sf3.. i na njega sam mislio da je zuti dok nisam uzeo Zox-ov da radim... Jednostavno sve odise kvalitetom a u voznji je odlican...

#7 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 28 December 2014 - 00:32

Lauda sve pohvale, iz dana u dan postajemo sve bolji forum, pogotovu u edukativnom smislu ali i istraživačkom radu...

Veoma mi se dopada dizajn koji fura Peugot poslednjih par generacija, pa tako i ovog speeda.. Mislim da će se većina složiti da svi noviji modeli raznih brendova podsećaju jedni na druge, kao sapun sapunu, ali ja moram da pohvalim provern dizajn felni i naravno ozbiljnost prednjih čeljusti i veličinu diska. Nisam sigran da li zbog veličine diska ili je optička varka ali mi viljuška deluje nekako tanano i ne uliva poverenje bar na oko, ali znajući ciklistiku sa sf3 i da su francuzi inače majstori za vešanje i ležanje na drumu, predpostaviću da je ciklistika na zavidnom nivou. Koliko tehnologija napreduje i borba za kupce, svedoči LCD kokpit sa sat navigacijom koji su novina u ovoj klasi. Ja sam iskreno ljubitelj analognih instrumenata ali sam oduševljen "sitnicama" iz premium klase, siguran sam da dolazi i ABS kao standard sigurnosti uz sve novije ekološke norme. Mislim da će im generalno prelazak na dell doneti više zadovoljnih mušterija.. Ostaje još da nas oduševe sa cenom :mmstruja:

Sve u svemu veoma poželjno i ozbiljno prevozno sredstvo!

Edited by AcaPostar, 28 December 2014 - 00:36.


#8 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,727 posts

Posted 28 December 2014 - 12:21

Malo sam bolje prelistao temu, ovih dana se sve nešto čitkamo portabl preko mobilnog itd...

SF4 nosi Kenda 764 gume, koje su mnogo ozbiljnije od svojih predhodnih modela koje su pakovali na keeway. 764 se prodaje u Sport i High grip varijanti, i pošto sam ja kupio ove druge mogu samo reči hvale da kažem za ove gume.. Za razliku od vijetnamskih kontinentalki koje smo kupovali u mtbx, ove ne klize, nisu jajaste, nose se sa 130 brzinom bez problema...

ovde su modeli tih guma na RP-u

http://www.racing-pl...ery=kenda%20764

Što se tiče auspuha, ovaj beli SE model nosi taj auspuh koji furaju još od SF2 euro2 modela, njega smo viđali na JET-u i na SF3, koji ustvari nije rezonantni već klasičan lonac sa prigušivačem koji je nalik ovim rezonantnima... Reklo bi se ništa posebno , za razliku od onih prvih verzija koje su pakovali na SF1 i prve verzije SF2 koji su veoma nalik Sito plus-u, te prve verzije su bile jače upravo zbog auspuha.. Ovaj lonac što plasiraju sa drugim bojama SF4 mi liči na ove nove lonce koje pakuju na Aerox-a, to sam imao prilike da vozim, baš ništa ne donosi....

Prednje USD viljuške su iste kao i na SF3 , mislim da je Koni proizvođač amortizera i prednjh viljuški, za njih je poznato da su ozbiljan brend u svojoj kategoriji..

Klešta i disk na SF3 su već bila, sad ne bih da grešim dušu ne sećam se da li su sa dva klipa sa jedne strane ili sa 4 klipa, mada po slikama deluju indentično kao na SF4

http://forum.pyrothe...p__115#entry115

cilindar nam je već poznat u LC varijanti, ALU nikasil, vrlo kvalitetan, dosta jak sa konceptom portova, nisam imao prilike da uradim analizu, a što se karburatora tiče nosili su Gurtner 12 koji je malo nepodesiv, ako su prešli na dell, predpostavljam da je naslednik PHBN 12 ovaj što su nosili minareli mašine, ne vidim razloga zašto bi pakovali 17,5mm kada se svi nešto bore da zadrže potrošnju u minimali...
Ehh eto rotacije, Peugeot počeo da pakuje dell-a, a Aerox-i Gurtner-a na ovim modelima 2008+...

sve u svemu meni SF4 obećava, sviđa mi se dizajn felni, a i digitalac, nalik ovima na KTM-u lepo stoji, sa druge strane sasvim je logično mesto za mobilni, danas svi imaju snažne telefone, koji imaju ogromne mogućnosti...

#9 Mihajlo

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 243 posts
  • MestoGradiška
  • VozimNRG Power

Posted 28 December 2014 - 13:22

Mario koje godiste je bio taj SF3 sto si radio?
Ne znam,meni se ni SF4 ne svidja kao ni SF3.Pitao sam ovo gore jer sam imao priliku voziti dvije trojke,2011 i 2013.Po meni nije to to,previse njezno nekako sve djeluje,krhko,nekvalitetno. .Bas kinesko. .Za razliku npr kad sjednes na SF2 imas potpuno drugi osjecaj..Cak i na vecini dijelova sto sam vidio na gore pomenutim trojkama stoji MADE IN CHINA.
A ni dizajn SF4 mi nije nekako to,pomalo svemirski,nabacano. .Mozda malo zaostajem ali jednostavno mi se ne uklapaju promjene prednjeg dijela..Zadni dio je isti cini mi se..

Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2

#10 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,750 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 28 December 2014 - 15:51

Sve sto ga vise gledam vise mi se svidja ali nikako ne mogu jos da se pomirim sa zadnjim dijelom koji izgleda skoro pa isto kao neki keeway ;)
Ako i cijena bude korektna ne sumnjam da ce postati popularan

#11 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,727 posts

Posted 28 December 2014 - 16:17

@Mihajlo ne znam koje je godište, imaš kod Zox/a u temi , pa klikni na neki od linkova,.. ja mislim da je 2008 ili 2009

@Lauda neke stvari jednostavno ili ne shvatamo ili je potrebno vreme, ja sam iskreno bio veoma vatreni protivnik tih oštrih kontura, i na kraju kada sam sve završio skoro sam se i pomirio da je tako dobro.. kasnije kada pogledate onu poslednju sliku kako ga je Zox pofarbao, street bela mu baš stoji prefinjeno...

što se ciklistike tiče ponavljam se, vozili smo ga 117 i leži a i koči valjano.. doduše već nisu na njemu bile te hutchinson stock gume, ali bez obzira, dobar je motor...

#12 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 28 December 2014 - 23:07

Izvinjavam se svima, gledao sam temu preko mog samsung mobilnog od 4,5 inca i jos nosim dioptiriju.. Sada sam tek video da je u pitanju nosac za mobilni telefon i aplikacija navigacije na istom a ne navigacioni uredjaj... ;)

#13 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 29 December 2014 - 00:34

Ovo stvarno izgleda moćno. Sviđa mi se što ima u dosta kombinacija pa svako može sebi da nađe odgovarajuću.

#14 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,750 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 09 January 2015 - 19:29

Evo jos jedna slika instrument table bez telefona i nosaca:
Posted Image

#15 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 26 January 2015 - 23:34

dobar mi je čak,bolji od prethodnika,,pogotovo felge kak je već rečeno i prednji kraj...stražnji štop čista kina :blink:
kinesko mi djeluji i prednja klkješta,možda to samo izgled vara :P





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users