Peugeot Speedfight 4 (2015)
#1
Posted 27 December 2014 - 01:05
Nakon dugih 6 godina (ako se ne varam) Peugeot je odlucio da izbaci novu seriju sportskog izgleda pod imenom Speedfight 4.
Iako dosta lici na svoje prethodnike, Speedfight 4 je podlegao raznim izmjenama, pocevsi od same prednje maske i novih farova pa sve do nove instrument table koju odlikuje minimalisticki dizajn.
Speedfight 4 dolazi sa 2 fara jacine od 35W (ugradjena sociva) i novom gril maskom.
Ono sto odlikuje instrument tablu jeste minimalisticki dizajn ali i uticnica od 12V (negdje je napisano i da dolazi sa USB portom) za napajanje mobilnog telefona kao i nosac. Ovo bi trebalo predstavljati odlicno rjesenje za one koji vole da koriste mobilni telefon kao navigaciju ili kao GPS brzinomjer. Pitanje se postavlja samo na kvalitet izrade nosaca mobilnog telefona i otpornost istog na vibracije...
Cetvrta generacija Speedfight modela dolazi u 2 verzije agregata: Vazdusno i vodeno hladjen agregat.
Po specifikacijama sa interneta vazdusno hladjen agregat donosi 3.8 konjskih snaga, dok vodeno hladjen agregat ima 4.8 konjskih snaga.
Jos jedan novost u vezi agregata jeste i fabricki pakovan karburator - Dellorto. Za sada nisam uspio naci informacije o velicini karburatora ali moja je pretpostavka da dolazi sa 17.5mm jer, po raznim specifikacijama sa interneta, donosi 10% vise snage na AC agregatu i 15% vise na LC u odnosu na prethodnika.
Jos jedan novitet jeste i novi kocioni sistem:
Speedfight 4 dolazi sa prednjim diskom precnika 215mm i kocionim cilindrom sa 4 klipa. Zadnji kocioni cilindar je prosao bez promjena (kako sam uspio primjetiti) i (vjerovatno) dolazi u izdanju sa 2 klipa.
Poznati tehnicki podaci:
Model: Speedfight 4
Tezina: 100kg
Agregat: AC (3.8 HP) i LC (4.8 HP) pakovani sa Dellorto karburatorom
Prednji disk: 215mm + 4-klipni kocioni cilindar
Najavljena prodaja: ljeto 2015.
Speedfight 4 ce biti dostupan u sledecim bojama: plava, crvena i zelena kao standardan model. Dok ce dolaziti u bijeloj, crnoj i ledeno bijeloj boji kao "special edition" fabrike sa dosta jacim LC agregatom.
Za kraj jos malo slika...
Kao sto se moze vidjeti na slikama - "special edition" verzije dolaze sa fabrickom rezonom, dok ostali modeli imaju klasican priguseni auspuh.
Ovo sam pisao na osnovu prikupljenih podataka sa raznih sajtova...nije iskljuceno da se neke stvari promjene jer je pocetak prodaje najavljen tek za ljetnu sezonu 2015.
Moj licni utisak:
- Peugeot je mogao jos poraditi na izgledu skutera. Ovo mi prije izgleda kao neka kineska kopija nego originalni Speedfight 4. Prednja maska i farovi mi se svidjaju ali ostalo ne. Previse nekako "izlomljene" plastike koja daje bas utisak da se radi o kineskom skuteru...Sto se tice agregata, po onome sto sam procitao djeluje da je sve ok. Posebno mi se svidja prednji disk kao i nova prednja kociona klijesta i naravno minimalisticka instrument tabla.
Ako sam napravio negdje greske (pravopisne i/ili strucne) molio bih moderatore da isprave
#2
Posted 27 December 2014 - 03:10
#3
Posted 27 December 2014 - 12:31
Vidim da nosi horizontalnu mašinu kao SF3 i Jetforce, meni dobro poznatu...
Sve u svemu vidi se da su ga kinezi dotakli ali i dalje verujem da je to jedan kvalitetan i dobar skuter...
#4
Posted 27 December 2014 - 15:44
#5
Posted 27 December 2014 - 18:54
#6
Posted 27 December 2014 - 20:29
#7
Posted 28 December 2014 - 00:32
Veoma mi se dopada dizajn koji fura Peugot poslednjih par generacija, pa tako i ovog speeda.. Mislim da će se većina složiti da svi noviji modeli raznih brendova podsećaju jedni na druge, kao sapun sapunu, ali ja moram da pohvalim provern dizajn felni i naravno ozbiljnost prednjih čeljusti i veličinu diska. Nisam sigran da li zbog veličine diska ili je optička varka ali mi viljuška deluje nekako tanano i ne uliva poverenje bar na oko, ali znajući ciklistiku sa sf3 i da su francuzi inače majstori za vešanje i ležanje na drumu, predpostaviću da je ciklistika na zavidnom nivou. Koliko tehnologija napreduje i borba za kupce, svedoči LCD kokpit sa sat navigacijom koji su novina u ovoj klasi. Ja sam iskreno ljubitelj analognih instrumenata ali sam oduševljen "sitnicama" iz premium klase, siguran sam da dolazi i ABS kao standard sigurnosti uz sve novije ekološke norme. Mislim da će im generalno prelazak na dell doneti više zadovoljnih mušterija.. Ostaje još da nas oduševe sa cenom
Sve u svemu veoma poželjno i ozbiljno prevozno sredstvo!
Edited by AcaPostar, 28 December 2014 - 00:36.
#8
Posted 28 December 2014 - 12:21
SF4 nosi Kenda 764 gume, koje su mnogo ozbiljnije od svojih predhodnih modela koje su pakovali na keeway. 764 se prodaje u Sport i High grip varijanti, i pošto sam ja kupio ove druge mogu samo reči hvale da kažem za ove gume.. Za razliku od vijetnamskih kontinentalki koje smo kupovali u mtbx, ove ne klize, nisu jajaste, nose se sa 130 brzinom bez problema...
ovde su modeli tih guma na RP-u
http://www.racing-pl...ery=kenda%20764
Što se tiče auspuha, ovaj beli SE model nosi taj auspuh koji furaju još od SF2 euro2 modela, njega smo viđali na JET-u i na SF3, koji ustvari nije rezonantni već klasičan lonac sa prigušivačem koji je nalik ovim rezonantnima... Reklo bi se ništa posebno , za razliku od onih prvih verzija koje su pakovali na SF1 i prve verzije SF2 koji su veoma nalik Sito plus-u, te prve verzije su bile jače upravo zbog auspuha.. Ovaj lonac što plasiraju sa drugim bojama SF4 mi liči na ove nove lonce koje pakuju na Aerox-a, to sam imao prilike da vozim, baš ništa ne donosi....
Prednje USD viljuške su iste kao i na SF3 , mislim da je Koni proizvođač amortizera i prednjh viljuški, za njih je poznato da su ozbiljan brend u svojoj kategoriji..
Klešta i disk na SF3 su već bila, sad ne bih da grešim dušu ne sećam se da li su sa dva klipa sa jedne strane ili sa 4 klipa, mada po slikama deluju indentično kao na SF4
http://forum.pyrothe...p__115#entry115
cilindar nam je već poznat u LC varijanti, ALU nikasil, vrlo kvalitetan, dosta jak sa konceptom portova, nisam imao prilike da uradim analizu, a što se karburatora tiče nosili su Gurtner 12 koji je malo nepodesiv, ako su prešli na dell, predpostavljam da je naslednik PHBN 12 ovaj što su nosili minareli mašine, ne vidim razloga zašto bi pakovali 17,5mm kada se svi nešto bore da zadrže potrošnju u minimali...
Ehh eto rotacije, Peugeot počeo da pakuje dell-a, a Aerox-i Gurtner-a na ovim modelima 2008+...
sve u svemu meni SF4 obećava, sviđa mi se dizajn felni, a i digitalac, nalik ovima na KTM-u lepo stoji, sa druge strane sasvim je logično mesto za mobilni, danas svi imaju snažne telefone, koji imaju ogromne mogućnosti...
#9
Posted 28 December 2014 - 13:22
Ne znam,meni se ni SF4 ne svidja kao ni SF3.Pitao sam ovo gore jer sam imao priliku voziti dvije trojke,2011 i 2013.Po meni nije to to,previse njezno nekako sve djeluje,krhko,nekvalitetno. .Bas kinesko. .Za razliku npr kad sjednes na SF2 imas potpuno drugi osjecaj..Cak i na vecini dijelova sto sam vidio na gore pomenutim trojkama stoji MADE IN CHINA.
A ni dizajn SF4 mi nije nekako to,pomalo svemirski,nabacano. .Mozda malo zaostajem ali jednostavno mi se ne uklapaju promjene prednjeg dijela..Zadni dio je isti cini mi se..
Послато са GT-I5500 користећи Тапаток 2
#10
Posted 28 December 2014 - 15:51
Ako i cijena bude korektna ne sumnjam da ce postati popularan
#11
Posted 28 December 2014 - 16:17
@Lauda neke stvari jednostavno ili ne shvatamo ili je potrebno vreme, ja sam iskreno bio veoma vatreni protivnik tih oštrih kontura, i na kraju kada sam sve završio skoro sam se i pomirio da je tako dobro.. kasnije kada pogledate onu poslednju sliku kako ga je Zox pofarbao, street bela mu baš stoji prefinjeno...
što se ciklistike tiče ponavljam se, vozili smo ga 117 i leži a i koči valjano.. doduše već nisu na njemu bile te hutchinson stock gume, ali bez obzira, dobar je motor...
#12
Posted 28 December 2014 - 23:07
#13
Posted 29 December 2014 - 00:34
#14
Posted 09 January 2015 - 19:29
#15
Posted 26 January 2015 - 23:34
kinesko mi djeluji i prednja klkješta,možda to samo izgled vara
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users