![Posted Image](http://puu.sh/dKsRa/f9b8328b50.jpg)
![Posted Image](http://puu.sh/dKsVl/05a6ccdef1.jpg)
![Posted Image](http://puu.sh/dKsWV/f92d03860d.jpg)
![Posted Image](http://puu.sh/dKsYA/d0ca8f5679.jpg)
![Posted Image](http://puu.sh/dKt0z/0667ceb399.jpg)
Nakon dugih 6 godina (ako se ne varam) Peugeot je odlucio da izbaci novu seriju sportskog izgleda pod imenom Speedfight 4.
Iako dosta lici na svoje prethodnike, Speedfight 4 je podlegao raznim izmjenama, pocevsi od same prednje maske i novih farova pa sve do nove instrument table koju odlikuje minimalisticki dizajn.
![Posted Image](http://puu.sh/dKtdy/5f51feedd7.jpg)
Speedfight 4 dolazi sa 2 fara jacine od 35W (ugradjena sociva) i novom gril maskom.
![Posted Image](http://puu.sh/dKtja/59faa7db13.jpg)
Ono sto odlikuje instrument tablu jeste minimalisticki dizajn ali i uticnica od 12V (negdje je napisano i da dolazi sa USB portom) za napajanje mobilnog telefona kao i nosac. Ovo bi trebalo predstavljati odlicno rjesenje za one koji vole da koriste mobilni telefon kao navigaciju ili kao GPS brzinomjer. Pitanje se postavlja samo na kvalitet izrade nosaca mobilnog telefona i otpornost istog na vibracije...
Cetvrta generacija Speedfight modela dolazi u 2 verzije agregata: Vazdusno i vodeno hladjen agregat.
Po specifikacijama sa interneta vazdusno hladjen agregat donosi 3.8 konjskih snaga, dok vodeno hladjen agregat ima 4.8 konjskih snaga.
Jos jedan novost u vezi agregata jeste i fabricki pakovan karburator - Dellorto. Za sada nisam uspio naci informacije o velicini karburatora ali moja je pretpostavka da dolazi sa 17.5mm jer, po raznim specifikacijama sa interneta, donosi 10% vise snage na AC agregatu i 15% vise na LC u odnosu na prethodnika.
Jos jedan novitet jeste i novi kocioni sistem:
![Posted Image](http://puu.sh/dKtKC/f0beb0c422.jpg)
Speedfight 4 dolazi sa prednjim diskom precnika 215mm i kocionim cilindrom sa 4 klipa. Zadnji kocioni cilindar je prosao bez promjena (kako sam uspio primjetiti) i (vjerovatno) dolazi u izdanju sa 2 klipa.
Poznati tehnicki podaci:
Model: Speedfight 4
Tezina: 100kg
Agregat: AC (3.8 HP) i LC (4.8 HP) pakovani sa Dellorto karburatorom
Prednji disk: 215mm + 4-klipni kocioni cilindar
Najavljena prodaja: ljeto 2015.
Speedfight 4 ce biti dostupan u sledecim bojama: plava, crvena i zelena kao standardan model. Dok ce dolaziti u bijeloj, crnoj i ledeno bijeloj boji kao "special edition" fabrike sa dosta jacim LC agregatom.
Za kraj jos malo slika...
![Posted Image](http://puu.sh/dKufW/7e1e8b4da9.jpg)
![Posted Image](http://puu.sh/dKuhI/c07f3f0e9c.jpg)
![Posted Image](http://puu.sh/dKukk/cfc1f83fb9.jpg)
![Posted Image](http://puu.sh/dKumL/d7e7f0f190.jpg)
![Posted Image](http://puu.sh/dKuoS/cc4a850e41.jpg)
![Posted Image](http://puu.sh/dKuqO/bee4af8bd0.jpg)
![Posted Image](http://puu.sh/dKusY/f9c57ded36.jpg)
Kao sto se moze vidjeti na slikama - "special edition" verzije dolaze sa fabrickom rezonom, dok ostali modeli imaju klasican priguseni auspuh.
Ovo sam pisao na osnovu prikupljenih podataka sa raznih sajtova...nije iskljuceno da se neke stvari promjene jer je pocetak prodaje najavljen tek za ljetnu sezonu 2015.
Moj licni utisak:
- Peugeot je mogao jos poraditi na izgledu skutera. Ovo mi prije izgleda kao neka kineska kopija nego originalni Speedfight 4. Prednja maska i farovi mi se svidjaju ali ostalo ne. Previse nekako "izlomljene" plastike koja daje bas utisak da se radi o kineskom skuteru...Sto se tice agregata, po onome sto sam procitao djeluje da je sve ok. Posebno mi se svidja prednji disk kao i nova prednja kociona klijesta i naravno minimalisticka instrument tabla.
Ako sam napravio negdje greske (pravopisne i/ili strucne) molio bih moderatore da isprave
![:respect:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)