Dobrodosao

Skut lepo izgleda, vidim da ima dosta na njemu aftermarket delova. Ovaj odstojnik za amortizer bas daje agresivniji izgled.
Motorforce sport bi trebalo da bude gusani cilindar a oni traze razradu do 500km bez opterecenja, sto bi rekli voznju sa 1/4 do 1/2 gasa i sa nekim tezim rolnicama da bi bio u nizem rezimu obrtaja.
Motorforce karb 17,5 dolazi kao sportski odnosno race verzija u odnosu na serijske delorto (cija je kopija) i to znaci da bi trebalo da ima jacu postavku komponenti, odnosno da je fabricki pripremljen za bogatiju smesu. Medjutim slika svecice govori da je smesa siromasnija, pogotovo za razradu. Sama glavna dizna (br 76) nam ne govori puno, jer svaki setup za sebe trazi posebno setovanje. Ako je ovo boja kao sto si naveo pri voznji na igli odnosno nije na punom gasu, onda je definitivno siromasna. E sad da li je u pitanju mala dizna ili npr ne vozis airbox, to vec moras detaljno napisati kao i sve ostale komponente u samom karbu ( velicina pilot dizne, skosenje klipica, oznaku igle, polozaj otvorenosti extra vazduha-srafic za stelovanje).
Generalni savet je da prilikom razrade obavezno vozis airbox zbog lakseg setovanja karba na bogatije, kao i da slobodno vozis skut u tih 500km ako vreme dozvoljava, samo ne treba zavrtati pun gas i ne dozvoliti da se razvrcu obrtaji do kraja.. posto se najvise vozis na igli prilikom razrade (pola gasa) savetujem da pojacas smesu tako sto ces podici iglu odnosno postaviti seger na igli na nize ili najnizi polozaj i podesiti srafic smese.. obavezno prilikom razrade je minimium 3% ulja u mesavini.
Ima puno tema, savetujem da procitas STELOVANJE I SVE O KARBURATORU u TEHNICKI KUTAK/KARBURATOR, bice ti zve mnogo lakse:)
Srecan tuning
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba