Jump to content


Sprint Exactly


127 replies to this topic

#1 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 04 January 2015 - 19:10

Kupio sam pre manje od godinu dana Sprint Exactly,na njemu je bilo sve fabricki,onda sam poceo kupovati delove..
Trenutni set-up:
-Motoforce Sport 70cc
-Motoforce karburator 17.5mm
-Spuh Bullet gp
-Lezajevi radilice Stage 6 HQ sa semerinzima
-Iglicasti lezaj Stage 6 u srebrnom kavezu
-Centralna opruga Stage 6 medium
-Oprugice kvacila Malossi
-Rolnice 3.5g
U planu je do proleca Trek i neki sporcki varijator
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Glavna dizna je 76
Posted Image
Ali posto jos nisam razradio ovo je do nekih 35km/h svecica,znaci nije na punom gasu
mislio sam da ovako do proleca radi na leru svaki dan po pola sata i posle kad otopli jedno 200 km da predjem ono 30-40km/h,da li moze tako ili ipak moram 500-600km da bude voznje?

#2 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 January 2015 - 19:46

Dobrodosao ;)
Skut lepo izgleda, vidim da ima dosta na njemu aftermarket delova. Ovaj odstojnik za amortizer bas daje agresivniji izgled.
Motorforce sport bi trebalo da bude gusani cilindar a oni traze razradu do 500km bez opterecenja, sto bi rekli voznju sa 1/4 do 1/2 gasa i sa nekim tezim rolnicama da bi bio u nizem rezimu obrtaja.
Motorforce karb 17,5 dolazi kao sportski odnosno race verzija u odnosu na serijske delorto (cija je kopija) i to znaci da bi trebalo da ima jacu postavku komponenti, odnosno da je fabricki pripremljen za bogatiju smesu. Medjutim slika svecice govori da je smesa siromasnija, pogotovo za razradu. Sama glavna dizna (br 76) nam ne govori puno, jer svaki setup za sebe trazi posebno setovanje. Ako je ovo boja kao sto si naveo pri voznji na igli odnosno nije na punom gasu, onda je definitivno siromasna. E sad da li je u pitanju mala dizna ili npr ne vozis airbox, to vec moras detaljno napisati kao i sve ostale komponente u samom karbu ( velicina pilot dizne, skosenje klipica, oznaku igle, polozaj otvorenosti extra vazduha-srafic za stelovanje).
Generalni savet je da prilikom razrade obavezno vozis airbox zbog lakseg setovanja karba na bogatije, kao i da slobodno vozis skut u tih 500km ako vreme dozvoljava, samo ne treba zavrtati pun gas i ne dozvoliti da se razvrcu obrtaji do kraja.. posto se najvise vozis na igli prilikom razrade (pola gasa) savetujem da pojacas smesu tako sto ces podici iglu odnosno postaviti seger na igli na nize ili najnizi polozaj i podesiti srafic smese.. obavezno prilikom razrade je minimium 3% ulja u mesavini.
Ima puno tema, savetujem da procitas STELOVANJE I SVE O KARBURATORU u TEHNICKI KUTAK/KARBURATOR, bice ti zve mnogo lakse:)
Srecan tuning

Sent from cigla over taraba using tamba-lamba

#3 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 04 January 2015 - 20:05

vozim na airboxu bez lulice,vadzuh je na 2 kruga,pilot dizna je 38 a iglica je a2 i stoji na srednjem zarezu...3% mesavine stavljam na 1l benzina

Edited by Dzoni, 04 January 2015 - 20:08.


#4 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 January 2015 - 20:13

Ok, ima dosta jaku postavku, osvrnucu se na trenutak na seriski dell koji se pakuje na pia agregate: pilotka 34 igla a7, sto je dosta siromasnije. Srafic smese bi trebalo da se javlja u teoriji izmedju 1 i 2 kruga. Trebalo bi sa vecom glavnom diznom da opadne sraf smese, pilotka je dosta bogata, iglica takodje, moze igla jedan zub da se podigne ali prvenstveno vrati lulicu dok traje razrada. Ovo sve sto sam napisao su generalne smernice, treba imati na umu da sav stelung valja raditi kada napolju bude preko 20° i naravno kada je agregat vruc.

Edit: nisam se lepo izrazio da te ne bunim oko glavne dizne: ako stavljas vecu glavnu diznu, opadace verovatno ler gas pa ce traziti da odvrces stel vazduh sto nije dobro jer je generalno pilotka 38 bogata. Da bi dobio ler gas na sluh a opet ostao u onoj teorijskoj 1-2 kruga na vazduhu verovatno ces morati da spustas iglu a to opet rezultuje siromasnijom smesom u voznji.. obavezno vrati lulicu i pokusaj da ga nastelujes na grubo zbog razrade, tezi ka tamnijoj boji svece, tvoja je sivo-bela. Kasnije kad otopli i kada budes probao pun gas, videces da ce traziti potpuno drugi setup.
I da ne bude neke zabune 3% je uvek 3%, na 1l ide 33ml, na 3l 99ml na 5l 165ml..
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba

Edited by AcaPostar, 04 January 2015 - 20:55.


#5 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 04 January 2015 - 21:59

msm da se ne vidi dobro na slici svecica,nije sivo-bela,nego je bas crna pa preliva u kafenu,to je zbog blica,nemam bolju kameru sad,a sto se lulice tice,ako je stavim motor ce mi trokirati na startu a sraf za vazduh moracu da stavim na 3-3.5 kruga sto nije dobobro kao sto si i rekao
Posted Image
mozda se ovde bolje vidi

Edited by Dzoni, 04 January 2015 - 22:03.


#6 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 04 January 2015 - 22:09

Ne vrijedi gledati boju svjecice slikanu blicom. Jedino je mjerodavno na dnevnoj svjetlosti slikano iz vise uglova

Sent from my Sony Xperia ZR

#7 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 January 2015 - 22:31

View PostDzoni, on 04 January 2015 - 21:59, said:

msm da se ne vidi dobro na slici svecica,nije sivo-bela,nego je bas crna pa preliva u kafenu,to je zbog blica,nemam bolju kameru sad,a sto se lulice tice,ako je stavim motor ce mi trokirati na startu a sraf za vazduh moracu da stavim na 3-3.5 kruga sto nije dobobro kao sto si i rekao
Posted Image
mozda se ovde bolje vidi

Izvini molim te, onako kako sam video prvu sliku, delovala mi je previse belo što je za vožnju na igli problematično, pa sam se raspisao u pogrešnom smeru..
Uglavnom, sada znamo sigurno da će ti trebati kasnije manja pilotka, možda čak i drugačije zakošenje klipića ;)

Znači doveo si ga u režim da ne trokira na leru i da radi na malim otklonima ali što su otkloni ručice gasa veći (ako još odvrćes šraf) to će ti biti siromašniji.. Pošto ćes voziti do pola gasa u razradi, samo kasnije proveri boju sveće posle duže vožnje na konstantno pola ručice gasa i eventualno koriguj iglom..

Povećaj težinu rolnica i vozikaj do 5-6000 obrtaja. Naravno, možeš i u mestu da ga razrađuješ, ako ne možeš da ga voziš, kao npr zbog snega. Pustiš ga da radi 3 min na 1200, pa 3 min na 2000 itd.. ili skineš vario pa podižeš sam obrtaje u mestu. 20min rada pola sata hlađenja. Samo paziš da nije siromašna smeša na tim otklonima koje zadaješ, bogatija mu neće škoditi, i bez punog gasa pre 300km :)

#8 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 04 January 2015 - 22:41

Hvala ;)

#9 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 04 January 2015 - 23:37

Sretno sa daljom razradom i da te dugo sluzi sprint...Obratni paznju oko stelovanja karburatora jel to ti je pola posla....

#10 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 31 January 2015 - 23:40

danas sam provozao skuter 50km,svecica kafene boje,nisam prelazio 40km/h....Imam problem kod starta,krene motor al tek posle 2-3 sec skoce naglo obrtaji,ne trokira ili bilo sta samo normalno krene i odjednom skoce obrtaji......imam 3.5g rolnice,medium cetralnu stage 6 i malossi zelene opruge

#11 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 01 February 2015 - 01:39

Verovatno imas previse goriva u niskom rezimu pa brboce par sekundi dok ne proguta.. Moguce je i da taj bullet gp pravi problem ali ostavicemo to za kasnije.. Pretpostavljam da je prenos pod konac, tj da je kais noviji i da sedi na bolcni napred kao i da stoji skroz u vrhu zadnjih polutki. Ako je takva situacija, problem je u karbu, znaci manja pilot dizna, treba 35 ili ako je trenutno nemas, podigni iglu za 1 zub.

3,5g rolnice su prelagane za razradu, trbalo bi da vozis teze, npr 6-7gr tako da motor ne vrti vise od 7000 obrtaja dok traje razrada.. i onda mozes da ga vozis i 50-60kmh a on ce biti na npr 7000 obrtja :D

#12 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 01 February 2015 - 02:00

Verovatno ti kvacilo hvata dosta pre rezonance pa kad ulovi rezonancu onda pocupa. Aca ti je vec rekao, rolnice su prelagane za razradu. Stavi teze.

#13 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 02 February 2015 - 03:04

msm da nije do karburatora posto sam isit problem imao i pre,tj kad je imao 12mm karburato i 50cc ali sa istim prenosem kao sad,medium stage6 centralna i opruge,samo ne znam na koliko bullet gp-u krece rezonanca,a sto se tice karburatora msm da nije do njega jer nema trokiranja niti se gusi....sutra cu uzeti 6g rolnice ili 7g koje budu imali i da zamenitu kais,posto sad je na njemu neki veci,kupio sam 782-16.8-28 a na njemu je nesto duzi i siri,pise da je 17 sirina,u motobux-u su mi rekli da je ovaj sad sto sam uzeo da je original za moj skuter...tako da je ovaj sto je na njemu duzi,mozda zbog toga mu treba malo vremena da povuce,,razradicu sad sa ovom pilotkom koju imam posto je veca,pa cu poste stelovati ma da svecica je ok,treba jos kafenija ali tek posele razrade cu kupiti par manjih pilotki
Posted Image
Posted Image
3% pravim mesavinu

Edited by Dzoni, 02 February 2015 - 03:05.


#14 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 02 February 2015 - 03:10

Hahaha motobox. Za tvoj skuter je original 788-17-28. Nemoj da uzimas kraci. Ako uspes nabavi 792-16.8 jer on je prava mera. Kraci nikako jer nece raditi kako treba. Ta svecica mi bas deluje masna.

#15 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 02 February 2015 - 03:24

sto se svecice tice jeste masna,tad je ostao na leru ali u voznji je kafenija za nijansu al neka tako dok ne razradim,pa cu posle stelovati,bitno mi je da samo da nema premalo goriva,hvala za mere kaisa ;)

#16 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 02 February 2015 - 12:45

Maximalana dimenzija 795x16,6 je za tvoj motor

#17 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 15 February 2015 - 19:49

ljudi cuje mi se nesto u dekli,otvarao sam deklu ali nema nista,sve je normalno..tipa dam gas oko 40 vozim i kad pustim gas oko 30 pa do 20 kako spusta tako nesto kucka (tk-tk-tk) u tekli ali samo kad je vruc prenos i prestane,na leru se ne cuje i kad se vozi...a ima tragova kao da kajis kaci deklu dole,,a kajis je potrosen,on je 17mm a sad ima skoro 15mm..jel zna neko na sta da obratim paznju da proverim posto vise nema ideja sta bi moglo da bude

#18 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 16 February 2015 - 00:10

View PostDzoni, on 15 February 2015 - 19:49, said:

ljudi cuje mi se nesto u dekli,otvarao sam deklu ali nema nista,sve je normalno..tipa dam gas oko 40 vozim i kad pustim gas oko 30 pa do 20 kako spusta tako nesto kucka (tk-tk-tk) u tekli ali samo kad je vruc prenos i prestane,na leru se ne cuje i kad se vozi...a ima tragova kao da kajis kaci deklu dole,,a kajis je potrosen,on je 17mm a sad ima skoro 15mm..jel zna neko na sta da obratim paznju da proverim posto vise nema ideja sta bi moglo da bude

on je 17mm a sad ima skoro 15mm..

Sam si sebi dao odgovor.Remen se menja kad se potrosi za 1mm.Taj na kom vozis je trebao odavno biti zamenjen.Verovatno jos pre 5000 km.Vec je istegnut i jos dodatno kad se zgreje prenos pocne da udara po bloku.Pocni od zamene remena i rolnica a ako su i rolnice menjane kao i remen racunaj i na nov varijator.

#19 Dzoni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • MestoPancevo
  • VozimSprint Exactly

Posted 16 February 2015 - 01:08

menjo sam rolnice,ali nisma znao da lupanje moze kajis da izazove

#20 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 16 February 2015 - 01:27

Pogledaj dal zakacuje remen od blok ili deklo...I obavezno mijenjaj taj remen...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users