Sprint Exactly
Lauda
16 Apr 2015
Ljudi ti vec napisali iznad kako da stelujes, a ti opet po svome...
Ako dobijes odziv sarafa na recimo 4 kruga onda bi trebala manja pilotka i opet kontrola igle i dizne.
Koji je karb tacno i koja je postavka?
Edited by Lauda, 16 April 2015 - 18:49.
Ako dobijes odziv sarafa na recimo 4 kruga onda bi trebala manja pilotka i opet kontrola igle i dizne.
Koji je karb tacno i koja je postavka?
Edited by Lauda, 16 April 2015 - 18:49.
Razredni
16 Apr 2015
To trazenje znaci da dobija goriva kolika je pilotka, a srafom regulises vazduh ili dodatno gorivo, zavisno od tipa karburatora, pa ces doci u situaciju da ili mu das previse vazduha ili previse goriva pa se u oba slucaja ugasi. To je normalno. Trazis gde je ler bio najvislji i gde pocinje da obara obrtaje zavrtanjem srafa!
U principu, tamo gde si poceo da obaras obrtaje (1 krug) tu si trebao da ga ostavis, mozda malkice da ga vratis tako da bude na 1krug i 5-10minuta (gledano kao kazaljke na satu)..
Tada je pilotka u "sinhronu". Onda sednes i provozas skut, vidis sta si dobio a sta izgubio i da li treba igla da se podesava i naravno glavna dizna da se menja..
Podseti me KOJI JE KARB u pitanju?
U principu, tamo gde si poceo da obaras obrtaje (1 krug) tu si trebao da ga ostavis, mozda malkice da ga vratis tako da bude na 1krug i 5-10minuta (gledano kao kazaljke na satu)..
Tada je pilotka u "sinhronu". Onda sednes i provozas skut, vidis sta si dobio a sta izgubio i da li treba igla da se podesava i naravno glavna dizna da se menja..
Podseti me KOJI JE KARB u pitanju?
Dzoni
16 Apr 2015
Motoforce 17,5
Igla a2
Pilot 38
Glavna 76
Air Box bez lulice
Stage 6 Sundjer
Igla a2
Pilot 38
Glavna 76
Air Box bez lulice
Stage 6 Sundjer
Dzoni
16 Apr 2015
Sad sam izmerio po gps-u ali uvek mu zafali goriva pa stuca i gasi se
Max speed: 87,47km/h
Max speed: 87,47km/h
Dzoni
02 May 2015
Dizna na punom gasu,drzao sam nesto malo vise od 1km

Spustio sam iglu dole za jedan zarez
Nastelovao sam vazduh kako ste mi rekli,zavrnuo malo leri odvruo sam na 4 kruga,krenuo da zavrcem,podigao se ler i na 1 krug od zatvaranja se spustio,ali motor kad hocu da krenem malo zatrokira na startu,cim odvrnem vazduh na 2-3 kruga ne trokira na startu,msm ne trokira mnogo nego jedan sekund zatrokira i onda krene,moram da mu dam malo jace od pola gasa da bi krenuo

Spustio sam iglu dole za jedan zarez
Nastelovao sam vazduh kako ste mi rekli,zavrnuo malo leri odvruo sam na 4 kruga,krenuo da zavrcem,podigao se ler i na 1 krug od zatvaranja se spustio,ali motor kad hocu da krenem malo zatrokira na startu,cim odvrnem vazduh na 2-3 kruga ne trokira na startu,msm ne trokira mnogo nego jedan sekund zatrokira i onda krene,moram da mu dam malo jace od pola gasa da bi krenuo
Dzoni
10 May 2015

Imam set opruga malossi,ja uzmem jednu belu,jednu zutu i jednu zelene,zakacim ih zajedno za dva srafcigera i krenem da iz razdvajam,odma mi se otvori zuta,a bela i zelena u isto vreme ali bela se manje tegli,probao samv zute i zelene ali nista nisam dobio,jel zna neko koje su koje tvrdoce posto sam izgubio bakovanje i papir
Stefan p
10 May 2015
Dzoni, on 02 May 2015 - 14:32, said:
Dizna na punom gasu,drzao sam nesto malo vise od 1km

Spustio sam iglu dole za jedan zarez
Nastelovao sam vazduh kako ste mi rekli,zavrnuo malo leri odvruo sam na 4 kruga,krenuo da zavrcem,podigao se ler i na 1 krug od zatvaranja se spustio,ali motor kad hocu da krenem malo zatrokira na startu,cim odvrnem vazduh na 2-3 kruga ne trokira na startu,msm ne trokira mnogo nego jedan sekund zatrokira i onda krene,moram da mu dam malo jace od pola gasa da bi krenuo

Spustio sam iglu dole za jedan zarez
Nastelovao sam vazduh kako ste mi rekli,zavrnuo malo leri odvruo sam na 4 kruga,krenuo da zavrcem,podigao se ler i na 1 krug od zatvaranja se spustio,ali motor kad hocu da krenem malo zatrokira na startu,cim odvrnem vazduh na 2-3 kruga ne trokira na startu,msm ne trokira mnogo nego jedan sekund zatrokira i onda krene,moram da mu dam malo jace od pola gasa da bi krenuo
Ne izgleda mi svecica bas najbolje,cini mi se da vuce na svijetliju nijansu,probaj sa nekom vecom diznom...pa posle predji na iglu.Sto se tice oprugica probaj sve 3 konbinacija,pa sa kojim ti bude isao najbolje te ostave....
Dzoni
10 May 2015
ma bre dizna mi bila mala,ja ga stelovao na minusu zimus,sad sam ubacio 82 i ide normalno samo jos da proverim da boju nova svecica primi,nego sto se oppruga ticew nasao sam zelene su najtvrdje e sad one su mi bile na skuteru,zasto onda skuter krene i posle nekoliko sec povuce toliko jako da hoce d a odvoji?zar ne bi trebalo kad su najtvrdje da digne odma obrtaji i da cupa iz mesta
Edited by Dzoni, 10 May 2015 - 13:25.
Edited by Dzoni, 10 May 2015 - 13:25.
Dzoni
16 May 2015
danas sam uzeo da stelujem motor, kako ubacim vecu diznu to bolje vuce, i to dosta bolje, stigao sam do 90 dizne i tu sam sta, poceo je da trokiran na pola gasa, a igla je vec spustena za jedan zarez, svecica je izmedju crne i kafene, sad cu krenutio od 90 na dole, ali imam jedan proble, kako predjem 80 km/h pocene da stuca i da se gasi, vrv se prazni lonce dole gde je plovak, e kako sad to da resim?
Edited by Dzoni, 16 May 2015 - 20:22.
Edited by Dzoni, 16 May 2015 - 20:22.
Dzoni
22 May 2015
stavi sam ngk 9, i reko da stelujem, provozao se jedno 20km da primi boju, i sad probao sam od 80-90,90 je mokra i crna, a izmedju 83-88 je jedna ista boja svecice,znaci nista se nemanja, ni na punom gasu ni na pola gasa,stim sto sa 88 diznom ima veoma dobra odziv na gas i bolje ide i vuce na stratu, 
dizna 83 ful gas
Edited by Dzoni, 22 May 2015 - 17:59.

dizna 83 ful gas
Edited by Dzoni, 22 May 2015 - 17:59.
Mario
22 May 2015
ako ti je sa 83 diznom bolji i na polovini i na krajnjoj onda nju ostavi, svakako dolaze topliji dani, velike dizne će početi da trokiraju na većoj temperaturi vazduha
Dzoni
25 May 2015
ljudi u sredu stize trek i malossi kajis 793x16.8, bice slika i dosta snimkova....
Dzoni
30 May 2015
Dzoni
07 Jun 2015
Evo jednog snimka ubrzanja, prevrtava na kraju, po gps-u je 75 km/h, rolnice su 3,5g planiram 4g, dok nisam stavio centralnu malossi crvenu isao je 90 km/h po gps-u ali rezonancu je hvatao tek posle neki 60-65 km/h, i sa dvoje nije mogao da izvuce 65km/h, samo dodje do 65km/h i tu mili,sad ima odlicno ubrazanje samo jos rolnice da ubodem i da podesim da mi kais lepo stoji u zadnjim polutkama, posto je sad uvucen i bas se oseti kad krece kako krene iz druge i kad vrati onda pokida bas jako
Dzoni
15 Jun 2015
Ne stojim mi kajis kako treba u polutkama, danas sam nasao coveka koji moze da mi napravi platne na masini, e sad trebaju mi mere, radilica je 16mm,a mislio sam debljine da mi napravi od 0.5mm pa do 2mm, e sad unutrasnja mera je 16mm,a koja je spoljasnjam? Skuter mi je u selu pa ne mogu da proverim
Lauda
15 Jun 2015
Po meni ti je lakse da narucis te stel platnice sa RP sajta kada bude isla tura...Naraku set kosta nekih 2 - 3 eura, a dobijes oko 30 komada raznih dimenzija.
Dzoni
15 Jun 2015
imas jos jedna problem sa karburatorom, pri punom gasu gubi goriva, zamenio sam iglicasti, stavio sam od fabrickog,isti su ventili samo sto je ovaj duzi malo, sad ima goriva i na puno gasu ima se ne gasi i ne trokira, nego cim ga ugasim kad je mnogo toplo napolju, pocne da curi gorivo iz karburatora, izlazi gorivo kroz filter vazduha, tamo kod ulaza gde se stavlja filter ima neka rupa i tuda izlazi gorivo, i kad pali motor, tj kad ga ostavim i posle 10min hocu da upalim moram pun gas da mu drzim da proguta gorivo,tj par sekundi da proguta i onda sve normalno,cim u gasim motor ono polako pocinje da kaplje, to mi se nije desaval i kad sam ovaj ventil stavio, tek posle nekoliko vremena, sad kad je pocelo ovo toplije vreme