Највероватније ћу користити Батину иглу, јер од свих које сам пробао(улупно 10ак), убедљиво најбоље ради са њом!!
Ова која је сад у карбуратору је копија те батине, јер су и једна и друга калајисане, целом дужином,па немају никакве ознаке све ручни рад (прво батин па онда татин да је искорпира), лемилица, калај, турпија, микрометар, и једно 5 сати рада
Подешавање није проблем, то се на стази одради пред вожњу
Rekao bih da dosta lako uleće u obrtaje koliko čujem na snimcima...nervozan je na gasu, dopada mi se...Može biti samo još bolja situacija sa drugom glavom i većom kompresijom...
predeo gde ste snimali je reprezentativan...priroda i dimčina spaljenog dvotaktola!!
ovo za težinu točkova samo pokazuje koliko su ustvari lakše tvoje 17-ice u poređenju sa našim skuteraškim 13icama, s obzirom da imaju skoro istu kilažu!!
Јао људи, хвала на подрци, последњих пар дана имам огромну гужву,па се не јављам, јер све мора по 2-3 пута да се прегледа, па још и остале обавезе да позавршавам како бих могао 4 дана да одсуствујем!
Пита, нервозан је на гасу, као никад до сад, зато што има дебљу иглу него иначе, и раније паљење (1мм фиксно). Предео у ком смо снимали је моје двориште, комшије се посебно радују када га упалим 😃😃😃!!
Вечерас завршавам паковање ствари и опреме, остаје ми још сутра да залепим последњих пар налепница, и то би било то. Крећемо у петак, у 12часова, тамо се распакујемо па идемо у смештај... (Иако је лепша атмосфера када се кампује на стази)
Неку незваничну сатницу имам, али када добијем папир на пријави, у петак, сликаћу па ћу поставити овде, да не долази до забуне
Прва трка дана је у 12:00 , у недељу, мото класик би требао да крене последњи, тј. око пола 3. О томе више у петак
Све је спремно, мотор је завршен, последње налепнице су постављене, прикачио сам слику на којој се види како је мотор изгледао након последње трке, и како сад изгледа. На први поглед, мало тога се види као разлика, али је заиста пуно посла било, све је одрађено за ових 8 месеци, стим да ми је машина и даље најслабија зачка. Није то запело толико због пара, колико је запело због тога што су разни "пријатељи" дали свој допринос мом успеху, али се и са тим борим, гурам даље и осмехом им се светим((((:!
Одлична атмосфера у боксу, сви нервозни, одмеравање мотора већ почело, из моје класе још увек нико није стигао, надам се да ће сутра уjутро доћи бар њих 10, али... Остаје ми само да се надам(((:!
Ко је у могућности, било би лепо да сврати до аеродрома у Вршцу, а ево званичне сатнице коју сам данас добио приликом пријаве за трку:
Завршио сам као трећепласирани, од нас четворице, Станко је завршио први ,Кењереш други
Далеко су им бржи мотори (10-15км минимум), по кривинама нису ништа бољи, максимална брзина ми је била 113км/ч, стим да сам намерно оставио 2 броја већу дизну, јер сам се бојао радилице-видећете вечерас снимак колико је потрошена клипњача
113 макс брзина измерена, стим да сам тек на 106 убацио у пету брзину
Снмиао сам трку, имам и неколико слика из бокса и са стазе, па ћу све то објединити у један кратки извештај, синоћ сам расклопио мотор, па зато нисамо писао ништа на форуму
Miloš već drugu sezonu vozi na kreidler alu nikasil cilindru, samo što je potrošen do aluminijuma pa ne daje više očekivane performanse.
Za pohvalu je to što je čak popravio vreme iako mu je motor bio slabiji.
Stanku EMOT Racing Team iz Holandije radi motore tako da možete zamisliti razliku u snazi.
Цилиндар од прошле године је појео нов клип који је радио све укупно 45 минута, до сат времена. Радилица катастрофална, погледате снимак који сам прикачио нажалост ми је све, сем клипа, остало исто што се тиче "термо групе". Ослањао сам се на друге људе и на њихову помоћ, тако да сам зато остао са тим што сам имао хвала онима који су се потрудили и помогли ми, сад конкретно мислим на Нешу и Алексу, ценим сваку помоћ!
Имам снимак целе трке, исекао ссм видео клип, додао неки текст, поставио га на ут, међутим.... Нека реклама преко цеог екрана искочила, ништа се не види. Тако да сам обрисао тај снимак, ноћас ће се постављати нови видео, без тих глупости.
Имао сам проблема са ибертуром. Озбиљних проблема, због једне сајле гаса која ме зезала. Али, решио сам и то.
Што се времена тиче, на првим тренинзима , када је макс брзина била 100 на час, сам направио исто време као прошле године када је мотор ишао 117, а то значи да сам много убрзао пролазе кроз кривине.
Кадс ссм на трци дао гас, спустио сам време за 6 секунди, и најбжи круг ми је 1:41.650.
Станко, коме нису Холанђани правили мотор, има мотор који је око 15 км бржи од мог, тако да је он направио импозантно време од 1:33.250(тако нешто)
Кењереш и Станко имају нове водено хлађене цилиндре, са никасилом, а ја "имам" хром који је неупоредиво мекши и осетљивији.
Следећа трка је 5.7.2015. у Краљеву, возићемо 2 трке тог викенда, да бисмо укупно имали 4 трке у шампионату.
Не знам шта ћу радити са мотором, нешто морам, јер је ово све похабано до максимума
Има лево десно, али 2 пута више него пре трке.
Има и напред назад, знам ја да то убија, али се то не може снимити, па сам је зато клацкао лево десно
Goggyso и Пита, хвала још једном, видећемо шта ће следећа трка рећи, надам се да ћу имати другу термо групу која ће бити на нивоу остатка мотора.
Мени је најбитније од свега то што сам ја подесио мотор да ми одговара " промена геометрије и тежишта се ненормално одразила на време по кругу и моју вожњу, гуме су клизале, али су увек биле под гасом и контролом.
На снимку ћете видети релативно мали угaо обора, јер сам ја као мајмун висио у појединим кривинама
То је то, за следећу трку планирам да мотор буде максимално припремљен, а онда ће и вожња бити на нивоу
-На правцима сам враћао гас и седео усправно, зато мотор није хтео да извуче, иначе, иде исто први и последњи круг, не опада му снага (које иовако има мало)