Tomos D6
#341
Posted 07 September 2015 - 11:53
Остала је још једна трка у шампионату који, у најгорем случају, завршававам као треће-пласирани, док бих за друго место морао да завршим трку испред кењереша који има 15км бржи мотор. Дакле, или да падне киша, или да се неко чудо деси, и да ја кроз 7 кривна нађем још 9 секунди по кругу(а иовако сам на граници...).
За ову трку ћу вратити стари, потрошени цилиндар, са старим клипом, и то ћу тако возити, па како буде. Нов цилиндар сам ставио на полицу(не питајте зашто...) и онај нов клип.
Свој, стари и потрошени, цилиндар ћу кад-тад послати на никасилирање, и чувати га за успомену, јер је мотор летео са њим(онај што је господин Бата направио).
Планирам да пређем у већу класу (125ццм) за наредну годину, али не знам још ништа тачно... Неке комбинације постоје, нећу правити свој мотор, превише је то новца одједном, већ се договарам да изнајмим готов мотор. У питању је класа МК125 (мото класик) а не 125 SР, коју бих врло радо возио...
Све у свему, и ова тема се ближи крају, томос ће ићи на заслужени одмор, у гаражу под ћебе, остаје у мом власништву заувек, није за продају, иако бих могао да спремим априлију 125 за прво место од тих пара које леже у њему
До ове трке ми остаје да купим и ставим нови сет ламела у квачило, уље у мењач (претходно сам спалио, остало свега 1½dl, уместо 3½dl :'D) сајле да подмажем и још брдо ситница..
#342
Posted 08 September 2015 - 15:02
#343
Posted 08 September 2015 - 20:33
Иде и тај нови цилиндар лепо, тј. 120+/- али је ипак бољи Батин. Још треба усис да се доради , пре никасилирања, ал све ће то лепо чекати неко време, док успем да одвојим паре од зараде
Р.S. (Моожда сам озбиљно размишљао о европском првенству 50ccm на Гробнику(EuroCup50), крајем наредне године, али пссст, ништа нисам рекао!! )
#344
Posted 24 September 2015 - 22:15
#345
Posted 24 September 2015 - 22:51
Циљао сам 195° издув и 130° преливе, усис је око 175° ја мислим, нисам успео да измерим угломером, али је дужина клипа (од чела) 43.2 мм са усисне стране. Клип излази равно са цилиндром у гмт.
Паљење је 0.55 мм, компресија 11.5:1 (покушаћу 12.7:1 да направим са другом главом, ево за 5 минута), ауспух је једина мана.. не знам му тачну дужиму, али је за 10.500 обртаја направљен и то неће ваљати. Имам један краћи, али је у лошем стању. Он је скраћен, и са њим треба очекивати 12.500 рпм.
Идем сам на трку, очекује се хладно време,на мотору је кинески кросс јуниор цилиндср који је радио преко 100 тркачких сати, а клип је Л мотинс 38, који је релативно добар, али опет, полован је...
Ја се лично радујем киши, јер само тако имам бар некакве шансе да ухватим кењера и станка, али видећемо. Како год, у најгорем случају сезону завршавам као трећепласирсни,док се ссд климаво држим на другој позицији иза станка (који је већ шампион).
Носим камеру, надам се да ће ме слушати овог пута...
Поздрав, извините на оном штуром тексту изнад
#346
Posted 24 September 2015 - 23:09
#347
Posted 24 September 2015 - 23:14
Pratimo te, srecno!
#348
Posted 24 September 2015 - 23:41
Имам мање више све у резерви, видећемо, мени је циљ да се лепо проведем, и да покушам да оборим лични рекорд стазе. Пехар имам ако завршим трку, ал то ме уоште, али уопште не занима волео бих кишу, одавно нисам пливао на стази(:!
#349
Posted 25 September 2015 - 11:41
У резервоару је свега 0.7литара горива.
Attached Files
#350
Posted 25 September 2015 - 17:07
Да ли је неко, некада, имао лоша искуства са папирнатим филтерима за гориво на 2т мотору? Наиме, пада ми на памет мисао да ће он можда и уље из бензина задржавати, и тако ми обарати % мешавине...?
Опет са друге стране, разум и нека проста логика ми говоре да ће се филтер заситити уљем, и нормално пропуштати мешавину..?
Ако је неко имао искуства, молим да напише, да знам шта ми је чинити! Хвала!
#351
Posted 25 September 2015 - 17:13
#352
Posted 25 September 2015 - 17:21
Gde se odrzava trka?
#353
Posted 25 September 2015 - 18:15
Ja imam isto taj papirni i nisam primetio da zadrzava ulje, ali imam problem da mi ponestane goriva, mada uvek sumnjam prvo u plovak... al evo izvadicu ga i ja ne treba mi...
#354
Posted 25 September 2015 - 20:00
Трка се одржава у Краљеву, на Берановцу! Киша пљушти, и тамо, а ево и успут...
Тече горово, као из пиштоља на пумпи нека нека, боље тако!
Хвала још једном на брзим одговорима!
#355
Posted 25 September 2015 - 20:22
#356
Posted 27 September 2015 - 00:35
Кењер, као по обијачу, има 15 км бржи мотор, разлика по кругу је велика, свој лични рекорд краљева сам оборио за 3 секунде, имам још места за скидање, убрзао сам се по кривинама, а и мотор боље повлачи узбрдо него они претходни.
Мучи ме фалш ваздух, и то све због глупог силикона који ме издао. Писаћу о томе још детаљније, ал погледајте ово: мастан клип зарибао? Свећица истопљена, нема + електроде.... све због фалш ваздуха, који је вуко испод цилиндра, јер силикон уопште није ухватио за гус ( а све чисто и одмашћено). Склопио сам мотор, нисам га палио јер сам кссно завршио, сутра ћемо видети.
Чувени "спуст"(како га јс зовем) у Краљеву, испред бокса , сада пролазим 5км брже него до сад, а надам се да ћу сутра бити још бржи када будем терао дужи пренос. Лаку ноћ, пишем детаљније сутра послеподне, или у понедељак преподне
Attached Files
#357
Posted 27 September 2015 - 00:36
Малопре сам доручковао, сад се овде јавио,правац спавање, и пун гас сутра (...као и сваки други пут...)
Edited by Petko131, 27 September 2015 - 00:40.
#358
Posted 27 September 2015 - 00:52
A ni Kenjereš nije nedostižan sa ovim vremenima.. Odmaraj i bistro sutra
#359
Posted 27 September 2015 - 00:53
#360
Posted 27 September 2015 - 07:21
Кењер није недостижан, наравно, али биће тешко!
100% знам да је до фалша, јер је цилиндар са доње стране лепљив и балав, школски пример, нема шта!
Сад стављам највећу дизну, 123, јер је прилично хладно, возимо од 9:30.
Да је суво, скинуо бих време на 1:35 по криугу, ал сад опет требам да мењам пренос, јер је киша...
А иначе, спуст у краљеву пролазим са 101км/час (100.7-100.8, како кад) , до старт-циљне линије имам 104.3 км/ч, и том брзином идем следећих 600м, тј скроз до доње окретнице, јер шикану прођем пун гас
Синоћ сам додао један зуб напред, (што је, каад боље размислим, превише), а сад ћу вратити 13 напред, а назад ставити 33 (уместо јучерашњег 34). Дакле, уместо 13:34 који сам возио по сувом, ссда ћу ставити 13:33 потрази за више обртаја и већом брзином са бољом дизном...
9 user(s) are reading this topic
0 members, 9 guests, 0 anonymous users