

#21
Posted 16 January 2015 - 00:03
#22
Posted 16 January 2015 - 00:04
#23
Posted 16 January 2015 - 00:06
Kolega,bacite se u citanje stiva o stelovanju karburatora pa cemo posle mnogo lakse da pristupimo resavanju vase problematike.ima dosta o tome na forumu
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
Edited by Plamenni, 16 January 2015 - 00:09.
#24
Posted 16 January 2015 - 00:07
globalno nije u tome problem...
ja ću da pročitam samo još jednom od početka temu pa nastavljamo diskusiju
#25
Posted 16 January 2015 - 00:07
#26
Posted 16 January 2015 - 00:19
u principu motor ima nešto zanemarljivo više obrtaja kada je smeša pogođena... ali to ne znači da će imati više obrtaja kada je pod saug-om ili da će se obrtaji smiriti kada se motor ugreje.. to je sada vrlo delikatno i o tome možemo da raspravljamo do sutra...
recimo jedan primer..
meni je kymco u stock izvedbi radio na sledeći način... upalim, radi smireno,, saug naliva goriva i to je ok.. nema šanse da se obrtaji podignu... posle nekih 35-45 sekundi obrtaji se povećaju, jer saug polako počinje sa zatvara, i za par sekundi se opet smire, jer se saug već skroz zatvorio a smeša je presuva i motoru su opet opali obrtaji.. dakle još nije spreman za vožnju, ali radi mirno na leru...
dakle ako je saug uključen on baca sa tom ekstra dizno više goriva... kako krene da se isključuje, moguće da će u nekom stadijumu porasti, možda će porasti u kraju kada je već saug dizna skroz zatvorena, a možda u nekom prelazu kao što je kod mene bio slučaj...
tebi je bitno da se motor pravilno odaziva kada je topao.. i smeša se podešava prema zahtevu motora.. isto tako ti je bitno da pali kada je hladan, a paliće ukoliko ima više goriva, odnosno radi saug...
to da li se povećavaju obrtaji ili ne .. nemoj da te brine... mogao bi ti sad da očistiš i ispereš filter vazduha, mogao bi da doteraš smešu na šrafu, ali ako se motor u vožnji ponaša ok.. ja ne bih filozofirao... vrati džek nazad da saug može da se isključi , i molim te nemoj voziti vez njega jer tu na toj rupi vuče vazduha više nego što je planirano...
ako mislim da ti smeša nije dobra i da ti motor trokira, onda bi trebalo razmisliti o podešavanju, imaš temu gde je to pojašnjeno...
#27
Posted 16 January 2015 - 00:25
Edited by micastanojevic82, 16 January 2015 - 00:34.
#28
Posted 16 January 2015 - 00:42
Kako god motor mora biti topao i saug uskljucen, misli se da je u funkciji pod naponom i da je zatvorio tu diznu za saug..
Nakon toga ides prvo sa malim srafom odvrnes 3 kruga od skroz zatvorenog izduvas masinu malo po gasu, malo pojacas ler sa onim drugim srafom u sredini i polako kreces da zatvaras ovaj za vazduh..
U jednom.trenutku ce ler mslo.porastiti i kako nastavljas da zavrces ler gas pocinje polako da opda jer krece da dominira gorivo u smesi.. tu stanes i vratis malo natrag u tacki gde je najvislji ler tacnije u tacki pred obaranje..
Nakon ovoga malo.spustis ler sa centralnim srafom i to je to..
Ako ti smesa bude presuva ili prebogata na nekom otklonu gasa onda mozes krenuti da variras sa iglom vislji stadijum.je vise goriva nizi je manje.. misli.se na polozaj.igle dakle obrnuto od zareza ns koji ide seger...
Najbolje da se vodis fabrickom postavkom ako nisi nista menjao...
#29
Posted 16 January 2015 - 00:49

#30
Posted 16 January 2015 - 20:14
#31
Posted 31 January 2015 - 20:44

#32
Posted 03 February 2015 - 23:00
#33
Posted 03 February 2015 - 23:03
#34
Posted 03 February 2015 - 23:06
ili je to kopija mikun 16
#35
Posted 03 February 2015 - 23:13
baš te briga koja je dizna u mikuni karburatoru sa 11,5 lulicom... ako tebi motor dobro radi..
recimo da jedno 10 stvari utiče na koncept postavke, koje se razlikuju na tom keeway-u i kod tebe
#36
Posted 03 February 2015 - 23:21
#37
Posted 03 February 2015 - 23:36
osnovnu postavku je kod tebe postavila još fabrika, i ako ništa ne menjaš onda bi trebalo tako da radi dobro.. minimalna podešavanja nikad nisu na odmet..
e sad ako želiš više snage, od ove onda ti je prvi u lancu rezonantni auspuh, nikako veća dizna...
uzmimo primer da sad izvadiš tu lulicu i našteluješ karburator sa 72 diznom i otvorenim filterom na 22mm...
imaćeš malo bolje ubrzanje, istu krajnju i veću potrošnju... a da bi to podesio treba da imaš već malo rutine.. dakle veliki rizik za ništa...
.. hah znači ako te svrbi tuning.. sledi auspuh i variomat.. tvrđa centralna, lakše kvačilo i jedno štelovanje karburatora.. sad recimo da ostaviš tu 11,5 lulicu u ovom slulčaju će možda biti potrebna par brojeva veća dizna, 54 ili tako nekako...
ali pre toga je sve promašaj... toliko projekata ima, baci pogled, prelistaj, videćeš i dobre i loše strane...
#38
Posted 03 February 2015 - 23:50



#39
Posted 04 February 2015 - 00:06
ali ne ide tuning bez povišenje potrošnje... za ovo što tebi treba, najbolje će ti se odužiti sito plus auspuh... odnosno sc08 kako ga ovde nazivaju
#40
Posted 04 February 2015 - 00:14

Mene sad zanima koji je to automobil (bolji od moskvica) koji trosi 4,5l?

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users