Jump to content


Sachs Sx1



  • This topic is locked This topic is locked
172 replies to this topic

#21 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 16 January 2015 - 00:03

kako misliš skineš saug skroz ?

#22 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 16 January 2015 - 00:04

pa odsrafim ona dva srafa i skinem ga nacisto tad dobije obrtaje cim ga vratim on nista radi na ler

#23 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 16 January 2015 - 00:06

Jesi pitao mozda sto dobije obrtaje?
Kolega,bacite se u citanje stiva o stelovanju karburatora pa cemo posle mnogo lakse da pristupimo resavanju vase problematike.ima dosta o tome na forumu
Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2

Edited by Plamenni, 16 January 2015 - 00:09.


#24 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 16 January 2015 - 00:07

čoveče kada saug-a nema u ležištu onda kroz taj gornji otvor dikretno vuče falš vazduh, umesto da vuče gorivo sa ekstra dizne...

globalno nije u tome problem...

ja ću da pročitam samo još jednom od početka temu pa nastavljamo diskusiju

#25 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 16 January 2015 - 00:07

pitao sam sto nema obrtaje kad je klipic uvucen a trebao bi da tad dobije gorivo i da radi na vecim obrtajima,on ne radi

#26 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 16 January 2015 - 00:19

ne ne.. nije tako .. razlikuje se od automobila

u principu motor ima nešto zanemarljivo više obrtaja kada je smeša pogođena... ali to ne znači da će imati više obrtaja kada je pod saug-om ili da će se obrtaji smiriti kada se motor ugreje.. to je sada vrlo delikatno i o tome možemo da raspravljamo do sutra...

recimo jedan primer..

meni je kymco u stock izvedbi radio na sledeći način... upalim, radi smireno,, saug naliva goriva i to je ok.. nema šanse da se obrtaji podignu... posle nekih 35-45 sekundi obrtaji se povećaju, jer saug polako počinje sa zatvara, i za par sekundi se opet smire, jer se saug već skroz zatvorio a smeša je presuva i motoru su opet opali obrtaji.. dakle još nije spreman za vožnju, ali radi mirno na leru...

dakle ako je saug uključen on baca sa tom ekstra dizno više goriva... kako krene da se isključuje, moguće da će u nekom stadijumu porasti, možda će porasti u kraju kada je već saug dizna skroz zatvorena, a možda u nekom prelazu kao što je kod mene bio slučaj...

tebi je bitno da se motor pravilno odaziva kada je topao.. i smeša se podešava prema zahtevu motora.. isto tako ti je bitno da pali kada je hladan, a paliće ukoliko ima više goriva, odnosno radi saug...

to da li se povećavaju obrtaji ili ne .. nemoj da te brine... mogao bi ti sad da očistiš i ispereš filter vazduha, mogao bi da doteraš smešu na šrafu, ali ako se motor u vožnji ponaša ok.. ja ne bih filozofirao... vrati džek nazad da saug može da se isključi , i molim te nemoj voziti vez njega jer tu na toj rupi vuče vazduha više nego što je planirano...

ako mislim da ti smeša nije dobra i da ti motor trokira, onda bi trebalo razmisliti o podešavanju, imaš temu gde je to pojašnjeno...

#27 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 16 January 2015 - 00:25

jeste smesa malo jaca,izgleda da je zbog toga zato i ne vidim razliku da dodaje obrtaje a kad skinem skroz on povuce vise vazduha pa doda.I meni je palo na pamet da je do toga.Stelovacu ga opet,ali kad nastelujem karb nekako mi nema tu pocetnu snagu mlitav mi na manji gas da li ce da bude bolje ako iglu podignem za jedan zub.Ona ima pet zuba sada je na treci odozgo.Sutra cu da probam da mu smanjim malo gorivo na onom srafu za stelovanje smese,najverovatnije da je zbog toga.Hvala u svakom slucaju,malo te namucio

Edited by micastanojevic82, 16 January 2015 - 00:34.


#28 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 16 January 2015 - 00:42

Igla regulise doziranje goriva na otklonima ricice gasa od 1/4 do 3/4 najvise... za pun gas je dominantna glavna dizna najvise ali utice naravno.na ceo spektar, dok za pocetak do 1/4 najvise utice pilotka i sraf sa kojim podesavas ekstra vazduh to je onaj do filtera...

Kako god motor mora biti topao i saug uskljucen, misli se da je u funkciji pod naponom i da je zatvorio tu diznu za saug..

Nakon toga ides prvo sa malim srafom odvrnes 3 kruga od skroz zatvorenog izduvas masinu malo po gasu, malo pojacas ler sa onim drugim srafom u sredini i polako kreces da zatvaras ovaj za vazduh..

U jednom.trenutku ce ler mslo.porastiti i kako nastavljas da zavrces ler gas pocinje polako da opda jer krece da dominira gorivo u smesi.. tu stanes i vratis malo natrag u tacki gde je najvislji ler tacnije u tacki pred obaranje..

Nakon ovoga malo.spustis ler sa centralnim srafom i to je to..

Ako ti smesa bude presuva ili prebogata na nekom otklonu gasa onda mozes krenuti da variras sa iglom vislji stadijum.je vise goriva nizi je manje.. misli.se na polozaj.igle dakle obrnuto od zareza ns koji ide seger...

Najbolje da se vodis fabrickom postavkom ako nisi nista menjao...

#29 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 16 January 2015 - 00:49

nije dirano nista na igli,hvala na opisu,procitao sam ja to vec ovde na forumu jasno mi je,nego tu kad ga stavim gde treba nema snagu na prvu cetvrtinu gasa,izgleda da sam malo vise ja dodao gorivo na tom srafu,sutra cu da ga smanjim za malo.mnogo mu osetljiv taj sraf ali resicu ja njega ne zvao se ja Miki. Bice reseno sutra ;) hvala u svakom slucaju,za sad toliko da ne dosadjujem vise.pozz

#30 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 16 January 2015 - 20:14

Samo da kazem karb je prestelovan normalno sve kao sto ke Mario napisao,skuter radi odlicno pali dobro kad je vruc na dodir i vuce dobro i na cetvrtinu gasa.E sad kad je hladan cuje se da se malo povecaju obrtaji ali nije kao pre,pre je bilo da krene kao da krece pa obori posle nekog vremena ja nastelovao malo duze na onom sraficu jel je sad hladnije. Moguce da sad nece jel ispala ona kuglica iz siske za ulje sto sam pisao ranije pa je jaca mesavina,bar ja mislim da je jaca jel ostao samo feder nema sta da mu pruza otpor.Uglavnom to je to ne diram nista vise. Videcemo na jaci minus da li pali,sad na nulu pali,pre nedelju dana kada je to radilo bolje palio na prvu i to na minus 9

#31 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 31 January 2015 - 20:44

Sredio sam ti temu i slike :D

#32 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 03 February 2015 - 23:00

Nesto citam ovde po forumu kako je 57 glavna dizna na 11.5 mm lulicu za vazduh,kod mene je 50 glavna a lulica isto 11.5 a snaga motora 2.74 kw da li je moguce da se ovoliko razlikuje, i sta dobijam ako stavim vecu diznu?

#33 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 03 February 2015 - 23:03

i koji karburator ti imaš ? mikuni, teikin ili neki treći ?

#34 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 03 February 2015 - 23:06

teikin typ 6f50 glavna 50 pilot38 igla ne znam koja je znam da ima 5 zareza

ili je to kopija mikun 16

#35 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 03 February 2015 - 23:13

sve jedno, poenta je da se ne vodiš parametrijom drugih..
baš te briga koja je dizna u mikuni karburatoru sa 11,5 lulicom... ako tebi motor dobro radi..

recimo da jedno 10 stvari utiče na koncept postavke, koje se razlikuju na tom keeway-u i kod tebe

#36 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 03 February 2015 - 23:21

Pa da radi,radi dobro. Izgleda da ima razlike sto ti kazes medju ovim kinezima i ako se cini da isti motori

#37 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 03 February 2015 - 23:36

pa jesu da da , ali ima razlike u auspusima, karburatorima, filterima, glavama, itd... u načelu slično je ali nije isto...

osnovnu postavku je kod tebe postavila još fabrika, i ako ništa ne menjaš onda bi trebalo tako da radi dobro.. minimalna podešavanja nikad nisu na odmet..

e sad ako želiš više snage, od ove onda ti je prvi u lancu rezonantni auspuh, nikako veća dizna...

uzmimo primer da sad izvadiš tu lulicu i našteluješ karburator sa 72 diznom i otvorenim filterom na 22mm...

imaćeš malo bolje ubrzanje, istu krajnju i veću potrošnju... a da bi to podesio treba da imaš već malo rutine.. dakle veliki rizik za ništa...

.. hah znači ako te svrbi tuning.. sledi auspuh i variomat.. tvrđa centralna, lakše kvačilo i jedno štelovanje karburatora.. sad recimo da ostaviš tu 11,5 lulicu u ovom slulčaju će možda biti potrebna par brojeva veća dizna, 54 ili tako nekako...

ali pre toga je sve promašaj... toliko projekata ima, baci pogled, prelistaj, videćeš i dobre i loše strane...

#38 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 03 February 2015 - 23:50

Ma da svrbi svrbi :D :)al ajde da sacekam tek treba da ga registrujem tamo krajem marta,pa da vidim kao ce da se ponas kad ga budem voizo malo duze.U sustini bitno je da trosi malo do 3 3,5 litra bi bilo idealno,al to cu tek da vidim kakva je potrosnja sad ga i ne vozim. Ja sam ga najvise uzeo zbog posla ima 10 km u jednom pravcu e sad ako budeo trosio vise od 4.5 litra to mi je neisplativo jer mi auto toliko trosi evro dizela. Za sad samo citam i sedim mirno :) :)

#39 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 04 February 2015 - 00:06

taj kompromis je jako škakljiv... sada troši oko 3/100 u zavisnosti od načina vožnje...

ali ne ide tuning bez povišenje potrošnje... za ovo što tebi treba, najbolje će ti se odužiti sito plus auspuh... odnosno sc08 kako ga ovde nazivaju

#40 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 February 2015 - 00:14

Sta god da menjas i tuniras ne racunaj na manju potrosnju :)
Mene sad zanima koji je to automobil (bolji od moskvica) koji trosi 4,5l? :D





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users