Jump to content


Sachs Sx1



  • This topic is locked This topic is locked
172 replies to this topic

#41 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 04 February 2015 - 00:15

Mislis da sad trosi oko 3 litra,to je dobro onda. Nisam razumeo kakvo je to sito,ovaj auspuh je sigurno bez katalizatora koji ja sad imam pa ga i gusi najverovatnije malo.Znam da tuning nece bez vece potrosnje,zato ga samo izucavam ine sprovodim u delo

#42 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 04 February 2015 - 00:19

sito plus, pogledaj na netu slike... evo ti grafikon , crna linija je njegova

http://www.pyrotherm...als/014_cyl.jpg

#43 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 04 February 2015 - 00:19

Ahahah Aco u pitanju je astra g 1.7 dti naravno ovo je 70% otvoren put gradska svega 30%,cista gradska 1l vise :D :)

#44 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 04 February 2015 - 00:24

Cekaj ovo znaci da na oko 7000 obrtaja daje 8ks. ali za 70 kubika stubline a za 50 sta dobijam?

#45 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 04 February 2015 - 00:28

to prepuštam tebi da procunjaš i raspitaš se...
ja sam samo predložio jedan od auspuha koji dobro radi i malo troši.. evo neka ti Aca pomogne on vozi SC08, pa ima nekih utisaka

#46 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 04 February 2015 - 00:34

cekamo Acu da se javi. Sad da pitam ja kada sam skidao granu auspuha kako bi je ocistio video sam da izduv na stublini ili ti otvor nije istog precnika kao grana vec je mozda pola otvora ili tako nesto,da li ce moci ovaj auspuh Sc08 da radi dobro posto nije otvor skroz ili to nema veze i ne utice na njega?

#47 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 04 February 2015 - 00:37

izduv je prepolovljen da bi se balansirala potrošnja,,,

kako si ti mislio da uvrneš 57 diznu, a da ne trošiš više nego uobičajeno.. daj pojasni molim te , koji su bili motivi ?

#48 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 04 February 2015 - 00:41

Pa ne znam kolika je sad potrosnja tacna,ali ako bi se povecala nesto malo na primer 300-400ml to nije puno ako motor jos bolje ide,mislim na ubrzanje.Bolji odziv na gas ima

#49 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 04 February 2015 - 00:51

fabrika je napisala kolika je potrošnja ,. ako ti je sve stock onda je to toliko u idealnom slučaju .. dakle 3/4 gasa i neki pravac..

u gradskoj vožnji je to više.... dakle nije 2,5/100 nego 3/100.. kada bi sada ovako uvrnuo tu diznu išao bi ti za nijansu sporije na svim otklonima ručice, na punom gasu možda isto ili malo slabije.. a trošio bi 3,5/100 ili možda malo više..

dakle ne počinje se tako.. upoznaj se sa stvarnom potrošnjom, brzinom i snagom... sračunaj sebi mesec budžeta... i posle odluči kako

#50 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 04 February 2015 - 00:58

:0takoje:mudro zboris, a do tad pozz i izvinjavam se ako sam bio dosadan

#51 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 04 February 2015 - 01:06

samo ti prati teme, i čitaj slične projekte tvome,... do marta ćeš imati dobru viziju kako i šta...

ako ti nešto nije na mestu, ti slobodno pitaj...

#52 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 February 2015 - 01:39

Evo procitao sam tvoju temu od pocetka, da bi se podsetio i bolje upoznao sa stanjem i potrebama. Tvoj skut ne kina kopija minareli masine sa kojom ja nemam puno iskustva, ali na forumu imamo vise uspesnih projekata u base, midrace i highend varijanti. Naravno, mnogo clanova trenutno vozi agregate/projekte koji su u pocetku bili isti kao i tvoj skut, pa ne bi bilo lose da se polako upoznajes sa njihovim projektima..
Sto se tice potrosnje, ona ce varirati zavisno od nacina voznje, ali skut (komplet agregat, prenos, gume) mora da bude u tiptop stanju. Moj savet je da prvo vozis setup kakav imas da bi video kako to ide, kolika jje potrosnja i da li to zadovoljava tvoje potrebe i zelje. Sto se tice samog auspuha, model sc08 je piaggiov serijski auspuh bez katalizatora (negde je utisnut fabricki zig Expansion Sistem Manifold Piaggio sc08, pa ga neko zove i ESM) koji se montirao na razlicite modele pia grupacije ( 2000 do 2004 god) i koji je relativno jeftin u nabavci. Odlikuje ga tih rad, mala potrosnja i relativno dobre performanse na masinama 50ccm stock iliti serijske pa cak i na base kitovima od 70ccm. Ne daje zavidno vecu snagu (1-2ks) i radni opseg se zavrsava na 8500-9000 obrtaja. Moze se naci na oglasima od 2000 din do 35-40e zavisno od stanja. Problem moze da bude sto je pravljen za piaggio pa montaza na minareli iziskuje obavezne prepravke (secenje, varenje) grane i nosaca. Ima dosta aftermarket auspuha koji su kopije ili usavrsene verzije ( sito plus, tecnigas silent pro, tecnigas silent sport, polini no smoke) koji se prave za minareli agregate (nema dodatnih prepravki) i koji se malo teze nalaze polovni a novi kostaju ooko 80-100e.
Sta dobijas za te parice? Ja sam konkretno dobio istu potrosnju kao sa serijskm auspuhom ali osetnu razliku u performansama. Mnogo bolje ubrzanje i malo vecu krajnju brzinu ( 5-7kmh). Osetno je lakse disao, na leruje dobio 500 obrtaja. Ali mene je kostalo 2500 din.

E sad, tu malo treba mudro razmisljati, ponavljam, bilo bi dobro da se prvo malo uvozas, da osetis skut i vidis kakve su zelje i mogucnosti, za 80e se mogu kupiti ozbiljni rezonantni auspusi koji donose 8-12ks i zavidno vecu krajnju brzinu kada se upare sa nekim kitom od 70ccm ( jos 100-150e), ali naravno i potrosnja drasticno raste.

Sto se tice potrosnje, ja sam imao razlicitih iskustva. Pocetnih 3,8-4lit sam smatrao normalnim, kasnije sam uspeo da je dovedem na 3,3-3,5litara. Mnogo zavisi od auspuha i krburatora. Da ne davim, imas u mojoj temi.

Base kitovi od 70ccm (polini, malosi, tp) u kombinaciji sa nekim base rezonatnim auspuhom (leo vince, tecnigas, gianeli) i odgovaranucim karburatorom (16-17,5mm) donose potrosnju od 4-5litara. Naravno, snaga je gotovo 50% veca u odnosu na serijski skut i uz dobro podesen prenos moze da se ocekuje krajnja brzina izmedju 75-85kmh ( po gps-u), a takvo zadovoljstvo ce kostati ugrubo 300+ eura. Zato kazem, treba biti mudar na pocetku u kom pravcu ulagati i koliko koji spuh donosi ;)

#53 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 04 February 2015 - 02:05

Hvala Aco na detaljnom opisu,upravu si i ti i Mario prvo cu da vidi kako stoje stvari kad krene stalna voznja.Znam sigurno da necu da dajem 300 i vise eura u skut a samim tim da mi poveca potrosnju.Ako nesto i resim kasnije to ce biti auspuh taj cs08 i bolji vario,vise od toga mi ne treba. Za sad samo skupljam informacije i citam ovde sta ko radi,jbg zimsko vreme pa da ga iskoristim.Hvala u svakom slucaju

#54 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 04 February 2015 - 10:26

sito plus je konstatujmo model koji se proizvodi i tako imenuje u slobodnoj prodaji... međutim postoje indicije da ista ta fabrika radi sc08 za piaggio, ili aprilia za SR-ke ili onaj što je bio na SF1 Peugeot.. možemo sad to analizirati po šrafovima, oplatama i sličnim detaljima, ali su performanse identične...

evo ga na mojoj SR-ki fabrički, taj bi pasovao na SX1 kineza

Posted Image

#55 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 04 February 2015 - 12:23

Hvala Mario,naravno moralo bi da se budzi drzac za blatobran ja imam na nosacu auspuha dva bocno i dva pozadi srafa koja drze blatobran jer imam i iza tocka onaj vidi se na slikama.Ali dobro to nije nesto komplikovano za uraditi,bitno je da imam u vidu koji bi mi legao ovako zbog iskoriscenja cilindra a da ne povecam potrosnju.Citao kod Ace kako on prosao sa tim auspuhom

#56 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 04 February 2015 - 12:47

Zavidne preformanse u odnosu na fabricki auspuh uz nisku potrosnju

#57 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 07 February 2015 - 12:40

E ovako prijatelji i ja da se pohvalim jednom kupovinom auspuha Sito Plus :) :) za ovo su glavni krivci Mario i Aca koji su me ubedili komentarima da ga kupim a ja ga naso i to NOV. Reko ajde da ga kupim da ne bude ovaj Miki samo pita nesto a ne preduzima nista :mmhappy3: E sad da li ovaj ima katalizator ili nema to me zanima,kakav dihtung da stavim jel moze od klengerita ili mora onaj prsten limeni?Kod mene na skutu ima prsteh samo limeni ali ima zljeb gde upadne ovaj auspuh gledam nema to tako.Evo i slicke

#58 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 07 February 2015 - 12:42

Attached File  Fotografija0294.jpg   112.67K   37 downloadsAttached File  Fotografija0295.jpg   155.1K   35 downloadsAttached File  Fotografija0295.jpg   155.1K   35 downloadsAttached File  Fotografija0296.jpg   66.7K   39 downloadsAttached File  Fotografija0297.jpg   105.27K   35 downloadsAttached File  Fotografija0297.jpg   105.27K   35 downloads

#59 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 07 February 2015 - 13:09

Cestitam,odlican sito plus.dihtung ce morati od armiranog klingerita posto na slici nisam video da ima upusteno za onaj prsten dihtung kao na fabrickom auspuhu

#60 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 07 February 2015 - 14:13

svaka čast.. pa gde izbunari sito u ovakvom stanju :mmhappy3:





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users