

#101
Posted 24 March 2015 - 22:31
#102
Posted 25 March 2015 - 01:05
Kinez je to, ceka sa problemom iza svakog coska...treba biti stvarno naucnik da izvalis u svakom trenutku sta mu je...
Fino radi na zadnjem snimku, bar sto se tice zdravih taktova...e sad treba stelovati dalje...
#103
Posted 25 March 2015 - 01:31
Bukvalno je sve pod konac u sklapanju, al ipak sam naisao na nesto sto ne znam i nalovio sam jednu sliku gde si odstupio od perfekcije..
1. Nisam do sada razmisljao o udaljenosti picka od trake magneta. Kod pia bloka pickuop ima svoje mesto i nezavisan je od anker ploce, a posto mina blok nisam nikada radio predpostavljam da si mernim listicem stelovao centraz ankerploce u odnosu na magnet ako je pick uopste i vezan za plocu? Palo mi je na pamet, da li ima veze za kvalitet okidanja koliko je udaljen pick, vidim da je ovde 0,2mm, rekao bih da je kod pia preko 1mm?
I evo slika, zanimljiv mi je ovaj donji desni sraf usisa


#104
Posted 25 March 2015 - 03:48

#105
Posted 25 March 2015 - 09:45
#106
Posted 25 March 2015 - 09:46
pošto sam ovaj zalomljeni menjao još pre 4 godine kada sam izmenjao metalne lamelice na malossi karbonit, refleksno mi je promaklo da vratim svaki na svoje mesto.. ali evo obećavam

edit: morao sam i malo da podvalim, bila bi tema dosadna.. ovako ima primesu kviza

niko nije prokomentarisao primarnu kompresiju mina vs. kina
#107
Posted 25 March 2015 - 09:58
#108
Posted 25 March 2015 - 10:38

#109
Posted 08 April 2015 - 12:31
svakako sam planirao da ovde postavim Trek-a, jer će mašina biti bolje raspoloživa za grad, mada nisam još otpisao ni repliku.. svakako želim još da vidim koja je razlika u odnosu na prethodnu postavku, mada oseća se već, kinez bez HPC-a nije za preko 8000, značajno je veći blok zapreminski od minarelija, što vidimo na onim slikama koliko zazora ima sa leve i desne strane, pa su pritisci koji dolaze i primarnog dela značajno slabiji..
da ne dužim., .. ovo je Trek za Keeway i CPI u hrom varijanti, međutim, pošto cilindar nije Keeway već minareli, usledila je gimnastika kod nosača...


noseći lim sam zagrejao i blago pokrivio u mengelama prema napolje, jer je pozicija bila u tendenciji prema točku za nekih 5-8mm u odnosu na vertikalu, jednu rupu san probušio gde mi se gađa poslednji šraf na nosaču, a ovaj prvi ukoliko liveni nosač (koji ima šlicovane rupe) povučem u posledni donji položaj počinje da viri.. tu sam iskoristio jedan šraf kome sam pobrusio glavu do mere da imbus tek ulazi.. svakako se steže sa 13 ključem sa zadnje strane, i nosač malo pogulio na tom mestu sa velikim frezerom da bi mogao da priđem... ovaj šraf drži jedan eloksirani lim sa dve šlicovane rupe koji je došao u kompletu.. predpostavljam da su ga planirali u TG-u da bude nosač blatobrana, i sa zadnje strane livenog sam ga fiksirao tako da se rupa gađa sa unutrašnjom na uapuhu.. Usledio je šraf i nekolicina platni... POslednju rupu na auspuhu sam iskoristio za nosač blatobrana..
dakle imam vezan auspuh u 4 tačke, kako je i planirano, nije baš jednostavno, treba obratiti pažnju da ne postoje naponi jer to dovodi do pucanja na temperaturi i usled vibracija... ispod donjeg šrafa livenog postavio sam tri odstojne platne...toliko je tražio u pritegnutom stadijumu... točak mi je od najbliže tačke udaljen 5-8mm


nakon ovoga rasklopio sam Icin aftermarket CDI koji je bio pun vode.. vrv je moja greška bila kod pranja, voda je učinila da se tiristor okida bezveze pa je zbog toga bilo toliko nepravilnih varnica... sada je sve ok, osušio sam ga i evo testa
međutim primetio sam da mi je sa Ici-nim CDI-jem smeša nešto siromašnija nego sa minareli-jem.. definitivno je ovde u sprezi MKT 1 mikro Farad kondenzator, i čini mi se da je on malo pregabaritovan, te da donosi još veće predpaljenje jer za neku milisekundu pre stigne varnica ili je ona nešto jača.. nisam baš siguran... sa stock ducati CDI-je iz minareli-ja sam imao blago nalivanje i izrazito jak udarac na punom gasu kojeg ovde, čujemo sa snimka nema... deluje baš mršava smeša... ovo ću još da testiram, iako sam zadovoljan da je CDI ispravan, na kutijici sam probušio malenu rupicu na dnu da voda ili koneznat može da se odlije i ponovo sve ulepio..
Na redu je Stage6 multimer,... evo nije da neće biti ni jedne S6 komponente na mašini.. ovog sam kupio od Slobe pre neku godinu, ima na sebi obrtomer, Kmh, merač temperature, goriva, i meri napon akumulatora... jednom rečju deluje sve ok
to je isti kao ovaj Koso.. koga zanima imamo test
http://forum.pyrothe...ad-12v-version/

sad sledi košmar in the china town... moj moto je da ne vučem nikakve žice, sve što ima koristim sa postojeće instalacije, a da pritome ne sečem, jer se nikad ne zna da li će biti vraćen originalni ili tako neki sat koji ide na stock konektor,,
dakle kao prvo treba mi
+12 V kontinualno sa akumulatora -- crvena živa na konektoru -- crvena žica S6 kabliću
+12 V sa ključa koji prekida napon -- crveno bela žica na konektoru -- braon žica na S6 kabliću
- ili masa -- crna žica na konektoru -- zelena žica na S6 kabliću

ovde sam samo usekao izolaciju, grundovao sa kalajem dolemio S6 žice i izolovao
dalje treba mi potencijal sa potenciometra merača goriva...
-- Belo plava žica na konektoru -- crna žica na S6 kabliću...
pošto ovde S6 nije planirao da se odkači, uradio sam od žice kao papučicu i kalajem grundovao da tesno uđe u konektor

dalje treba mi neki izvor za obrtaje... mogao bi da obmotam oko kabla za svećicu međutim pošto ima ovde izvod sa pick-upa, a S6 može da meri i takav impuls, onda je ovo dobitna kombinacija
-- Plavo bela sa drugog koenktora -- crvena žica na S6 kabliću
isto sam uradio papučicu od žice i kalaja...

originalni vod za senzor sam sproveo pored creva za kočnicu, i montirao nosač senzora na donji šraf od kočionih klešta... tri magneta sa okrenutim N (severnim) polom prema napolje su mi taman ušla u imbus šrafove za disk... i pozicionirao sam senzor na tačnom mestu i rastojanju max 2mm od njih


merač temperature sam ostavio samo u maski, za sada meri spoljnu temp vazduha... ništa po tom pitanju još nisam odlučio.. .isto tako me za sada nervira što nema signalizacije iz posude za ulje.. ovo je racing multimetar.,.. nije planirano da sveli ima li ulja u posudi ili nema..
za sada je gotovo.. i sve što sam vezao radi ok.


#110
Posted 08 April 2015 - 12:56
#111
Posted 08 April 2015 - 13:04
tako da dok ima prekid dotle ni ne meri, a kada ima spoj, onda će zatvoriti neki otpornik koji će ovom dati info da je temp 120C i upaliti podešenu alarm lampicu...

#112
Posted 08 April 2015 - 13:16
#113
Posted 08 April 2015 - 13:36
#114
Posted 08 April 2015 - 13:41
Mario, on 08 April 2015 - 13:04, said:
tako da dok ima prekid dotle ni ne meri, a kada ima spoj, onda će zatvoriti neki otpornik koji će ovom dati info da je temp 120C i upaliti podešenu alarm lampicu...

#115
Posted 08 April 2015 - 13:46
videćemo
#116
Posted 08 April 2015 - 15:23

Taj stage6 ima i shift light pa mozes iskoristiti i to umjesto da petljas sa otpornicima, dosta je lakse
Edit: Da li taj Stage6 ima opciju da prikazuje i temperaturu motora i nivo goriva odjednom ili se na dugme listaju te funkcionalnosti?
Ako nema opciju za multi prikaz, to je po meni jedina mana pored tako velikog displeja
Edited by Lauda, 08 April 2015 - 15:27.
#117
Posted 08 April 2015 - 15:46
Kod ovih keeway-a je najlakse sa alu plocom sa donje strane zatvoriti samo je mogla biti crna .. malo se vidi silikon ispod bele iako sam cistio...
#119
Posted 08 April 2015 - 16:48
Mario, on 08 April 2015 - 15:46, said:
Kod ovih keeway-a je najlakse sa alu plocom sa donje strane zatvoriti samo je mogla biti crna .. malo se vidi silikon ispod bele iako sam cistio...
Lauda, on 08 April 2015 - 15:23, said:

Taj stage6 ima i shift light pa mozes iskoristiti i to umjesto da petljas sa otpornicima, dosta je lakse
Edit: Da li taj Stage6 ima opciju da prikazuje i temperaturu motora i nivo goriva odjednom ili se na dugme listaju te funkcionalnosti?
Ako nema opciju za multi prikaz, to je po meni jedina mana pored tako velikog displeja
Edited by Sikii, 08 April 2015 - 16:48.
#120
Posted 10 April 2015 - 10:55
-speed za podešenu brzinu
-temp1 za podešeni alarm prvog senzora
-temp2 za podešeni alarm drugog senzora
rešio sam da se poslužim temp2 alarmom, koji se inače kod vazdušara nikada nikada neće koristiti.. njihov plan dva senzora je da se meri temp ulja i temp vode, pa bi to možda bilo potrebno na nekom većem 4T agregatu koji je LC..
od instalacije koja mi ide iz posudice ima dve boje , sivu i belu sa crvenom prugom, ima ih i gore u dva konektora, siva je u velikom, bela sa crvenom prugom u malom


proverio sam Ohm metrom i to je tačno to što meni treba


sledi dalje test ovog instrumenta,.. poznato je da je senzor neki promenljivi otpornik sad ako u zavisnosti od temp raste otpor onda je PTC (positive temperature coefficient) ili ako je obratno onda je NTC.. pošto instrument pokazuje da nema senzora kada ga i zaista nema,... a znamo da je to maksimalni otpor, takoreći beskonačan onda postaje jasno da je NTC tipa i da će u kratkom spoju kada je najmanji otpor biti maksimalna temperatura
spojio sam kratko Temp2 ulaz i instument je pokazao 250C


proverio sam i na koliko je stepeni podešen alarm,., fabrički stoji na 0.0 C.. ali i sve jedno gde je podešen, maksimalna prikazana temp od 250C će svakako da upali crvenu Temp 2 ledicu.. proverio sam i senzor u čantri za ulje, kada nema ulja onda spoji kontakte, kada ima onda je razdvojen, dakle idemo proba i povezivanje...
ovako , sivu iz jednog i belu sa crvenom iz drugog, i paff izbijem osigurač !!! AAA koji sam kreten...


nisam ni posumnjao da će bela sa crvenom prugom biti +12V, dakle jeste ta bela sa crvenom prugom žica koja ide do gore, ali je ona ujdeno i radni napon koji posle kontakt brave imam.. i očigledno da je jedan spoj u instrumentu za senzor prema masi, biću srećan ako sada nisam spržio Temp2 ulaz...


dakle jasno je kinezi su ovde sa prekidačem u čantri pustili +12V dalje na sivu kada ulje ponestane i upalili crvenu lampicu u instrumentu.. to je cela nauka... sledi mi popravka osigurača, 8A je.. dakle jedna licna će odgovarati tim pre što se ona računa kao 5A.. nemam ja ovde potrebe ni za toliko...
mogao bih sada da kopam po instalaciji i da odvojim tu jednu belo crvenu u svežnju sa +12V kontakt napona.. a mogao bih i samo jednostavno da pustim još jednu žicu pored te sive koja je nezavisna i da završim posao.. međutim ja sam se opredelio za maleni reed relej, koji radi na 12V i u sebi ima dva kontakta radni i mirni (jedan spaja kad dobije napon, a drugi odvaja)...
ja ću naravno iskoristiti radni... njegova špulna sa jednim krajem ide na masu (crna u velikom konektoru) sa drugim na sivu to je (+12V kada nema ulja) a radni kontakt ide na Temp2 ulaz senzora


evo i shema povezivanja

ovako funkcioniše..
zaboravio sam da napišem, da sam prijatno iznenađen da ovi novi multimetri mere do 250C, pisao sam već na dosta mesta da mi je Koso RX1N merio do 120C i da je preko toga uglavnom bilo samo blinkanje 120C, pa sam od tada odustao da bilo šta merim na AC mašinama... pustio sam ipak produžetke za senzor Temp1 prema cilindru, pa videćemo kako bih to mogao da izvedem, da taj Temp1 i meri nešto kada ga već imam....
29 user(s) are reading this topic
0 members, 29 guests, 0 anonymous users