Jump to content


Keeway Fact - IT 70cc

keeway fact it

  • This topic is locked This topic is locked
196 replies to this topic

#61 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 17 March 2015 - 11:56

dalje je sklapanje variomata i remenica, kao i montaža mehanizma paljenja.. ovde ništa nisam radio osim što sam sve dobro isprao i pregledao ispravnost.. deluje sve ok.. nikakva podešavanja i pripremu u ovom stadijumu neću raditi jer to tek sledi kasnije.. .čak sam i originalni Mitsuboshi remen vratio koji je 1mm utrošen, dok ne vidim kako i koliko...

da se podsetimo samo, u pitanju je Naraku racing variomat, rolnice su 5,4g... serijski torque drive je na mašini, žuta Malossi centralna opruga, Motoforce Sport kvačilo koje je kopija delte 107mm, sa crnim malossi oprugicama koje su ovde baš tvrde i S6 107mm zvono ono samo ventilirajuće...

dosta sam muke ranije imao sa tim startom i kretanjem, pa su ove oprugice u kvačilu zauzele svoje mesto, nadam se da će se to sve menjati videćemo

Posted Image Posted Image


i nakon toga sam uzeo da pregledam ove 6201 ležajeve prednjeg točka, Dajtech nas je nekako stimulisao da to sve može da se popravi, pa sam rešio da ih otvorim... jedan mi sumnjivo zapinje dok se drugi vrti kako valja, na tom što zapinje se tačno vidi da je mast uzburkana dok je na drugom sve super... zavesice na ležajevima su gumene- ispravne nisam uočio nikakva oštećenja gde bi se eventualno prašina uvukla...

Posted Image

ne znam sa koje strane je bio oštećeni, napomenuću da sa strane kočnice pre ležaja ulazi čaura kroz odgovarajući semering pa je to dodatna zaštita ako pričamo o prašini feroda kočnica... opet sa ove desne trane se ležaj nalazi malo dublje, a preko njega nailazi mehanizam i puž za pokretanje km sajle pa ni tu baš prašina ne ulazi...

posle pranja i podmazivanja sa WD40 imam ipak situaciju da je jedan u banani.. pa moraću menjati oba... za sada ih samo vraćam ovako da mogu dalje da radim pa ću njih kada stigne novai isporuka naknadno menjati...

nema ovde popravljanja...




usledilo je čišćenje prednjeg diska od zapečene prljavštine i nešto rđe, evo prednje strane posle čišćenja i zadnje pre, otprilike je tako izgledao sa obe, a uspeo sam ga dovesti u super stanje, nije mnogo utrošen, pod noktom se oseti nekih 0,2-0,5mm stepenika sa obe strane...

Posted Image Posted Image

toliko motor je na nogama

Posted Image


bacajte komentare.. danas više neću pisati ovo sam sve odradio za vikend, a juče i danas neću stići da ga taknem, pa mislim da narednih par dana neće biti pomeraja...

#62 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 March 2015 - 12:33

Komentar je nepotreban, sve je kao i obično, pedantno. Kad gledam te prednje vile, uvek mi padne na pamet kako ta T račva, šapa, kako god zvana, izdržava sve te sile koje donosi prednji točak i vile, a pogotovo žešće kočenje. Kod Tomosa i velikih motora viljuške su u dve tačke pričvršćene, gornja i donja šapa, ovde samo ta donja, prosto me nekad strah kad jače kočim da se te vile ne podvuku pod noge. Al eto, izdržava, zanimljivo. Blok ofarban u crno mi se svidja, ako budem u prilici da rasturam moj blok, obavezno ide u crno, samo mat ili neki polumat. Biće to bombonica u svakom pogledu.

#63 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 17 March 2015 - 18:01

Kako vidim na slikama bas si opremljen sa alatom i pedantno sve, nema da zapne negdje :)
A ti lezajevi za tocak, koje su klasifikacije sto se tice zazora, C3? I da li je postupak stavljanja lezaja tipicno toplo-hladno ili ima malo kuckanja s obzirom da se radi o felni?

Jos jednom svaka cast na detaljima, bice taj Fact ozbiljna masina!

#64 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 17 March 2015 - 21:37

ležajevi točka su 6201 u standardnoj toleranciji, dakle nema povećanog zazora.., i zatvoreni su sa gumom ne sa metalom,.,

ono što je interesantno da je u originalima bila grafitna mast, sad da li postoji neka klasifikacija posebno za to ne znam, recimo u zadnjem točku je bila plava litijumska...

što se tiče vađenja, vade se sa onim alatom sa kontra čekićem, a vraćaju se ukucavanjem po obodu, ja za to koristim uložak gedore koji je tog promera... ne greju se felne, bar ih ja ne grejem

#65 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 18 March 2015 - 14:27

Izvinjavam se za off, ne mogu da ne primetim da si ispod ćebeta sakrio Aeroxa kog u tajnosti voziš kad se uželiš pravog uživanja :seronja:


Sto se projekta tiče, pedantnost i kvalitet radova ne mogu nicim da se izmere... ovo je apoteka, mogao bi sa diska burek da jedem, blago devojci koja ce ovo da vozi :0takoje:

#66 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 18 March 2015 - 14:40

to je tajna sivog kvadrata,... kada se uželim prave mašine onda se samo vinem prema roxani.. :)

to sam jednom drugaru radio u kasnu jesen, pa je ostala kod mene na zimovanju... inače serijala sa buletom je, Fiat Rossi replika..

#67 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 18 March 2015 - 19:34

heheh prvi put cujem da grafitna ide u lager,grafitna ga obrise samo tako.Ja ih inace dobro operem benzinom i ako nemaju lufta i ne zapinje na okretanje napunim mascu za 100 000km i rade jos ihaaa.

#68 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 20 March 2015 - 10:55

rešim da ipak isteram kočioni klip napolje, svakako će jedno ispiranje sa novim uljem dobro doći i crevu i klipiću u ručici...
evo imam šta i ovde da vidim, kočioni cilindar pun skrame i rđe...

Posted Image



klip je isto dobio po nosu... fakat je mora se menjati ovo kinesko kočiono ulje jer povuče vodu... mislim mora svako, al kinesko obavezno...

Posted Image
Posted Image



gumice su ispravne, njih sam počistio, klip pošmirglao sa 1000-kom .. krateri od rđe su vidljivi to ne mrda... kanali za gumice u cilindru, kao i na ulasku i kod oduška su isto počišćeni...

Posted Image



pisao sam tamo nekom da se potrudi oko gumice koja se isteglila, pa mi se obrusilo o glavu., sat vremena sam ubacivao ovu malu prašobran gumicu.. jednostavno isteglila se, ma poslužio sam se i metodom sušenja vađenjem i nitro rastvora, čak sam i magični sprej za zamrzavanje koristio... hteo sa mveć da je spakujem u veliki zamrzivač... i na kraju je ipak popustila

Posted Image



ovako deluje sve sklopljeno, fino funkcioniše, nalio sam novo DOT4 uljle

Posted Image

#69 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 20 March 2015 - 11:14

Pipav posao, dosadan i smarajući, al ako se mora...

#70 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 20 March 2015 - 11:32

Uf mrzim radnje sa dot kocionom tekucinom, uvijek 100 ociju otvorene da negdje ne kapne. Meni je lajtung primio rdju i novu tekucinu bi zaprljao jako brzo, kad sam stavio novi nema vise hrdjave boje.

#71 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 20 March 2015 - 12:11

Takva je situacija sigurno i kod mene na Focusu...kinesko kociono ulje je zaista zesce smece.
Sad dolazim u iskusenje da li da rastavljam ovaj brembo cilindar sto sam kupio, pa da ocistim sve i gumice nove da stavim, jer ne znam kakva je situcija bila kod prethodnog vlasnika.
Jesi koristio standardan nacin za ozracivanje kocnica? Sipas pa pumpas dok ne otvrdne rucica, pa onda na sarafic dole pustis dok drzis rucicu i tako u krug pazeci na nivo ulja u posudi?

#72 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 20 March 2015 - 15:49

da da standardni... inače klipić šanse nije bilo da izvadim drugačije, a da ga ne oštetim, samo pumpanjem sa uljem i ručicom...

tako da se potrošilo možda 2 posudice više novog ulja,.. al jbg šta da se radi, sad je bar isprano sve i čisto, i u svakom delu novo ulje

#73 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 20 March 2015 - 22:02

Znaci odvrnuo si onaj saraf i rasklopio klijesta pa si onda pumpao ulja da izadje klip? Vjerovatno cu i ja uraditi ciscenje na na fabrickom kocionom cilindru da ga imam kao rezervu, pa me bas interesuje sam postupak rasklapanja da ne pokidam neku gumicu i/ili klip :)

#74 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 20 March 2015 - 22:35

da da skineš klešta, izvadiš pločice i pumpaš polako.. sad brembo je sa dva klipa pa će jedan pre izaći, onda možeš pred kraj nekako jedan blokirati podupreti da krene da izpumpava i drugi..

i tako na kraju već rukom možeš da ih izvadiš

#75 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 20 March 2015 - 22:54

E super, hvala :0takoje:

#76 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 21 March 2015 - 01:39

Ja kad vadim klipove rasturim komplet klesta, nabijem pistolj od kompresora u rupicu gde ulazi ulje i klip cas posla izleti napolje.

#77 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 March 2015 - 02:02

Da nisam vidio ovu temu i trazio od bate steefa jos malo objasnjenja ko zna jel bi rastavljao celjusti. Jednostavno me mrzi do daske, a bogami uvjerio sam se danas. Rastavio sam 2 para celjusti, oprao sve, pjeskario, plastificirao, vratio sve nazad, odzracio sistem. Dobrih par sati posla.

#78 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 21 March 2015 - 11:09

prekidačke konzole sam isto slao na farbanja, pa je sad došlo na red sklapanje.. dosta korozije, prljavštine i paukovih mreža sam pronašao u njima..
desna upravljačka gde je taster za paljenje i prekidač za uključenje svetla je očišćena, podmazana i sklopljena

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

Posted Image

#79 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 21 March 2015 - 11:56

Ti tu baš ideš u sitna crevca, kao da ga sebi praviš. Nadam se da te ti sporedni radovi neće prezasititi pa jednom šutneš skutere dovraga kao ja zvučnike. Ovo mu dodje kao kompletna restauracija plus tuning, a tu ima smornog posla....

#80 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 21 March 2015 - 12:33

vidi Gogi, delovi koji su bili bledunjavi i nikakvi su poslati na farbanje... morao sam ovo da rastavim, mada sam mogao sve to kupiti novo kinesko i laku noć...

jeste smorno i već bih ga šutnuo, jer ne radim posao koji me inspiriše, al tim redosledom malo styling, pa malo mašina, onda opet malo neki styling pa malo paljenje i tako u krug...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users