da se podsetimo samo, u pitanju je Naraku racing variomat, rolnice su 5,4g... serijski torque drive je na mašini, žuta Malossi centralna opruga, Motoforce Sport kvačilo koje je kopija delte 107mm, sa crnim malossi oprugicama koje su ovde baš tvrde i S6 107mm zvono ono samo ventilirajuće...
dosta sam muke ranije imao sa tim startom i kretanjem, pa su ove oprugice u kvačilu zauzele svoje mesto, nadam se da će se to sve menjati videćemo


i nakon toga sam uzeo da pregledam ove 6201 ležajeve prednjeg točka, Dajtech nas je nekako stimulisao da to sve može da se popravi, pa sam rešio da ih otvorim... jedan mi sumnjivo zapinje dok se drugi vrti kako valja, na tom što zapinje se tačno vidi da je mast uzburkana dok je na drugom sve super... zavesice na ležajevima su gumene- ispravne nisam uočio nikakva oštećenja gde bi se eventualno prašina uvukla...

ne znam sa koje strane je bio oštećeni, napomenuću da sa strane kočnice pre ležaja ulazi čaura kroz odgovarajući semering pa je to dodatna zaštita ako pričamo o prašini feroda kočnica... opet sa ove desne trane se ležaj nalazi malo dublje, a preko njega nailazi mehanizam i puž za pokretanje km sajle pa ni tu baš prašina ne ulazi...
posle pranja i podmazivanja sa WD40 imam ipak situaciju da je jedan u banani.. pa moraću menjati oba... za sada ih samo vraćam ovako da mogu dalje da radim pa ću njih kada stigne novai isporuka naknadno menjati...
nema ovde popravljanja...
usledilo je čišćenje prednjeg diska od zapečene prljavštine i nešto rđe, evo prednje strane posle čišćenja i zadnje pre, otprilike je tako izgledao sa obe, a uspeo sam ga dovesti u super stanje, nije mnogo utrošen, pod noktom se oseti nekih 0,2-0,5mm stepenika sa obe strane...


toliko motor je na nogama

bacajte komentare.. danas više neću pisati ovo sam sve odradio za vikend, a juče i danas neću stići da ga taknem, pa mislim da narednih par dana neće biti pomeraja...