

#161
Posted 22 April 2015 - 22:51
#162
Posted 22 April 2015 - 23:19
@yoco ne isčitavam nego sam slobodnom rukom iscrtao onako kako sam osetio da mi motor radi u određenim stadijumima...
nije krivulja snage, već napajanje goriva u funkciji otklona ručice gasa i vazduha
#163
Posted 22 April 2015 - 23:41
Molim boga da se već inficiraš ajnšpricom pa da imamo konstruktivnu zajedničku temu. Mada, iz ovih tvojih izlaganja ipak koristim delove koje mogu da primenim u šteli PJeta, i to mi mnogo znači.
#164
Posted 23 April 2015 - 10:19
Svaka cast Mario !
#165
Posted 23 April 2015 - 11:40
Idemo dalje još malo gimnastike sa prenosom
Pisao sam u početku da sam opteretio prenos da bi mogao bolje da podesim karburator i sa 5g rolnicama imam bukvalno dobar start, agresivan je motor toliko da probije u rezonancu iz bilo kog poteza gasa, dok sa druge strane može da se kreće polako, mašina je uhvaćena neku nijansu pre rezonance i kvačilom i rolnicama... Međutim brine me izlaznost, jednostavno na 80 GPS-a kreće da diže obrtaje, a očekujem bar malo više sa ovim 17% S6 primarnim produženjem..
podsetimo se samo kakav je remen bio u njemu, mislim da je ovo još stock postavka, i tačno se sećam da sam sa njime imao izlaznost na Naraku racing variju do kraja...
Mario, on 30 January 2015 - 21:37, said:






remen je fabrički bando.. nazad stoji ok, viri iz remenica oko 1mm. .međutim mislim da mu je dovoljno.. isteglio se i stanjio na meru 16,3mm sad geldam natpis sa 17mm,,.. dakle 0,7mm

ovaj bando što sam ga sada kupio je 782x16.8x28 dakle nije isto

evo kakvu izlaznost ima, kako stoji u remenicama bez i sa ventivarom



imao sam probu i jedan Mitsuboshi na kojem piše 792x16.6 međutim ovaj je utrošen do ispod 16mm, njegova situacija je nešto bolja



spakovao sam i jedan Malossi koji sam kupio za OR mina prenos, to je model za Katanu 781x17.. taj je još kraći i još širi te je situacija najgora


međutim, nije ovde dužina toliki problem koliki širina, naime problem kod kineskih remenica je da se ne otvaraju dovoljno... naravno nije graničnik centralna, torque ni kvačilo... sve je ovde provereno i premereno i bez kvačila, i maksimalna otvorenost je na žalost ova...
pa vidimo da jedan bando širine 16.8 ne ulazi u zadnje remenice dovoljno...



za razliku od utrošenog Mitsuboshi-ja koji je na 15,7mm



pa ne preostaje mi ništa drugo jer ne planiram da stavljam utrošeni remen... novi Bando je sa 1mm šajbilom blago podignut i očekujem da se stanje popravi kada se bude utrošio još 0,2mm



pokušaću da pronađem onaj stari Bando koji je na 16,3mm te da vidim koja će situacija biti sa njime, do tada konstatujem da su zadnje remenice limit izlaznosti kod ovih dužina.. naravno sad jedan 801 Pia remen to ne bi baš popravio, iako će on izaći do vrha varija, u zadnjim remenicama neće biti manji prečnik u maksimalnom prenosu a to nam ne treba...
u kraju dana plastike su naletile... finiš još sledi, juče se ništa više nije radilo

#166
Posted 23 April 2015 - 17:05
Mislim da smo davno , pre par godina konstatovali da umesto 788 najbolje idu malo duzi 792, ili 801 na 115 remenicu , jedino sto sa merama mute , pa je Athena 801 bila kraca od Banda 788 , jbem li ga kako ? Ako napred stoji na milimetar - dva od bolcne , to je idealno , ako sedne na samu bolcnu , preterano je dugacak i proklizavace , jer , ipak , vuce konus izmedju remenica , a ne bolcna ...
Iz tih razloga ja sam i dosao na ideju da se prepravi varijator ono od gore sa nule do dole za pola mm jedna i tako druga strana gde neznatno menjamo ugao naleganja kaisa , to je nepogresivo , tu dobijamo taj dragoceni milimetar , stedimo na jednoj odstojnoj platni , pa nema problema sa krunicom kurble , a zbog te obrade taj milimetar ne prenosimo gore pa kais vislje izadje ...
Sta bi jos trebalo uraditi ...trebalo bi ventilvar , fiksnu polutku , obraditi na mestu gde se oslanja bolcna za jedan mm , to ce pribliziti polutke za toliko , ili alternativno skratiti bolcnu za taj mm , efekat je isti ...uz onu prethodnu obradu to mora dati dobre rezultate ...kao potvrdu ovoga nasao sam pre par dana o tome na Netu kod nekih ludih Rusa koji su isto tako nesto uradili , samo sto oni to ne rade kako treba nego sve iz ruke , bonsekom , turpijama , cekicem i ostalim primitivnim alatom ...
#167
Posted 23 April 2015 - 17:15
#168
Posted 23 April 2015 - 19:42
#170
Posted 23 April 2015 - 19:54
http://www.malossist...FG=TRASM&Type=M
#171
Posted 23 April 2015 - 20:42
Kod mene je na onako natuniranom varijatoru i zadnjoj Morini 123 mm DAYCO 808 x16.8 i to u meri kako pise na njemu ...moj se kais bas ` isteglio ` od 788 do 808 mm, za citavih 20 mm ...
Sta i kako dobijamo obradom varijatora , trebalo bi da nastavimo u temi o varijatoru , da ne zagadjujemo Mariu temu , a ja cu cim mi vreme dozvoli to poslikati da bi bilo jasnije , nadam se do kraja nedelje ...
#172
Posted 23 April 2015 - 21:28
Ostaje jedino ona stara prica sa nafilovanim AC i relacijom temperatura-stihiometrijski odnos, ali to je sada zavrsni stadium, 2br manja glavna na +30...
Duzan si da vidimo rezultat.
120+ kg na bar 90 gps-a, da se upotpuni tema

#173
Posted 23 April 2015 - 21:40
nema veze onaj 788 stari se isto isteglio i utrošio sa 17 na 16,3, pa je bio čak malo i labav, ali je svakako izlazio do kraja
pa očekujem da će se i ovaj malo istegliti, i naravno utrošiti na 16,5 uskoro i tako će biti izlaznost odlična...
naraku variomati su majka mara, vidi se na slikama da to fercera odlično samo treba dati odgovarajući remen
#174
Posted 23 April 2015 - 22:33
#175
Posted 23 April 2015 - 22:38
@poštar , moram te razočarati 89 je cifra, sad ću premestiti projekat u base

#176
Posted 23 April 2015 - 23:33
#177
Posted 23 April 2015 - 23:45
#178
Posted 24 April 2015 - 09:57
#179
Posted 24 April 2015 - 10:45
ono što je još interesantno je što je i poštar napomenuo, da je sada setovano na oko 20C koliko sam juče imao u popodnevnim časovima, pa je za očekivati da će u toplijim danima biti potrebna malo manja količina goriva, isto tako zanimalo me je šta se dešava kada je veća temperatura cilindra, recimo da se prava radna temperatura dobije tek na nekoj dužoj deonici i većem gasu... uspeo sam da dobijem 120-130C mereno na glavi..
ostao sam dužan uporedne slike W16 i Areche igle, pa evo ih


vidimo da su veoma slične, ako zanemarimo broj podeoka i njihov razmak na areche igli, uočićemo da je W16 identična u špicu ali i da ima završetak konusa za nekih 3-4mm ranije pa nam to daje marker da će ona biti malo mršavija.. upravo zbog ovoga sam krenuo da radim sa njom pre nego sa W9 sa gornjih slika i ispostavilo se da je ipak ona dobitna kombinacija sa ovom postavkom pilot-atomizer..
11. postavka Areche 95/15/104 - W16 igla na drugom odozgo
##########################################################################
vratio sam iglu za jedan podeok na siromašnije, ovu postavku sa 95 diznom nisam testirao... rezultat je lošiji, značajno, oseti se po dvorištu miris spaljenog ulja, karburator visi sve vreme u visokom odnosu vazduha, temperatura je očigledno visoka, što može i po tom mirisu ulja da se zaključi, ali u mašini manjka snage... zvuk je sitan i tanak, nema prodornost, posle par krugova u dvorištu u startu prenos ubije mašinu i za trenutak zaguši start...
dakle ovde neću ostati, idem dalje
12. postavka Areche 100/15/104 - W16 igla na četvrtom odozgo (skroz podignuta)
##########################################################################
ovde sam dobio jači odziv na punom gasu i bolje javljanje mašine od polovine prema punom gasu... zvuk je postao dubok i prodoran, međutim na početku imam blago prelivanje.. interesantno je da se to na centralnoj ne oseti, reklo bi se mašina super radi, međutim situacija nije ista kada mašina nije opterećena....
obeležio sam trakicama otklon kod ručice, prvih 1cm je slobodan hod, to još nije dovedeno pod konac... obratite pažnju da mašina ulazi u rezonancu već sa 2mm otklona.. šraf za vazduh mi je sada na oko 1 i 45 od skroz zatvorenog...
zvuk malo kasni, baciću ovaj telefon u đubre
sa ovom postavkom igle imam i izmerenu maksimalnu, i osećam da mi je ovde motor najjači i najprgaviji... međutim ovo nije komotno vozivo i smatram da će biti veliki potrošač, stoga
13. postavka Areche 98/15/104 - W16 igla na trećem odozgo
##########################################################################
sam rešio da vratim iglu na treći podeok i napravim diznu 98 koja je tačno na sredini između dve testirane 95 i 100, i time dovedem to malo goriva koje mislim da mi fali a da pri tome ne prelije srednji otklon..
ovde sam se poslužio 85 diznom jer sam video da je ona već nešto rađena, na slikama je 95 i 60(100) ovu od 85 sam doveo u sredinu tačnije 98




baš sam zadovoljan dobijenim rezultatima... oseti se da je motor jači na punom gasu nego na 3/4, i to je znak da je igla u kraju sinhronizovana na isporuci sa punim otklonom.. sa druge strane vrh gasa je perfektan, u ovoj postavci je moguće voziti 60Kmh za 2-3mm otklona, naravno sa nijansa težim rolnicama kao što je kod mene, mlađi sloj vozača bi ovde možda pustio mašinu da vrisne malo višlje, a ja smatram da će se to dobiti kada se remen utroši 0,2mm jer mi toliko fali na šajbnovanju...
evo video kako ide,, mašina je najjača na oko 8800, rezonanca počinje već na 7000, i završava se na 9300-9400..
isti problem sa zvukom
boja svećice mi je ovde ovakva, ovde su sve te braon nijanse lepe, deluje malo svetlije, međutim sada više boja svećice ne kazuje tu finesu, tako da to nije ni bitno... u svakom slučaju gleda se boja porcelana ispod elektrode..

maksimalna je podređena dužini remena i izlaznosti, zaista se lomim šta da radim, u principu remen lošijeg kvaliteta ne želim da stavljam, a smatram da ću dobiti još 2mm izlaznost posle pređenih 500km, evo živi bili pa videli... stari bando 788 na žalost ne mogu da nađem...
19 user(s) are reading this topic
0 members, 19 guests, 0 anonymous users