Jump to content


Keeway Fact - IT 70cc

keeway fact it

196 replies to this topic

#161 yoco_mci

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 216 posts

Posted 22 April 2015 - 22:51

mozda sam propustio jer citam napreskokce, nemam sta da kazem odlicno , a na koji nacin ispisavas grafove s cim se ravnas ko ti daje krivulju prave snage naspram zadane krivulje , na koji nacin to iscitavas ?

#162 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 22 April 2015 - 23:19

@lauda ... ne to su dužine za prvu probu... za svećicu treba bar 500-600m... to je tačno

@yoco ne isčitavam nego sam slobodnom rukom iscrtao onako kako sam osetio da mi motor radi u određenim stadijumima...

nije krivulja snage, već napajanje goriva u funkciji otklona ručice gasa i vazduha

#163 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 22 April 2015 - 23:41

Ja se trudim da ajnšpric savladam do savršenstva kao ti karb, (mora neko i to) al još ne mogu reći da sam doktorirao, za sad završavam fakultet, i neću stati dok ne doktoriram kao ti. Karb je za mene žešći smarač, iako sam puno toga od tebe naučio kroz čitanje postova u raznim temama i različitim setapima, još uvek sam u osnovnoj školi "sa slabom ocenom iz vladanja", dok ne popijem šarenu bonu pa živce na lastiku. Dok sam imao NRGa, da sam do tada pročitao sve što si prezentovao, verovatno bi ga uštelovao da ide dobro a mnogo manje troši. Al jbg sad je kasno.... promenio sam smer u kom baš nema takvih profesora za PJ kao što si ti za karb, šteta al šta se tu može.
Molim boga da se već inficiraš ajnšpricom pa da imamo konstruktivnu zajedničku temu. Mada, iz ovih tvojih izlaganja ipak koristim delove koje mogu da primenim u šteli PJeta, i to mi mnogo znači.

#164 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 23 April 2015 - 10:19

Ja se zaista divim Mariovoj posvecenosti stelungu karba i to samo pokazuje koliko je to odgovoran posao da bi se doslo do najboljih rezultata Tu treba vremena strpljenja i zivaca , dobar subjektivni osecaj o tome sta se desava u motoru sa pojedinim postavkama da bi se na krajnjem rezultatu dobilo najbolje i jos je to u sprezi sa ostalim parametrima , paljenjem i prenosom ...naravno da je osim prakticnog potrebno i jako teorijsko znanje o svemu...jbg. cesto smo skloni da idemo linijom manjeg otpora u svemu tome , pa kazemo sebi - ma, dobro je i ovako , nije lose , a znamo da moze i bolje ...krajnji rezultat ipak, mora biti svecka kao Mariova ...

Svaka cast Mario !

#165 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 23 April 2015 - 11:40

hvala ljudi.. mnogo je vremena prošlo od prvih štelovanja, a tačno se sećam da je za dobar subjektivni osećaj potrebno nezadovoljstvo,... voziš voziš a znaš da nije dobro.... i tako više puta u sezoni, malo doteraš, malo voziš i na kraju dođeš na dobro..

Idemo dalje još malo gimnastike sa prenosom

Pisao sam u početku da sam opteretio prenos da bi mogao bolje da podesim karburator i sa 5g rolnicama imam bukvalno dobar start, agresivan je motor toliko da probije u rezonancu iz bilo kog poteza gasa, dok sa druge strane može da se kreće polako, mašina je uhvaćena neku nijansu pre rezonance i kvačilom i rolnicama... Međutim brine me izlaznost, jednostavno na 80 GPS-a kreće da diže obrtaje, a očekujem bar malo više sa ovim 17% S6 primarnim produženjem..

podsetimo se samo kakav je remen bio u njemu, mislim da je ovo još stock postavka, i tačno se sećam da sam sa njime imao izlaznost na Naraku racing variju do kraja...

View PostMario, on 30 January 2015 - 21:37, said:

dalje vidimo stanje variomata, pisao sam gore da je Naraku racing u pitanju sa 12x15,5 rolnicama... izlaznost remena je do samog kraja

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image

remen je fabrički bando.. nazad stoji ok, viri iz remenica oko 1mm. .međutim mislim da mu je dovoljno.. isteglio se i stanjio na meru 16,3mm sad geldam natpis sa 17mm,,.. dakle 0,7mm

Posted Image



ovaj bando što sam ga sada kupio je 782x16.8x28 dakle nije isto

Posted Image

evo kakvu izlaznost ima, kako stoji u remenicama bez i sa ventivarom

Posted Image Posted Image Posted Image


imao sam probu i jedan Mitsuboshi na kojem piše 792x16.6 međutim ovaj je utrošen do ispod 16mm, njegova situacija je nešto bolja

Posted Image Posted Image Posted Image


spakovao sam i jedan Malossi koji sam kupio za OR mina prenos, to je model za Katanu 781x17.. taj je još kraći i još širi te je situacija najgora

Posted Image Posted Image


međutim, nije ovde dužina toliki problem koliki širina, naime problem kod kineskih remenica je da se ne otvaraju dovoljno... naravno nije graničnik centralna, torque ni kvačilo... sve je ovde provereno i premereno i bez kvačila, i maksimalna otvorenost je na žalost ova...


pa vidimo da jedan bando širine 16.8 ne ulazi u zadnje remenice dovoljno...

Posted Image Posted Image Posted Image


za razliku od utrošenog Mitsuboshi-ja koji je na 15,7mm

Posted Image Posted Image Posted Image


pa ne preostaje mi ništa drugo jer ne planiram da stavljam utrošeni remen... novi Bando je sa 1mm šajbilom blago podignut i očekujem da se stanje popravi kada se bude utrošio još 0,2mm

Posted Image Posted Image Posted Image


pokušaću da pronađem onaj stari Bando koji je na 16,3mm te da vidim koja će situacija biti sa njime, do tada konstatujem da su zadnje remenice limit izlaznosti kod ovih dužina.. naravno sad jedan 801 Pia remen to ne bi baš popravio, iako će on izaći do vrha varija, u zadnjim remenicama neće biti manji prečnik u maksimalnom prenosu a to nam ne treba...

u kraju dana plastike su naletile... finiš još sledi, juče se ništa više nije radilo

Posted Image

#166 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 23 April 2015 - 17:05

Nije mi jasno zasto si uzeo taj 782 kad je kraci od originalnog 788 i to se , naravno , odmah pokazalo u zadnjoj remenici ...koliko sam ja shvatio , uvek su bolji malo uzi , cini mi se 16.8 da su jos najbolji , do 16.5 , a zbog kraceg rukavca radilice , ti su se napred u variju jos najbolje pokazali , nekad moze bez platne , dok ovi siri na meri 17.5 vec uzrokuju probleme , nazad ne mogu da potonu dovoljno kad se remenica otvori skroz , a napred ima problema sa krunicom kurble ...

Mislim da smo davno , pre par godina konstatovali da umesto 788 najbolje idu malo duzi 792, ili 801 na 115 remenicu , jedino sto sa merama mute , pa je Athena 801 bila kraca od Banda 788 , jbem li ga kako ? Ako napred stoji na milimetar - dva od bolcne , to je idealno , ako sedne na samu bolcnu , preterano je dugacak i proklizavace , jer , ipak , vuce konus izmedju remenica , a ne bolcna ...

Iz tih razloga ja sam i dosao na ideju da se prepravi varijator ono od gore sa nule do dole za pola mm jedna i tako druga strana gde neznatno menjamo ugao naleganja kaisa , to je nepogresivo , tu dobijamo taj dragoceni milimetar , stedimo na jednoj odstojnoj platni , pa nema problema sa krunicom kurble , a zbog te obrade taj milimetar ne prenosimo gore pa kais vislje izadje ...

Sta bi jos trebalo uraditi ...trebalo bi ventilvar , fiksnu polutku , obraditi na mestu gde se oslanja bolcna za jedan mm , to ce pribliziti polutke za toliko , ili alternativno skratiti bolcnu za taj mm , efekat je isti ...uz onu prethodnu obradu to mora dati dobre rezultate ...kao potvrdu ovoga nasao sam pre par dana o tome na Netu kod nekih ludih Rusa koji su isto tako nesto uradili , samo sto oni to ne rade kako treba nego sve iz ruke , bonsekom , turpijama , cekicem i ostalim primitivnim alatom ...

#167 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 23 April 2015 - 17:15

Jeli probao neko Malossi special belt za kineze,duzina mu je 808mm 17.5 sirina i ugao od 30 stepeni.

#168 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 23 April 2015 - 19:42

Malossi Special je za kineze 793 x 16.8...

#169 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 April 2015 - 19:44

View PostVlatX, on 23 April 2015 - 17:15, said:

Jeli probao neko Malossi special belt za kineze,duzina mu je 808mm 17.5 sirina i ugao od 30 stepeni.
Ovo je dimenzija za piaggio stari tip bloka (128mm remenice i vario 16x13 rolnice).

#170 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 23 April 2015 - 19:54

Utnuo sam brzine malo ja,evo sa sajta od malossi 17x8x802-mm-30,inace buni me nesto kod kineza dali je ista duzina kajsa i kod 16mm i kod 21mm bolcna kod varijatora.

http://www.malossist...FG=TRASM&Type=M

#171 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 23 April 2015 - 20:42

Taj bi bio sasvim Ok pod uslovom da je ta mera , a ne kao kod Athene ...( za 115 remenicu )

Kod mene je na onako natuniranom varijatoru i zadnjoj Morini 123 mm DAYCO 808 x16.8 i to u meri kako pise na njemu ...moj se kais bas ` isteglio ` od 788 do 808 mm, za citavih 20 mm ...

Sta i kako dobijamo obradom varijatora , trebalo bi da nastavimo u temi o varijatoru , da ne zagadjujemo Mariu temu , a ja cu cim mi vreme dozvoli to poslikati da bi bilo jasnije , nadam se do kraja nedelje ...

#172 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 April 2015 - 21:28

Mario, jasno je da bi svi odavno odustali od Arece-a. Sa druge strane, za ozbiljan pristup nema nemoguceg. Puca adrenalin kod novog izazova? Jbg, vidi se ko je tuner. Sada imamo sve sazvakano. Svaka cast!

Ostaje jedino ona stara prica sa nafilovanim AC i relacijom temperatura-stihiometrijski odnos, ali to je sada zavrsni stadium, 2br manja glavna na +30...

Duzan si da vidimo rezultat.
120+ kg na bar 90 gps-a, da se upotpuni tema :)

#173 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 23 April 2015 - 21:40

nisam dobio 788, bilo je samo 796 u Mitsuboshi varijanti a taj mi je delovao predugačak...

nema veze onaj 788 stari se isto isteglio i utrošio sa 17 na 16,3, pa je bio čak malo i labav, ali je svakako izlazio do kraja

pa očekujem da će se i ovaj malo istegliti, i naravno utrošiti na 16,5 uskoro i tako će biti izlaznost odlična...

naraku variomati su majka mara, vidi se na slikama da to fercera odlično samo treba dati odgovarajući remen

#174 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 23 April 2015 - 22:33

A sta bi bilo sa kaisem malossi specijal 793 16.8 30,kako naleze taj sa uglom 30 umesto 28,da li si probao njega?

#175 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 23 April 2015 - 22:38

@miki nemam taj malossi 793

@poštar , moram te razočarati 89 je cifra, sad ću premestiti projekat u base :)




#176 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 April 2015 - 23:33

Salis se, pa sve komponente su za midrace, a sa replikom se javlja vislje i snazniji je.. to je vec stotka sa "daljincem"..

#177 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 23 April 2015 - 23:45

89 je ok brzina ako je standard prenos. Ja sam uhvatio max 87 sa replikom i sport pro-om, doduse zuta centralna mi je malo pojela krajnje al su ubrzanje i start bili bolji pa nisam zalio..

#178 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 24 April 2015 - 09:57

nije standard prenos već primar S6 +17%, ali ni ovo nije replika, rezonanca se završi na 9400

#179 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 24 April 2015 - 10:45

juče je bio dan za finalno setovanje, vozio sam deonice 2-4km i naravno ponovo počeo da sumnjam u nedostatak goriva.. ok lepa braon boja svećice verifikuje dobru smešu, ali se najbolje na putu oseti da li motor ima ili nema dovoljno goriva...

ono što je još interesantno je što je i poštar napomenuo, da je sada setovano na oko 20C koliko sam juče imao u popodnevnim časovima, pa je za očekivati da će u toplijim danima biti potrebna malo manja količina goriva, isto tako zanimalo me je šta se dešava kada je veća temperatura cilindra, recimo da se prava radna temperatura dobije tek na nekoj dužoj deonici i većem gasu... uspeo sam da dobijem 120-130C mereno na glavi..

ostao sam dužan uporedne slike W16 i Areche igle, pa evo ih

Posted Image Posted Image

vidimo da su veoma slične, ako zanemarimo broj podeoka i njihov razmak na areche igli, uočićemo da je W16 identična u špicu ali i da ima završetak konusa za nekih 3-4mm ranije pa nam to daje marker da će ona biti malo mršavija.. upravo zbog ovoga sam krenuo da radim sa njom pre nego sa W9 sa gornjih slika i ispostavilo se da je ipak ona dobitna kombinacija sa ovom postavkom pilot-atomizer..



11. postavka Areche 95/15/104 - W16 igla na drugom odozgo
##########################################################################

vratio sam iglu za jedan podeok na siromašnije, ovu postavku sa 95 diznom nisam testirao... rezultat je lošiji, značajno, oseti se po dvorištu miris spaljenog ulja, karburator visi sve vreme u visokom odnosu vazduha, temperatura je očigledno visoka, što može i po tom mirisu ulja da se zaključi, ali u mašini manjka snage... zvuk je sitan i tanak, nema prodornost, posle par krugova u dvorištu u startu prenos ubije mašinu i za trenutak zaguši start...

dakle ovde neću ostati, idem dalje



12. postavka Areche 100/15/104 - W16 igla na četvrtom odozgo (skroz podignuta)
##########################################################################

ovde sam dobio jači odziv na punom gasu i bolje javljanje mašine od polovine prema punom gasu... zvuk je postao dubok i prodoran, međutim na početku imam blago prelivanje.. interesantno je da se to na centralnoj ne oseti, reklo bi se mašina super radi, međutim situacija nije ista kada mašina nije opterećena....

obeležio sam trakicama otklon kod ručice, prvih 1cm je slobodan hod, to još nije dovedeno pod konac... obratite pažnju da mašina ulazi u rezonancu već sa 2mm otklona.. šraf za vazduh mi je sada na oko 1 i 45 od skroz zatvorenog...

zvuk malo kasni, baciću ovaj telefon u đubre




sa ovom postavkom igle imam i izmerenu maksimalnu, i osećam da mi je ovde motor najjači i najprgaviji... međutim ovo nije komotno vozivo i smatram da će biti veliki potrošač, stoga



13. postavka Areche 98/15/104 - W16 igla na trećem odozgo
##########################################################################

sam rešio da vratim iglu na treći podeok i napravim diznu 98 koja je tačno na sredini između dve testirane 95 i 100, i time dovedem to malo goriva koje mislim da mi fali a da pri tome ne prelije srednji otklon..

ovde sam se poslužio 85 diznom jer sam video da je ona već nešto rađena, na slikama je 95 i 60(100) ovu od 85 sam doveo u sredinu tačnije 98

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image


baš sam zadovoljan dobijenim rezultatima... oseti se da je motor jači na punom gasu nego na 3/4, i to je znak da je igla u kraju sinhronizovana na isporuci sa punim otklonom.. sa druge strane vrh gasa je perfektan, u ovoj postavci je moguće voziti 60Kmh za 2-3mm otklona, naravno sa nijansa težim rolnicama kao što je kod mene, mlađi sloj vozača bi ovde možda pustio mašinu da vrisne malo višlje, a ja smatram da će se to dobiti kada se remen utroši 0,2mm jer mi toliko fali na šajbnovanju...

evo video kako ide,, mašina je najjača na oko 8800, rezonanca počinje već na 7000, i završava se na 9300-9400..
isti problem sa zvukom




boja svećice mi je ovde ovakva, ovde su sve te braon nijanse lepe, deluje malo svetlije, međutim sada više boja svećice ne kazuje tu finesu, tako da to nije ni bitno... u svakom slučaju gleda se boja porcelana ispod elektrode..

Posted Image


maksimalna je podređena dužini remena i izlaznosti, zaista se lomim šta da radim, u principu remen lošijeg kvaliteta ne želim da stavljam, a smatram da ću dobiti još 2mm izlaznost posle pređenih 500km, evo živi bili pa videli... stari bando 788 na žalost ne mogu da nađem...

#180 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 25 April 2015 - 11:29

Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image





33 user(s) are reading this topic

0 members, 33 guests, 0 anonymous users