#21
Posted 03 February 2015 - 01:09
Ali u mom slucaju u samom auspuhu je pravio cuda, verovatno zbog temperature, a nije sagoreo. Grana i auspuh kao da su bili tapacirani plastikom iznutra.
#22
Posted 03 February 2015 - 13:10
http://forum.pyrothe...racing-ac-70cc/
shvatićemo da se klip "ulubio" za te 4/10 mm
i mere u suknjicama klipa su interesantne 9-11/100 manje od nazivne mere.. dakle teflona više nema, i mere su manje za oko 5/100 od novog klipa
zazor na kariki je 0,33mm, ovaj nije mnogo prešao, recimo 2 sezone, možda oko 3000km, dobio je dosta ulja što se vidi sa slika, a vazduh je filtriran kroz malossi crveni sunđer u airbox-u... nije motor za po njivama, nije ni vožen izvan asfalta skoro nikada..
nikasil u cilindru je utrošen 3/100 u gornjem delu i 2,5/100 u dodnjem prema bloku, nema ovalnosti ni 5/1000
ovo drugi klip u mašini, pisao sam gore da je prvi zalepio jer je bilo falš vazduha,,, tom prilikom sam ja počistio aluminijum iz nikasila i blago honovao, možda sam tom priliko ja povadio 1/100 mada to kod nikasila ne ide tako lako...
#23
Posted 03 February 2015 - 21:52
i ovaj se nije usrećio ovde... delovalo je kao dobro i bezbedno utočište do prvog paljenja..
opet masnoće i crnila, ovde baš nisam pametan je li crkalo negde ulje sa pumpe ili je i ovde vrisnuo semering....
usisne lamelice sam spakovao malossi karbonit još prvog dana kada je 70cc cilindar montiran, i deluju mi perfektno...
usledilo je i razdvajanje blokova, interesantno je primetiti crnilo u predelu blokova suprotnom od cilindra
dakle ipak je semering krivo postavljen bio, jedan - za majstora ... ko priznaje pola mu se dodaje
na primarnoj osovini je fabrički i deluje odlično, dok su ova dva nova neutrošena ali za menjanje
#24
Posted 03 February 2015 - 22:00
#25
Posted 03 February 2015 - 22:40
#26
Posted 04 February 2015 - 01:09
Kad si vec ceo blok istresao iz gaca menjaj sve, semeringe, lezajeve i iglicasti takodje...koliko su uopste pretrcali kilometara da li se zna?
#27
Posted 04 February 2015 - 01:17
#28
Posted 04 February 2015 - 13:57
na red je došao taj famozni desni -veliki blok... svi kinezi kao da su u ekscentru i minareli cilindri blago stoje u desnu stranu, gledajući od cilindra prema bloku.. ovde je postavka minareli zaptivača prema bloku, i na slikama dorada samog zaptivača prema MF cilindru koji ima sa svoje donje strane polukružni otvor
ovde sam docrtao polukrug koji mi je nedostajao
sledi kopanje bloka, prvo ugrubo.. premerio sam koliko imam zida sa spoljne strane, ima preciznije o tome u matrix temi.. nekih 2,5-3mm će ostati... radim prvo ugrubo...
provera kako stoji.. sledi fina obrada, kao i provera levog-malog bloka
#29
Posted 04 February 2015 - 14:29
#30
Posted 18 February 2015 - 13:23
ovde se vide sastavi cilindra sa velikim blokom
i sa malim blokom
interesantno je primetiti da su minareli cilindri baš pomereni u odnosu na kineski blok, na belikom bloku uma da se kopa prema variomatu, jer zidovi ulaze u sferu kanala te imamo bukvalno stepenik od nekih 2mm.. ima na nekim slikama gore, dok je kod malog bloka situacija obrnuta, cilindar ulazi u sferu bloka, isto nešto preko 1mm pa je potrebno njega kopati...
isti tako, u zavisnosti od tipa cilindra portovi su višlji i niži od samog otvora na bloku, kao i kod boost-a gde je na cilindru levi otvor manji za nešto preko 2mm u odnosu na otvorenost bloka...
ako uzmemo u obzir da ova vrtloženja loše utiču na prohodnost (time parametar), kao i da je za toliko manja površina protoka (area parametar), onda je jasno zašto kineski blokovi, zaostaju u pritisku iz primarnog kompresionog dela u odnosu na klasične postavke minareli-ja...
dalje rešio sam da proverim radilicu... i imam šta da vidim
leva strana šeta nešto preko 1/10 mm
desna strana skoro 2/10
nije ni čudo što mi je ispao semering na strani variomata, .. ehh sledi centriranje, ovo još nisam radio, al krajnje je vreme
#31
Posted 18 February 2015 - 16:07
#32
Posted 18 February 2015 - 16:13
#33
Posted 18 February 2015 - 17:17
http://forum.pyrothe...2138#entry82138
#34
Posted 20 February 2015 - 00:18
ako izvučem jednu stranu na 1-2 stote, druga strana mi ode na 6-7 stotih, i tako u krug kada popravim ovu drugu, na 2-3 stote onda ova prva ode na 8 stotih... jednostavno obeležavanje se uvek vrti u krug i uvek na ista mesta ponovo dobijam mesto kucanja...
na kraju sam uvideo da će najverovatnije jedna strana biti malo kriva.. pričao sam danas popodne i sa Sale-tom koji kaže da je izvukao rotax-e na nulu, i sa Nešom BG koji opet tvrdi da je kod kineskih radilica za očekivati mala tolerancija.. Međutim ono što mene najviše buni je da mislim da je ova radilica ili serijski malo pomerena ili se uvila u jednoj blokadi, pa je nemoguće dobiti nulu....
evo poslednji video, da vas ne smaram snimio sam nekoliko.. ovde sam dobio kompromis gde mi je 3,5/100 sa jedne i sa druge strane odstupanje...
evo i merenja na polutkama radilice ... jedna strana je na 37,86 druga na 37,89mm
IMG029.jpg 245.55K 45 downloads IMG031.jpg 219.44K 44 downloads
#35
Posted 20 February 2015 - 00:25
#36
Posted 20 February 2015 - 01:23
#37
Posted 04 March 2015 - 11:41
dobitna kombinacija je ona kao Božin fact crveno bela.. stim da neće ići te zastave i racing nalepnice..
felne su blagi očaj, krenula je na nekim mestim rđa ispod farbe... inače taj fabrički akril je ovoliko izmatirao kao na slici, njih nisam morao da šmirglam
poskidao sam i počistio i centralnu--bočnu, ručice.,.. to sve može ponovo u crno da liči na nešto... najviše muke sam imao sa prekidačima, koji su se doslovno već raspadali... plastike su vrlo propale, pucaju, čak se na samim prekdačima koji su u boji vidi da su plastike ispucale... nisam pametan možda se to kupi ponovo kinesko videćemo...
i kočiona klešta idu na farbanje, pa videćemo koliko će se farba ljuštiti na temperaturi, ako ne bude dobro dobiće plastificiranje... mada ima i onaj termootporna u spreju.. itd
preostale su samo ove "masne" plastike, koje bi trebalo farbati bumper farbom za branike... a pošto one nisu nešto oštećene,, većina je nova jer se kupovalo posle tog sudara, ostaje da se operu i navuče silikon i biće ok..
#38
Posted 04 March 2015 - 12:01
#39
Posted 04 March 2015 - 23:33
mučna je to rabota, evo ja sam mislio za ovu sezonu ću opaliti neku drugu boju na skuteru ali nemam volje...ima tu posla!
#40
Posted 04 March 2015 - 23:47
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users