Jump to content


Keeway Fact - IT 70cc

keeway fact it

196 replies to this topic

#21 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 February 2015 - 01:09

Nisam pametan, kapiram da izmedju motorforce-a i hebo sigurno ima razlike u kvalitetu, pa tako isto i u samom teflonu i razumem sa aspekta inovacije i sigurnosti da je taj teflon tu zbog razrade al trebalo je proizvodjac da napise nesto o nacinu upotrebe i samom ulju.. Nije to toliko strasno i u ovom slucaju je jos doprineo nacin voznje, pa imamo bas povecanu kolicinu garezi.

Ali u mom slucaju u samom auspuhu je pravio cuda, verovatno zbog temperature, a nije sagoreo. Grana i auspuh kao da su bili tapacirani plastikom iznutra.

#22 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 03 February 2015 - 13:10

evo i slike počišćenog klipa, ovde se još nisam koristio šmirglama posebno, čađ je sišla lagano uz pomoć skalpera i wd40 tankog ulja... međutim dimenzije klipa su mi malo sumnjive.. pričamo o klipu fi 47mm, koji je u vrhu svoje kupole na 50mm, dok je u ivici na 47,6mm, zakrivljenje čela je palo na 2,4mm, ako proverimo u temi analiza sa novim klipom kome je vrh kupole 50,4mm...
http://forum.pyrothe...racing-ac-70cc/

shvatićemo da se klip "ulubio" za te 4/10 mm

Posted Image Posted Image
Posted Image


i mere u suknjicama klipa su interesantne 9-11/100 manje od nazivne mere.. dakle teflona više nema, i mere su manje za oko 5/100 od novog klipa

Posted Image Posted Image

zazor na kariki je 0,33mm, ovaj nije mnogo prešao, recimo 2 sezone, možda oko 3000km, dobio je dosta ulja što se vidi sa slika, a vazduh je filtriran kroz malossi crveni sunđer u airbox-u... nije motor za po njivama, nije ni vožen izvan asfalta skoro nikada..

Posted Image


nikasil u cilindru je utrošen 3/100 u gornjem delu i 2,5/100 u dodnjem prema bloku, nema ovalnosti ni 5/1000

Posted Image Posted Image


ovo drugi klip u mašini, pisao sam gore da je prvi zalepio jer je bilo falš vazduha,,, tom prilikom sam ja počistio aluminijum iz nikasila i blago honovao, možda sam tom priliko ja povadio 1/100 mada to kod nikasila ne ide tako lako...

#23 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 03 February 2015 - 21:52

dalje proverio sam i ovaj prox 12x16x16 igličasti, deluje ok, mada možda odlučim da ga menjam... dosed ležaja u gornjoj pesnici deluje ok

Posted Image Posted Image


i ovaj se nije usrećio ovde... delovalo je kao dobro i bezbedno utočište do prvog paljenja..

Posted Image


opet masnoće i crnila, ovde baš nisam pametan je li crkalo negde ulje sa pumpe ili je i ovde vrisnuo semering....

Posted Image Posted Image Posted Image


usisne lamelice sam spakovao malossi karbonit još prvog dana kada je 70cc cilindar montiran, i deluju mi perfektno...

Posted Image Posted Image


usledilo je i razdvajanje blokova, interesantno je primetiti crnilo u predelu blokova suprotnom od cilindra

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image


dakle ipak je semering krivo postavljen bio, jedan - za majstora ... ko priznaje pola mu se dodaje

Posted Image


na primarnoj osovini je fabrički i deluje odlično, dok su ova dva nova neutrošena ali za menjanje

Posted Image Posted Image

#24 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 03 February 2015 - 22:00

Jesi morao da turpijas klip zbog 12x16x16 iglicastog?majstore,ko priznaje taj i plati:D

#25 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 03 February 2015 - 22:40

nisam,... ne sećam se, vidim da je igličasti ostavio malo otiska u dosedu klipa... imam novi pa ću se uveriti treba ili ne treba...

#26 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 04 February 2015 - 01:09

Ja mislim da nema tog majstora koji bar jednom nije dobro spakovao semering..
Kad si vec ceo blok istresao iz gaca menjaj sve, semeringe, lezajeve i iglicasti takodje...koliko su uopste pretrcali kilometara da li se zna?

#27 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 04 February 2015 - 01:17

ležajevi su stock, prešli su recimo 3000-4000.. naravno da se sve menja, pa zato se i otvorio blok

#28 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 04 February 2015 - 13:57

evo i slike ležajeva.. keeway pakuje TPI ... i to C3 u svoje agregate, radilica mi ne uliva neko posebno poverenje, ok je ne klima vertikalno, međutim nisam nešto oduševljen tom postavkom klipnjače i ležaja u donjoj pesnici.. proveriću je još na komparateru da li udara i razmisliti ide li ona natrag...

Posted Image Posted Image Posted Image


na red je došao taj famozni desni -veliki blok... svi kinezi kao da su u ekscentru i minareli cilindri blago stoje u desnu stranu, gledajući od cilindra prema bloku.. ovde je postavka minareli zaptivača prema bloku, i na slikama dorada samog zaptivača prema MF cilindru koji ima sa svoje donje strane polukružni otvor

Posted Image Posted Image Posted Image


ovde sam docrtao polukrug koji mi je nedostajao

Posted Image Posted Image


sledi kopanje bloka, prvo ugrubo.. premerio sam koliko imam zida sa spoljne strane, ima preciznije o tome u matrix temi.. nekih 2,5-3mm će ostati... radim prvo ugrubo...

Posted Image Posted Image


provera kako stoji.. sledi fina obrada, kao i provera levog-malog bloka

Posted Image Posted Image Posted Image

#29 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 04 February 2015 - 14:29

Citajuci temu cak sam i impresioniran tom radilicom i lezajvima uzimajuci u obzir na cemu se vrtela.Jos jedan plus ide za Keeway

#30 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 18 February 2015 - 13:23

posle malo pauze, naišli su praznici pa je bilo više i vremena za posao u radionici... odradio sam blokove, pripremio kanale i sastave.. cilindar je ostao u stock portovima, rađena je obična optimizacija

Posted Image Posted Image

Posted Image

Posted Image Posted Image

ovde se vide sastavi cilindra sa velikim blokom

Posted Image Posted Image Posted Image

i sa malim blokom

Posted Image Posted Image


interesantno je primetiti da su minareli cilindri baš pomereni u odnosu na kineski blok, na belikom bloku uma da se kopa prema variomatu, jer zidovi ulaze u sferu kanala te imamo bukvalno stepenik od nekih 2mm.. ima na nekim slikama gore, dok je kod malog bloka situacija obrnuta, cilindar ulazi u sferu bloka, isto nešto preko 1mm pa je potrebno njega kopati...

isti tako, u zavisnosti od tipa cilindra portovi su višlji i niži od samog otvora na bloku, kao i kod boost-a gde je na cilindru levi otvor manji za nešto preko 2mm u odnosu na otvorenost bloka...

ako uzmemo u obzir da ova vrtloženja loše utiču na prohodnost (time parametar), kao i da je za toliko manja površina protoka (area parametar), onda je jasno zašto kineski blokovi, zaostaju u pritisku iz primarnog kompresionog dela u odnosu na klasične postavke minareli-ja...

dalje rešio sam da proverim radilicu... i imam šta da vidim

Posted Image

leva strana šeta nešto preko 1/10 mm



desna strana skoro 2/10



nije ni čudo što mi je ispao semering na strani variomata, .. ehh sledi centriranje, ovo još nisam radio, al krajnje je vreme

#31 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 18 February 2015 - 16:07

Uglačao si ga samo tako. Ajde kad budeš radio centriranje udari par fotki da vidim kako to ide, jako me zanima.

#32 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 February 2015 - 16:13

Da da a mogli bi i neki video tutorijal da dobijemo :)

#33 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 18 February 2015 - 17:17

sinoć sam baš nakopao ovog majstora kako to radi, gledao sam ovaj video davno pa se pogubio..

http://forum.pyrothe...2138#entry82138

#34 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 20 February 2015 - 00:18

danas sam odvalio skoro celo popodne, i najteže mi je palo što jednostavno ne mogu bolje da dobijem... u celoj priči kada je gornja i donja mera (kod bolcne donje pesnice i na suprot njoj) na polutkama ista, radilica šeta preko 1 desete...

ako izvučem jednu stranu na 1-2 stote, druga strana mi ode na 6-7 stotih, i tako u krug kada popravim ovu drugu, na 2-3 stote onda ova prva ode na 8 stotih... jednostavno obeležavanje se uvek vrti u krug i uvek na ista mesta ponovo dobijam mesto kucanja...

na kraju sam uvideo da će najverovatnije jedna strana biti malo kriva.. pričao sam danas popodne i sa Sale-tom koji kaže da je izvukao rotax-e na nulu, i sa Nešom BG koji opet tvrdi da je kod kineskih radilica za očekivati mala tolerancija.. Međutim ono što mene najviše buni je da mislim da je ova radilica ili serijski malo pomerena ili se uvila u jednoj blokadi, pa je nemoguće dobiti nulu....

evo poslednji video, da vas ne smaram snimio sam nekoliko.. ovde sam dobio kompromis gde mi je 3,5/100 sa jedne i sa druge strane odstupanje...



evo i merenja na polutkama radilice ... jedna strana je na 37,86 druga na 37,89mm

Attached File  IMG029.jpg   245.55K   45 downloads Attached File  IMG031.jpg   219.44K   44 downloads

#35 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 20 February 2015 - 00:25

Bice to odlicno. Verovatno je, kao sto smo dosli do zakljucka, malo dobila po nosu osovina sa strane varija kada je doslo do blokiranja usled lepljenja pa zato ne moze bolje. U nulu sigurno ne moze jer je ipak to kina radilica. Jesi li ti siguran da je to fabricka. Nesto mi lici na one iz Vrbasa i po tegovima a i po tom okaljenom delu nutova.

#36 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 20 February 2015 - 01:23

jes originalka iz keeway-a ... ovog sam sad prvi put otvorio, posle fabrike

#37 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 04 March 2015 - 11:41

narednih dana sam oprao sve delove koje sam mislio slati na farbanja, prvo benzinom, pa nitrom, posle toga nagrdio sa scotch krpom i 1000-kom pod vodom, .... zamaskirao delove koje farba ne treba da pohvata i odneo na farbanje..

dobitna kombinacija je ona kao Božin fact crveno bela.. stim da neće ići te zastave i racing nalepnice..

felne su blagi očaj, krenula je na nekim mestim rđa ispod farbe... inače taj fabrički akril je ovoliko izmatirao kao na slici, njih nisam morao da šmirglam

Posted Image Posted Image
Posted Image

Posted Image Posted Image
Posted Image

poskidao sam i počistio i centralnu--bočnu, ručice.,.. to sve može ponovo u crno da liči na nešto... najviše muke sam imao sa prekidačima, koji su se doslovno već raspadali... plastike su vrlo propale, pucaju, čak se na samim prekdačima koji su u boji vidi da su plastike ispucale... nisam pametan možda se to kupi ponovo kinesko videćemo...

i kočiona klešta idu na farbanje, pa videćemo koliko će se farba ljuštiti na temperaturi, ako ne bude dobro dobiće plastificiranje... mada ima i onaj termootporna u spreju.. itd

Posted Image

preostale su samo ove "masne" plastike, koje bi trebalo farbati bumper farbom za branike... a pošto one nisu nešto oštećene,, većina je nova jer se kupovalo posle tog sudara, ostaje da se operu i navuče silikon i biće ok..

#38 Mixer

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 337 posts
  • MestoBijeljina/Novi Sad
  • VozimKeeway F-act 50

Posted 04 March 2015 - 12:01

Evo potpis za felne.. i kod mene su crne, i korozija je prosla ispod farbe i sad se gule polako.. u potrazi sam alu felni od matriksa ali trazim neofarabne, kakve nosi crni matrix :)

#39 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 04 March 2015 - 23:33

eee što sam ja kupovao pištolj za farbanje da mi je znati, kad nosiš kod farbara... :D
mučna je to rabota, evo ja sam mislio za ovu sezonu ću opaliti neku drugu boju na skuteru ali nemam volje...ima tu posla!

#40 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 04 March 2015 - 23:47

sine kad budem krenuo da farbam, što i planiram ove sezone, radiću prvo svoje.... nije u redu da se vežbam na tuđim skutima...





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users