Jump to content


Keeway Fact 50


1 reply to this topic

#1 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 28 January 2015 - 15:25

Keeway Fact model, proizvodnje 2008. U to vreme je ovo pored Matrix-a bio jedan od eminentnijih kineza na našem tržištu. Plastike mat crne boje kombinovane sa lak maskom, kultne nalepnice, digitalni kmh i obtomer, alarm, sportski auspuh, dizajn plastika i ram prezeti od prethodnih Focus modela, impoznatna cena od četiri cifre eura..



Posted Image


tehničke specifikacije

F-ACT
Dužina x širina x visina ------------------1860 x 680 x 1198 mm
Osovinsko rastojanje --------------------1290 mm
Udaljenost od površine zemlje ---------130 mm
Neto težina ---------------------------------95 kg
Vrsta motora -------------------------------1 cilindar, 2-taktni, vazdušno hlađen
Prečnik i hod -------------------------------40 x 39,2 mm
Zapremina ----------------------------------49,30 ccm
Maksimalna snaga ------------------------2,63 kw /5500 min
Obrtni moment -----------------------------4,55Nm/ 5200 Min
Kočnice -------------------------------------Napred disk - nazad disk
Veličina prednjeg točka ------------------120/70 - 12
Veličina zadnjeg točka -------------------130/70 - 12
Maksimalna brzina ------------------------45 km/h
Veličina rezervoara za gorivo -----------5,6 L
Paljenje -------------------------------------CDI
Stepen kompresije ------------------------6,9 : 1
Način paljenja ------------------------------Električno paljenje, kick start
Kvačilo --------------------------------------Automatsko
Baterija -------------------------------------12 V, 4.5 Ah
Maksimalna brzina ------------------------45 Kmh

akumulator i alarm

odmah po dolasku, akumulator je bio mrtav, što nam nije baš bilo jasno tada, međutim kupovina novog je problem rešila, da bi se tokom godina nekolicina akumulatora izmenjala.. kasnije saznajemo da ovaj alarm konstantno troši struju jer u stanju mirovanja postoji mogućnost daljinskog paljenja, te su kod svih ovih modela matrix, focus, fact, preko zime ili tokom dužeg vremena ne korišćenja akumulatori osuđeni na smrt... činjenica je da je i 6mA struja mirovanja dovoljna da isprazni napon na ćelijama ispod minimalne dozvoljene vrednosti 1,6V po ćeliji i tada imamo trajno oštećenje... potrebno je samo vreme pražnjenja, konkretno za akumulator 4,5Ah = 4500mAh / 6 = 750h /24 = 31 dan... rešenje je vađenje osigurača i totalni prekid strujnog kola kada nije sezona, ili vađenje celog akumulatora... stoga je taj alarm preporučljivo vezati preko nekog prekidača, za slučajeve parkiranja u garažu....


digitalni sat

Posted Image

novina, koju su kinezni ponosno spakovali, lepo plavo pozadinsko osvetljenje, pregršt informacija skladan izgled.. Khm sat meri preko pinjona kao i klasični modeli, sajla ulazi u samo kućište sata i tu se informacija prenosi u digitalnu, za sve pohvale je merenje koje je za svega 3-4Kmh veće od GPS merenja, merenje ne odstupa kako se brzina povećava.. Obrtomer precizan u dve cifre, vrednost se množi sa x100, lep grafički prikaz koji polazi kod oba sata sa leve strane u vidu segmenata i završava de u gornjem desnom uglu.. Merenje količine goriva u rezervoaru, i merenje napona akumulatora je isto segmentno rešeno na lcd panelu.. dva tastera ispod Kmh su menjanje ukupna pređena km ili od tačke do tačke i reset , od sijalica ima kratko, dugo, žmigavce, ulje, pa i alarm GSM detektor kada vozaču zazvoni mobilni telefon, časovnik...
Sve u svemu jedan dobar podvig, međutim klasično kineski, a posle nekog vremena može da štuca, meri kako hoće, konkretno ovaj obrtaje sa aftermarket cdi-jem ne meri preko 6000, a posle par godina je i Kmh sat počeo da meri unatraške, do 60 i nakon toga unazad, što aludira na zaprljan senzor u kućištu sata..

auspuh

Posted Image

nalik svim savremenim rezonantnim auspusima, međutim ugrađen katalizator, slepo crevo za blokadu, ulaz ekstra vazduha preko lamelarnog ventila za katalizator.. i još jedna blokada na ulasku u prvi difuzor .... vrlo tih, skladno drži motor na 50Kmh, lakši vozači mogu da se dovuku i do 54-56 Kmh po satu... Keeway je ostavio mogućnost izmene kompletne grane jer ima sastav kao i njegovi prethodnici između grane i lonca, na stranim shopovima viđamo te grane koje se prodaju, pa čak i komplete variomat, grana... Testirao sam neke modele koji se bez tih restrikcija razvrte do 65 po satu...

kočnice

Posted Image

interesantan inovativan oblik prednjeg diska, dimenzije 190mm, klasična klešta sa jednim velikim klipom, dosta velike kočione pločice... mislim da Keeway ova klešta koristi u većini svojih modela.. reklo bi se koči dobro.. Od ostalih delova, zanimljive su Kenda gume, koje su se pokazale bolje od mnogih kineskih pa čak i brendiranih.. Mikuni 16 karburator, blokiran na ulasku u filter sa lulicom promera 12mm , glavna dizna 56..

elektronska blokada

Napomenuću da je ovo model sa blokiranim CDI-jem na 8000 rpm-a.. U centralnom Keeway servisu kupili deblokirani CDI , sa kojim odlično radi obrtomer, ali do 10000 gde je i ovaj blokiran..

zaključak

Skuter je ciklistički dobar, kao i svi ostali kinezi relativno nizak, ljudi sa dužim nogama moraju da paze kod skretanja jer volan udara u kolena... pa je stoga potrebno ili izbaciti stopala više napred ili uviti natrag... jednostavno kod svih ovih koncepata je gazište postavljeno previsoko...

Kvalitet motora bi mogli oceniti sa jakom 8/10 dok je kvalitet gumenih delova ispod kriterijuma, delovi od kineske guma su loši i za par godina popucaju.. Amortizeri i prednja viljuška su u skladu prvih 5-6 godina, posle čega se prednje viljuške stvrdnu, a zadnji amortizer postaje feder bez efekta uljne zadrške... Isto tako na kočiono ulje treba obratiti pažnju i redovno ga menjati...

Ovo je jedan od kvalitetnijih skutera iz kineske kuhinje,... dobro ide, lepo ubrzava, ne troši previše... mnogo ekstra dodataka možda i ne opravdava cenu koja je plaćena 2008-e godine....

#2 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 30 January 2015 - 14:33

Keeway se pokazao kao zilav kinez sa kopijom mina agregata koji ne pravi probleme u odnosu na druge proizvodjace sa istim agregatom.Najlosiji utisak na mene ostavio je proizvodjac Peda(Beda) izuzev Nesine koja je novije generacije.Tu su se javljali kvarovi na kvacilu,lezajevima prenosa,pucanje variomata i jos mnogo drugih stvari sa kojim Keeway nema problema.U svakom slucaju da sam u situaciji da moram kupiti kineza isao bi na Keeway opet.Vrlo izdrzljivo motorce uz pravilno i redovno odrzavanje





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users