Jump to content


Piaggio NRG DD



704 replies to this topic

#101 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 14 March 2015 - 02:21

Pozdrav drugovi ... Izvadio termogrupu, stanje ovakvo klip je dosta mnogo ribao mora se novi kupit jel ovaj kada se ubaci u cilindar bez karike nemoze lagano proc moras pruzit mali otpor za da prodze ,cilindar nije toliko losi u kompresioni prostor ali dole ima malih riseva sve se vidi na slikama nema potrebe da pricam sta je kako je slike sve govore ... E sad mi ostaje da soslusam vas jeli samo novi klip i cilindar da prodzem sa vodenom smirglom ili busenje na prvu specijalu i novi klip .. Hvala puno

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

#102 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 14 March 2015 - 02:42

Ja bih radio ovo na specijalu.Klip je totalno unisten.Ostaje pitanje zasto se ovo desilo?Piaggio agregat je poznat po dugotrajnosti jer im cilindri rade na malim pritiscima.Meni deluje da je nesto upalo izmedju klipa i zida cilindra.Nemoguce da se LC toliko ugreje da klip zalepi osim ako nije pregrevan.Mala je kilometraza koju je taj NRG presao za ovakve havarije.Treba pregledati usisne lamelice da nije neka pukla pa je uvukao u cilindar.Airbox takodje da nije nesto uvukao iz njega.Ne znamo sta je predhodni vlasnik cackao sve ili majstori.Uglavnom nekom se podvukla greska negde ili je uvukao nesto kroz usis ili izduv.Uzrok moras naci da se ne bi ponovio na novom klipu.

#103 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 14 March 2015 - 05:46

Koliko sam ja upoznat sa pricom, vlasnik je stavio rezonantni auspuh bez stelovanja karburatora.

#104 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 14 March 2015 - 10:46

I ja se slazem sa plamenim najbolje je na prvu specijalu ima dosta riseva na cilindru. Sad koliko su duboki to ne moze da se oceni ovako,mozda moze i da se prodje vodenom,ali ce uvek da bude bolje obrada i novo sve. Ovaj klip duvao kompresiju prilicno,pregrevano ovo po meni. Ali obavezno provera sto ti je reko plameni,lamelica,airbox,Jel ti drugi osigurac od bolcne klipa ostao u klipu nisi vadio,vidim jedan da ima na slici?

#105 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 14 March 2015 - 11:49

U svakom slucaju, pametnije je odneti cilindar na honovanje u neku provereno kvalitetnu radionicu, naravno uz novi klip po kome ce majstori busiti cilindar na max 5/100 tolerancije, pa onda nakon provere ostalog dela masine, pazljivo sastaviti i lagana razrada, prvo radom na leru, minimum pola sata, pa onda i u voznji, ali sa tezim rolnicama i na manjem gasu, znaci laganom voznjom barem 100km sa nesto vise ulja. Posto je kod tebe karb, lakse je dosuti malo ulja u rezervoar nego podesavati uljnu pumpu.

#106 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 March 2015 - 12:04

Sve je ovo tacno, medjutim ja ti savetujem da sednes i napravis finansijsku racunicu. Koliko sta kosta i sta ti sve treba da bi ga vratio na put. Ako si u mogucnosti ovo je pravi trenutak da predjes na 70cc. Obicno se svi voze dok ne dodje do ovakve havarije i onda std cilindar ide u penziju. Sada je pravi trenutak da ides dalje a ne da ulazes u 50cc ;)

#107 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 14 March 2015 - 12:06

Dr.Evo 70 kao Anabelas:D

#108 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 14 March 2015 - 12:11

Ovako kako sta sam rekao i ranije prosli vlasnik ga je vozio sa giannelli revers , nije stelovao karburator i nije menjao diznu (53) siguran sam da je pregrajano kako sto kaze i Miki82 ... Trebam prvoerit i usisne lamelice kako kaze i Plameni ali ne verujem da su se slomile ali ipak sve je moguce drugi osigurac je na klipu vidi se na slikama da stoji na njega samo se treba malo bolje zagledat u sliku isto tako i proverim airbox ali ne verujem da ima nesto uvuceno unutra ... Moje je konecno resenje brusenje na prvu specijalu 40,5 nazalost nemogu nabavit PROX klip jel kod mene je preskupi oko 120 eura a za te pare uzmem originalnu termogrupu sa klipom i cilindarom i ostalo ... Sad vi kazite koi je kvalitetni od ovih dva klipa Meteor - italy ili Narita - japan (evo slikice) treba mi i tocne mere dali Meteor ima iste deimenzije od bolcnu do celo klipa so ovaj standardni , e sad kad budem isao na honovanje kolika da bude tolerancije znam da je kod vozdusnjake 6 stoti ali kod LC neznam .. Za kraj najozbilnije i meni najbitnije koliko ce se povecati potrosnja sa tih 0,5 mm ... Za razradu vec znam imao sam takvih slucajeva normalno da je 2% malo ulja sta radi uljna pumpa za svezo honani cilindar i novi klip pa malo dosipem u rezervoaru i prvo palenje u 3 serije sa po 20 minuta normalno i lagana vozancija 300 - 400 kilometara e sad koja ce dizna ici u fergazer sigurno veca ali koja ?



Posted ImagePosted Image

#109 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 14 March 2015 - 12:20

Sa meteorom nisam imao problema osim kad vlasnici ne ispostuju proces razrade ili proces razbusivanja pa se ne ostavi potrebna tolerancija.S ozirom da je LC cilindar koji ima konstantno istu radnu temperaturu 5/100 bi trebalo biti dovoljna tolerancija.Na AC se ostavla i 6/100.Naritu nisam udjradjivao pa ti o tim klipovima nista ne mogu reci.Sto je prox tako skup??Kod nas je 35e
Potrosnja se nece povecati ali mu ne bi skodilo 2-3 broja veca duzna.Pre par dana sam kod clana zaxx na sr3 proveravao svecicu posle voznje i nisam bio zadovoljan bojom sa fabrickom postavom karburatora i diznom 53.Podeseni su na granici sironasnog.Slikacu svecicu pa cu postovati.Logicno je onda ako je vozen sa rezonom da je motor isao u vece obrtaje a nije ispracen adekvatnom smesom.Dizna 53 je predvidjeba za stock auspuh a za rezonu bi trebalo 5-10 brojeva veca

#110 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 14 March 2015 - 12:32

Ko ce ga znati sta mu je bilo, dizna 53 je mala i na odblokiranoj serijali, a di je rezonantni auspuh, i kako je to uopce islo bez goriva.




Ovaj klip Narita djeluje interesantan, ako je stvarno dobar brend uzmi njega odradi specijalu i navozati ces se. Meteor su isto dobri klipovi. Koja je razlika u cijenana ova 2 klipa?

Realno gledajuci s ekonomicne strane. Busenje i novi klip je naisplativije.


#111 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 14 March 2015 - 12:58

Razlike izmecu Narita i Meteor u jednom ducanu nema a u drugom je razlika 5-6 eura odnosno skupi je Narita .. Zasto neisplatilvio je busenje i novi klip ? kod mene busnje izadze 7 eura meteor klip 25 eura i dihtune 7 eura i to sve skupa izadze 39 eura kako sta sam upoznan kod vas busnje je preko 30 eura pa si zato mislio da je neisplatilivije ... Za naritu neznam jeli dobar ili losi ali za METEOR sam cuo samo pohvalne zborove ... Dobro razimislim kako cu raditi ali najverojatnije ce ici prva specijala .. Za PROX klip raspitacu se jos na nekoliko mesta pa vidim , ali meteor je nezibeznji najevrojatnije on ce biti .

#112 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 14 March 2015 - 13:15

Ja znam da su ove karike Rik odlicne za japanska auta idu dosta i u prvu ugradnju ,predpostavljam da su i ove dobre ako nisu neki fals,ja ih imam u svom autu za sad sve ok posle 30 000 ulje ne trosi uopste,ja sam vise za japanca

#113 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 14 March 2015 - 14:16

View PostMitkov, on 14 March 2015 - 12:58, said:

Zasto neisplatilvio je busenje i novi klip ? kod mene busnje izadze 7 eura meteor klip 25 eura i dihtune 7 eura i to sve skupa izadze 39 eura kako sta sam upoznan kod vas busnje je preko 30 eura pa si zato mislio da je neisplatilivije ... Za naritu neznam jeli dobar ili losi ali za METEOR sam cuo samo pohvalne zborove ...

Slazem se s tobom, tako ces najmanje para potrositi, a opet ces se navozati.

Procitaj jos jednom sta sam ti napisao, nisi procitao sa razumijevanjem.

#114 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 14 March 2015 - 15:30

Dajteh ja ti se izvinjavam na brzinu sam procitao tek sada vidim kad si mi reko :) ... Ovako cu radit sigurno, pa mi recite jel dobro --- novi klip METEOR 40,5 mm ,cilindar brusenje na 40,5 pri to tolerancija da bude tacno 5/100 prema novm klipu, normalno nove dihtune , dizna je sada 53 ubacim 55 dva broja veca a limic na karburatoru ne vadim (uboducnost njega izvadim kad stavim giannelli rekord i diznu 64) ,ocistim auspuh detalnije od gareza (originalni) ,propuham dobro karter ,proverim usisne lamelice ,ostavim stari iglicasti lezaj na klipu jel nema trunke lufte i nije pojedan i to je to ondak sve lepo sklopim i moze da krene razrada :kurbla: ... Za neki dan ocekujte slike od svezo buseni cilindar i novi klip sve cu to detalnije postirat sve do prvo palenje ... Hvala svima :respect:

#115 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 15 March 2015 - 00:17

Ako je cena ista, uzimaj Japanca bez razmisljanja. Ja sam cuo puno losih iskustava sa Meteorom, spada u "lepljivu" druzinu ukoliko karb nije dobro ustelovan. Japanac je Japanac, a i vidi se po kvalitetu obrade.
Napisao sam ti gore da se busi na 5 stotih tolerancije, al ocigledno nisi obratio paznju.

#116 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 15 March 2015 - 12:24

goggyso e sad si me totalno predomislio ja bih uzeo NARITA ali sa tim klipom niko ovde nema iskustva sta radimo ako je slabii od METEORA ? Jeste da Japanac je Japanac ali sta znam da ne pogresim pa ondak ispadne duplo od to sta sam proracunao :ninjar:

#117 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 15 March 2015 - 13:12

Po mom iskustvu, ako se klip sjaji onda spada u skupinu dobrih. Ako je matiran i garav, bjez od toga. Naravno usporedi se i cijena koja skoro sve govori, i zavrsna obrada mora biti bez greske.

Diznu si stavi 58-60, ceka te jos i razrada.

Edited by dajteh, 15 March 2015 - 13:13.


#118 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 15 March 2015 - 13:30

I Prox je japanac, ja sam ga licno uzeo i ugradio u mog bivseg NRG mc3 LC, i bio odusevljen. NRG je bio razbusen na 42mm i isao ko nevreme sa SC08. Verujem da je svaki Japanac zavidnog kvaliteta, prosto, japanci su to, oni sebi ne dozvoljavaju fush proizvode, u svakom slucaju je bolji od Meteora. I pazi, 5 stotih tolerancije, nemoze ni manje ni vise, manje je rizik da zalepi, vise je nepotrebno i opasno za kompresiju, jer ipak je to stock LC cilindar koji se ne vrti 12-13k pa mu "dihtovanje" puno znaci.

#119 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 15 March 2015 - 13:43

Epa drugovi po puno razmisljana presmetke i ostalo za finalni izbor delova odlucio ovako --- Klip ce biti NARITA - Japan 40,5 mm ,Iglicasti lager na klip ce biti TKRJ - Japan,Dzinu cu stavit 55 sa ogleda da ce volumen biti malo veci pa ako se pokaze da treba vecu stavim 58 - 60 kako sta kaze dajteh ,i dihtune su tu,za busenje idem na lice mesta i na majstor mu kazem da tolerancija bude tacno 5 stotih ni manje ni vise kako kaze goggyso .. To je moje konacno resenje evo slike od klip i iglicasti B) ...

Posted Image Posted Image

#120 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 15 March 2015 - 13:52

Bolje kreni sa vecom diznom, zbog razrade!! Posle ces videti po boji svecice dali ti treba manja. Sto je sigurno-sigurno, nemoj da ga zalepis sa manjom diznom.





5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users