Jump to content


Piaggio NRG DD



704 replies to this topic

#141 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 19 March 2015 - 10:55

Mislim da bi ga zalijevo s iglom dignutom skroz.
Bilo kako bilo pazi jer puno goriva steti cilindru isto kao i manjak goriva ;)

#142 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 19 March 2015 - 21:53

Evo poslikao sam stanje iglu kako je postelana,poslikao i plovak do gde ide sa 53 i 60 diznu evo slike pa recite jel dobro ... :rolleyes: (ak smeta sta postiram toliko slikovito recite necu vise toliko mnogo slike)

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

#143 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 19 March 2015 - 21:58

Mozes tu diznu komotno da stavis,ne smeta na plovak i iglu ostavi tako kako je bila do sad jer ti je dizna sad dosta veca od serijske,za razradu je i vise nego dovoljno,naravno limic ne diraj onaj.

#144 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 March 2015 - 21:59

Mislim da ce biti ok dizna, bitno je kada namontiras plovak i okrenes karb kako treba da stoji, plovak padne i udari u diznu. Prstom podigni plovak do skroz zatvorenog, ne sme da ostane zaglavljen u donjem polozaju (naslonjen na diznu), mora lako da se pomera...

Igla ne valja, tako se pravi siromasna smesa, kada je igla potopljena, odnosno seger stoji visoko..
Tebi u razradi treba bogatija smesa, igla treba da ide vislje, odnosno seger dole. Probaj na 2 zarez od dole.

#145 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 March 2015 - 22:02

View PostMiki82, on 19 March 2015 - 21:58, said:

Mozes tu diznu komotno da stavis,ne smeta na plovak i iglu ostavi tako kako je bila do sad jer ti je dizna sad dosta veca od serijske,za razradu je i vise nego dovoljno,naravno limic ne diraj onaj.
Miki, glavna dizna sluzi samo za pun gas, on to nece koristiti narednih 300km.

U razradi ce se voziti na pilotki i igli (do pola gasa), posto nema ler dizne da menja, znaci igla ni slucajno kako sada stoji!

#146 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 19 March 2015 - 22:11

Tacno je sto Aca kaze tebe ceka razrada,moja greska.Glavna utice i na iglu dobrim delom tako da se ne bih sa tim slozio bas,ali u svakom slucaju treba da se podigne za neki zub

#147 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 19 March 2015 - 22:19

Ne moze bilo koja dizna da ide bez obzira sto se ne vozi preko pola gasa...naravno da igla ne smije da bude namjestena na siromasnu smjesu tokom razrade ali i dizna igra ulogu tu. :)

#148 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 March 2015 - 22:29

Kao sto se vidi sa grafikona, sve dizne zajedno sa iglom i sraficem smese uticu na samu smesu, a mozemo da zakljucimo sledece:

Voznju na ler gasu do 1/4 gasa stelujemo pilot diznom
Voznju do pola gasa stelujemo iglom

To su dve osnovne stvari koje te interesuju Mitkov u razradi. Glavna dizna ne utice na iglu, vec na smesu, nju si povecao od oka iz predostroznosti..
Bitno je da budes bogatiji u niskom rezimu i na malim otklonima rucice gasa. Posto nemas vecu pilot diznu, preporuka je da spustis zeger na igli, i eventualno dodas malo goriva na srafu smese, to ces vec videti u voznji i razradi..
dell phva koji ti imas funkcionise u idelnim uslovima tako sto se sraf smese javlja oko 1 kruga od skroz zatvorenog. Kod phva modela se zavrtanjem srafica smanjuje vazduh odnosno dodaje gorivo i smesa bude masnija. Za prvo paljenje, igla 2 zub od dole, sraf smese na 1 krug od skroz zatvorenog pa cemo videti dalje, slobodno stavi topliju svecicu za 1 broj, posto ce nalivati, al sigurno nece zalepiti klip i imaces pravilnu razradu ;)

#149 arox

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts
  • MestoBilogora
  • Vozimsamo minerali

Posted 20 March 2015 - 01:51

Ako nema veze dizna kakva je zašto onda se u tvornici nerade za sve modele mašina iste dizne nego se za pojedini rade varijacije kao što se vidi na ove dvije što je član slikao. Bar bi onda tvornici bilo lakše izrađivati dizne jer nebi morali preštelavati strojeve ?
Oprostite što spamam temu ali me zanima

#150 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 20 March 2015 - 09:16

Arox i ja sam se zacudio na to ali sta znamo mozda ova sta je bila 53 u dellorto je italijanska pa ih rade malo kratke a ova kineska i malo dugacka mozda zato sto je firma razlicita ili ima neku razliku i mene bas zanima to

#151 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 20 March 2015 - 09:41

jedno su mikuni a drugo dellorto dizne,... ajd nema to veze M6 je može i jedna i druga da se koristi..

treba samo obratiti pažnju na oznake, dellorto piše promer rupe u mm/100, a mikuni piše protok goriva cc/min

http://forum.pyrothe...i-njihov-otvor/

#152 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 20 March 2015 - 19:04

Jos nesto 60 po mikuniju je 67 po dellortu odnosno 0,67mm tako da samo veca moze da bude,tako da i to nije tacno.Toliko od mene,svi mi gresimo al samo neki priznaju :)

#153 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 21 March 2015 - 00:12

Citam sve ove vase postove i skuzio da si sada zeger na iglu stavim na sredini ni da bude siromasnija smesa ni da bude bogatija zlatnu sredinu , diznu ubacim ovu 60 , srafic za zrak je postelan na krug i pol od skroz zasrafljeni tako je radio najbolje kada je bio klip izribani srafic cu tako ostavit i tako upalit motor ako radi na vlike obratej postelam mu ler gas nakon tri serije po 20 minuta rada na leru posle prvu voznju od 1/4 gasa proverim svecicu ako je prebogata smalim zrak ako je presiromasnija dodam mu zrak... Ja mislim da to je to ako gresim neka me neko popravi :icon_scratch:

#154 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 21 March 2015 - 00:43

ok je podigni iglu za koji zub, podigni koji broj dizne i šrafić podesi da bude zavrnut do tačke gde počinje da obara ler gas...

ako bude jako trokirao i radio prebogasto.. onda možeš polako stepen po stepen spuštati iglu, glavnu diznu ostavi onu veću...

cilj je da bude malo bogatiji, i dodaj ulje u rezervar još oko 2% da bude sa pumpom zajedno komotno podmazano...

#155 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 21 March 2015 - 15:36

Samo ovo da te ispravim ako je smesa prebogata dodas mu vazduh,znaci ima mnogo goriva.A ako je siromasna smanjis mu vazduh i tako ga obogacujes gorivom ;)

#156 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 23 March 2015 - 18:07

Dobar dan ... Jedno pitanje oko siapnje antifriza i odzracivanje dali ovako da radim kako cu sada napisati ili ima neki sasim drugi nacin ... Kad sve sklopim (termogrupu i fergazer) odvintam srafic na deklu za odzracivanje nalijem antifriz koi sam istocio kad pocne curit sa srafic za odzracivanje stegnem ga dolijem ostatka antifriza ,zatvorim kapacku ispod kormana upalim motor i cekam da dostigne rabotnu temperaturu da se termostat otvori ondak ga ugasim opet ga odzracim (dok je vruci) na deklu da istece malo antifriza u medzu vreme otvorim i kapacku na ekspanzionu posudu ondak stegnem opet srafic za odzracivanje dolijem vodu u eksanzionu ako bas treba zatvorim kapacku na ekspanzionu i to je to... Ako gresm nek me neko popravi :)

#157 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 24 March 2015 - 01:05

Jaj jaj jaj.na pm ja đabe piso xD Stavi litru rashladne tekucine i upali skuter nek radi minut . Dok radi odsarafi sarafic na glavi da izade zrak van . U roku par sekundi ce pocet ici na njega voda. Mozes ponovit postupak i na kraju ako zelis dolijes malo u posudu tekucine

#158 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 24 March 2015 - 02:21

Anabellas ja mislim da se treba ugrijat na rabotnu temperaturu zato sto dok ne otvori termostat voda ne kruzi u hladnjak nego samo u termogrupi ako sam greska nek me neko popravi sve je to dobro kako si ti opisao ali za minut vreme se nemoze ugrijat na rabotnu temperaturu od tamo 5 crtica nisam ih broio na koliko radi :)

#159 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 25 March 2015 - 01:36

onda ti grij na rabotnu temperaturu pa ces vidjet kako temperatura skoci na 10 crtica i pocnu blinkat :)

#160 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 25 March 2015 - 01:45

Dobro vece :) ... Motor upalio iz prve majke samo na jedan zub na kurbli zacudio me :wub: ... Ovako sam radio kad je dosao cilindar u moim rukama prvo sta sam uradio je zastrugo malo rubove na kanale od unatrasnu stranu ali to malo samo koliko da ne su ostre toliko da ne nastradaju karike ondak sam cilindar oprao detalnije sa domasnu rakiju isto i klip jel nisam imao bezina rekoh hajde sa rakiju :) posle pranje detalnije sam sve obrisao probao kako klip ide bez karike nutra i isao savrseno bas kako treba ondak ubacio karike na klip i kad da stavim jedan od osugraca sa jednu stranu letnuo mi trazio ga ali nazalost nisam ga nasao, setio se da stari klip je imao iste osigurace pa sam jedan izvadio od njega lepo ga pregledao da nije napuknut negde i nabacio tai na klip sve sam lepo naulio nutra karike bolcna iglicasti stavio cilindar na brezone pogledao kako ide klipic sve savrseno , ondak su dolse na red dihtune na glavi ja ih stavim one padnu pa sam savio malo masti (gres) u kanale da se zadrze dok stavim deklu stavio to lepo stegnuo unakrsno srafice na deklu ondak sam stavio karburator sve lepo pregledao stavio auspuh stegnuo sve opet jos jednom proverio ondak sam odsrafio srafic na deklu za odzracivanje sipam antifriz u eksanzionu i kad vidim odma procurelo od srafic za odzracivanje ondak sam zasrafio srafic doturio sav antifriz litro i neki gram (koi sam istocio) ondak sam opet odzracio na srafic stegnuo kapacku ispod kormana na ekspanzionu isterao od garazu proverio dal ima iskru na svecicu stegnuo svecicu stavio lule dao kontakt opet sve proverio i kresnuo ga na kurbli normalno bes gasa i upalio odma na jedan zub kurbele kad je upalio radio je jedno 2-3 miuta ondak sam ga ugasio pa opet ga upalio nastelao mu ler gas da radi na 1100 obrataja tako se krckao jedno pola sata sa povremeno dodavanje malo malo gasa ondak se je ugrejao na 4 crtice proverio da ne curi negde antifriz sve dobro otvorio kapacku na ekspanionu vidim nivo dobro ondak sam odzracio opet na deklu icurilo malo antifriza opet sam stegnu srafic i kapacku na ekspanzionu upalio ga radio i odzracio ga tako kako radi na leru ali nisam odvrtivao kapacku na ekspanzionu opet procurilo antifriza od srafisc za odzracivanje stegnuo srafic za odzracivanje ondak otvorio kapacku na ekspanzionu doturio cisto vodu dok ide nutra mada se je gledalo nivo antifriza on je ipak gutao vodu i tako do vrha napunio malo otpraznio da nije bas do vrha 1 santimetar manje od vrvha stegnuo kapacku tako ondak ga upalio i jos jednom odzracio na upaleni motor ondak sam stegnuo srafic za odzracivanje tako radio jedno 10 minuta bez dodavanje gasa ugasio ga ukarao u garazu proverio opet nivo antifriza bilo je kako sam prije dopunio proverio svecicu normalno svecica crna katran sa obzirom da je radio na ler i da ima 2 % ulja u rezervoaru i od uljna pumpa 2% zeger na iglu stavljen na sredinu srafic za vazduh na jedan puni krug i polovina od pola kruga , obrisao svecicu navintao stavio lulico i to je bilo za danas ... Evo slike kako je izbuseni cilindar, ja mislim da sam dobro odzracio tekucunu cevice sam proverio bile su mlake i na deklu i onu kod palenje to znaci da voda cirkulira ... sutra ide pravilna razrada triput po dvadesetak minuta pa ondak sklopim mu maske i probam ga sa 1/4 gasa ipostelam mu zrak na karburatoru snimicu i video kako radi ... :kurbla:



Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Edited by Mitkov, 25 March 2015 - 01:54.






14 user(s) are reading this topic

0 members, 14 guests, 0 anonymous users