Jump to content


Piaggio NRG DD



704 replies to this topic

#181 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 29 March 2015 - 14:06

mozda dobijes i 4.5 ne znam , meni uz gianeli dosle njihove 5.5gr.
a tak ce trebat oko 4.5 za rekord i serijski vario

#182 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 29 March 2015 - 14:10

Kada vec kupujes novi auspuh zasto ne bi uzeo recimo Tecnigas Trek ili Yasuni Z/R?
Nisam upucen u cijenu novog Recorda ali vjerovatno je u rangu Treka po cijeni koji provjereno dobro radi i na serijali i na base-u.

#183 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 29 March 2015 - 14:19

yasuni z ja nebi razmatro jer je preskup za ono sto daje.
yasuni r je poznato da je odlican spuh ali podosta skuplji od rekorda.
a trek i rekord smo usporedivali na dve iste piaggio masine s istim drevom novim i multivarom identicni setup i rekord je za nijensu jaci a i kvaliteta je na njegovoj strani

ali trek je i dalje odlican auspuh, ako ga dobijes po dosta povoljnijijoj cijeni uzmi slobodno

Edited by Anabellas, 29 March 2015 - 14:20.


#184 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 29 March 2015 - 15:57

Tai Yasuni jos ga nisam sreo da se prodaje kod mene tako da tai otpada ...

A tai Trek valjda mislite na Tecnigas , takav ima kod mene i zove se ovako tecnigas NEXT- R ,cjena mu je tacno 100 eura sada na popustu inace je oko 120 eura ...

Ja mislim da Giannelli Rekord se nemoze usporediti sa Tecnigas ,moje je mislenje da je Gianneli je radzen od kvalitetne materijale ...

Zasad sam za Rekorda kad budem isao u ducan uporedim vizualno auspuhe i odredim koi , ali 99% ced biti Giannelli Rekord :)

Edited by Mitkov, 29 March 2015 - 15:58.


#185 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 29 March 2015 - 16:13

next -r i trek nisu isti auspuh...

#186 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 29 March 2015 - 16:26

E to neznam ...

#187 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 29 March 2015 - 18:33

Vec vtori put otisla svecica na NRG...

Neznam sta je problem ali desava se tako da kad stavim novu NGK BR9 nakon 400 - 500 kilometara probije ..

Danas upalim ga da radi na leru malo ,tako radio neki 2-3 minuta kacem mu se da podzem kad ono nece samo trtori nekako dobio malo snaga i povukao ondak opet pocnuo da trtori i ugasio se ...

Odgurao kuci oddvrteo svecicu vidim crna ko katran i masna , obrisjem je pocistim malo je strugnem stavim zakurblam 5-6 puta i upali radi tako minut i krenuo probat sve dobro ide opet otisao kuci da si uzmem kacigu i pritom ga ugasio ..

Stavio kacigu na glavi upali iz prve na alanser krenem vozit nakon 30 metara opet isto sranje nece trtori iznervirao me dao mu full gas i nista nece i nece ...


Opet odgurao izvadim BR9 stavim mu NGK BR6 upali iz prve i provozao 100 metara da vidim da nije nesta oko cdi ali sve dobro ...


E sad dajte neku zamensku svecicu za BR9 jel dobra da uzmem ovu DENSO W27ESR- U , gledao na tablicu ova je identicne toplinske vrednosi ...

Necu vise uzimat NGK ..

Jeli moguce da od previse ulja probije svecica koristim REPSOL polusintetiku ima 2% u rezervoaru i 2% od uljna pumpa sve skupa 4% :icon_scratch:

Sta bi moglo da bude zasto mi ovako radi pomagajte ???

Edited by Mitkov, 29 March 2015 - 18:34.


#188 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 29 March 2015 - 19:02

Moze ta denso w27 to je ista kao BR9 ngk,pa los kvalitet svecice a moguce da je kopija. Koliko kosta jedna a koliko druga? Sta pise na taj ngk da se proizvodi u francuskoj?

#189 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 29 March 2015 - 19:22

Ondak kupim Denso W27ESR-U ...

NGK sta sam kupuvao dvaput od isti ducan je kostala tacno 4.06 eura (evo sliku od ova sta je probila kad je bila nova) .

Denso neznam koliko je ali je jeftiniji na jedno mesto vidim da je 3.90 eura ,a od ducanu gde uzimam ja sigurno je napola oko 2.50 eura covjek ima svecice po nabavnu cenu.

Na NGK pise made in japan , a tu sta imam BR6 za svaki slucaj na nje pise made in france mislim da i Denso je Japanska imao sam davno jednu na automatiku .



Posted Image

#190 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 29 March 2015 - 19:59

Probaj denso dobre su svecice i one,nema i kod nas je isto vise nemas ni originalan deo gde da kupis sve to ko zna ko pravi i sta nama prodaju.Samo ime isto, deo kod nas i negde na zapad nema veze po pitanju kvaliteta,ne samo za skuter i za kola, bilo sta.Mada ja mislim da se za slabo razvijene zemlje radi druga roba manjeg kvaliteta zato je i takva cena. Kod mene je ngk 2,2 evra isto pise japan,na to trgovac ima jos zaradu pa za koliko je onda japanac napravio za 1.5evro,nema sanse. Zato uvek rezervu pod du..e za svaki slucaj da te ne ostavi na put negde,meni je rezerva super bosna,stoji da ima

#191 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 29 March 2015 - 20:38

NGK svjecice su osjetljive na bogatu smjesu...dovoljno je da ih malo jace zalijes i tu im je kraj. Ja kako vidim ti prvenstveno imas problema sa karbom. Po tvojoj prici on naliva na leru i pocetnom gasu, dakle to moras prvo srediti.
Ne mozes mijenjati toplotnu vrijednost svjecice tek tako BR6 <-> BR9...

#192 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 29 March 2015 - 20:49

Serijska je 8 al 9 moze bez problema. Iglu digni ak je bogato

#193 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 29 March 2015 - 23:26

Lauda pogresno si shvatio .. Ja sam stavio BR6 samo da probam da nije u nesta drugo problem ...
Normalno da se nemoze vozit sa BR6 ta je pretopla svecica i meni sluzi ta svecica za kako sta kaze Miki82 za svaki slucaj da me ne ostavi negde na put ...

Sutra si kupim DENSO W27ESR- U, iste toplinske vrjednosti ima ko i NGK BR9 ...

Iglu dignem po potrebi sada je zeger na sredini vozim ga sutra 2-3 kilometara na pola gas pa odredim ak je bogato dignem iglu za jedan zub ...


#194 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 29 March 2015 - 23:41

Ne dizes iglu za jedan zub tako postaje jos bogatije,podizes osigurac na igli za jedan zub tad igla propada i onda je siromasnija smesa.

#195 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 29 March 2015 - 23:44

mislio sam rec dic zeger znaci spustit iglu, svjecica ti je crna i gorivo ispire cilindar i normalno svijecice crkavaju , pazi da ti taj cilindar ne cvika prije nego ga razradis zato sto se neustelan vozi na pol gasa

Edited by Anabellas, 29 March 2015 - 23:44.


#196 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 29 March 2015 - 23:59

Epa to sam i ja mislio zeger podignes igla se spusti. Malo nedoraziranja ali skuzili smo :)

Po vama koi je idealni setup kako da ga najbolje ustimam nije dobro i kad ima previse goriva ni kad ima premalo ...

Znam da se treba zagrijat na radnoj temperaturi i stelat smesu (vazduh) na koliko da stavim vazduh (koliko krugova od skroz zavrteno) za pocetak ?

Svecica je izgledala ovako dok nije probila ... znaci prvih 4 kilometara ...

Posted Image

#197 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 30 March 2015 - 00:24

Znaci da je mastan na smesi i to je ok za razradu samo ako je NGK svecica one ne trpe zalivanje gorivom,probaj da nadjes Bosnu Super 95 dugi navoj one trpe sve.Koliko vidim sa slike svecicu igla bi mogla 1-2 podeoka da se spusti ali ga drzi bogatijeg na pilot dizni(srafic za smesu) posto sad ne vozis na punom gasu nego eventualno do pola

#198 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 30 March 2015 - 00:25

Ma to si ti previse zalio svijecicu, desava se kod razrade kad se pretjera sa smjesom. Kad podesis fergazer onda ti nece crkavati svijecice.

#199 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 30 March 2015 - 00:33

View Postdajteh, on 30 March 2015 - 00:25, said:

Ma to si ti previse zalio svijecicu, desava se kod razrade kad se pretjera sa smjesom. Kad podesis fergazer onda ti nece crkavati svijecice.

normalno :0takoje:
ja kad sam kit meto nisam niti pretjerivo s uljem niti benzinom, metno sam na 5 litara goriva tek tolko jedan cep ulja u rezervoar i prvi dan isprobo na ful gasu, pol gasa, malo gasa parsto metara da dobijem smedu boju.
kad se to napravi tek onda se razraduje pomalo B)

#200 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 30 March 2015 - 17:19

Nikako da se NRG vrati u zivot ...

Danas sam nalio rezervara do vrha cisti benzin da nisam slucajno preterao sa ulje ...

Staru sveciu sam opravio nije bila probijena samo sam je ocistio sa iglicku okolo procelana, oprao sa benzina istrugao je sa celicnu cetku i ko nova je , upalio odma ko mina ...

Karburator - zeger sam dignuo za jedan zub , srafic smese stavio na jedan puni krog od skroz zasrafljeni ..

Radi dobro ali neide ni trunke bolje nego prije ... Opet isto sra_je ,zagrije li se neide i neide po ugornicu jedva izadze sa 38 km/h i to sa punu gas ...

Milion kombinacije probao sa karburatorom stavio srafic na jedan krug pa opet nista stavio na dva kruga u jos mnogo drugih kombinacija ali uzalud ...

Sutra mi ostaje da spustim iglu zkroz dole kako sto je bila tvornicki ,stavim mu staru diznu 53 i srafic smese na dva punih kruga i probam ak opet nece znaci problem je sigurno u prenosu ... kad se ugrije javlja se tai zvuk da fuci nesto nutra , znaci problem mu je vucna snaga nema je i kad da podze dam mu 80 % gasa ( kad je na rabotnoj temperaturi) prvo digne obrataje pa ondak se ugusi malo padnu obrataje pa kad pocne hodat opet digne obrataje i drzi ih konstanntno po ravnome...

Inace po ravnome probao ga na 100 metara punu gas, obrataje nije mrdnuo vise od 7900 rolice su nutra 5.5 grama ...

Evo sliku svecice nakon 30 kilometara ...

Pomagajte drugovi hocu da bacim u dzubre NRG :rat2:



Posted ImagePosted Image





21 user(s) are reading this topic

0 members, 21 guests, 0 anonymous users