![](https://svet-skutera.rs/public/style_images/master/icon_users.png)
![](https://svet-skutera.rs/uploads/profile/photo-thumb-1593.jpg)
#181
Posted 29 March 2015 - 14:06
a tak ce trebat oko 4.5 za rekord i serijski vario
#182
Posted 29 March 2015 - 14:10
Nisam upucen u cijenu novog Recorda ali vjerovatno je u rangu Treka po cijeni koji provjereno dobro radi i na serijali i na base-u.
#183
Posted 29 March 2015 - 14:19
yasuni r je poznato da je odlican spuh ali podosta skuplji od rekorda.
a trek i rekord smo usporedivali na dve iste piaggio masine s istim drevom novim i multivarom identicni setup i rekord je za nijensu jaci a i kvaliteta je na njegovoj strani
ali trek je i dalje odlican auspuh, ako ga dobijes po dosta povoljnijijoj cijeni uzmi slobodno
Edited by Anabellas, 29 March 2015 - 14:20.
#184
Posted 29 March 2015 - 15:57
A tai Trek valjda mislite na Tecnigas , takav ima kod mene i zove se ovako tecnigas NEXT- R ,cjena mu je tacno 100 eura sada na popustu inace je oko 120 eura ...
Ja mislim da Giannelli Rekord se nemoze usporediti sa Tecnigas ,moje je mislenje da je Gianneli je radzen od kvalitetne materijale ...
Zasad sam za Rekorda kad budem isao u ducan uporedim vizualno auspuhe i odredim koi , ali 99% ced biti Giannelli Rekord
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Edited by Mitkov, 29 March 2015 - 15:58.
#185
Posted 29 March 2015 - 16:13
#186
Posted 29 March 2015 - 16:26
#187
Posted 29 March 2015 - 18:33
Neznam sta je problem ali desava se tako da kad stavim novu NGK BR9 nakon 400 - 500 kilometara probije ..
Danas upalim ga da radi na leru malo ,tako radio neki 2-3 minuta kacem mu se da podzem kad ono nece samo trtori nekako dobio malo snaga i povukao ondak opet pocnuo da trtori i ugasio se ...
Odgurao kuci oddvrteo svecicu vidim crna ko katran i masna , obrisjem je pocistim malo je strugnem stavim zakurblam 5-6 puta i upali radi tako minut i krenuo probat sve dobro ide opet otisao kuci da si uzmem kacigu i pritom ga ugasio ..
Stavio kacigu na glavi upali iz prve na alanser krenem vozit nakon 30 metara opet isto sranje nece trtori iznervirao me dao mu full gas i nista nece i nece ...
Opet odgurao izvadim BR9 stavim mu NGK BR6 upali iz prve i provozao 100 metara da vidim da nije nesta oko cdi ali sve dobro ...
E sad dajte neku zamensku svecicu za BR9 jel dobra da uzmem ovu DENSO W27ESR- U , gledao na tablicu ova je identicne toplinske vrednosi ...
Necu vise uzimat NGK ..
Jeli moguce da od previse ulja probije svecica koristim REPSOL polusintetiku ima 2% u rezervoaru i 2% od uljna pumpa sve skupa 4%
![:icon_scratch:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_scratch.gif)
Sta bi moglo da bude zasto mi ovako radi pomagajte ???
Edited by Mitkov, 29 March 2015 - 18:34.
#188
Posted 29 March 2015 - 19:02
#189
Posted 29 March 2015 - 19:22
NGK sta sam kupuvao dvaput od isti ducan je kostala tacno 4.06 eura (evo sliku od ova sta je probila kad je bila nova) .
Denso neznam koliko je ali je jeftiniji na jedno mesto vidim da je 3.90 eura ,a od ducanu gde uzimam ja sigurno je napola oko 2.50 eura covjek ima svecice po nabavnu cenu.
Na NGK pise made in japan , a tu sta imam BR6 za svaki slucaj na nje pise made in france mislim da i Denso je Japanska imao sam davno jednu na automatiku .
![Posted Image](http://s15.postimg.org/4irg93th7/IMG_20141021_202128.jpg)
#190
Posted 29 March 2015 - 19:59
#191
Posted 29 March 2015 - 20:38
Ne mozes mijenjati toplotnu vrijednost svjecice tek tako BR6 <-> BR9...
#192
Posted 29 March 2015 - 20:49
#193
Posted 29 March 2015 - 23:26
Normalno da se nemoze vozit sa BR6 ta je pretopla svecica i meni sluzi ta svecica za kako sta kaze Miki82 za svaki slucaj da me ne ostavi negde na put ...
Sutra si kupim DENSO W27ESR- U, iste toplinske vrjednosti ima ko i NGK BR9 ...
Iglu dignem po potrebi sada je zeger na sredini vozim ga sutra 2-3 kilometara na pola gas pa odredim ak je bogato dignem iglu za jedan zub ...
#194
Posted 29 March 2015 - 23:41
#195
Posted 29 March 2015 - 23:44
Edited by Anabellas, 29 March 2015 - 23:44.
#196
Posted 29 March 2015 - 23:59
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Po vama koi je idealni setup kako da ga najbolje ustimam nije dobro i kad ima previse goriva ni kad ima premalo ...
Znam da se treba zagrijat na radnoj temperaturi i stelat smesu (vazduh) na koliko da stavim vazduh (koliko krugova od skroz zavrteno) za pocetak ?
Svecica je izgledala ovako dok nije probila ... znaci prvih 4 kilometara ...
![Posted Image](http://s7.postimg.org/kxyubw9i3/IMG_20150325_221927.jpg)
#197
Posted 30 March 2015 - 00:24
#198
Posted 30 March 2015 - 00:25
#199
Posted 30 March 2015 - 00:33
dajteh, on 30 March 2015 - 00:25, said:
normalno
![:0takoje:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/0takoje.gif)
ja kad sam kit meto nisam niti pretjerivo s uljem niti benzinom, metno sam na 5 litara goriva tek tolko jedan cep ulja u rezervoar i prvi dan isprobo na ful gasu, pol gasa, malo gasa parsto metara da dobijem smedu boju.
kad se to napravi tek onda se razraduje pomalo
![B)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/cool.png)
#200
Posted 30 March 2015 - 17:19
Danas sam nalio rezervara do vrha cisti benzin da nisam slucajno preterao sa ulje ...
Staru sveciu sam opravio nije bila probijena samo sam je ocistio sa iglicku okolo procelana, oprao sa benzina istrugao je sa celicnu cetku i ko nova je , upalio odma ko mina ...
Karburator - zeger sam dignuo za jedan zub , srafic smese stavio na jedan puni krog od skroz zasrafljeni ..
Radi dobro ali neide ni trunke bolje nego prije ... Opet isto sra_je ,zagrije li se neide i neide po ugornicu jedva izadze sa 38 km/h i to sa punu gas ...
Milion kombinacije probao sa karburatorom stavio srafic na jedan krug pa opet nista stavio na dva kruga u jos mnogo drugih kombinacija ali uzalud ...
Sutra mi ostaje da spustim iglu zkroz dole kako sto je bila tvornicki ,stavim mu staru diznu 53 i srafic smese na dva punih kruga i probam ak opet nece znaci problem je sigurno u prenosu ... kad se ugrije javlja se tai zvuk da fuci nesto nutra , znaci problem mu je vucna snaga nema je i kad da podze dam mu 80 % gasa ( kad je na rabotnoj temperaturi) prvo digne obrataje pa ondak se ugusi malo padnu obrataje pa kad pocne hodat opet digne obrataje i drzi ih konstanntno po ravnome...
Inace po ravnome probao ga na 100 metara punu gas, obrataje nije mrdnuo vise od 7900 rolice su nutra 5.5 grama ...
Evo sliku svecice nakon 30 kilometara ...
Pomagajte drugovi hocu da bacim u dzubre NRG
![:rat2:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/rat2.gif)
![Posted Image](http://s27.postimg.org/lfak1o4n7/IMG_20150330_143730.jpg)
![Posted Image](http://s27.postimg.org/ppp7x99qb/IMG_20150330_143741.jpg)
18 user(s) are reading this topic
0 members, 18 guests, 0 anonymous users