Jump to content


Piaggio NRG DD



704 replies to this topic

#201 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 30 March 2015 - 17:32

Slikaj svjecicu ako ikako mozes na dnevnoj svjetlosti bez blica, ovako je uzasno tesko odgonetnutni o cemu se radi.
Koliko mogu da protumacim na slici, djeluje da je svjecica mokra i zalivena sto asocira na prebogatu smjesu.

Ovo je pretpostavljam slikano nakon voznje na pola gasa?

#202 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 30 March 2015 - 17:37

Na koliko ti obrtja hvata kvacilo? Ako si dirao oprugice vrati fabricke,to sto ti treba 80% gasa kad je vruc da krenes to nije dobro nastelovan karburator,ako su ponavljam fabricke oprugice kvacila.Iglu spusti skroz i ostavi tu 60 diznu nemoj 53 da stavljas,ono srafsce znas kako se steluje ima o tome. I koliko imas predjenih km razrade?

#203 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 30 March 2015 - 17:54

Na pet hilajda starta sa fabricke oprugice ..

Pogresno si shvatio na 80 % gasa on ne podze nego onako sam ti rekoa primer kako mi radi i na 20 % gasa uradi isto , das mu gas digne obrataje ondak se ugusi pa mu padnu obrataje (istovremeno padnu obrataje i se ugusi) dok krene da hoda ondak naglo digne obrataje tai ciklus traje 3-4 sekunda, mozete si napraviti animaciju u glavi kako bi to izgledalo i zasto je tako jel kod svih skuterata tako ?

Kuci imamo i keeway huricane on das mu gas i poletis ...

Ako je prosli vlasnik pregrejao termogrupu sta je jos mogao da pregrije u prenosu koja je komponenta najostlivija na pregrejivanje u prenosu ???

#204 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 30 March 2015 - 18:04

Centralna opruga,zameni nju mozda omeksala pa brzo salta. Ispostuj samo razradu kako treba,reko si mi da si svega 30km preso ako ne naleva mnogo svecicu i ne trokira mnogo vozi jos na taj drugi zarez na igli,posle ces lako da potopis skroz ako bude trebalo. Jos si ti malo preso za razradu polako

#205 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 30 March 2015 - 20:47

Jesi siguran za centralnu oprugu da ne bude samo para bacanje ?

Znaci jos jednom da opisem .. Skuter kada se zagrije na radnoj temperaturi das mu bilo koju gas on digne obrataje pa mu naglo padnu i ondak dok uhvati da vozi naglo podigne obrataje i pocne voziti ali nije to to ..

Ali kako kaze Miki82 samo polako u razradi ...

Valjda ce se opraviti , do sada sta je u moim rukama ja iskreno da vam kazem nisam ni trunke zadovoljan od piaggio ...

Mozda auspuh zeza celu rabotu , nutra u njega je nesto solmljeno i dzvonca kada ga udaris to je valjda katalizator unisten ...

#206 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 30 March 2015 - 22:01

Ma dobar je to skuter,polako samo,sada si sredio termo grupu razradi je kako treba.Posto vidim da ces da menjas auspuh za rezonu ja ne bih kupovao nista vise jel ces posle da menjas i druge rolnice i centralni i oprugice kvacila,strpi se malo. Ti i onako ga vozis do pola gasa sad u razradi pusti ga nek ide kako ide,posle ces samo da ustelujes prenos i krab prema tom auspuhu

#207 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 30 March 2015 - 22:54

Ja cu ipak porucit sledece stvari pa nek mi sotje kuci kad pominem 1000 kilometara kako sta je sada seriski nabacim ovo na njega .. Samo nisam siguran za centralnu oprugu dal da uzmem fabricku ili neku malosijevu to vi recite ?

Opruga centralna zajedno sa prsten onaj sta ide na kraju federa (fabricka kako sto je sada) - 11 evra

Mali mikro remen za uljnu pumpu da si budem siguran da je novi .. - 5 evra

Diznu 64 .. jel nemaju 67 ili 65 samo imaju 64 pa 70 ... - 3.26 evra

Rolice Malossi 4.5 grama - 13.03 evra

I za kraj ... GIANNELLI REKORD -135.15 evra



Sve skupa 167,44 evra na tu cenu udari 5 % popust to je - 8 eura popust

Cena sa popustom 159 evra ..

to je puno para i spreman sam da ih dam i tek tada ako ne leti po ugornici bar sa 50 km/h mogu ga posteno prodat za 1800 eura :)

#208 arox

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts
  • MestoBilogora
  • Vozimsamo minerali

Posted 31 March 2015 - 09:56

A da nisu možda semeringi na radilici problem?

#209 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 31 March 2015 - 15:11

Samo polako, imaš odličnu mašinu, samo je treba lepo uštelovati, ali sa drugim auspuhom, nekom rezonom. Tebi bi Trek najbolje radio posao, odličan auspuh sa širokim power bandom, što mu omogućava elastičnost i veću krajnju brzinu kao i krajnje obrtaje. Pokušaj podesiti karburator da smesa bude malo bogatija nego u normalnoj exploataciji, pa kad dodje auspuh trebaće ponovo, ali kad ga jednom ubodeš, bićeš prezadovoljan. Taj tvoj NRG mora da gazi i 90kmh sa serijskim cilindrom 50ccm. Ja sam imao NRG-a, a sad vozim apriliju SR50 (70) sa istim takvim motorom, piadjovim, i evo nabrao sam stotku. Ali tih 10km razlike se ne postižu lako, treba i para i rada, uz znanje naravno. Živce na lastiku, nesmeš gubiti nadu, imaš potencijal samo treba potrošiti vremena da se sve lepo ušteluje, i samo da znaš, imaš jedan od najboljih skutera u klasi, generalno gledano, i lep i kvalitetan i odlično konstruisan, nemoj da ga porediš sa kinezima, nije to ista klasa. Imao sam i ja kineza Falcona 50, nema to veze sa Piadjom.

#210 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 31 March 2015 - 21:22

Ovako ..

Danas stelovao na sve moguce nacine sa diznu 60 i nekako svecica da bude kako treba sve crna i crna jednput sma je doterao samo da ne ude masna ali bila je crna ko grafit na molivu bas takvu boju ...

Stavio si fabricku diznu 53, zeger stavio na vrhu kako sto je bilo tvornicki,srafic smese stavio na dva punih kruga od skroz zasrafljeni .. i toliko za danas dan je prosao samo sam ga provozao 2-3 kilometara i poslikao svecicu meni se cini siromasno neka bledunjava boja ...

Snimio sam i video kako krece sa polovinu gasa ma nema snage ni trunke ,slabii je od kineza ...

Na video se vidi na trenutak (1-2 sekunda) dodao full gas i nema razliku neznam zasto kad vozis na 50% gasa ili kad vozis na 100 % gasa bar treba da ubrza malo vise kad mu natepas full gas ( ja ju gas na sekund samo dodao) razlika je mnogo mnogo mala ...


Posted ImagePosted Image




Edited by Mitkov, 31 March 2015 - 21:23.


#211 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 01 April 2015 - 09:59

Skidaj taj limić sa karba, čemu to. Smanjen je protok vazduha sa njim, a stavljaš veću diznu, normalno da naliva i garavi svećicu. Ajd prvo to, samo proveri posle lagane vožnje boju svećice, da ne bude siromašna. Već sam ti objasnio u PM.

#212 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 01 April 2015 - 18:29

Evo ja sam stavio nov meteor klip u fabricki cilindar,dobro natelovao karb i umalo ga nisam dobro zalepio na pilotki.Jos je kod mene TS karb sa 38 pilotkom a kod Mitkova je 32.I onda sam rekao sebi kakva qrac razrada na pilotki i igli 500km.Teram ko motornu testeru.Pun gas 5 sekundi pa oduzmem pa ponovo.E aj sad zalepi!!

#213 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 01 April 2015 - 21:44

To je ono sto i ja praktikujem. Opteretim prenos teskim rolnicama da ne prelazi oko 7000rpm i pumpam pun gas. Mislim da je ta metoda bolja nego voziti na igli i pilotki pa zalepiti. Naravno moze pilotka i igla da se podese masnije ali nije uvek pri ruci ta masnija postavka posebno pilotke pa je ovo bezbednija metoda.

#214 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 01 April 2015 - 22:20

Ma ni to masno ne pomaze.Vozi ga 10 km tako na pilotki i igli mora da se pregreje pa da ga hebes.Nema dovoljno goriva da podmazuje u tim spektrima rada karburatora

#215 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 01 April 2015 - 22:49

Nije mi problem razrada vozit cu ga ja i na 10 % gasa , problem je to sta neide po ugornici i nema snagu da povuce ...

Vec sam porucio centralu fabricku piaggijovu i plasticni prsten (onaj sta ide od stranu lameli) ,porucio i diznu 64 ...

Pa ce mo videti sta ce da bude , to je sve prosli vlasnik nutra pregrejao ,ocisticu variator sa WD i dobro cu ga obrisat ...

Samo neka se opravi pa cu si onda porucit skupije rabote (auspuh,rolice i ostale sitnurije) ...

Kad se bude opravio i bude voziijo kako sta piaggiju dolikuje i guracu ga ako treba samo da znam da je sve uredu :)

#216 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 01 April 2015 - 22:54

Opet se otvara polemika oko razrade :D
Sad ispada da je bolje staviti teske rolnice da ne ide u obrtaje i prziti ga povremeno pun gas?

#217 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 01 April 2015 - 22:56

Sinko zajebi ti tih 10 % gasa.Zavrni ti to slobodno na par sekundi pun gas.Em sto ces da ga izduvas malo,em bolje potera vodenu i ohladi i dobije gorivo sa dizne i bolje podmaze.Ja ne priznajem tu razradu 200-300 km do pola gasa.Forsirana razrada samo to je moj izbor a svako nek razradjuje kako hoce.Centralna je izduvala i sad te ona sludjuje.Kad stavis novu sve ce to biti ok

#218 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 01 April 2015 - 23:00

Vidim da si pisao da ces cistiti variomat sa WD spejom...bolje uzmi pa ga ocisti brake cleanerom da skines masnoce sa njega pa onda po potrebi mozes na krpu malo naspricati WD40 spreja i prebrisati bolcnu i bronzanu cauru gdje ide bolcna nego da zamastis citav variomat.

#219 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 01 April 2015 - 23:07

pustite čoveka da razrađuje kako hoće...

razrada ili rodiranje je pojam koji znači prilagođavanje mera klipa i cilindra i u tom periodu nije preporučljivo iz mašine izvlačiti maksimalna naprezanja i performanse...

imamo toliko toga o razradi, ne znam da li je potrebno i ovde to sve ponavljati

#220 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 01 April 2015 - 23:22

Dobar je i WD skine sve sa variomatu i crnilo sta ima od rolice u kanalima, ako ga dobro obrises ne ostane nista masno ...

Ipak cu kupit i neki sprej za odmascivanje kako kaze Lauda da budem siguran :)





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users