Jump to content


Piaggio NRG DD



704 replies to this topic

#301 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 18 April 2015 - 13:55

Ta druga je rezerva..istu takvu sam dao Aci Postaru kad sam mu dao i rucni sauh jer mi je tako doslo u pakovanju kad sam ga kupio

#302 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 April 2015 - 14:16

@ plameni TS verzija je prica za sebe, ovaj piaggio karb PHVA ID je nesto drugo. Za njega bi se dizna trebala kretati izmedju 60 i 68, sve manje je premalo, a preko prebogato.

Ako mislis na onu pregradu u airboxu sa 2 rupe kroz koju prolazi zrak, jedna veca druga manja, sad ste me zbunili, al trebala bi biti na drugoj polovini airboxa, ovdje se ne vidi.

Ako si preso 290km opleti to po gasu.

Edited by dajteh, 18 April 2015 - 14:17.


#303 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 18 April 2015 - 14:25

pa da pregrada nije u airboxu nego u poklopcu airboxa i one se ne dira jer je napravljena za 17.5 fergazer --> prosiruje se u slucaju veceg fergazera od 17.5mm
postoji u airboxu gumena lulica koju bi on trebao na serijskom skuteru imati ali nije na slici -->lulica se moze maknuti nakon ugradnje base-a jer tada kit ne moze disati kako treba

edit: u pregradi su dvije rupe koje su povrsinom ekvivalent nesto oko 17.5 mm rupe (odprilike)

Edited by Anabellas, 18 April 2015 - 14:27.


#304 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 18 April 2015 - 15:16

Anabellas imam i tu gumicu nego na slici se nevidi zato sto sam je izvadio oprati je jel je bilo puno zemje u nje ...

Znaci definitvno izvadim tu gumicu :)

Edited by Mitkov, 18 April 2015 - 15:16.


#305 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 April 2015 - 15:38

Gumicu ispod coka ces da izvadis.

A gumenu lulu u airboxu moras imati inace ce da mnogo trosi.

#306 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 April 2015 - 16:25

@ plamenni

Ne zaboravi da lc i ac cilindri nemaju isti ugao izduva i isti stepen kompresije, pa je tebi na zatvorenon boxu 60 velika, a Mitkovu na protocnom airbxu i 68 mozda mala..

Mitkov, vrti gumu/pregradu/lulu u airbox, izvadi manju gumicu ispod sauha, spusti iglu, sraf smese nasteluj na leru kad se zagreje i puun gas bar 500 metara i slikaj svecicu.

#307 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 18 April 2015 - 21:03

Evo ovako ...

Jedva izminem 50 kilometara sa puni rezervoar trosi ko kamion j**em mu ...

Danas celi dan stelao , ovako sada je igla skroz spustena znaci ko sta je fabricki ,srafic je nastelan tako da drzis malo gas na rucici otegnes tri punih kruga i polako sategnes , gde se dobije najvise gasa tamo ostavio ...

Ovako ide najbolje probao miliun nacina i ovako je najbolji i start i sve ostalo ....

Evo kakva je svecica cudna je boja sa jedne strane boja je kako vidite a sa druge strane crna zasto je to tako , mozda je dizna prevelika ...

Posted ImagePosted Image


A evo nek kazu iskusniji i sa slicni problem sta je ovo , cuje se dobro na video ... Nesto zvecka u prenosu ko da se nesto melja nutra nekat zvecne jako sta li je to dolazi od stranu variomata da nisu mozda rolice, kad radi na leru bez dodavanja gasa ovo nema :blink:



#308 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 18 April 2015 - 21:08

Svjecica deluje ok, mogle bi se tu jos nijanse ganjati na prelazima gasa...ali nema logike da ti potrosi pun rezervoar na 50km...to mora da baca zivo gorivo na auspuh. Jesi ti siguran da ne curi negdje gorivo?

#309 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 18 April 2015 - 21:11

Znaci 13 litara/100km trosi po tvojim izracunima
Da nisi diznu zaboravio metnut u karb :huh:

Edited by Anabellas, 18 April 2015 - 21:11.


#310 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 18 April 2015 - 21:15

Ma trosi ... Ne curi nigde govorivo taman rabotu aklo je do to ... tako reko samo da 50 kilometara sa puni rezervoar ... Evo tacan racun puni rezervoar do cepa 50 kilometara tacno izminuo, dopunio opet do cepa 3 litara i 300 grama to dodze preko 6 litara na 100 kilometara ... Nego sta je to u prenosu to me vise zagrizuje sta bi moglo da bude ??? ima ga i u voznji nervira me

#311 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 18 April 2015 - 22:01

Mozda su slajderi tj klizaci na variomatu potroseni, pa zvecka...to su ti one 3 male plastikice

#312 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 18 April 2015 - 22:07

Te sam stavio nove .. Moguce li je da je onaj aluminiumski deo sta klizu klizaci na variomatu potrosen , treba da ima 0 % lufta kada se stave klizace ili mora imat malo lufta ?

Ili mozda vibrira nutra bendiks

#313 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 April 2015 - 10:06

Nije dobro kad se cuje takav zvuk, rijesi to sto prije.

#314 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 19 April 2015 - 20:37

Drugovi nasao sta tako ronda , to je bendix ...

Izvadio onu gumicu prema ulnoj pumpi i plastiku za hladzenje prenosa (ona prema variomatu palsiticnu) , upalio motor i posmatrao nutra dodao gasa i od vibracije bendih se nutra okrece ima malo lufta gore dole ....

Kako da to sprecim sta da ubacim izmedzu da se to ne desava , mozda neku sajbicu ...



Imam kuci crne malossi federcice za lamelu , e sad koje bi bile bolje na moi setup standardne ko sto su sada ili ove malossi crne , da ne kemijam uzalut to vi sugurno znate ? :D

Edited by Mitkov, 19 April 2015 - 20:41.


#315 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 19 April 2015 - 23:01

Pa mozes i bele da stavis,crne su skoro kao i fabricke.

#316 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 19 April 2015 - 23:05

Sada sa fabricke treba malo proturirat i ondak uhvati .

Sa crne neznam kako ce se ponasati , mislim da su za nijansu tvrdije od standardne , videcemo sutra kad ih stavim .

#317 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 19 April 2015 - 23:12

Crni od 3000rpm do 5000rpm,Bele od 4000 do 6000

Posted Image

#318 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 April 2015 - 23:20

Crne su ti tvrdje od serijskih, onako podosta, nisu bas malo, kao da fali jos neka boja/tvrdoca federa izmedju serijskog i crnog. I rade dosta ostar prijelaz kad otpuste kvacilo.

Bijeli su vec prilicno tvrdi i daju turazu u startu, za razliku od crnih koji daju malu turazu.
A zuti su po meni neupotrebljivi za svaki dan i za normalne setupe, ubise zvono.


Moj savjet, stavi prvo crne, pa se vozaj neko vrijeme, ako ne budu dobri onda bijele i ja bi tu stao.

Posto volim imati sto mekse federe, svakako bi dodao sajbice variomata u igru i malossi TC. Isplati se gledajuci na malo duzi period jer zvono nece fasovati, a startce biti bolji.

#319 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 April 2015 - 23:29

To izgleda zavisi od proizvođača, konkretno crne S6 su puno tvrđe od belih Naraku, bar kod mene, sa S6 crnim je kretao na 7k a sa belim na 5k.

#320 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 April 2015 - 23:46

Svaki proizvodjac i svaka serija ima svoj raspored boja.

Recimo malossi za serijsko kvacilo daje crne, bijele i zute. Crni su najmeksi, a zuti najtvrdji.

I recimo ako uzmes malossi fly ili deltu, ti federi za serijsko kvacilo od malossija ne odgovaraju jer su predugi.
Zato postoje 2 paketa za fly i deltu, sport i mhr.

Sport sadrzi bijele, zelene i zute, gdje su bijeli najmeksi, a zuti najtvrdji.
Kome to nije dosta, postoje mhr federi, crveni, plavi i crni, gdje su crveni meksi, a crni uvjerljivo brutalno tvrdi.

Obicno kad se uzme delta za base setup trebaju zuti iz sport paketa ili crveni iz mhr paketa. Cim je nesto malo jace, tu treba iskljucivo mhr paket.

Inace ovi sport i mhr se koriste za fly i deltu od piaggia, minarellija, peugeota i tako ima ih zajednickih.

Ja se drzim malossija, jer cim predjes na neki drugi brend to je prica za sebe i novi svijet.





15 user(s) are reading this topic

0 members, 15 guests, 0 anonymous users