Jump to content


Piaggio NRG DD



704 replies to this topic

#41 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 28 February 2015 - 00:37

Nisam znao da si mijenjao remen...ok onda, cekas da se razradi malo kao sto su pisali gore vec :)

#42 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 28 February 2015 - 00:53

Da tako to je to :D ... Kako je rekao Plameni uzmem rolice Malosijeve 6.1 gr i dobim malo bolji start i ubrzanje hvala svima .. Budem za neki dan kupio te rolica pa kad ih namestim javim konacne rezultate :)

#43 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 05 March 2015 - 18:34

Pozdrav svima ... Smenuo sam rolice ubacio u njega 5.5 gr ali ne malosijeve nego neke spanske DYNA (evo slike) stanje ovakvo sve sam lepo ubacio proverio dal je sve lepo u redu sklopio kacio se probat i kad ono leti ko strela start milion puta bolji nego prije po ravnome razvrti 69 - 70 po mn malu udolnicu ide do 80 i nesta sitno alii kad se je zagrejao nakon 10 - 15 kilometara opet pocelo to sra*je u start nece i nece obrataje digne do negde 6000 i nece nesto iz prenosa fuci bas ovakvi zvuk fuuuuu sve dok ne uhvati vozat posle to nema sa dvoje na njemu moze sanjat da podze kad je zagrejani na malu ugornicu ... Ohladi li se motor ide fenomenalno najvise me zagrizuje to sto me u start i na ravnome u krajnu brzinu dere kineski skuter one replike na aprilije (hamachi) full standardni ... Sve sam proverio i sve je dobro lamela ko nova centralni feder dobri u prenosu nije nista masno il slicno , svecica je ovakva evo vam sliku od nje.. karburatr je postelan na krug i po nema sanse da je do karburacije .. Prosli vlasnik kad sam ga uzimao mi je rako da je na njega ubacivao giannelli revers poimu nemam koliko ga je vozio sa njega i dali je uposte menjao diznu u karburator i stavao lakse rolice ali mislim da nije zato sto nije imalo tragova da je fergazer otvarani stoji mu i onaj limic sa rupica na filter zraka dizna unutra 53 .. I da u auspuhu nesto dzvonca unutra mislim da je katalizator slomljen nije auspuh previse bucan kad radi u leru kada udarim auspuh sa rukam nesto se trese dzvonca unutra ... To je sve evo vam i jedno video sa you tube pogledajte ga snimleno je na malu ugornicu na ugrejani motor pogledajte kako je los start i zasto tako radi digne do 6 hiljada pa malo padnu obrataji pa se naglo dignu do tacno osam hiljada zapazite zvuk koji se javi iz prenosa to sta fuci sta li je ko da nesto proklizava .. Pomagajte sta da radim :rile:



Posted ImagePosted Image



Posted ImagePosted Image








#44 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 05 March 2015 - 21:53

ne ide nikako...Treba tući bar 80kmh po satu!!
Trebaš proveriti kaiš, centralnu oprugu kakva je da nije smekšala (nema veze što nije niš masno kako kažeš), u auspuhu možda ima nečega pa guši motor, i taj limić na karburatoru je jedna od blokada i to bi trebalo da leti napolje iz karburatora i da ga poštelaš uz nešto veću diznu -mislim da su stavljali 64 dizne bez limića-

#45 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 05 March 2015 - 22:17

Kais je cisto novi sa predzenih oko 80 - 100 kilometara (stavljen je originalni piaggio) ,centralnu oprugu bas sam gledao i cini mi se ko nova neznam koliko treba bit tvrdza al bila je dovolnije tvrdza ne premekana da je splesnes sa rukama lako ... Za auspuh neznam ak ga gusi nesto nece ici ni kad je hladan u start a on kada je hladan povlaci ali opet nije to to sa aprilije se nemoze usporedit u start ja dok podzem one prsnu cudim se kako idu tako brze a ovaj moi istu masinu a nece ..Za limic neznam dali da ga vadim jos sa to da probam a jesi siguran da ce biti dbra 64 dizna da nije malo prevelika za bez limic ?

#46 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 05 March 2015 - 22:19

Jesi ti prekontrolisao karburator i boju svjecice? Obicno kada skuter ide super dok je hladan, a k'o puz kada je zagrijan je prvi znak da karburator nije dobro nastelovan (izuzev prenosa)

#47 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 05 March 2015 - 22:21

Od vece dizne nece nista da mu bude od manje vec...mora da se proba.nista ne ide napamet.

#48 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 05 March 2015 - 23:41

Obavezno skidaj diznu 53, i stavi bilo koju izmedju 58 i 60, limic ostavi slobodno. Biti ce malo jaci, pogotovo na punom gasu jer sada ima tanku smjesu. Morao bi osjetiti malo i vecu brzinu.

Za remen si pogrijesio, piaggiov ti voli razvlaciti u startu kada se ugrije, a u kombinaciji sa 53 diznom zaboravi na startnost kad se ugrije, i to je tipicno za njega dok je hladan da je puno jaci. Ako imas priliku uzmi Malossi Special belt, ja ga koristim kao najoptimalniji izbor za sebe, a vjeruj mi ulozio sam para dok sam dosao do toga. Neces se pokajati sigurno. :D
Iako se da bolje podesiti serijski, ali jednostavno duzi remen daje laksi start i tu mu ne moze kraci remen nista jer ne moze toliko nisko spustiti omjer kao duzi remen u startu.

Moj mc4 full odblokirana serijala je isao puno bolje i zivahniji je bio, po satu sam tjerao malo preko 90kmh, a 85kmh mora u svako doba ispisati.

Edited by dajteh, 05 March 2015 - 23:54.


#49 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 06 March 2015 - 00:00

Citam tvoj post od pocetka i koliko vidim od zamena kaisa imas smetnje,tako da je ocigledno do kaisa,dajteh ti je vec rekao. Ja cu da ti dam jedan primer koji je vezan za kais i njegov sastav a to je da kada se zagreje on se skupi, ne rasisri se kao drugi i pocne da skripi,ovo je zubcasti skf na autu,nema veze sa skuterom samo kazem da moguce da je takav materijal da se i taj piaggiov kada se zagreje skupi pa samim tim imas los start i polazis iz druge. Dizna koliko ja znam ide ta 53 sa tim limcicem na karbu tako da ja to ne bi dirao,osim ako skidas limcic onda ide veca 62, 64

#50 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 06 March 2015 - 00:43

Sta da kazem hvala ti puno dajteh ,nisam znao da sam pogresio sa remenom ali pitao sam puno ljudi i rekli su za serijal je najbolje vozit seriski remen i rekli su mi jos da malossi special belt je siri nego nego standardni i se treba jeba*at sa stelanje podbacivat sajbne na variatoru i zato sam uzeo ovaj originalni finansije su mi sada na nulu pa nemam mogucnost kupit a i kad sam vec kupio ovaj vozit cu sa njega nemam drugo resenje to dobro ... Sta se tice fergazera odma probam sa vecu diznu do sad nisam probao samo sam ga ocistio fergazer i postelao smesu jeste da kada se ugrije postane slabii i od kineske skutere (replika na aprilije hamachi) cisto me je zacudilo da me kinez dere i to bez problema i po ravnicu i po ugornicu... moi ak uzmem zalet sa 60 km/h skuter mi se nacisto izgubi i jedva izdzem sa 40 km/h po ugornicu a sa dvoje na njega mozem samo sanjat da ce da izvuce ... Miki82 imao sam i prije smetnje i to vece sa stari remen ubrzanje je bilo nikakvo ali sa stari je namo tai zvuk ko da nesto fuci unutra sta se cuje i na video to fuuu ... Zasad probam sa diznu izmedzu 58 i 60 zavisi koju nadzem u ducanu pa vidm sta ce biti ... A jeli navoj na ovaj delorto je M6 ?

#51 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 March 2015 - 01:16

Taj remen je odlican, nema sumnje, ja ga vozio u mom bivsem NRGu i sada u apriliji. Problem je u karburatoru, skidaj taj limic na usisu, to mu je blokada, i stavi diznu 64, Malossijev Red Sponge filter, vidim da jedva vrti 8k a treba bar 9k. Rolnice su u stock postavci ostatka prenosa od 5,5 do 6gr, provereno. Sledece sto te koci je taj auspuh. Ne vredi ni po lule duvana, zablokiran je fabricki. Trazi Treka, ili LeoVince ZX, a ako ti se ne daju pare za njih, nadji piadjov SC08 kao sto ja imam i da vidis veselja za sitne pare. Taj auspuh je rodjen za serijalu i omogucava odlicne performanse. Za primer, moja SRka sa istim takvim motorom, sa stock cilindrom 50ccm je isla po satu 91kmh, -4km koliko laze, znaci 87kmh po GPS-u, start na 5k rpm i ubrzanje na 9k, krajnja na oko 9,5k. Slicne performanse sam imao i sa mojim bivsim NRG mc3 karb verzija, takodje sa SC08.

#52 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 06 March 2015 - 02:38

Limic nije blokada na serijali, tvornica tako kaze, a i morao sam da se uvjerim. Skuter ce ti ici isto s njim ili bez.

Jedina prava blokada je prsten na variomatu, i ono slijepo crijevo ciji drugi kraj ne ide nikud. Njegova uloga je da usporava ispusne plinove na nacin da dio plinova ulijece u slijepu cijev, i odbija se nazad ulazeci u granu praveci otpor ispusnim plinovima, cime se dobiva manji broj okretaja.
Ono drugo crijevo sto ulazi u malu plasticnu kutijicu iznad poklopca magneta, ili SAS ventil, Secondary Air System, to se ne skida na serijali sa katalizatorom. Zasto?
Iz razloga sto uklanjanje tog crijeva kroz koje ide zrak iz prijenosa (iznad variomata je rupa odakle uvlaci zrak do SAS kucista i onda ide u auspuh) uzrokuje pregrijavanje katalizatora i brzo unistenje.

Ti SC46 auspusi prigusuju motor, ali to ne znaci da su katastrofalno losi, jer sam se iznenadio kako neki skuteri sasvim pristojno idu, recimo novi runner izbaci 93kmh,samo mu treba mnogo vise vremena, a i ima osjetno manje snage pri toj brzini nego sa nekom rezonom ili auspuhom tipa sc08, ja bi ga nazvao polurezona posto se primjecuju blagi konusi na grani i na spoju grane.

Sada imam na aktualnom nrgu mc3 serijski remen (prvo sam imao serijski pa special pa sad opet serijski jer je ko nov da vidim mogucnosti), i dobar je on, ali trazi me finije podesavanje za razliku od speciala kojeg sam iz prve ubo i malo je cak i prevrtavao prijenos, ali ide nemam mu sta reci. Dok ovaj savrseno ide u prvim minutama, a kasnije vec osjetim da mu fali malo da budem zadovoljan.
Zasto je to tako?
Ako se nadjes u prilici da isprobas kraci i duzi remen, razlika ce biti primjetna, nema sanse da ce oba jednako raditi ako su ostale komponente iste, jednostavno ce jedan biti malo bolji i potpuniji. Duzi remen daje vise brzina, evo recimo u grubo, kraci remen je kao biciklo sa 3 brzine, a duzi je kao sa 18 brzina. Tko ce lakse ici u brdo?
Ovaj sa vise brzina odnosno duzi remen, jer ima vise omjera sto znaci vise sposobnosti da se prilagodi zahtjevima koji se u tom momentu ocekuju.

E sad da ne ispadne kako je to najbolja stvar, ne mora znaciti, zasto?
Iz razloga ako imas base kit koji je slozen da cupa iz podruma, tu moze da proguta kraci kremen, sto je i dobro jer ce dati jace rezultate. Konkretno, sta ce njemu 18 brzina, kada on ima snage da odmah krene iz 5 brzine. E tu kraci remen dolazi do izrazaja i jace ispucava od duzeg jer prenosi veci omjer uz maksimalan moment.

Nekako u grubo, onaj setuo koji ce rano razviti moment, progutati ce kraci remen, a onaj koji razvija snagu visoko njemu treba duzi. Sve to zavisi o ostalim elementima prijenosa, zbog cega nastaju iznimke.

Recimo kad sam pokusavao dobiti midracea, due+ i nardo, sa kratkim motoforce remenom ja ne znam jel ima iko sa dobrim startom, dusu sam ispustio da bi izvukao start iz njega. Kad sam stavio topov koji je malo duzi remen, propinje se bez pitanja.


Problem je sto postoji milijun setupa i svakom pase nesto drugo i tesko je i nerealno generalizirati. Ja sam se trenutno bazirao na piaggio 50 masini, i moji zahtjevi su visi od prosjecnih, zatezem konac oko ustelanosti na najjace i to je razlog zasto sam istestirao 4 razlicite marke remena kako bi se odlucio za meni na 50ccm najbolji. Tu su piaggio serijski, rms dayco, malossi special, malossi kevlar.


Da se razumjemo, serijski remen moze da otkida u startu, ali kada dodje ljeto i kada treba vise startova, onda voli da razvlaci u startu, jednostavno je razlika izmedju pocetnog i kasnijih startova jasna i meni se to osobno ne svidja. Dok upalim skuter i malo zagrijem on sam ide na zadnji, a poslje par startova treba momacku ispomoc.

Rms dayco mi je fascinantan sto daje veliku krajnju ali sve ostalo je s velikim oscilacijama

Malossi special, nekako najlinearniji i najuravnotezeniji od ovih, upravo jer pruza vise razlicitih prijenosnih omjera, na 50ccm je sasvim dovoljan posto rad variomata nije toliko ubrzan, i sile su slabije nemam zamjerki na performanse.

Malossi kevlar, jako slicno kao special po omjerima, ali on preostaje za nakitane masine posto je kruci i podnosi ekstremnije uvjete rada. Ne preferiram ga jer u klasi 50 stvarno nemam potrebe, sto zbog duplo vise cijene, i rizika od pucanja, jer on je djubre, danas je citav, sutra ti prsne u voznji. Dok ovi ne kevlar remeni ispuste konac i krenu se drasticno smanjivati. Ako bi vozio pravih 70 onda me to nebi diralo.


Neki ce reci zasto ne staviti tvrdje federe. Ovo je setup koji se mora podesiti bez tvrdjih federa, inace ce masina kretati izvan maksimalnog momenta i samo ce paliti kvacilo uz vecu turazu, a start ce biti slabiji.


Moze se pricati danima, ali ti probaj dobiti tu serijalu s tim sta imas jer ima prostora da budes zadovoljan, start mora biti bolji posto je serijala. Ja cu uskoro novi special ubosti, posto sam imao nevidjenih problema s prvim, a bogami i sa serijskim, potrosim ih zacas.... poslje tog treceg speciala nakon sto sam izostrio osjetila, moci cu donesti jos jacu odluku, za sada na 50ccm sa auspuhom moj izbor je taj.

#53 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 06 March 2015 - 03:20

Imas li sliku zvona? Je li imalo promjenilo boju, potamnilo, ljubicasto? Ovo frcanje proizvodi kvacilo i zvono, javi se kad variomat krene dizati remen, pa kvacilo tek onda ugrize sa visim okretajima. Nema taj skuter sirove snage, idealni su okretaji od 8000-8500 u ubrzanju.

Edited by dajteh, 06 March 2015 - 03:22.


#54 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 06 March 2015 - 09:30

Imam sliku zvona evo zvono je cisto ko nova nema nikakve ljubicatste boje na njega i pravo je ko puska bas sam gledao da nije pregrejano (slikano je sa starim remenom pre jedan mesec) ... Pitao sam navoj na diznu u karburatoru jel je M6 ?

Posted ImagePosted ImagePosted Image

#55 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 06 March 2015 - 10:59

Ako je Dell 17.5 onda jesu M6

#56 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 06 March 2015 - 11:33

Ovo je ko novo :) Dizna je M6. Mozes probati da dodirne povrsine kvacila sa zvonom lagano smirglom predjes, tek toliko da postanu mat ako su ulizane.

Edited by dajteh, 06 March 2015 - 11:34.


#57 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 06 March 2015 - 11:43

Daj nemojte da se igramo. Kako limic nije blokada? Ima 6 rupica precnika 2mm... to je kao da vozis karb 12 a ne 17,5 mm. Obavezno skidanje limica i dizna ce se javiti izmedju 65-70. Veca snaga i neuporedivo bolji start, a potrosnja ista. Za krajnju brzinu (obrtaje) mora da se skine serijski auspuh. Ne svidja mi se boja zadnjih polutki, kao da su bile pregrejane, kais klizi. Bez obzira sto je nov kais, mozda nije original, izmeri sirinu. Mitkov procitaj Anabelasovu temu od pocetka, stock cilindar mora da ide po satu 80-85, sa podesenim karbom bez limica i podesenim prenosom, mora da cupa na startu i potrosnja ne prelazi 4l!

#58 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 06 March 2015 - 11:47

Zaboravio sam, m6 dizne nose dell phva svi modeli..

#59 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 06 March 2015 - 12:05

Na 50 kubika, pogotovo na serijali limic ne predstavlja blokadu. Moze i sa njim moze i bez njega. Isprobano mnogo puta.
Kad bi prosirio rupu na ulazu u airbox, onda bi mogli diskutirati dalje.

Uglavnom, limic nije rijesenje problema jer on ne pravi neku razliku u smjesi do broja dizne 64.

#60 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 March 2015 - 12:15

View PostAcaPostar, on 06 March 2015 - 11:43, said:

Daj nemojte da se igramo. Kako limic nije blokada? Ima 6 rupica precnika 2mm... to je kao da vozis karb 12 a ne 17,5 mm. Obavezno skidanje limica i dizna ce se javiti izmedju 65-70. Veca snaga i neuporedivo bolji start, a potrosnja ista. Za krajnju brzinu (obrtaje) mora da se skine serijski auspuh. Ne svidja mi se boja zadnjih polutki, kao da su bile pregrejane, kais klizi. Bez obzira sto je nov kais, mozda nije original, izmeri sirinu. Mitkov procitaj Anabelasovu temu od pocetka, stock cilindar mora da ide po satu 80-85, sa podesenim karbom bez limica i podesenim prenosom, mora da cupa na startu i potrosnja ne prelazi 4l!
:)





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users