#41
Posted 28 February 2015 - 00:37
#42
Posted 28 February 2015 - 00:53
#43
Posted 05 March 2015 - 18:34
#44
Posted 05 March 2015 - 21:53
Trebaš proveriti kaiš, centralnu oprugu kakva je da nije smekšala (nema veze što nije niš masno kako kažeš), u auspuhu možda ima nečega pa guši motor, i taj limić na karburatoru je jedna od blokada i to bi trebalo da leti napolje iz karburatora i da ga poštelaš uz nešto veću diznu -mislim da su stavljali 64 dizne bez limića-
#45
Posted 05 March 2015 - 22:17
#46
Posted 05 March 2015 - 22:19
#47
Posted 05 March 2015 - 22:21
#48
Posted 05 March 2015 - 23:41
Za remen si pogrijesio, piaggiov ti voli razvlaciti u startu kada se ugrije, a u kombinaciji sa 53 diznom zaboravi na startnost kad se ugrije, i to je tipicno za njega dok je hladan da je puno jaci. Ako imas priliku uzmi Malossi Special belt, ja ga koristim kao najoptimalniji izbor za sebe, a vjeruj mi ulozio sam para dok sam dosao do toga. Neces se pokajati sigurno.
Iako se da bolje podesiti serijski, ali jednostavno duzi remen daje laksi start i tu mu ne moze kraci remen nista jer ne moze toliko nisko spustiti omjer kao duzi remen u startu.
Moj mc4 full odblokirana serijala je isao puno bolje i zivahniji je bio, po satu sam tjerao malo preko 90kmh, a 85kmh mora u svako doba ispisati.
Edited by dajteh, 05 March 2015 - 23:54.
#49
Posted 06 March 2015 - 00:00
#50
Posted 06 March 2015 - 00:43
#51
Posted 06 March 2015 - 01:16
#52
Posted 06 March 2015 - 02:38
Jedina prava blokada je prsten na variomatu, i ono slijepo crijevo ciji drugi kraj ne ide nikud. Njegova uloga je da usporava ispusne plinove na nacin da dio plinova ulijece u slijepu cijev, i odbija se nazad ulazeci u granu praveci otpor ispusnim plinovima, cime se dobiva manji broj okretaja.
Ono drugo crijevo sto ulazi u malu plasticnu kutijicu iznad poklopca magneta, ili SAS ventil, Secondary Air System, to se ne skida na serijali sa katalizatorom. Zasto?
Iz razloga sto uklanjanje tog crijeva kroz koje ide zrak iz prijenosa (iznad variomata je rupa odakle uvlaci zrak do SAS kucista i onda ide u auspuh) uzrokuje pregrijavanje katalizatora i brzo unistenje.
Ti SC46 auspusi prigusuju motor, ali to ne znaci da su katastrofalno losi, jer sam se iznenadio kako neki skuteri sasvim pristojno idu, recimo novi runner izbaci 93kmh,samo mu treba mnogo vise vremena, a i ima osjetno manje snage pri toj brzini nego sa nekom rezonom ili auspuhom tipa sc08, ja bi ga nazvao polurezona posto se primjecuju blagi konusi na grani i na spoju grane.
Sada imam na aktualnom nrgu mc3 serijski remen (prvo sam imao serijski pa special pa sad opet serijski jer je ko nov da vidim mogucnosti), i dobar je on, ali trazi me finije podesavanje za razliku od speciala kojeg sam iz prve ubo i malo je cak i prevrtavao prijenos, ali ide nemam mu sta reci. Dok ovaj savrseno ide u prvim minutama, a kasnije vec osjetim da mu fali malo da budem zadovoljan.
Zasto je to tako?
Ako se nadjes u prilici da isprobas kraci i duzi remen, razlika ce biti primjetna, nema sanse da ce oba jednako raditi ako su ostale komponente iste, jednostavno ce jedan biti malo bolji i potpuniji. Duzi remen daje vise brzina, evo recimo u grubo, kraci remen je kao biciklo sa 3 brzine, a duzi je kao sa 18 brzina. Tko ce lakse ici u brdo?
Ovaj sa vise brzina odnosno duzi remen, jer ima vise omjera sto znaci vise sposobnosti da se prilagodi zahtjevima koji se u tom momentu ocekuju.
E sad da ne ispadne kako je to najbolja stvar, ne mora znaciti, zasto?
Iz razloga ako imas base kit koji je slozen da cupa iz podruma, tu moze da proguta kraci kremen, sto je i dobro jer ce dati jace rezultate. Konkretno, sta ce njemu 18 brzina, kada on ima snage da odmah krene iz 5 brzine. E tu kraci remen dolazi do izrazaja i jace ispucava od duzeg jer prenosi veci omjer uz maksimalan moment.
Nekako u grubo, onaj setuo koji ce rano razviti moment, progutati ce kraci remen, a onaj koji razvija snagu visoko njemu treba duzi. Sve to zavisi o ostalim elementima prijenosa, zbog cega nastaju iznimke.
Recimo kad sam pokusavao dobiti midracea, due+ i nardo, sa kratkim motoforce remenom ja ne znam jel ima iko sa dobrim startom, dusu sam ispustio da bi izvukao start iz njega. Kad sam stavio topov koji je malo duzi remen, propinje se bez pitanja.
Problem je sto postoji milijun setupa i svakom pase nesto drugo i tesko je i nerealno generalizirati. Ja sam se trenutno bazirao na piaggio 50 masini, i moji zahtjevi su visi od prosjecnih, zatezem konac oko ustelanosti na najjace i to je razlog zasto sam istestirao 4 razlicite marke remena kako bi se odlucio za meni na 50ccm najbolji. Tu su piaggio serijski, rms dayco, malossi special, malossi kevlar.
Da se razumjemo, serijski remen moze da otkida u startu, ali kada dodje ljeto i kada treba vise startova, onda voli da razvlaci u startu, jednostavno je razlika izmedju pocetnog i kasnijih startova jasna i meni se to osobno ne svidja. Dok upalim skuter i malo zagrijem on sam ide na zadnji, a poslje par startova treba momacku ispomoc.
Rms dayco mi je fascinantan sto daje veliku krajnju ali sve ostalo je s velikim oscilacijama
Malossi special, nekako najlinearniji i najuravnotezeniji od ovih, upravo jer pruza vise razlicitih prijenosnih omjera, na 50ccm je sasvim dovoljan posto rad variomata nije toliko ubrzan, i sile su slabije nemam zamjerki na performanse.
Malossi kevlar, jako slicno kao special po omjerima, ali on preostaje za nakitane masine posto je kruci i podnosi ekstremnije uvjete rada. Ne preferiram ga jer u klasi 50 stvarno nemam potrebe, sto zbog duplo vise cijene, i rizika od pucanja, jer on je djubre, danas je citav, sutra ti prsne u voznji. Dok ovi ne kevlar remeni ispuste konac i krenu se drasticno smanjivati. Ako bi vozio pravih 70 onda me to nebi diralo.
Neki ce reci zasto ne staviti tvrdje federe. Ovo je setup koji se mora podesiti bez tvrdjih federa, inace ce masina kretati izvan maksimalnog momenta i samo ce paliti kvacilo uz vecu turazu, a start ce biti slabiji.
Moze se pricati danima, ali ti probaj dobiti tu serijalu s tim sta imas jer ima prostora da budes zadovoljan, start mora biti bolji posto je serijala. Ja cu uskoro novi special ubosti, posto sam imao nevidjenih problema s prvim, a bogami i sa serijskim, potrosim ih zacas.... poslje tog treceg speciala nakon sto sam izostrio osjetila, moci cu donesti jos jacu odluku, za sada na 50ccm sa auspuhom moj izbor je taj.
#53
Posted 06 March 2015 - 03:20
Edited by dajteh, 06 March 2015 - 03:22.
#54
Posted 06 March 2015 - 09:30
#55
Posted 06 March 2015 - 10:59
#56
Posted 06 March 2015 - 11:33
Edited by dajteh, 06 March 2015 - 11:34.
#57
Posted 06 March 2015 - 11:43
#58
Posted 06 March 2015 - 11:47
#59
Posted 06 March 2015 - 12:05
Kad bi prosirio rupu na ulazu u airbox, onda bi mogli diskutirati dalje.
Uglavnom, limic nije rijesenje problema jer on ne pravi neku razliku u smjesi do broja dizne 64.
#60
Posted 06 March 2015 - 12:15
AcaPostar, on 06 March 2015 - 11:43, said:
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users