Radilo se nesta sitno na motoru , pa da javim i sta se planira za ubudce .
Promenjeno ulje u mejnacu (jedanput seoznski) kupio sam - Shell 80 W-90 , isto promenjna za prvi put tekucina DOT4 u kocnicama sipana LIQUI MOLY .
Sa ovo sve tekucine u njega su promenjene .
U kocnicima staru tekucnu sam otpustio od crevo , nalio novu, napumpao, odzracio dok se stvrdne kocnica , ondak rasirio oboje kleste napunio do MAX zatvorio posudice napumpao stvorio se vakum nutra da vraca plocice nazad kad otpustis i to je to ... Sada koci milion puta bolje nego prije, kocnica je tvrdija nego prije sto mi se svida .
Evo i svecicu pred dva dana je izvadio cisto onako da je prverim kakva je pa sta kazate na ovo, po meni je savrsena boja .
A ovo se planira , novac se skuplja polako.
Prenos :
Malossi multivar 2000.
Mozda lamela Malossi fly (al prvo da se vidi ponasenje sa multivara i tvornicku lamelu).
Rolice za stelanje Malossi (videcemo koju gramazu prvo kombinaceje sa te sta imam kuci).
Remen e sad neznam koi mozda opet tvornicki ili kevlar (ovaj sada u njega mi ima oko 6 hiljada vidim malo malo pojeden al ide opet vrhunski).
Centralne opruge i male na lameli videcemo - (zelena il ljubicasta, a male ili crne ili bjele to ce motor da kaze).
To je za prenos , trebo sam ja ovo davno kupit al sjebo sam novac za druge stvare .
Karoseriske djelove :
Zadnji blatobran - (vec je porucen ceka se da stigne isti ko tvornicki , nemogu vise da me banja na ledaza
).
Stranicna nogara.
Prekidac za blendiranje - (isti ko ovaj samo sa dodatak za blendiranje).
Mozda prekidac za gasenje svjetla - (jer se tvornicki ne gase).
Ove plocice na njega imaju dosta mesa al kupicu brembo - (prepakirane malossi MHR/SINTER videcemo koje ) da imam za prednu i zadnu kocnicu.
I Xenon H8 komplet cjeli set sa trafima.
To je sve