Jump to content


Piaggio NRG DD



704 replies to this topic

#401 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 31 May 2015 - 16:28

Kod tebe je problem sto ti u stelovanje odmah uneses previse nepoznatih i onda ne znas na sta sve utice...

Quote

Stavio 64 diznu, izvadio limica, iglu skroz spustio, zrak se javio na 2,5 krugova

Trebao si ubaciti prvo diznu pa kontrolisati pun gas, pa onda skidati limic i kontrolisati kakva je situacija, itd. Postepeno spustati postavku do pilotke i sarafa. Ovako kada sve odjednom zamijenis ne znas ni sam na koji spekar postavka utice.
Karburator se steluje polako. Jbg, treba imati zivce i strpljena ali kada ga ubodes miran si.

P.S I ta dizna 64 ako je od drugog proizvodjaca moze biti cak ista kao i ta od 53 ili priblizna. Zato je najbolje imati set dizni od istog proizvodjaca i stelujes po njemu.

#402 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 31 May 2015 - 16:35

Sad trebam 58 ili 60 diznu ...

Meni ako pitate ja bi vozio sa 58 sa limicem ili 60 bez limicem , al neznam skupo ce ispati da uzmem oboje dizne .

Videcemo sta ce da bude .

Dizna je skroz istog proizvodzca vidis INC pise .

Do negde si u pravo Lauda :)

Edited by Mitkov, 31 May 2015 - 16:38.


#403 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 31 May 2015 - 17:58

Sad trebam 58 ili 60 diznu ...

Meni ako pitate ja bi vozio sa 58 sa limicem ili 60 bez limicem , al neznam skupo ce ispati da uzmem oboje dizne .
Ne znam ko te pita ali vidim da ti to znas vec koja treba,sigurno je tako>Lauda decko mnogo citao ove postove na forum od iskusnih clanova i eto jos nije naucio :)

#404 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 31 May 2015 - 20:41

Miki82 niko me ne pita sam si postavljam pitanje sam si odgovoaram , pa sad se vi zezajte kolko hocete , meni to odgovara :D

A za postove sta citam citam ih svaki dan da se nesto radi , da vreme podze u kasnim casovima e sad kolko shvatim shvatim - nije svako nadareni za mehaniku , svak sa svoje znanje ;)

Edited by Mitkov, 31 May 2015 - 20:43.


#405 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 14 June 2015 - 21:32

POMAGAJTE DRUGOVI !!!


Desilo se nesta neocekivano danas , ovako je sve bilo ...


Isao sam malo da produvam motor nekih 10 - 15 kilometara sve dobro iso ko munja i kad sam ulego u grad auspuh se ne cuje ko da ga nema vadim kacigu on ko priguseni i vadi neki ostri zvuk nema to rikanje i strasno me nervira nekako do salbije ide sada .


Druga jos losija stvar isprao sam motor lepo ga obrisao isao do moje bake i izaso sada da se vozim gledam ne pokazuje kilometre kolko vozim stoji samo nula odma satnem gledm puz zice su na mesto nista otokuno malo ga potcunkuo , opet palim motor opet nece zabelezio kad stisnem prednu kocnicu da pocne pokazivati i kad vozim brzo pocne se mesati kilometraza pokaze 50 - 70 - 2-3-4 ondak je i to nestalo i sada stoji samo cista nula de gledao zicu da nije negde otopjena ali nije ...

Vadio kleme od akumulatora probao da nije do njega ali opet sve isto , znaci sve ostalo radi zmigavce svetla svirka pali na zub ali ovo ne pokazuje stoi nula isto i auspuh sta li mu je k_rac ?


Pomagajte ko zna sta da radim

#406 Josip

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • MestoSeget Donji
  • Vozimnrg extreme

Posted 14 June 2015 - 22:17

voda se negdje zavukla pa pravi problem, vjerojatno će za koji dan sve biti u redu

#407 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 14 June 2015 - 22:58

Sada sa fenom drzao jedno pola sata na senzor i nece ni da mrdne stoji nula , nesto je tu pregorelo (crklo) a sta bi poimu nemam , sutra rasklopim puz sledim zicu gde ide nema mi drugoga .

A za supuh izvadim mu top i vidim sta se nutra desava pa je tolko tihi ko neki serijal spuh a i bogami tako i i ide nekako slabije nego pre , da nije mozda neka elektronika crkla pa utice na motor kao na primer CDI ?

#408 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 16 June 2015 - 00:54

Da javim problem rjesen ipak nije voda bila problme nego se dve zice cvikale , spoi ih onako da vidm da nije nesta pregorenoz avrteo sezor i radi :D


Evo gremlina gde je nadzena :D

Posted Image

Posted Image



Sutra ce da se to dobro zalemi , staviti termo zbiracko crevo izolirati i bitce ko novo :popc1:

#409 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 16 June 2015 - 11:09

http://forum.pyrothe...mlini-da-popiz/

#410 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 31 July 2015 - 23:18

Da se i ja malo javim, evo sta se radilo na motoru .


Ubacena nova DENSO W24 svecica koja do sada se pokazala mnogo bolja od NGK svecie, a to cete videti i sami da sagorevanje sa nje je perfektno :mmstruja:

Slikano na punom gasu .

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image



Jedne od kilometrezu :D

Posted ImagePosted ImagePosted Image



I jedne od njega :)

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image



I za kraju dvije pitanja - na koliko kilometara se promenjuju plocice (pakne) na diskovima i dal postoji ognotporni lak takakv kakvi sto su farbali giannelija da ga zafarbam poceo da hvata hrdzu na prvih dva konusa to se resi sa purol pastom ali ne zadugo .

#411 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 01 August 2015 - 17:47

Pločice menjaš kad se potroše, nema tu pravila...
A lak postoji bezbojni za visoke temperature...

NRG je kao juče izašao iz fabrike, svaka čast na održavanju!!

#412 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 02 August 2015 - 01:25

Jao lep je kao slika...

#413 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 02 August 2015 - 11:56

Ovaj nije vidio kise, odlican! :)

#414 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 22 November 2015 - 17:41

Radilo se nesta sitno na motoru , pa da javim i sta se planira za ubudce .

Promenjeno ulje u mejnacu (jedanput seoznski) kupio sam - Shell 80 W-90 , isto promenjna za prvi put tekucina DOT4 u kocnicama sipana LIQUI MOLY .

Sa ovo sve tekucine u njega su promenjene .

Posted Image

U kocnicima staru tekucnu sam otpustio od crevo , nalio novu, napumpao, odzracio dok se stvrdne kocnica , ondak rasirio oboje kleste napunio do MAX zatvorio posudice napumpao stvorio se vakum nutra da vraca plocice nazad kad otpustis i to je to ... Sada koci milion puta bolje nego prije, kocnica je tvrdija nego prije sto mi se svida .

Posted Image
Posted Image


Evo i svecicu pred dva dana je izvadio cisto onako da je prverim kakva je pa sta kazate na ovo, po meni je savrsena boja . B)

Posted ImagePosted ImagePosted Image



A ovo se planira , novac se skuplja polako. :D

Prenos :
Malossi multivar 2000.

Mozda lamela Malossi fly (al prvo da se vidi ponasenje sa multivara i tvornicku lamelu).

Rolice za stelanje Malossi (videcemo koju gramazu prvo kombinaceje sa te sta imam kuci).

Remen e sad neznam koi mozda opet tvornicki ili kevlar (ovaj sada u njega mi ima oko 6 hiljada vidim malo malo pojeden al ide opet vrhunski).

Centralne opruge i male na lameli videcemo - (zelena il ljubicasta, a male ili crne ili bjele to ce motor da kaze).

To je za prenos , trebo sam ja ovo davno kupit al sjebo sam novac za druge stvare . :D



Karoseriske djelove :

Zadnji blatobran - (vec je porucen ceka se da stigne isti ko tvornicki , nemogu vise da me banja na ledaza :angry:).

Stranicna nogara.

Prekidac za blendiranje - (isti ko ovaj samo sa dodatak za blendiranje).

Mozda prekidac za gasenje svjetla - (jer se tvornicki ne gase).

Ove plocice na njega imaju dosta mesa al kupicu brembo - (prepakirane malossi MHR/SINTER videcemo koje ) da imam za prednu i zadnu kocnicu.

I Xenon H8 komplet cjeli set sa trafima.


To je sve :popc1:

#415 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 November 2015 - 20:18

Bome jako dobro ti to pazis i odrzavas ;)

A ove karoserijske dijelove sta planiras sam ja vec sve ugradio :D

- zadnji blatobran, da sto manje prska

- bocna nogara

- prekidac za blendiranje koji kod mene ima i funkciju za motrenje vanjske temperature

- prekidac za gasenje svjetala (meni sluzi za rasterecivanje akumulatora posto je samo anlaser u igri) a nije se pametno voziti sa ugasenim svjetlima kod modela koji nemaju taj prekidac tvornicki

- plocice sam dobio malossi, ali po meni je original najbolji

- xenon h8 sa trafom

Edited by dajteh, 22 November 2015 - 20:19.


#416 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 23 November 2015 - 00:07

Kad smo vec kod xenona trazio po forum dal to moze da staje na skutere al nisam naso ..

Za kupovina nije problem kupim ga sa ali exspresa ili sa ebay kako sam gledo ima ih razlicitih po meni 6000 kelvina je najbolja nijansa e sad dal se to girje puno da ne otopi far pa da onda glavu razbijam u zid kad dam 100 eura za nove farove .

On dolazi sa dva trafoa i dve sijalice koje su u kompletom sa kablove da se spoje (znaci cjeli kit) . Znam da trafo se dosta grije pa mora da staje na neko zracno mjesto da se hladi, e sad H osmicu ima to se hvata na far spojit cu sve dobro nije problem za to al da se nesta ne spali da ne pregori :icon_scratch: , dali ce to funkcionisati jer motor kad je u ler ima slabija struja i ne svjetli skroz sijalica (dali to steti xenona?) , a kod autima je druga prica to je vezano valjda sa akomulatorom , dali piaggio palenje ima snage da napaja ta xenon sijalica sa 12 v 35 W preko sopstvenom trafo i dal ce to dati jaku svetlinu i dobri snop i na kratokem i na dugome svjetlo ???

Zelim jaca svjetla jer dosta vozim po nocima , tvornicke su philips H8 12V 35 W - kratko svjetli dosta dobro snop je odlican dok dugo svjetlo je malo slabije kad iazdzes na otvoreni put osvjetli znakove i stranicne stubove koje su refletirace , dok na put se slabije vidi ...

Ako je neko stavljao nek slobodno kaze iskustva , ili je to samo lutarija bacit novaca spalit instalaciju i pratit ga u mrtvima :ninjar: .


Posted Image

#417 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 23 November 2015 - 00:15

Taj NRG nema dovoljno jak generator da puni akumulator pod opterecenjem od ksenona, kako ja znam. Pisano je i diskutovano dosta o tome na forumu, ja licno mislim da je to bacanje para na malim agregatima.
Radice ti mozda par dana ili par sati u voznji dok ne iscrpi akumulator potpuno...A i od tih kineskih "ksenona" treba bjezati.

Bolje nadji neke bolje halogenke kao alternativu.

Edited by Lauda, 23 November 2015 - 00:16.


#418 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 23 November 2015 - 00:22

Prvo pitanje da ne kopam u proslost, kakav saug imas? Ako je elektronski, skidaj ga odmah i stavi manualni i dobiti ces za 1/3 jaca svjetla ;)

Ako to vec imas, onda izmjeri koliki je napon direktno na prednjoj sijalici koja svijetli na 5000rpm. Moras imati oko 12V, dok je sa cokom oko 10V.


Sto se tice xenona ovog sa slike, njega ne mozes da okacis samo tako na ovu instalaciju posto nece raditi. Moras potegnuti direktno sa akumulatora novi + i - naravno sa osiguracem i prekidacem i tako ce raditi. Ali nece moci dugo, posto ces znatno skratiti vijek akumulatoru jer se on u tom trenutku nece puniti sa 14V nego ce na njemu biti ispod 11V sto znaci ostecivanje akumulatora i on ce dan za danom gubiti svoj kapacitet dok ne crkne skroz.

Postoji i za to rijesenje koje sam sebi odradio na runneru sp50, ali je kompleksno. Al zato vozis kroz sumu u noci bolje nego po danu :)
I postoji mogucnost problema sa policijom...


Ja bih se na tvom mjestu zadvoljio sa prvom opcijom i samo sa OEM zaruljama, eventualno ako ima nesto tipa Phillips onaj ultrabright to je jos malo bolje, ali i kosta. Najvise dobijes skidanjem coka.

Edited by dajteh, 23 November 2015 - 00:27.


#419 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 23 November 2015 - 00:45

Da saug je kako ga je tvornica postavila delortov elektricni , pa zar se on ne gasi kad zatvori nije do njega verujem , a i ne stavljam rucni jer sam ga imao to je zezancija pustat ga gasit ga ...

Vidi ovako ja od kratkoga svjetla se ne zalim svjetli bas odlicno po noci snop je odlican vidi se ko dan , nego kad upalim dugacko svjetlo nekako mi to nije to to nema jacinu sjetlo se rasprska nema snop ko na kratkome svjetlo nego svjetli glupo ko da je debalansirano ko ima NRG dobro zna kad je vozio na njeku otvorenu cestu po mrak noci . Evo bas ovako kad upalim drugacko pred motor ne vidim bas nista nego tamo negde se sija daleko nesta je mozda dislocirano kad sam vadio halogenke , a gledao u upustvo kada se steluju na sraf oboje se stalaju istovremeneno tako da do to nije ...

Znaci Xenon otpada od spisak :sad: , kad nisam dirao u svjetla kad sam ga uzeo pamtim ko da mi je dugacko svjetlo bolje svjetilo al nisam siguran , znaci ovi novii modeli imaju posebno dve sijalice kad je kratko ondak svjetli smao jedan far kad upalis dugacko karatko se automatski ugasi i upali dugo sijalice su iste vrednoste jacine . Kod starije modele neznam kako je sta je .. nesta se tu mucka , a kad ih vadio nisam pipao po staklo pazio dosta puno ..

To moram srediti , OSRAM je broj jedan za sijalice probam da nabavim jednu pa vidm sta cu dobiti .

Edited by Mitkov, 23 November 2015 - 00:49.


#420 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 23 November 2015 - 00:53

I meni je bilo dugo svjetlo nekako cudno i glupavo na poweru. Ne mogu da se sjetim punog potencijala, pogotovo jer nisam skidao cok sa kojim se dosta dobije. Istekaj cok i gledaj promjenu pa ces vidjeti razliku. Cok se ne gasi, on uvijek radi.
Ako ti je problem onaj mali cok, uzmes model sa sajlom, i polugu si dovedes negdje blize, ili si slozis na lijevoj rucki ima za uzeti i takav mehanizam.





7 user(s) are reading this topic

0 members, 7 guests, 0 anonymous users