![](https://svet-skutera.rs/public/style_images/master/icon_users.png)
![](https://svet-skutera.rs/uploads/profile/photo-thumb-1593.jpg)
#421
Posted 23 November 2015 - 01:16
Al vidi to nije 55 W ko na autima pa da tako ljepo svelji to je ipak 35 W al nije ni malo ..
#422
Posted 23 November 2015 - 01:51
#423
Posted 23 November 2015 - 12:53
Doduše, verujem da postoje i kvalitetni i manje kvalitetni pa je tako prvi par koji mi je stigao bio faličan...čas radi čas ne radi...Prodavac mi je bez problema zamenio za drugi kvalitetniji i evo celu sezonu sam za sada prešao bez problema...
Ponekad pri startovanju motora neće da upali jednu sijalicu, međutim to brzo rešavam tako što opičim duga i vratim na kratka svetla i proradi...ne predstavlja mi to nikakv problem!! Za 40eur odlični su!!
#424
Posted 23 November 2015 - 23:59
Ipak zadovoljstvo i merak je neprocenlivi kad motor svjetli kao dan (osobno bjelo svjetlo 6000K) shvatate me sta zelim kazat
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
Evo sad kad sam si isao od bake bas upalio motor drzao gas na 5000 obratja da svjetli konstantno , istekao saug i op iznenadzenje , dugo svjetli ko reflektor ustekam saug ono se izgubi malo dobije al opet sra_je , evo snimio sam video sa kratkome i sa dugome svjetlo kako reagira bas puno povuce ovaj saug ...
Dal postoji neki ljek da ostane elektricni a da svjetla svjetle ko bez njega neko pametno resenje od strucnjacima ?
Povrsina gde je video snimljeno rok tamnicu .
![Posted Image](http://s30.postimg.org/5lh7wo53l/IMG_20151123_174406.jpg)
Video evo (ipak mislim da nisam nesta dobro namestio u saug da krade struju nije moguce da ga tvornica tako izradi , jedanput sam ga rastavljao ima tu nesta )
Usput danas pitao u jedan ducam kod mene OSRAM germanska zarulja halogenka H8 malo vise od deset eura jedna , dal je ona bolja kvaliteta od PHILIPSOVE tvornicke koje nosi NRG ?
Edited by Mitkov, 24 November 2015 - 00:06.
#425
Posted 24 November 2015 - 00:03
#426
Posted 24 November 2015 - 01:24
Skidanje coka najvise donosi za najmanje.
Sve ostalo je nekako puno para, a malo muzike.
Mozda je MC3 bio purejet, a na njega mozes da kacis sta ti je volja
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
#427
Posted 24 November 2015 - 12:01
#428
Posted 29 November 2015 - 15:44
Vec dugo vreme se dvoumim koi kalnik da uzemem , dal onaj starii model ili onaj iscjeli ko sto imaju ponove modele ( kao sto je imao moi ali je odrezan) . Nasao sam onakv iscjeli za 30 evra skorz novi od ducanu , a onaj starii model sta je je preko 50 evra novi , a isti takav stari model naso za 20 evra komplet sa plocicu i ko novi je ...
Dilema je velika , po vas koi bolje obavlja posao i koi bolje stoi ???
![Posted Image](http://s21.postimg.org/7usnkzhaf/146434_DSCN2331_1.jpg)
Ovaj 30 evra .
![Posted Image](http://s21.postimg.org/3mxvc8fuv/piaggio.jpg)
Ovaj novi malo vise od 50 evra , polovni (al ko novi) 20 evra .
Edited by Mitkov, 29 November 2015 - 15:45.
#429
Posted 29 November 2015 - 16:05
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#430
Posted 29 November 2015 - 20:11
Mnogo sirok, mnogo dug, tako da je zastita od prskanja max.
I bolji je sto nema prekida, jer pokriva cijelu gumu.
Jedino sta se ne vidi sara gume ako ti sta znaci
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
Edited by dajteh, 29 November 2015 - 20:11.
#431
Posted 29 November 2015 - 21:30
Ovo mi je samo sezonski i za po potrebu kad ima kisu tako da reko sma mu na tip da mi ga posalje sutra , a gledacu i da nadzem onaj drugi kratki kalnik (starii tip) sta je kod karbrator tako da bude jos bolje na izgledu .
Uglavno najbitnije je da ne baca blato na moja ledaza. Ide blato preko mene kad vozim brzo na kisu cak ima tackice od blato na kilometrazu , stop se ne vidi da je crveni karburator je pun blato , tablica isto ne vide se brojke od blato a za rep da ne pricam ... A kad se vozim sa neko iza mene moze si kompletno uzet sapun i sungercic da se okupa
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
Edited by Mitkov, 29 November 2015 - 21:30.
#432
Posted 04 December 2015 - 18:35
Zabelezim ja da mi kaplja antifriza sa crjevo kod palenja i hajd stegnem malo stegicu (selnu) kad ono opet kaplja , i sta cu kupim novu selnu stavim kad ono opet nista . Ispustim antifriz povadim crjeva i ima sta da vidim napuklo ona mala cucka gde ulazi crevo od karburatora ... Odma porucio novo stize sutra .
![Posted Image](http://s7.postimg.org/zcabi6c2j/12318115_1032669833419868_1075907843_o.jpg)
![Posted Image](http://s7.postimg.org/uccva86fv/12351174_1032669730086545_1445730915_n.jpg)
Glavno pitanje mi je , kad cu montirat ova cevica sa sta da namazem na mjesta gde ulazi u blok kod vodene , na ono malo crevo i na veliko . Neke kazu silikon obicni univerzalni za zaptivanje i lepjenje , neke kazu mast za lezaje . Sta ce ti mi vi preporuciti da namzem da tamo dobro dihta ???
Stigao je i blatobran , al glupo stoji sa ovaj moi pa sam porucio i onaj mali blatobran kod fergazera sticice za 3 nedelje novi . Evo snimio kako mu stoji blatobran sa zadnje strane meni se dosta svidza al sa strane nikako jer se poklapa sa ovaj moi
![:angry:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/angry.png)
![Posted Image](http://s7.postimg.org/lg236aftn/12335899_1031632646856920_567653770_n.jpg)
Edited by Mitkov, 04 December 2015 - 18:45.
#433
Posted 04 December 2015 - 20:51
Dobro se odaziva masina
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
#434
Posted 04 December 2015 - 21:01
Sto se tice zamne lulice, bilo bi dobro da šelne uzmes nove, a creva da dobro ocistis pre montaze. Ne treba nista da stavljas kao diht, eventualno mozes malo sapuna da crevo lakse sklizne na lulicu. Ako je crevo dobro i dobro ocisceno iznutra, a lepo stegnuto sa novom selnom, nece curiti. Kada motor odradi prvi ciklus grejanja do radne temperature i hladjenja, obavezno prekontrolisati i dotegnuti šelne.
#435
Posted 04 December 2015 - 22:30
Ovaj na video je stari sta je bio vec na njemu ovakav blatobran, evo slikicu i obelezicu gde je odrezan . Znaci kada mi dodze onaj mali blatobran izgledace isto ko Anabelasov crveni NRG , mislim da sam jasan .
Evo ovakav je bio moi kalnik ali gde sam belezio prosli vlasnik ga je odrezo i sad je tai sta vidite na video samo je dodan ovaj montazni sta se drzi na masina (sta sam ga uzeo pre neki dan da me ne prska) .
![Posted Image](http://s11.postimg.org/e4icy3rzn/12167121_1070261159674404_214305945_n.jpg)
A ja sam porucio ovaj kalnik evo slikicu , znaci jos nije dosao tai putuje od italija
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
![Posted Image](http://s11.postimg.org/c9060osj7/12285904_1092745400759313_459085902_n.jpg)
Sa to zaklucujemo da ce izgledat ovako kad stavim ovaj blatobran, bas isto ovako (sliku naso od neta)
![Posted Image](http://s27.postimg.org/hr5wu8gw3/97539_piaggio_energy_50_mc4_1.jpg)
Sta se tice masine nije on bio tada zagrejan , kad je na radnjoj da vidis tada kako odziva, snimciu lepi video neki dan
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
E hvala ti Aca to sam zelio znati . Selne sam vec uzeo nove , creva cu ocistit dobro kako si reko , obavezno posle prvi ciklus prekontrolisat selne . Jedino za ono malo crevo od karburatora nisam nasao jer nema toliku malu selnu , tamo cu staviti tvornicku ona kad je stisnes sta se rasiri i plus jedna vezica cu lepo stegnuti .
Hvala jos jednome
![:respect:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/sign0188.gif)
#436
Posted 04 December 2015 - 23:53
Kad ti stigne mali, biti ce bas kako je na slici.
Vezice ti ne preporucujem za tekucine.
#437
Posted 28 December 2015 - 21:54
#438
Posted 28 December 2015 - 23:07
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Evo sta se radilo .
Kad sam montirao ona nova lulica posudicu sam napunio do samog vrha , pa sad neznam dali je doslo vreme da otkazu RMS diktune na dekli ili je pritisak napravio svoje neznam bitno pocelo je malo malo da slinji od srafove na dekli .. To je srdzeno ovih dana ( morao sve ispocetka antifriz dolje i sve ostalo
![:angry:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/angry.png)
Dakle - dekla dolje ociscnea stavio zutu mast u kanalima, lepo stavio nove piaggio diktune, dekla stegnuta u X .
![Posted Image](http://s18.postimg.org/r57suy3c9/IMG_20151227_172434.jpg)
![Posted Image](http://s18.postimg.org/tsx95awdl/IMG_20151227_172441.jpg)
![Posted Image](http://s18.postimg.org/j29mjmiqx/IMG_20151227_181332.jpg)
![Posted Image](http://s18.postimg.org/3lw29ce3t/IMG_20151227_182244.jpg)
Pregledao i cilindar koliko se je dalo , sve savrseno bez nikakvih tragova .
![Posted Image](http://s3.postimg.org/xsufxu7dv/IMG_20151227_173817.jpg)
Evo tu stegnuto
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
![Posted Image](http://s16.postimg.org/xa5z19zc5/IMG_20151227_195132.jpg)
![Posted Image](http://s16.postimg.org/491mrvew5/IMG_20151227_195144.jpg)
A evo i ove nove stvarcice- (sve orginal piaggio nema zezanje )
![^_^](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/happy.png)
![Posted Image](http://s23.postimg.org/lmdm7ifkr/IMG_20151205_134218.jpg)
![Posted Image](http://s23.postimg.org/s07r7vqsb/IMG_20151227_141700.jpg)
To je sve ..
Bice i slike kako mu stoji novi mali blatobran ak dozvoli sutra vreme i da se malo izvozam .
#439
Posted 29 December 2015 - 00:56
наиме, на слици коју си поставио, се види колико је крива прирубница на ауспуху, ја сад не знам да ли си то тако намерно оставио,или ауспух само привремено виси тако, или можда треба да се стави заптивач (мада ми се чини да не постоји заптивач који може толико одступање да исправи/попуни).
црвеном бојом сам повукао линију која би требала да представља налегајућу површину цилиндра, а жутом налегајућу површину ауспуха.
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Водии рачуна да немаш дување издувног система, јер уколико то буде остало тако, имаћеш ненормално прљав и од 2т уља балав мотор, као и пуно више беспотребне буке, што наравно није пожељно.
А о губитку снаге, као и могућности да мотор зариба услед фалширања на издув да не причамо ...
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Edited by Petko131, 29 December 2015 - 00:58.
#440
Posted 29 December 2015 - 01:22
16 user(s) are reading this topic
0 members, 16 guests, 0 anonymous users