#461
Posted 05 March 2016 - 19:57
#462
Posted 05 March 2016 - 21:53
Sada je jasno zasto si imao muke sa losim startom i karburatorom kao i veliku potrosnju, ta ispucala guma (prirubnica) mora da se zameni! To sto je spolja ispucala a unutra kao nije, nije tacno, ima sigurno mikroskopske rupe koje se nevide golim okom. Takodje, moras koristiti diht masu izmedju prirubnice i piramide, kao i izmedju piramidr i bloka.
Zanima me, sta je na poslednjoj slici (radilica) u donjem levom uglu? Nekakva cevcica, probusena rupa za vakuum?
#463
Posted 06 March 2016 - 00:27
Inace je fascinantno sto svima redovito ispucavaju usisna koljena na piaggio karbu, dok one na purejet agregatu traju vjecno! Nju sam stavio na karb i nema nikakvih problema, iako je duza. Poslje sam stavio novu original kratku posto sam se ponadao performansama u bilo kakvom obliku posto je kraca za dobra 2cm, i ama bas nista nisam dobio, osim garantirano kratkog vijeka.
Samo vide se neki oziljci u bloku iznad radilice po stjenkama?
Jel tebi ono bio zaribao taj nrg?
Ako jest to me je fasciniralo, jer tako nov motor, a da se to desi, stvarno mu je trebala pomoc izvana.
#464
Posted 06 March 2016 - 12:49
Diht masu sam stavio izmedzu prirubnice i piramidu a izmedzu piramidu i blok nisam stavio jer vidio da ova piramida je od gume pa zalepi na blok ..
Nisam imao bas ona specijalna diht masa a sam imao silikonski lepak evo kakv valjda nece biti problema . Pise na nega +150 stupnjeva a i rok trajanja jos 4 meseca
Da ta cevica je vakum crjevo evo slika gde to ide i kako ide .
Dajteh NRG nije nikad zaribao nego ga je pregrijao prosli vlasnik nikad nije rastavljan i blokove nisu razdvajivanje to sta vidis po bloku to je tako lijeno fabricki i ja bas to gledao ..
A na radalice sta se vidi te tockice i to crno to je prasina i otpalo mi je to mikroskopsko parce silikona sta je tvornica stavljala izmedzu blokove sta je izdzvrcnuo ja sam to rukama izvadio da ne odpadne nutra i napravi neki problem (mislim na to sta je izdzvrcnulo gde se spajaju blokove)
Edited by Mitkov, 06 March 2016 - 12:52.
#465
Posted 06 March 2016 - 13:08
#466
Posted 06 March 2016 - 22:16
#467
Posted 08 March 2016 - 22:59
Danas se vozam sa NRG i hajd da ga malo izduvam da mu vidim krajnu kad ono nece 85 i nece vise sta li mu je vidim ga nesto ne ubrzava kak treba aj ma_ku mu cudim se ..
Izvadim svecicu prestelam karb opet isto . Pre dva dana stavio 5ipo litara i eto isparilo a prosao 40 i neki kilometar pa sta je ovo kazem si mlazni avion (hajd ispucana je guma na usis tesim se stime) ..
Kad idem proverit tockove zavrtim zadnji vrti se normalno al u zadnje vreme nesto stalno sviri disk dzvizdi u usi ulazi ko profesorica kad grebe kredom na tabli neznam zasto al koci dobro . To kad dzvizdi se desava kad kocim samo kad je kocnica stisnuta normalno (da tocak ne zavuce na asfalt) stisnes li jace zvuk je jaci svi se okrecu okolo i to se desava i kad je motor nevozan i kad je vozan duze vreme ...
E presao na predni tocak kad on blokiran jedva se vrti (kad je vruc disk to est vozan motor to je jos jace stegnuto sta je normalno cista fizika) sta li mu je stisnem kljestu rekoh da nisu lagere zapekle kad ono vrti se slobodno nesta tu zeza proverim klinove masne. Ta glupa kljesta sa jedan cilindar .. I tako sa stisnutu kljestu probam vozit motor milina ubrzava ide u krajnju .. Kad ono eto krivica u kocnice i za potrosnja i za to sta ne ide kak treba .
A kad sam menjao glicerin sve sam dobro odzracio sipao DOT4 (LIQUI MOLY) .
Evo svecica kako vam se cini (prva slika je sa blic) ?
Evo video - tu je motor 100 % ohladzen i opet se oseti dosta . Ja nisam imao iskustva sa diskom sa dobosom jesm i on ne glavi ni malo ..
Pamtim kad je bio tvornicki DOT u njemu i kad nisam diro u kocnice tockove su se kretale lagano bez ikakvog opterecenja , mozda treba neki distancer da se stavi kad se vakum svara u kocioni sistem.
Nadam se da jos nisam spalio plocice i diskove ...
#468
Posted 08 March 2016 - 23:10
#469
Posted 09 March 2016 - 13:42
Probleme nikad kraja .
Pukao drzac spuha i to od normalne voznje , a ona platiska na top vibrira ko luda izgubicu je negde po puta .
Jebeni kvalitet .
Javio se na serviser od gde ga uzeo, pa vidim sta ce da uradi mozda dobijem novi al neverujem .
#470
Posted 09 March 2016 - 21:09
#471
Posted 09 March 2016 - 21:47
#472
Posted 10 March 2016 - 15:08
Inace imam jedn u moju naselbu auto laker ima MIG MAG aparat probacu i uradit neko pojacanje na nosac sa zadnje strane imedzu caure sta idu na njega to ce se lepo oblikovat izmaznit i na kraju sa bezbojni lak proci da ne hvata hrdzu .
I stavicu gumu izmedzu nosac i spuh i izmedzu matica i nosac da apsorbuje vibracije
Auspuh je montiran pazlivo ima na srafove on dosta mesta da ide levo desno za zelejnu poziciju naravno prvo je nategnut na brezone (cilindar) ondak na blok i nevuce nigde .
Nego se mislim resenje za ovu plastiku na top ja sam je jednom vadio , nije da je zalepim za top to je lako al kad cu menjat vunu ondak je problem .. Sva se trese , lulja kad se ugrije spuh , sta predlazete resenje da se stavu vece nitne ili najbolje sa srafoom i maticu ?
#473
Posted 14 March 2016 - 22:19
#474
Posted 22 March 2016 - 15:35
Prvo ispravio plocicu na spuh na vrlo jednostavni nacin ..
Ondak sredio plastiku na topa . Male srafove , matice i sajbne naravno stavio i silikon sada nema da mrdne
Vuna se je razmrdala morao sam da je izvadim nije izgorena furace jos .. A kad je stavljao uzeo konac i omotao je da stoji dobro kad je stavim natrag u top .
Nosac zavario sa Mig Mag aparatom dosta dobro uhvatilo .
Stavio nove sajbne i matice na spuh .
Ondak je prevrteo jedan brzon i muku mucio dok ga odvintao od cilindar ... Pa sam si napravio nove brezone to jest odsekao od jedne srafove sa 8.8 tvrdocu i ko novo .
Al se opet savila ona plocica al nema veze .
Nosac auspuha sam osmirglao sa vodnu smirglu isao sa osamstotku, hiljadarku i na kraju sa hiljadu i petstotku . Ondak sam polirao sa Purol pastu i na kraju lakiranje sa bezbojni lak ispalo predobro . Evo jedan slika posle voznje to se prasina nahvatala na nosac inace se sija nisam ga obrisao (naravno lak se je osusio 2 dana pa ga ondak nabacio na motor ) slikacu bolje neki dan .
Isto i spuh od granu do 3-4 konus sam skinuo tu malu povrsinsku hrdzu ispolirao i izlakirao sa bozbojnim lakom to sagorelo i je dobilo nijansu ko prvi putkad ga stavio .
Sada cu do kraju nedelju imati i multivara , imam para samo za njega. Imam kuci 5.5 neke dyna rolice i one sta su sada 4,3 gramova malossi u motor centralu imam fabricku i ona bela sta ce mi je dati sa multivar.. To nece igrat posao pa cu im reci ak zele da si uzmu bjelu a daju mi zelenu centralu isto i rolice te 7 gramske da si ih uzmu i daju mi neke lake od 5 i nesta gramova ak hocu ..
I jos ovo bio sam u nedelju u Beogradu na sajam automobila , bilo je i dosta motora pa sam posliko po nesta gde da postiram slike stavite link u koju podtemu, ja trazio al nisam nasao .
Hvala puno
#475
Posted 22 March 2016 - 16:44
Multivar prvo probaj, pa onda biraj rolnice i centralnu. Otkud znas da ti nece valjati bela opruga i 7 grama rolnice? Ti ga poredis sa seriskim? Pa nisu isti...
Otvori novu temu u pod forumu "caskanje" i postavi slike, neko od moderatora ce prebaciti gde treba.. ti bese obecavao neke pljeskavice i pice kad se vidimo, pa eto bio si u Beogradu a nisi se ni javio
#476
Posted 22 March 2016 - 20:41
Otvorio temu postavio slike bogami namucio se sat i vise kopiram .. A vidi nije problem da castim al ovaj put sam bio preko skoli i vrjeme je bilo ograniceno sledeci put kad idem sa auto idemo u neku kavanu i jedemo i pijemo na moje smetke
#477
Posted 22 March 2016 - 20:53
Hvala za slike, sredicemo to..
Vidi, multivar je totalno drugaciji od std varijatora, treba prvo da ga probas pa da doneses zakljucak. Svakako 99% ti te rolnice nece odgovarati, ali treba da probas, nije malossi planirao te rolice za gianelli bas, ali recimo da ce ti trbati 1 gram teze za multivar u odnosnu na std variomat. Probaj.
Bela opruga je za 50ccm jacinu, zuta i zelena su tvrdje, i treba jaci motor da bi se sabila do kraja, sa njima mozes samo da izgubis krajnju na 50ccm...
#478
Posted 22 March 2016 - 21:45
Ne brinite sledeci put obecaavam da cu javit kad dolazim ..
Sve se je sredilo sredice se i multivar bice to cudesa od motor , kad vec vidim kod mene u grad kako ih voze sa bezveze rolice i nenastelane a koliko ide, a kad to budem skarabudzijo ja bice ko munja
#479
Posted 29 March 2016 - 18:29
Slikice evo ..
Namestio sve i dobio ovo :
Prvi pokusaj - 5.5 (dyna rolice) fabricka (piagio) centrala i multivar - u startu reva u mesto , ubrzanje skoro isto kao sa fabricki varijator , krajnja 89/90 km/h ..
Drugi pokusaj - 5.5 i 7.2 (kombinaciju 3x3 malossi i dyna rolice) , bela centrala i multivar - start onako mlitav isto reva u start a ne ide , ubrzanje u startu dosta dobro ondak nista posle 60 km/h, krajnja opet tu negde 89/90km/h ...
Treci pokusaj - 7,2 i 4,3 (kombinaciju 3x3 malossi rolice) , bela centrala i multivar - start malo bolji al opet ne zadovoljava, ubrzanje u pocetku dosta dobro do 60km/h ondak ne valja , krajnja opet 89/90 preku silu ...
I posledni cetvrti pokusaj - 7,2 i 4,3 (kombinaciju 3x3 malossi rolice) , tvornicka centrala i multivr - start dosta dobar , ubrzanje nenormalno dobro i u startu sve do 80 i nesta km/h ide perfektno, krajnja opet problem 91/92 km/h ..
Nije mi se dalo vise ekperimentirati i tako ostavio jer je bilo najbolje jedno nisam probao kombinaciju 7,2 i 5,5 sa tvornicku (piaggio) centralu ..
Da napomenm remen je 17,7/8 milimetara sta znaci da nije pojden puno , male oprugice na lamelu su crne malossi ..
Pa pomagajte sada svi sta su stelali sa multivaru dobili bez problema 100 i vise kilometara ja ne mrdam od 90 znaci treba mi samo krajnja brzina .. I da sa tvornicki multivar je isao 95/96 kilometara na ito mesto gde testirao i malossi multivar
Interesuje me dali je ona bela sta ide u kitu centrala tvrdza nego tvornicka piaggio centrala .
Remen se penje bas do tu gde belezio u remenici je malo malo dole zaboravio slikati ...
To je to mozda imam neke greske u pisanju jer sam nabrzainu sve prikacio i napisao jer se zurim ..
Hvala unapred !
#480
Posted 29 March 2016 - 19:42
Makar je taj setup multivar+ljubicasti svetinja spomenuta svugdje milion puta xD
Edited by Anabellas, 29 March 2016 - 19:43.
11 user(s) are reading this topic
0 members, 11 guests, 0 anonymous users