Jump to content


Piaggio NRG DD



704 replies to this topic

#581 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 25 June 2016 - 07:36

Po meni je ta boja ok, ali zbilja izgleda da je malo previse ulja. Normalno je da je svjecica malo svjetlija na strani ispuha. Probaj ipak malo smanjiti uljnu pumpu da se poravnaju crtice,jer dosta je masna svjecica.

#582 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 25 June 2016 - 08:06

Treba poravnati crtice na serijali, ovo je previse nategnuto jer mnogi tako voze 70ccm. Nikome jos nije zalepio na --

#583 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 25 June 2016 - 12:22

To je to odpustio uljnu da se crtice poravnu , skuter poludio od snage :mmyahoo:
Nema trokiranje na malom gasu , sad je od auspuha ko zujalica snaga je za jedno 30 % veca :D

Posted Image

Nego da vas ja pitam .

Dal je normalno da je uljna pumpa pomalo masna , nema curenje ulja od nje vidim po bloku je suho ali ona je pomalo masna , sta li to pusta ulja oklo nje ?
Kako gledao po drugih piaggio masina isto je ovako uljna masna pomalo okolo sva .

Drugo pitanje.
Obrataji mi opet padaju kad izadzem na otvorni put , nabere u ubrzanju 9300 rpm ondak padnu na 9 hiljada a masina se cuje da ima snage posle nekih 5/6 sekunda pocne naglo da krece obrataje razvrti i dostigne preko 10 hiljada , to meni centrala je mekanija ili sta ?
Sa lakih rolica se takodze isto desava stime sto masina prevrtava.
Najbollji , najznaznii start i najbolje ubrzanje ima sa 5.5 gr rolice (ali kad je remen sajbiran) i crtu na variomata sta belezim obrise skroz do samog vrha sa 5.5 gr. Da se jos malo poigram sa prenosa pa cu porucit nove 5.5 gr malosijeve rolice.

Dal ce mi torzion kontrol ona zuta plastika sta je pomoci da nategne centralnu i ne padaju mi obrataji kroz ubrzanju ?
Jer citao po forum da to sluzi za da utegne centralnu i napravi je tvrdza .


A i evo sta je stiglo pre neki dan, zabica za plastike i srafove po oem postavki (nacice se rezevne mada nigde nefali) originlani piaggio kako je samo ovaj metal kvalitetan :D
Dizna 70 koja je prevelika , al stajace nacice se kad budem uzeo malossi sport 70 cc .
I sajbica za prenosa, ovaj od gde uzimam mi je odvoio od set da ne uzimam cjeli jer mu je preskupi , ima od svake dimanezije po jednu, taman i netreba mi vise.

Posted Image

Eto koliko mogu sajbirat sa svih ti 5 sajbica .

Posted Image

A meni su bile dovolne samo 3 , trebam izvadit jednu sad na slici vidim da je viska .

Posted Image


To je to , ostaje mi da se pomucim jos malo sa karburatora, da premerim potrosnju, ustelam prenos koliko se najbolje moze i spreman je za ovo dugo ljeto da fura po gradovima bez problema :biker_scooter:

#584 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 25 June 2016 - 12:56

Uljna pumpa ti hoce propustiti sa zadnje strane gdje se spaja na zupcanik na kojem je mikro remen. Tamo ima mali semering.

#585 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 29 June 2016 - 14:39

Dajteh dal znas dimenziju (brojke) na tog semeringa kod uljnu da ga kupim i promenim ?


Konacno .

Posted Image

Ipak se da ustelat i sa NGK BRES :P
Svjecica je perfektna, slikana je na full gasu na jednu duzu uzbrdicu .
Dizna je 60, igla je dignuta jedan zub a srafic je na oko krug i nesta sitno , nema trokiranja na malom gasu ide savrseno na svakom otklonu gasa , prima ko lud,obrtaje obara kako treba .
Sa karburator sam zavrsio konacno :D


Danas je dosao torsion controller, sa njega je doslo i upustvo i pise da se stavlja da lezi na stranu lameli .
Na forum u neku temu sam gledao da ga je jedan stavio od strane polutke .
Kako je pravilno ?

Posted ImagePosted ImagePosted Image


Sad jos dve pitanja za one koje se razumu u instalacije na ove piaggio modele.

Kabel sta ide za saug u bozur crjevo se nalazi jos jedan dzek koi stoji tako nigde ne ustekani zasta sluzi tai ?
Zuto crnu zicu je za napajanje sauga.

Posted Image

Pre dvana kad sam izvadio za prvi put prednicu da promenim tu selnu na hladnjak sta sam sumljao da je pustala zabelezio jedan dzek tako stoji slobodan tamo zakacili ga italijanci a zasta sluzi bas me interesuje :icon_scratch: ?
To je u prednici jedno 30 santima ispod korman .

Posted Image

Edited by Mitkov, 29 June 2016 - 14:42.


#586 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 29 June 2016 - 14:49

TC ide na kvacilo.

#587 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 June 2016 - 15:19

Ne znam dimenziju, a volio bih da znam, ali me mrzi da istrazujem :D

TC stavi na kvacilo kako pise, ide i obrnuto, nikad se nikome nista nije desilo zbog toga..

Drugi dzek je iskoristen kod AC masina, a on sluzi za grijac karburatora.

Ovaj ispod prednjice mi je nepoznat, mozda je za neko drugo trziste pa tu kace neke kerefeke

#588 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 29 June 2016 - 16:49

Slican dzek imam i ja kod Aprilije samo je se tri zice i pise da je dijagnostik konektor, i ako nema kompjutera verovatno je za fabricko podesavanje digitalne table

#589 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 June 2016 - 17:29

Kad se uzme nova tabla sa 0km onda se moze ukucati samo jednom neka vrijednot, pa ide preko toga.

#590 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 02 July 2016 - 02:44

Drugovi ovaj Torzion radi cuda :1kokice:
Montirao ga i dobio drugi motor.


Dalke stavio kako je pisalo u upustvo, nije mi se dalo kemijat sad dal ce bit razlike ak je na strane polutke .
Dok ga mestio probao i nagurat od stranu polutke tamo savrseno upadne ko da je krojen za to mesto.

Posted Image

Upalim sednem na njega dodam gas i povuce momentalno ma ovo nije normalan ovaj motor kakv start ima sada, idem za italiju da castim te italijance koje izmislili ovaj torzion :D
Takodze i pad obrtaja u krajnu brzinu nestao, sad cak imam i za 500 obrtaja vise u ubrzanju i manje vibracija od prenosa , radi mirnije .
Stavio sam i tvornicke piaggio oprugice i dobio jos bolji start .
Prije kad je bila samo centralna nije bilo moguce da se vozi sa tvornicke oprugice a sad savrsenstvo sa njima bas kako ja to zelim da starta, otkida .


Ostaje jos da odredim dal 5.0 gr ili 5.5 gr role .

Recite vi meni kako da ciljam koa je najbolja gramaza rolice ja mislim da ak je start dobar ak ubrzava dobro i krajna ak je dobra to je pogodak jeli tako ?
Jeli nepitam gluposte , nije valjda stavi koje imas pa nek se kotrlja ...

Edited by Mitkov, 02 July 2016 - 02:52.


#591 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 02 July 2016 - 07:31

Ja to slusam po zvuku. Ako ti pri kraju dosta naglo narasti obrtaji,rolice su prelagane.

#592 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 July 2016 - 07:50

View Postmrgood, on 02 July 2016 - 07:31, said:

Ja to slusam po zvuku. Ako ti pri kraju dosta naglo narasti obrtaji,rolice su prelagane.
Kontra, ako kroz ubrzanje ima jednake obrtaje, a kad zavrsi prenos obrtaji krenu da rastu, rolnice su preteske-trebaju lakse rolnice :)


@Mitkov obrtaji kroz ubrzamje teebaju da budu u sprezi sa snagom cilindra i auspuha.

Ovde je analiza cilindra, koliko ks, na kojim obrtajima:
http://forum.pyrothe...-piaggio-ac-lc/


Posto nemamo analizu za tvoj auspuh, mozes da premeris auspuh:
http://forum.pyrothe...erenje-auspuha/

I da dobijene rezultate provuces kroz kalkulator:

http://forum.pyrothe...&attach_id=7939

Na taj nacin ces znati tacno na kojim obrtajima radi auspuh i diktira najvecu snagu cilindra, pa prema tom podatku trazis tezinu rolnica.

Drugi nacin je staza (pravac) na putu koja je dovoljno dugacka da izvrtis do 80-90na sat (tamo gde multivar zavrsava).
Stopericu u ruke i pamtis izlaznu brzinu, pa ces videti sa razlicitim gramazama rolnica po stoperici gde najmanje sekundi treba od crte do crte na putu i takodje prelazak preko cilja ce dati razlicite izlazne brzine.

Krajnji obrtaji treba da budu malko vislji od obrtaja kroz ubrzanje, a koliko se secam i Anabelas je vozio 50ccm sa rekordom, cini mi se da je vrteo oko 10000 a krajnji su bili 10300-400. Takodje, i dajteh je potvrdio da stok 50 sa yasuniZ izvrti na krajnjoj 10500, znaci gadjaj nize obrtaje kroz ubrzanje...

Sent from my GT-I9192

#593 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 02 July 2016 - 07:54

Pa zasto se onda kaze da skuter prevrtava i da mu trebaju lakse rolice ? Meni je recimo tako pred kraj,podigne dosta naglo obrtaje a imam piaggio liberty,italkit alu i tecnigas trek. Original rolice su 6 grama,ja sad vozim na 4.3. Nemoguce da su ove prelagane ?

#594 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 July 2016 - 08:03

Ako prevrtava, znaci da prebacuje obrtaje koje mu trebaju, to znaci da vrti vise, recimo 9000 a treba mu 8000, znaci da su rolnice lakse pa to resavamo tezim rolnicama.

A ako je slucaj da medjuubrzanje vrti na 7000, pa kada zavrsi prenos na 70-80-90 na sat, obrtaji krenu da razstu i kranju brzinu dobijes na 9000 obrtaja, to znaci da su rolnice teske i da trebaju lakse.

Idelno je kada se zavrsi prenos da obrtaji jos sitno narastu na krajnoj brzini, recimo za 200-500 obrtaja, ali to u mnogome zavisi od powerbanda auspuha, jer recimo trek moze da gura izmedju 7000 i 9000 bez nekih primetnih razlika, a recimo s6 replica je usko centrirana na 10000 i ako rolnice nisu adekvatne, onog trenutka kad obrtaji izadju iz tog opsega snaga drasticno pada pa ili nema dobrog ubrzanja ili nema krajnje brzine...

Nadalje, gramaza rolnica zavisi od tvrdoce centralne opruge, recimo da vozis malo tvrdju centralnu oprugu trebale bi ti teze rolnice za iste obrtaje (mario na sf-u ganja 9gr!!!).

Sve je u probi, nemoj da se čudis, stavi ti njemu i lakse od tih 4,6 ako ce dati bolje rezultate.

Sent from my GT-I9192



#595 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 02 July 2016 - 09:42

Sad si ubo prijenos, sa TCom si dobio odgovarajucu tvrdocu centralne opruge, a on povecava tvrdocu u samom startu (mogu mekse oprugice posto remen kasnije krece propadati) i dize odnosno bolje drzi okretaje u krajnjoj brzini posto remen sporije izlazi do vrha zbog vece tvrdoce opruge kad je gore TC.


I meni je trazio pod obavezno TC na karbosu kad sam imao jaci auspuh (Malossi MHR replica, Yasuni Z), a kod slabijih auspuha i sa sirim powerbandom moze i bez njega, pa se dobiju i bolji rezultati.






#596 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 03 July 2016 - 14:47

Vozio i ustanovio sledece.

Sa 5.5 gr rolice dluje ko da su taman al desava se sledece.
Dok je prenos hladan start je mocan i je sve dobro , ali po sat vremenu voznje niz gradu to se lepo ugrije i ima malu malu rupicu u start to jest ne reagira na recimo 3 mm gasa nego je trom trebas napucat malo vise gas za da udze u rezonancu da ispuca od snage to je valjda normalno, ili neznam nikad nisam imao iskustva kako treba da zvuci motor sa rezonatni spuh i prenos ustelan pod konac .
Drugo sa 5.5 takodze ide doobro i svidza mi se , ali kod mene je teren dosta brdovit i oseti se ko da je pod opterecenje masina, ide utegnuto na gas u voznji kad ga vozim 30km/h napucam mu full gas kad povuce je_e majku u ubrzanju al problem krajna nece da ide preko 96 km/h .
Prenos je sajbiran savrseno ne glave sajbice nigde sve to lepo proverio.


E sad posto nemam ciste 5.0 rolice koristio kombinaciju 3x4.3 i 3x5.5 sta se dobije 4.9 gr (znam da nesmijem kombinovat rolice jedno do drugu sa gram razliku al to je sta je nemam druge).
Sta se desava tu , start je isti i kad je prenos ohladzen i kad je vruc i to mi se puno svidza (jaci je nego sa 5.5) kako povuce i drzi do 40/50 km al posle tu brzinu od 50 km/h krene da reva u 10 hiljada obrtaja cisto bespotrebno i sporije podize brzinu vidim na sat dodze 55 pa ondak po sekund 56/57 i tako razvuce bez problema po ravnome do 105/106km/h (al to potraje i treba duga staza/put) sta mi se puno svidza (dok sa 5.5 na sat preripa po 2/3 cak i 4 brojke recimo 50/54/59 km/h i tako dalje do 94/95 km/h )
Na 105 km imam oko 10 hiljada i 300 obrtaja.
Znaci bespotreno reva u ubrzanju mozda zato sto su rolice u varijatoru (kombinacija) vece razlike od gram.


E sad da uzmem malosijeve i 5.5 i 5.0 ispadne mi puno skupo a ondak ih nemogu prodat ni za 50 % od cjenu sta vrede.


Znaci sa 5.5 imam malo slabii start , mnogo mocno ubrzanje do 90 km/h al fali krajnu .
Sa 4.9 (kombinaciju 3x4.3 i 3x5.5) imam dobar start odlicnu krajnu al slabije ubrzanje .

Da bi se stavila linije na cestu gde testiram 5.5 rolice bi pobjedile od liniju do liniju jer brze ce da podigne brzinu sa njima.
A 4.9 bi izgubile .
To uporedio sa jednu novu sr-ku djecak vozi do mene ja pored njega doda on ful gas ja full gas sa 5.5 poderem ga smesta , dok sa 4.9 motor mi se malo pomoci da ga prodze (ne muci se on nego mu treba vremena jer nabije obrtaje i ne ubrzava brzo).

Ovo stvarno da neznas koje stavit .


I sad juce sjedam i razmisljam a da stavim ja stari remen idem stavim ga sajbiram ga na ivici trebala je samo jedna tanja podloska .
Nisam ni stavljao lakse rolice direktno sa 5.5 i cudo ljudi malo sporije ubrzava nego sa novi remen al start je odlican krajna takodze dobra oko 103 km( malo manja na isti put gde testirao i sa novi remen i lakse rolice ).

Posto ove sta imam 5.5 rolice su dyna (5evra) spanksa proizvodnja, nemoze se uporedit sa malosijeve (15evra) u izradjnu, dal ako uzmem 5.5 malosjeve ce se bolje ponasat u startu kad je ugrijan jer je to ipak bolji matrijal mozda se i bolje hladi a mozda ce i bolje da ide u krajnu ?

I sad sta da radim dal mi iko moze pomoci.

Ja mislim novi remen 5.5 rolice pa dok se remen potrosi i mislim da bi sam od sebe ondak poceo da razvrtava bolje u krajnu al sta znam :icon_scratch:

Edited by Mitkov, 03 July 2016 - 14:54.


#597 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 July 2016 - 14:54

Uzmi rolnice izmedju, recimo 5,2 gr :)

Sent from my GT-I9192



#598 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 03 July 2016 - 15:04

Malossi nema takve .

Idu 5.0 gr pa 5.5 gr

Od malosjeve pakovanje sta imam idu ovaku po red za 19x15 varimaat 2,7 - 2,9 - 3,0 - 3,2 - 3,3 - 3,5 - 3,7 - 3,8 - 4,0 - 4,3 - 4,7 - 5,0 - 5,5 - 5,7 - 6,1 - 6,5 - 7,2 - 7,5 - 8,4 - 9,3 - 10,0 - 11,0 - 12,0 - 13,0 gr

Ja mislim da je Malossi brend broj jedan po kvalitetu izrade , ak neko zna neki drugi brend (kvalitetni) sta prozvodi 5.2 gr nek prdlozi :)

Hvala na ideji Aca !

#599 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 03 July 2016 - 15:29

Najbolje rolice su ti piaggio stock, narandzaste 5.3gr, crne 6.4gr, i roze 7.5gr.

Izgazio sam sve vrste, utroseno stotinu €vrića samo u rolnice, ove su naj, slusaj budale dajteha.

I sad se postavlja pitanje kako da dobijem recimo 6gr, pa lepo znas kako, burgijaju se.

Stay economy tuned

#600 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 July 2016 - 16:22

Tako je, to sam hteo da mu predlozim, ima u nekoj od mojih tema... mala vaga koja meri 0,1gr i borer ili biax pa polako skidanje caurice iznutra. Fabricke rolnice su najotpornije na temperaturu

Sent from my GT-I9192







14 user(s) are reading this topic

0 members, 14 guests, 0 anonymous users