#661
Posted 20 December 2017 - 18:38
#662
Posted 20 December 2017 - 21:36
Za piaggio nema klasifikacije c3,c4 itd.Jednostavno je to namjenski lezaj i to je to,ostalo je marketing.Za birat ima sa poliamid i metal kavezom.
#663
Posted 20 December 2017 - 22:05
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
#664
Posted 21 December 2017 - 08:54
#665
Posted 21 December 2017 - 17:36
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
#666
Posted 19 January 2018 - 20:16
Neki kazu laksha je sa plastikama uzmi tu imaces bolje okretaje, neke kazu plastika se raspadne i ode u debalns i da te sa plastike stvaraju vibracije.
Kako vidim na ove germanske strane sa plastiku je skuplja primer za Naraku.
Kod mene u MK sam nasao Racing Motoforce za 110 eura sa plastikama i planiram da je uzmem.
Chitao sam temu o radalica spomnuto je ali nema bas nekih iskustva.
Pa da cujem vasa mislenja i iskustva ?
#667
Posted 07 February 2018 - 19:22
Ova s plasticnim ispunama(racing) je laksa pa se malo bolje razvrtava skuter.Ona je deklatirana na 13soma.Trenutno ju imam u skuteru.
Ova zeljezna(evolution)je teza,cvrsca i kvalitetnije izvedena.Na slici su iste klipnjace ali u zibo se razlikuju i evolution ima 2 rupe za podmazivanje gornjeg iglicastog.Ta je deklarirana na 15soma okretaja.
Kod dacerovsa i mene imas sve u temi,pa di pogledaj detaljnije.
Redovna cijena u njemackoj ti je 65e otprilike.
#668
Posted 16 March 2018 - 23:53
Masinu sam skinuo, rastavio sve i na redu je bilo pranje i glancanje blokova i ostale delove.
Evo neke fotke.
Posle toga sam odneo radalicu kod majstora da je proveri bila je u centru bar mi je tako reko al klipnjaca je stradala imala je luft mnogo malo reko je da ce da vozi i ovako 3/4 hiljada kilimetara, al ja sam se odlucio za novu klipnjacu Top Racing koju sam platio 40 evraa sa montazu ispalo 50 evra.
Majstor je namestio i dao garanciju da ce da vozi 50 hiljada najmanje sa dobro ulje, nacentrirao izbalansirao mislim da je bilo odstupanje 40.023 40.022.
Zacudio me nije stavio komperatore nego samo pustio na drebonga pogledao i to je bilo to.
Ondak je sledelo odabir delova: japanske lezaje NTN, SKF lezaje za vodnjoj pumpi, Corteco semeringe za vodnjoj i radalici, Koyo lezaj u menjac, leptire malossi i ostale sitnice...
Sve te sitnurije sa klipnjacu me kostale 125 evra
I sa veliki merak i srecu pocela je montaza.
Lagere radaljku i osovinu vodne sam stavio u zamraznivac, ondak sam grijao blokove sa plinsko jer nisam imao industriski fen.
Prvo sam promenio lager na osovinu menjaca, lagere su upale u blok perfektno, vodnu pumpu sam sklopio takodze sve sjelo bez ikakvih problema.
Lagere ugrijani na plinsko, radaljka sjela u blok odlicno stavio silikon, stegnuo ostavio da se sve stabilizira (toplo hladno), ondak sa shpiun sam doteral u centar
radalicu u blok .
I sledelo je veliko iznenadzenje radalica se vrti odlicno al baca i to puno kod variomata i kod magneta nutra isto na polutke jasno se vidi, ili je majstor sta mestio klipnjacu kriv ili je doslo do samog debalansiranja sto meni nije jasno kako
Pogledajte snimo sam .
Sledelo je veliko razocarenje sto jos uvjek traje, sklapanje se prekida i nosum cjeli blok sa radaljku kod majstora da si on to dotera, pa javim sta ce da ispadne.
Nastavak za nekih desetak dana.
Edited by Mitkov, 17 March 2018 - 00:07.
#669
Posted 19 March 2018 - 09:58
Zao mi je sto ti se ovo desilo.Nedavno sam imao istu situaciju sa motoforce radilicama koje su kupljene na brutalnoj akciji.
Jednostavno radilica nije centrirana,nije tvoja greska ako nisi nabijao cekicem ili na silu stezao blokove i tako upresavao radilicu.
Ja sam isto mislio da sam svoju zeznuo jer mi se nije dala otkociti a krak je bacao,doduse puno manje nego kod tebe,ali previse da bi masinu vrtio 12t okretaja.
Izbacio sam tu radilicu i stavio drugu takvu(kupio 3kom),drugu nisam pipnuo gumenim cekicem.Odma sam ju zavrtio i bacala je kao i ona prethodna.
Sad se vracamo na onoj dio di ti je majstor sfusao centriranje,odnosno nije ga ni radio,jer to na oko ne moze napraviti.
To mijenjanje lezaja i klipnjace je stvar koju nikad nebi radio,ne zato sto to nije dobra opcija,nego ne vjerujem da bi to netko odradio po ps-u.Pokraj toga ima radilica koje su daleko bolje od te piaggio,koja pukne na kraku ili joj provrti dosjed lezaja,a kostaju 60ak eura.
Sretno u istjerivanju pravde,ja sam dobro prosao,pa su vratili novce od radilica i novce za kakti unistene r/t lezaje,a eno ih vrte se u masini...
Btw-jebena garancija od majstora,vozit ce 50hiljada ako ju u gepeku od auta vozis.Trazi ga nove lezaje i NOVU radilicu!
#670
Posted 19 March 2018 - 11:42
#671
Posted 19 March 2018 - 13:28
rade007, on 19 March 2018 - 09:58, said:
Evo sad na vesti rekli su da je neki ljut momak pretukao stari majstor sa blokove od sktuera, sokrsio mu glavu i obe ruke.
Edited by SpenserMKD, 19 March 2018 - 13:29.
#672
Posted 19 March 2018 - 15:18
#673
Posted 29 March 2018 - 21:51
Radalicu sam odneo cjeli blok kod majstora, za malo sam uzdrazao zivce da ga ne rasparam je_no govedo .
Kaze pa prava je vozi tako, ako toliko zelis rasturi je, rasturio ja dao mu je kaze a da malo se usukala pri to od stranu magneta na radaljku je ostao lager pa ga je vadio sa srafcigere i cekic .
Premerio sa tu negovu metodu malo gore malo dole sa subler i da zae da usukala se, izbio bolcin nabio ga opet cukao mavao po nje nisam slikao samo da vidite kakva je bila ko iz kantu izvadena.
On je nagurao sve sa cekic natrag i opet baca, hajde osovina variomata kriva pa uzeo masing i lupao na osovinu gde se podize (to tacno na lager trpi).
Nisam mogao da podnesem skupio sve i otisao kod VlatX jer to se sve desava u drugi grad a ja ne zivim tamo i nemam alat.
Sa njega smo razglobili i otisao kod drugi majstor da dotera radaljku, covjek je stvarno profesionalac komparatore belezio doterao u nula ostavili je tako da odstoji i sama se savukla.
Izbio je bolcin i ima sta vidit zavukao je polutke, risheve krivo nabio bolcin.
Ondak sam uzeo polovnu radalicu originalnu sa prolupanu klipnjacu, za deseinak eura al nece me sreca prevrtena na lager pa je vratio.
Po dugo razmislanje zamolio se na covjek od koi kupio klipnjacu da mi je vrati i doplatim za novu motoforco radalicu, prihvatio al bez popusta pa me lepo odrao 125 eura samo radaljka i evo kako to izgleda.
Pred da je uzmem kod prodavaca smo je merili na komparatore nije udstupala ni malo sa obe strane, (na sliku sa komparatore nije namjeshtena, sliku sam samo dolovio na brzinu)
Zajedno sa VlatX smo montirali radalicu u blokove, sve je sjelo od lepo pre lepo (nigde nije glavila vrtilla se bozanstveno)
Ondak kad sam si otisao kuci je produzilo sklapanje.
Pa evo neke fotke.
Paa drugovi polako sa pricu ulazim u naj strasnii dio, motor je upalio (sve skupa sa rezervoara i uljnu radi 6% mesavinu na litar).
I veliko iznenadzenj je tu, strasne zvukove na sviranje i grebanje od stranu prenosa, odma ustanovio lagere al rekoh da se osiguram.
Eliminisao uljnu, vodnu upalio samo sa bolcin, telo variomata i zamaeca opet isti zvuk.
Prenos skopljen ponovo i ostavio da radi u ler 4 puta po 20 minuta a medzu seriju se ladio 40 minuta.
Video od poslednu seriju jasno se cuje kako shkripi i svira ko neko turbo na dizelasa.
Video sa prve voznje, poslusajte.
Sva sreca i nada mi je propala od ovu nadogradnju nemam vise ni volju shrafat.
Jos jednom vas molim za vasa iskustva i savjete, dal rasklopit sve i nove lezje il vozat se lagano pa mozda se smiri al mene iskreno je strah da mi ne zacvika i prevrti nova radaljka na lager
Hvala puno !
#674
Posted 29 March 2018 - 22:04
Ukoliko nisi opet si napravio grešku....tj od starta praviš greške sa presovanjem klipnjače pa te jeftinija varijanta izađe mnogo skuplje ali ok...šta je tu je...Imaš novu radilicu, trebali si uzeti i novi par ležajeva da si miran...sad ovako opet imaš loše sklopljen setup!
#675
Posted 29 March 2018 - 22:29
#676
Posted 29 March 2018 - 22:40
Sa VlatX smo dobro pregledali lezaje nigde nisu glavili nit su imali luft nit je granicnik kuglice bio dirnut ni osteten.
Aca, palio sam bez ventilatora kad sam eliminisao uljnu i vodnu.
#677
Posted 29 March 2018 - 22:57
#678
Posted 29 March 2018 - 23:11
#679
Posted 30 March 2018 - 08:04
Skini ga I probaj da palis bez njega.
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#680
Posted 30 March 2018 - 17:16
NIje bilo nikakvih tragova da nesta zapinje.
Kad je bio serijal cilindar nije imao takve zvukove, radio mirno samo se slusao auspuh nista drugo.
Poslusajte, na 0:57 sam sa ruku zatnuo spuh da se bolje cuje .
Do sada sam prosao 50 kilometara (max 7000 rpm i povremeno 8000 na sekund), glavna dizna je 78 igla je jedan zub dignuta, lulicu na airboxa nisam izvadio .
Edited by Mitkov, 30 March 2018 - 17:17.
13 user(s) are reading this topic
0 members, 13 guests, 0 anonymous users